6.12-marssi rähinä

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://612.fi/

https://vapauspelissa.noblogs.org/

Hiukkasen jännittää, kun poika aikoo mennä tuohon 6.12-kulkueeseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aiotko tosissaan päästää?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niin. Vaikea kysymys. Tuo 6.12 kulkue on kyllä aivan rauhanomainen soihtukulkue.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Niin. Vaikea kysymys. Tuo 6.12 kulkue on kyllä aivan rauhanomainen soihtukulkue.
Sano, että pääsee kulkueeseen sitten kun on menossa ylioppilaiden kulkueeseen.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Niin. Vaikea kysymys. Tuo 6.12 kulkue on kyllä aivan rauhanomainen soihtukulkue.
Sano, että pääsee kulkueeseen sitten kun on menossa ylioppilaiden kulkueeseen.
Niin, kyllähän se ilmanmuuta siinä hakee toimintaa.

Aika vaikeaa (ei toki mahdotonta) 17-vuotiasta on estää.

Yksi varma keino olisi kyllä, jos sanoisi, että tulen itse mukaan :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannattaa ainakin suojalasit ottaa mukaan. Paskasakki varustautunut ritsoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ymmärrän, että turvallisuuskin huolettaa, mutta mitä muuten ajattelet siitä, että poika haluaa osallistua tällaiseen performanssiin? Hahmotan toki, että 17-vuotiaalle on keskeistä signaloida kuuluvaisuutta johonkin porukkaan, eikä 17-vuotias varmaan kykene vielä keskustelemaan identifikaatiostaan ja sen perusteista kovin älyllisesti, mutta oletko kuitenkin koettanut avata hölmöilyn takana olevia tekijöitä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eiköhän kyse ole jännityksen hakemisesta. Sanon kuitenkin vielä, että kynttilä kädessä kävely nyt ei ole varsinaisesti huonoa käytöstä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:^Eiköhän kyse ole jännityksen hakemisesta. Sanon kuitenkin vielä, että kynttilä kädessä kävely nyt ei ole varsinaisesti huonoa käytöstä.
Huonosti tai hyvin voi käyttäytyä erilaisissa konteksteissa. Vastenmielisen tahon luotaantyöntävään performanssiin osallsituminen on jo itsessään aika huonoa käytöstä, vaikka siellä ei natsibanderolleja kantaisikaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^Eiköhän kyse ole jännityksen hakemisesta. Sanon kuitenkin vielä, että kynttilä kädessä kävely nyt ei ole varsinaisesti huonoa käytöstä.
Huonosti tai hyvin voi käyttäytyä erilaisissa konteksteissa. Vastenmielisen tahon luotaantyöntävään performanssiin osallsituminen on jo itsessään aika huonoa käytöstä, vaikka siellä ei natsibanderolleja kantaisikaan.
Miten tunnukseton kynttiläkulkue an sich on luotaantyötävä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ihmiset elävät merkitysten verkossa, jossa mikään ei koskaan ole an sich, kuten Kant teroitti jo tuodessaan termin mukaan diskurssiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ok. Mielestäni ko. kulkue on kuitenkin varsin harmiton, eikä itse kulkue tosiaan mua juuri kiinnosta, vaan mahdollinen yhteenotto anarkistien kanssa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kerrankos sitä pahnoilla yön viettää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niin. Olen mäkin ollut putkassa kaksi kertaa. :roll:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Niin. Olen mäkin ollut putkassa kaksi kertaa. :roll:
Ootko sammunut julkisesti?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:^ok. Mielestäni ko. kulkue on kuitenkin varsin harmiton, eikä itse kulkue tosiaan mua juuri kiinnosta, vaan mahdollinen yhteenotto anarkistien kanssa.
No kyllähän tämä haiskahtaa. Jos haluaa olla isänmaallinen, voi sitä hommaa harrastaa vaikka vapaaehtoisen maanpuolustustyön kautta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Niin. Olen mäkin ollut putkassa kaksi kertaa. :roll:
Ootko sammunut julkisesti?
Kerran alaikäisenä tanssipaikan vessaan ja kerran opiskeluaikana jotain tarkemmin määrittämätöntä kännisekoilua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Äijä siis polttanut kynttilän kumpaakin päätä. Noh, sähän voisit kertoa kauhatarinoita pojallesi, kuinka alasti housut kusessa sikiöasennossa löit päätä putkan lattiaan, kun et oikein muutakaan voinut. Ja se ilkeä mutta realistinen poliisi isin keskustelupalstalla kertoi, että rosvojoukossa kaikki on rosvoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Mielestäni ko. kulkue on kuitenkin varsin harmiton, eikä itse kulkue tosiaan mua juuri kiinnosta
Joo. Mä olen varmaan vähän yliherkkä tällaisten asioiden kanssa, mutta jos kävisi ilmi, että mun lähipiirissä joku (aikuinen) osallistuisi tällaiseen (tai vastapuolen reaktioon sen puoleen), mä en varmaan ikinä enää pystyisi suhtautumaan tyyppiin kuin paheksuvan päivittelyn sekaisella ylenkatseella. Vähän kuin joku liittyisi jehovan todistajiin tai jotain. 17-vuotiaat ovat toki asia erikseen: heille tällaiset annetaan anteeksi, koska he eivät tiedä mitä tekevät. Mutta silti mä vähän ihmettelen sitä, että sua ei tosiaan tunnu kiinnostavan itse kulkue, joka minusta on tässä se huolestuttava elementti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Videomateriaalia viime vuoden soihtukulkueesta. Järkyttäviä natsipettereitä. Varsinkin nuo lapset ja naiset.

https://www.youtube.com/watch?v=IZRCeith1kw
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Aiemmin olen pitänyt näitä leijonakoruhommia aika säälittävinä, mutta nyt alan kallistua hyväksyvämmälle kantille. Demokraattista tietä on jo käytetty, persut ovat hallituksessa, mutta hyysääminen vain jatkuu.

Ehkä työssäkäyvien heteroroiden pitäisi järjestää oma kulkue? Semmoinen, missä ajettaisiin letkassa Kehä I:stä päästä päähän ja kuunneltaisiin radiosta linnan juhlia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen aina pitänyt kiitos-jengiä yhtenä ehdottomana kärkijenginä sääliliigassa. Nykytilanne vain alleviivaa sitä. Kertakaikkiaan älyllisesti kyvytöntä vastuunlaistajaporukkaa.

Ajatelkaa homma vaikka siten, että kuinka luuseri on mies, joka pelkää kuollakseen, että joku savimajasta ponnistava abdullah vie hänen työnsä, vaimonsa ja rahansa, vaikka kiitos-mies on saanut ilmaisen koulutuksen ja hyvinvointiyhteiskunnan muut rakenteet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eniten nämä nykyiset maahanmuuttajat vievät korkeastikoulutettujen työtä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maahanmuuttajat voisivat alkaa kirjailijoiksi. Ei tarvita koulutusta, mutta viinan on maistuttava. Pitkä historia kansalla, suuri määrä elämänkokemusta ja kärsimystä takaa laadun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen juteltiin kulkueesta. Saattaa olla, että ei ole menossa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin