Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tämä tuli mieleen tuosta viikonpäiväketjun ruokajutuista. Mua siis esim. ruoka ei kiinnosta juuri ollenkaan.

Mua kiinnostaa/innostaa

-raha, sijoittaminen
- Tällä hetkellä Tesla Motors ja sen tuotteet. Käytän joka päivä aikaa sekä englanninkielisellä että suomekielisellä asiaan liittyvällä foorumilla. Kiinnostaa sekä firma että sen tuotteet.
-Alkoholin juominen tuottaa iloa, mutta sitä harrastan vain kerran viikossa
-Kitinöin
-9Gag:a selaan joka päivä
-Uutiset
-Jonkin verran kiinnostaa tv-sarjat (jotkut harvat, nyt Roba ja House of cards), musiikki, elokuvat ja konsolipelit
-Pokemonia ja runkkausta harvakseltaan nykyään
-Aviolliset velvollisuudet satunnaisesti
-Perheen lemmikit (kaksi chihua)
-Salilla sätkiminen jossain määrin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kiva ketjuavaus (kukapa ei omista kiinnostuksenkohteistaan haluaisi kirjoitella!).

Mua kiinnostaa tällä hetkellä:
- Uutiset. Erityisesti sellainen politiikan laajoja tendenssejä (varsinkin kotimaassa, rajoitetusti ulkomailla) koskeva analyyttinen uutisointi. Auerin tai Aarnion tapauksista en vieläkään jaksa kiinnostua yhtään, vaikka ehkä pitäisi.
- Kotimainen ja anglo-amerikkalainen nykyproosa. Luen uutta kirjallisuutta aika paljon.
- Teatteri kiinnostaa kohtalaisesti, erityisesti uusi kotimainen näytelmätaide.
- TV-sarjoja katson aika paljon.
- Ruoka kiinnostaa. Tykkään kovasti käydä syömässä kiinnostavissa ravintoloissa, vaikka näillä tuloilla se on vähän hankalaa, kun joudun syömään omalla rahalla. Lisäksi huomaan nauttivani aika paljon ruoanlaitosta, vaikka en mitenkään erityisen taitava olekaan.
- Viini alkaa viehättää enemmän ja enemmän. En minä tässäkään mikään kummoinen tuntija ole, mutta maku on ehkä alkanut kehittyä hieman, ja sitä kautta aihepiiristä saatava nautinto.
- Matkailu jossain määrin. Tällä hetkellä mulla ei ole oikeastaan ollenkaan vetoa suurkaupunkeihin eikä Euroopan ulkopuolelle. Mutta erityisesti etelä-eurooppalaiset pikkukaupungit vetävät puoleensa kovastikin. Tämä liittyy kyllä vahvasti yhteen tuon ruoka ja viini -kiinnostuksen kanssa.
- Kyllä mä tykkään Kitinöidä aika kovastikin, vaikka en tunne oikein ollenkaan tarvetta minkäänlaiseen ekshibitionismiin täällä (en esimerkiksi aio sisällyttää mitään kommentteja intiimielämästäni tähän kiinnostuslistaukseen).

Laskussa pörssissä ovat:
- Elokuvat ja musiikki. Ei oikein vain jotenkin ole ollut vetoa yhtään tähän suuntaan viime aikoina. Pelaamisesta en ole koskaan kiinnostunut ollutkaan.
- Raha ja sijoittaminen. Kesällä yritin aihepiiriin vähän paneutua, mutta ei se kiinnostus vain oikein pääse vauhtiin.
- Tekniset vempeleet. En mä oikein tästäkään aihepiiristä onnistu innostumaan, vaikka aina välillä yritänkin.
- Urheilu sekä suoritettuna että seurattuna ovat molemmat nyt vähän aallonpohjassa. Kyllä mä edelleen käyn silleen laiskanpulskeasti ja puolihuolimattomasti opettelemassa tennistä - ja hiihtäisin jos olisi lunta - mutta ei näissäkään oikein kipinää ole. Joskus myös seurasin niin jääkiekkoa kuin koripalloakin aika aktiivisesti, mutta nyt en pitkään aikaan ole ollut kiinnostunut.
- Joskus aiemmin kalastus ja (erä)retkeily olivat ihan suuressa roolissa vapaa-ajassani. Nyt ovat olleet jo pitkään aika nollassa. (Tämä oikeastaan harmittaa vähän!)
- Oluen ja väkevien kulutus on melkeinpä olematonta. Joskus innostuin kovastikin islay-viskeistä tai real alesta.
Viimeksi muokannut urpiainen, 17.12.2015 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:(en esimerkiksi aio sisällyttää mitään kommentteja intiimielämästäni tähän kiinnostuslistaukseen).
Mainitse nyt edes muutama sukupuolitauti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:9Gag:a selaan joka päivä
Jouduin googlaamaan. Ymmärrys siitä, mikä tämä on, kasvoi - mutta ei siitä, miksi kiinnostaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:9Gag:a selaan joka päivä
Jouduin googlaamaan. Ymmärrys siitä, mikä tämä on, kasvoi - mutta ei siitä, miksi kiinnostaa.
Se tuottaa hyvin nopeaa hetkellistä hauskaa. Kommentit ovat monesti hauskempia kuin kuvat. Siellä on omanlaisensa yhteisö, jossa on omat sisäpiirin vitsinsä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Urpsun postauksesta tuli mieleen, että elektroniset vempeleet kiinnostavat
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Urheilun seuraaminen on kiinnostanut aina laaja-alaisesti 10/10. Mun lajikirjo on todella iso, toisaalta en tunne mitään lajia läpikotaisin. Tällä hetkellä lähinnä olosuhteiden vuoksi seuraan eniten töllöstä brittifutista, UFC:ä, snookeria ja talvilajeista hiihtoa ja ampumahiihtoa. Paikanpäällä talvisin käyn futsalissa, säbässä ja kiekossa. Itse harrastan salia pari kertaa viikossa, säbää kerran ja kahdesti sutaisen tunnin kuntopyörällä.

