Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21513
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

SAK aloittaa yt-neuvottelut - joka 9:s joutuu lähtemään?
http://www.talouselama.fi/uutiset/sak-a ... an-6579839

Nyt nähdään mallisuoritus yt-neuvotteluista?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:SAK aloittaa yt-neuvottelut - joka 9:s joutuu lähtemään?
http://www.talouselama.fi/uutiset/sak-a ... an-6579839

Nyt nähdään mallisuoritus yt-neuvotteluista?
Perinteisesti työntekijäjärjestöt irtisanovat enimmäkseen laittomasti. Myös EK veti laittomat YT:t.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25855
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ensimmäinen kerta, kun kannatan ranskalaista suoraa toimintaa

http://www.hs.fi/ulkomaat/a147305045118 ... usimmat-#6

Aika käsittämätöntä, että viranomaiset eivät saa hommaa kuriin.

https://www.google.fi/search?q=calais+j ... 6&bih=1038

Mä en tosin tiedä, mitä tuon viidakon asukkaille pitäisi tehdä, mutta ei mun tarvitsekaan tietää. Jos Herra antaa viran, antaa hän myös kyvyn hoitaa sitä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25855
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:
Aika käsittämätöntä, että viranomaiset eivät saa hommaa kuriin.
Eikös tuo ole yksi aika keskeinen osa tätä ongelmaa: välimerenmaiden santarmeja ei alkuunkaan kiinnosta kysyä matuilta mitään, ettei vaan tule asylum-pukahdusta vastapalloon. On siis helpompi katsoa muualle ja antaa elintasopakolaisten kulkea vapaasti joidenkin muiden ongelmaksi. Kun Britannialla on onnekseen kanaali välissä eikä matuexport Ranskasta vedä niin on tullut tenkkapoo kun ne aiheuttavat häiriötä Ranskassa ja ranskalaisille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25855
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jatkoa edelliseen;

http://www.hs.fi/ulkomaat/a147313765134 ... usimmat-#1

On hiton hyvä, että ollaan täällä pussinperällä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4307
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: Mä en tosin tiedä, mitä tuon viidakon asukkaille pitäisi tehdä, mutta ei mun tarvitsekaan tietää. Jos Herra antaa viran, antaa hän myös kyvyn hoitaa sitä!
Herran haltuun joo. Helpointa olisi istuttaa Jeesus panssarivaunuun ja katsella vierestä kun se tykittäisi menemään.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21513
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Aika käsittämätöntä, että viranomaiset eivät saa hommaa kuriin.
Eikös tuo ole yksi aika keskeinen osa tätä ongelmaa: välimerenmaiden santarmeja ei alkuunkaan kiinnosta kysyä matuilta mitään, ettei vaan tule asylum-pukahdusta vastapalloon. On siis helpompi katsoa muualle ja antaa elintasopakolaisten kulkea vapaasti joidenkin muiden ongelmaksi. Kun Britannialla on onnekseen kanaali välissä eikä matuexport Ranskasta vedä niin on tullut tenkkapoo kun ne aiheuttavat häiriötä Ranskassa ja ranskalaisille.
Pitäisi olla sakotussysteemi. Jos kreikka päästää paperittomia eteenpäin, niin se on 200ke sakkoa per nuppi.

...eiku? Vittu, kreikkahan on maksukyvytön eu-sossun elätti itsekin? Miten me ne päästettiin tänne?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Virkamies tarvitsee normaaliin suoriutumiseen vain 10% aivoista. Tämä selittää aika paljon monia viranomaiskohtaamisia.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201609 ... 4_ul.shtml
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuo rasismin lietsomisen psykologia - sieltä sorrettujen syvistä riveistä päin - on kyllä minulle mysteeri. Tavallaan ymmärrän valheellisen uhriutumisen aiheuttavan lisää painetta poliisille, oikeuslaitokselle ja valtaväestölle kohdella ei-valkoisia silkkihansikkain, mutta fiksumpi luulisi, että juuri tälläisestä käytöksestä (perseily yhdistettynä valheelliseen uhriutumiseen) se muukalaisviha kumpuaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25855
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Tuo tapaushan laukaisi ainakin Hesarin kirjoittamaan monen päivän juttusarjan poliisin toimien oikeutuksesta :)

Saaakohan juttusarja nyt jatko :think:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei mitään uutta auringon alla. Kohdista mikä tahansa sanktio tai moite tietyn värisiin niin aina huudetaan rassismia. Työelämässä ihan normi.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juu, tää oli tätä ULLATUUS!- osastoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25855
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1473213871027

Eli Puola on valmis allekirjoittamaan hiilipäästöjen rajoittamiseen pyrkivän sopimuksen, jos se saa tuke hiilivoimaloiden rakentamiselle. Kuulostaa aprillipilalta, mutta valitettavasti ei ole.

:dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No on siinä edes näennäisesti mukana joku silmänisku hiilipäästöjen vähentämisen suuntaan. Maailman perussuomalaisimmassa yhteiskunnassa on toisin: https://www.theguardian.com/environment ... -subsidies
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku neukkuaikainen hiilimasiina versus nykyaikainen voimlaitos pesureilla ja perseensuristimilla niin ero on aika valtava taivaalle pusketun paskan määrässä.

Toki ydinvoima olisi parempi vaihtoehto, mutta kun paljon jengiä on mukana. Toki nykyaikainen voimalaitos työllistäisi paljon vähemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En silti näe miksi muiden maiden pitäisi maksaa puolalaisten voimaloita ja työllisyyttä. Kaiken maailman paskajaakkoja sitä on unioniin otettu.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun sitä rahaa tungetaan B-osastolle niin voitaisiin ainakin pistää järkeviin projekteihin kuten tuo. Osa toimituksista voisi kaatua Suomalaisille firmoille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21513
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:Kun sitä rahaa tungetaan B-osastolle niin voitaisiin ainakin pistää järkeviin projekteihin kuten tuo. Osa toimituksista voisi kaatua Suomalaisille firmoille.
Vitut sieltä meille mitään tule. Eiköhän sakemanit ole jo sopineet tämän kuvion: EU maksaa, sakemannit toimittaa laitteet, polskit rakentaa ja asentaa.

Just näitä keissejä varten se päästökauppa kehitettiin!? Jos polskit voisivat modernisoida laitoksiaan järkevin kustannuksin, niin he voisivat rahoittaa tuota myymällä vapautuvia päästöoikeuksia. Näköjään poliitikot eivät saaneet sitä päästökauppaakaan toimimaan, kun ollaan taas ihan lähtöpisteessä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/mi ... pM.twitter

Tää on kyllä aika priceless (kai tää on joku feikki eikä oikea juttu?): Pirun demareissa kun ei saa antaa rasistisia lausuntoja, niin on pakko loikata persuihin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mitä tämä nyt taas on? Ensin Paatero sanoo, että Suomessa vaietaan tällaisesta ilmiöstä, jonka mukaan turvapaikanhakijat ovat alkaneet vaarallisesti järjestäytyä tavalla, joka on uhkaksi yhteiskunnalle. Sitten sisäministeriön kansliapäällikkö sanoo, että ainakaan sisäministeriössä ei ole mitään tietoa moisesta järjestäytymisestä, mutta ehkä poliisilla on ei-julkista tietoa. Tähän Paatero sitten että ei, tämä vaiettu tieto ei ole peräisin poliisilta tai ministeriöstä, vaan julkisista lähteistä ja tiedostusvälineissä käydystä keskustelusta. Voi taivas! Sen lisäksi, että Paateron mediakriittiset hoksottimet taitavat olla ihan Pia Kauma -tasoa, niin vaiettu ilmiö on siis se, josta keskustellaan julkisesti. Mamufobian lietsojat kyllä osaavat toistuvasti yllättää älyttömyydellään.

Disclaimer: Voi toki olla, että turhautuneet turvapaikanhakijat, joiden kimppuun forssalaiset hyökkäilevät joukolla, alkavat jossain jotain järjestäytymistä tehdäkin, tai että hakijoiden joukossa epäilemättä oleva ääriaines tekee jossain välissä jotain ikävää. Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä Paateron idioottimaisen, ihmisten alimpiin ennakkoluuloihin vetoavan kirjamarkkinoinnin kanssa tai sen kanssa, että voisivat nyt Ylessäkin vähän pohtia, pitäisikö toimittajien omaksua vähän kriittisempi asenne tällaisia rasistisesti höperehtiviä eläkeläisiä kohtaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21513
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eikös paatero kirjoittele hommaforumilla nikillä MakeMyDay?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paaterohan oli jo virassaan ihmeellinen yliyrittävä mielipideautomaatti. Äijä mukamas pursus ideoita ja viitoitti meitä hiljaisempia, mutta todellisuudessa ainakin itseäni välillä hävetti sen lörpöttelyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.