Aikaa on mukava seurata ja uutisia lukea. Ajankohtaisohjelmia katson päivittäin, myös joitakin keskusteluohjelmia, kuten Pressiklubia. Hömppää väijyin nykyisin tosi vähän.

Lapsien kanssa on välillä kiva touhuilla: uimahallia, sisäpainia, lautapelejä, arvuutteluita jne. Useimmiten pidän siitä, että saan olla tyttöjen kanssa kolmisin, jolloin tunnelma on rennompi ja nautin enemmän.

Töissä on mukava käydä, koska on samanhenkiset työkaverit ja tiivis henki. Työn sisältö on ok, muttei mitenkään wow.

Kirjoja luen tosi vähän ja elokuvissakin tulee nykyään käytyä vain muutama kerta vuodessa. Lasten kanssa käydään jonkin verran erilaisissa tapahtumissa lähinnä viikonloppuisin. Baareissa en käy juuri lainkaan, eikä se kiinnosta. Ruokaravintoloissa poiketaan vaimon kanssa jonkun verran, muttei ehkä harrastukseksi asti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä oikein ole suuria innostuksen aiheita tällä hetkellä

- Nettipokeria hakkailen muutaman erän päivässä. Tässä kun kiinnostaa enemmänkin itse pelaaminen kuin voittaminen niin 0,25$ Sit&Go on just hyvä
- Punttisali on ihan kivaa, mutta loukkaantuminen vienyt suurimman innostuksen
- Safka on aina iloinen asia, mutta läskiyden takia ollut pakko rajoittaa
- Uutiset on kivoja. Varsinkin typerät koska olenhan itsekkin typerä
- Fisustus on hauskaa, mutta olosuhteet rajoittaa aika pahasti
- Sisustus innostaa joskus, mutta rahatilanne (ja laiskuus) vaikeuttaa. Ja se, että tulos on aina paskaa meikäläisen kohdalla
- Pari kirjaa saa kuukaudessa luettua sentäs
- Tekniikkaa tulee ostettua joskus, mutta sitten ne jää lojumaan
- Valokuvaus antaa edes jonkinlaisia onnistumisia tällä hetkellä
- Nettideittisivuja tulee selailtua, mutta se nyt on aivan turhaa touhua
- Tappara ja F1


Jos olisi paikka niin ostaisin varmaankin projektikotteron fiksailtavaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lasten hyvinvointi on varmaan se ykkösjuttu. Omien lasten ensisijaisesti, mutta olen parisuhteillessani toiminut myös sijaisperheen ja tukiperheen roolissa. Ja viimeisimmän parisuhteen aikana alkanut tukiperheily jatkuu osittain vieläkin.

Työ on aina merkinnyt mulle paljon. Nyt kun työvelvoitetta ei ole, niin on kyllä melkoisen outo tunne.

Musiikki. Levyltä, netistä, mutta ennen kaikkea livenä. Yleensä ostan kaksi lippua jokaiseen tapahtumaan ja jos lapsille ei kelpaa (huom K18 nuoremman kohdalla), niin laitan jakoon hyvän seuran kera.

Urheilu. Liikunta. Salibandy ensisijaisesti. Nyt kun omat polvet eivät anna enää periksi pelaamiselle, niin olen oikein iloinen että pikku-ukolle säbä maistuu. Saa häärätä halleilla taas :) Käsi sydämellä; en mitenkään ohjannut tai opastanut lajin pariin. Poika on harrastanut muitakin lajeja. Kai se vain menee niin, että kun syntymästä asti näkee niitä stagoja ja haisevia kamoja nurkissa, niin se homma jää mieleen. Pääasia ettei notku ostareilla.

Kalastus on ollut mulle aina henkireikä. Siihen tuli jossain määrin turhautuminen itämerellä vallinneen usean vuoden huonon kalatilanteen takia. Tai sitten leipäännyin. En ole käynyt kalassa vapun jälkeen. Veikkaan, että kevät saapuu silakoineen ja siikoineen, niin istun taas veneessä.

Paneminen on aina kiinnostanut. Ehkä vähän liikaakin :(
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kestosuosikit:

1. Työ ja sen lievealueet, melko laajastikin. Oon suhteellisen innokkaasti lueskellut sekä työelämän tutkimukseen että johtajuuteen liittyvää matskua, mutta tietysti myös työn sisältö ja siihen liittyvät tieteenalat kiinnostavat. Lisäkouluttautuminen jatkunee heti kun saa nukkua yli 4 tunnin pätkissä.

2. Ruoka. Sekä syöminen että valmistaminen. Myös ravinto osana hyvinvointia.

3. Liikunta, lähinnä itse suoritettu. Osassa lajeja myös kehittyminen ( kuten voiman kasvaminen, juoksussa kestävyys ja agilityssä tekniikka), osassa lähinnä suoritus ( kuten maastopyöräily tai tanssi). Muiden reuhaamista jaksan harvoin seurata.

4. Osana yhteisöä eläminen. Oman lähiyhteisön kehittäminen siihen suuntaan, minne sen haluaisi nähdä kehittyvän. Konkreettisesti esim. vapaaehtoistyö, läheisten ja lähimmäisten huomioiminen, huonoon käytökseen puuttuminen, kierrätys jne.

5. Matkustelu. Onhan se siisti nähdä paikkoja. Urpsu tavoin tähän liittyy myös ruoka-ja viinikiinnostus, ja omana lisänä vielä erilaiset liikuntahommat. Vakiovarusteena mukana kulkevat vähintään juoksukamat, toisinaan myös pyöräilyvarustus. Ranskan kohdalla päädyin myös opettelemaan kieltä kokemuksen täydentämiseksi, samoin esim. Ruotsissa pyrin pärjäämään paikallisella.

Ja hieman uudempana:
6. En ole vielä ihan täydessä hiekkalaatikkomoodissa, mutta onhan tuo pätkä ja sen kehitykseen liittyvät asiat jänskiä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

- Liikunta. On lähtenyt uudelle levelille eli lapasesta päätettyni vetää jonkinmittaisen triathlonin (1/4-matka luultavimmin) ensi kesänä. Perusviikon tavoitetaso on 4-4-4, eli neljä salia, uintia ja juoksua. Nykyisellään juoksut jää 2-3:een, muuten kasetti kasassa. Päälle satakunta kilsaa pyöräilyä.
- Edelliseen liittyvä varustelu. Uutta härpäkettä on tullut hankittua jo jonniin verran ja lisää tarvitaan ~jatkuvasti. Selailen nettikauppojen tarjontaa/tarjouksia säännöllisesti.
- Televisiosarjojen vahtaaminen netistä ilta-aikaan venyttelyiden taustalla ja nukahtamista vauhdittamassa. Lukeminen on jäänyt tämän vuoksi minimiin, mikä on huono juttu.
- Siskon lasten kanssa oleilu. Nuorten miesten (2- ja 3v.) kehityksen seuraaminen sopivina annoksina sopivan tiuhaan on kovasti antoisaa puuhaa. Olen optimoinut yhteiseksi harrastukseksemme uimahallissa käynnin, koska muksut eivät vielä pysy perässä juosten tai fillaroiden!
- Satunnaiset seksiseuralaiset. Elän taas vaihetta, jossa seurustelu ei iske, joten pyrin nauttimaan naiseni kerta-/sarjalipulla.

Taka-alalla:
- Gradu. Lupasin itselleni potkaista viimein käyntiin näin joululomalla.
- Ryyppääminen. Sama kuin edellinen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

- Musiikki. Keikoilla tulisi kai käytyä jos olisi enemmäm paalua.
- TV:n/videoiden katsominen. Elokuvat, Simpsonit. Röpöttämisen yhteydessä musiikkivideot.
- Röpöttäminen.
- RuNkkaaminen
- Sarjakuvat (kirjojakin tulee vähän luettua)
- Nettailu
- Löytöjen tekeminen divareissa/kirppareilla
- Ihmissuhteet
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä en osaa vastata tähän ketjuun. Oon jo useamman kerran yrittänyt, mutta en ole ollut tyytyväinen vastaukseeni ja olen tyytynyt poistamaan sen. Mä olen innostunut ihan liian monesta asiasta. On isoja kokonaisuuksia ja toisaalta saatan olla ihan täpinöissäni ihan pienistäkin jutuista, kuten vaikkapa kauniista auringonlaskusta tai siitä, että ilma tuntuu poikkeuksellisen ihanalta.

Mä olen hyvin innostunut innostumisesta. Se on aivan ihana olotila, kun kohkaa ihan tohkeissaan jostain asiasta. Jonkun kyynisen pessimistin silmissä mä saatan olla raivostuttava, kun hehkutan omia ja toisten tekemisiä, mutta mulle se on suuri nautinto, eli sen lisäksi, että tykkään nautiskella urheilusta, ruuasta, musiikista, ystävistä, perheestä, kodista, reissaamisesta, luonnosta, kirjoista, leffoista, elämästä, kaikesta kauniista ja kaikesta mikä tuntuu hyvältä tai mistä tulee hyvä fiilis, niin tykkään hehkutella niistä. Just nyt olen innostunut tästä vastauksesta ja hymyilen tätä väsätessäni :mrgreen:

En ole kiinnostunut asioista tai ihmisistä, joista tulee paha mieli ja koitan minimoida tälläiset asiat elämässäni. Jos on paha olla, ei ole pakko olla :wink:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei mulle oikein tule muuta mieleen kuin paneminen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt olen aivan into piukkana Bitcoinista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Mä en osaa vastata tähän ketjuun. Oon jo useamman kerran yrittänyt, mutta en ole ollut tyytyväinen vastaukseeni ja olen tyytynyt poistamaan sen. Mä olen innostunut ihan liian monesta asiasta. On isoja kokonaisuuksia ja toisaalta saatan olla ihan täpinöissäni ihan pienistäkin jutuista, kuten vaikkapa kauniista auringonlaskusta tai siitä, että ilma tuntuu poikkeuksellisen ihanalta.

Mä olen hyvin innostunut innostumisesta. Se on aivan ihana olotila, kun kohkaa ihan tohkeissaan jostain asiasta. Jonkun kyynisen pessimistin silmissä mä saatan olla raivostuttava, kun hehkutan omia ja toisten tekemisiä, mutta mulle se on suuri nautinto, eli sen lisäksi, että tykkään nautiskella urheilusta, ruuasta, musiikista, ystävistä, perheestä, kodista, reissaamisesta, luonnosta, kirjoista, leffoista, elämästä, kaikesta kauniista ja kaikesta mikä tuntuu hyvältä tai mistä tulee hyvä fiilis, niin tykkään hehkutella niistä. Just nyt olen innostunut tästä vastauksesta ja hymyilen tätä väsätessäni :mrgreen:

En ole kiinnostunut asioista tai ihmisistä, joista tulee paha mieli ja koitan minimoida tälläiset asiat elämässäni. Jos on paha olla, ei ole pakko olla :wink:
Mä olen miettinyt tätä. Minusta tuo kykysi innostua asioista ilman kyynisyyttä on hienoa (toki se voisi olla paikoin rasittavaa livenä, mutta näin se on hienoa) ja olen vähän kateellinen siitä. Tunnen itse ehkä menettäneeni moista kykyä hieman aiempaan verrattuna.

Sen sijaan tuo linjauksesi siitä, mitkä asiat eivät herätä kiinnostustasi, ja ennen muuta miten koetat niihin reagoida, kuulostaa minusta jotenkin epämiellyttävähköltä. Voi olla, että ymmärrän kantasi väärin (toivottavasti näin!), mutta kyllä se jotenkin kuulostaa sltä, että valitsee olla mieluummin onnellinen sika kuin kärsivä Sokrates. Että valitsee sinisen pillerin mieluummin kuin punaisen. Tai kieltäytyy ajattelemasta älyllisesti eettisiä kokemuksia, koska jotukut tyypit eivät ole omalla vastuulla. Tai, pahimmassa tapauksessa, kuten Pera, eli että jos faktat ja evidenssi haastavat omat käsitykset, suljetaan silmät faktoilta ja evidenssiltä.

Tai siis kyllä mä jotenkin näen sen, että on ihan perusteltua ja hienoakin kantaa vastuuta omasta onnellisuudestaan ja rakentaa sitä systemaattisesti. Ja olla kaikenlaisten energiaa syövien vitsausten yläpuolella ja kääntää huomio onnellisuutta edistäviin harrasteisiin. Mutta jotenkin tuossa on kuitenkin minulle kovin vieras sävy.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En halua aloittaa mitään riitaa, mutta urpsun postauksesta tuli mieleen, että muistanko oikein Vagabondo, että et aio osallistua läheistesi hautajaisiin?

IMHO se ei ole oikein. En tiedä liittyykö ketjun aiheeseen vai ei. Jotenkin ehkä. Eihän kukaan hautajaisista innostu, mutta sinne mennään kunnioittamaan vainajan muistoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kyllä tuo minusta liittyy aiheeseen, tai ainakin siihen, mikä minuakin Vagan linjauksessa vieroksuttaa, siis jonkinlaiseen vähän ylilyövään egoistiseen hedonismiin. Itse haluaisin olla tyyppi, joka ajattelee vähän vähemmän omaa napaansa ja enemmän muidenkin onnellisuutta, vaikka ei olisikaan siitä vastuussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lapsen painiharrastuksesta, futis on tuntunut viime aikoina pliisummalta.
Omista liikuntaharrastuksista.
Uudesta työstä, vaikka valitettavasti kiilto himmenee kasvavalla nopeudella.
Lukemisesta aina ja iankaikkisesti, teen sitä tosin nykyään vain pöntöllä istuessani.
Laaja-alaisesta penkkiurheilusta jo yli 35 vuotta.
Ostamistani uusista peleistä, joita en kuitenkaan ehdi/viitsi pelata.
Alkoholittomista kuplajuomista.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulle Vagabondon kirjoitus on vieras ja luotaantyöntävä sekä omahyväinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Toisaalta, kai Vagista voisi lukea siten, että hän kannattaa tätä, siis täsmälleen sitä, mitä asiantuntijakin suosittelee: oman onnellisuuden aktiivista ja vastuullista vaalimista ja rakentamista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Entä jos virtahepo onkin olohuoneessa?
Etsitään itselle jostain uusi olohuone ja annetaan virtahevin pitää se missä sattuu oleskelemaan. Missään nimessä virtahepoa ei päästetä uuteen olohuoneeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Toisaalta, kai Vagista voisi lukea siten, että hän kannattaa tätä, siis täsmälleen sitä, mitä asiantuntijakin suosittelee: oman onnellisuuden aktiivista ja vastuullista vaalimista ja rakentamista.
Niin. Mulla ei ole mitään jumalakompleksia. En usko, että mulla on korkeammalta määrätty tehtävä parantaa maailmaa. Eli sikäli olen kyllä Vagiksen linjoille.

Se ainostaan sattuu korvaan, JOS ei koskaan ole valmis tinkimään omasta mukavuudesta. En toki väitä, että Vagis olisi näin sanonut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Jaa, että miksikö moista epäilen? Olen tietyistä tässä erittelemättömistä syistä joutunut viime vuosina keskittämään huomioni tiettyihin asioihin ja tarkoituksella jättää huomioimatta tiettyjä. Ihan elämän mukavuuksellisista syistä.

Siis kai näköjään jossakin määrin ihan asiantuntijaohjeitten mukaan tai ainakin niitä omiin tarpeisiini muokaten.
No siis mä arvoinkin, että kommentoinko pelkkää Vagabondoa vai myös sua. Olin nimittäin itsekin aistivinani samaa minulle vierasta asennoitumista myös sinun viesteissäsi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mistä olet kiinnostunut/innostut?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jaa, että miksikö moista epäilen? Olen tietyistä tässä erittelemättömistä syistä joutunut viime vuosina keskittämään huomioni tiettyihin asioihin ja tarkoituksella jättää huomioimatta tiettyjä. Ihan elämän mukavuuksellisista syistä.

Siis kai näköjään jossakin määrin ihan asiantuntijaohjeitten mukaan tai ainakin niitä omiin tarpeisiini muokaten.
No siis mä arvoinkin, että kommentoinko pelkkää Vagabondoa vai myös sua. Olin nimittäin itsekin aistivinani samaa minulle vierasta asennoitumista myös sinun viesteissäsi.
Hmm. Mitä oikeastaan tarkoitat? Minkälaisiin itsellesi mielipahaa aiheuttavia tilanteisiin aktiivisesti hakeudut?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin