Kuinness-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Typot kunniaan ja olutta naamariin!
HellBell

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Typonäppi :piru: on samaa mieltä ensimmäisestä!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Oluet naamassa kunniassa!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ehanaa, me löydettiin taas vanhat Muppet Showt ja nauretaan katketaksemme täällä. Katotaan niitä varmaan koko yö :D
Tässä välissä tosin X-files, tietysti :wink:

Hyvää keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti.
Starflare

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Helvetin 16! matti kukkarossa ja vasta ensi viikolla tulossa kukkaron täytettä ja kaljaa tekisi mieli nyt :( .
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Huomenna on tentti. Torstaina siis. Hajoan vektoreihin ja poissonin jakaumaan ihan huolella.
Asejärjestelmätekniikka taas perjantaina. Uh.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parantelen edelleen risteilykrapulaa Saku Tumella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nukkumaan kuume pois tästä lososta, jota myös kropakseni kutsun..

Panadol Zappia..ZZZZzzzz..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jahas... piakkoin pitää vääntäytyä nukkumaan... huomenna eikun siis tänään ohjelmassa 16-18 sotaveteraanien itsepäisyysjuhla...pitää mennä oikein spatseeraamaan tummassa puvussa,valkoisessa paidassa&rusetissa... no mitäpä sitä ihminen ei tekisi palvelutalossa asuvan (ehkä piankin) kuolevan isoäidin takia...
Nowaysis

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

titteli typon kuniaksi.
tonttu8

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Iltaa arvon kitykansa. Työpäivä ohi, massu täys hyvää ruokaa ja olutta päälle. ;)
Piti mennä aikaisin tänään nukkumaan, mutta jos nyt vielä hetken roikkuis tässä koneella. Meni väsykin ohi.
Hyvä fiilis. :mrgreen:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Meik »

Jeah. Iltapalaolut menossa.

Ei malta mennä nukkumaan, koska harvoin muistan uniani. Usein kuitenkin herää telttailemasta, joten vähän niinku vituttaa, ettei ajatukset suostu muistamaan unia. Ei ne huonoja voi olla...tai ehkä jonkun sortin itsesuojeluvaisto estää muistamasta :)
Tuohipää

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Kozel, tosin sitä ei nyt oo, kun ostan sitä vaan pullollisen kerrallaan.
Tunturipuron makuista ohrapirtelöä löytyy sellainen kätevä 10 tölkin jääkaappirasia, josta voi todella kätevästi annostella ihan tosi vain yhden tölkin kerrallaan omaan pieneen kätöseen. Taidankin juoda vielä yhden.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh. Sain hinattua tietokonepöydän kolmanteen kerrokseen. Näppärämpää tämä näin on kuin erittäin epäergonomisesti lattialla.
Kahvin voimalla mennään. Pitäisi siivota ja järjestää paikkoja. Olen asettanut muuton viimeisten silausten valmistumiselle takarajan; se on perjantai. Damn. Se lähestyy nopeammin kun luulin. Olisi pitänyt tuoda tämä kone viimeisenä, vasta silloin perjantaina, niin voisi joskus tulla valmistakin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tuulenpuiska

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

LillyMunster kirjoitti:Huoh. Sain hinattua tietokonepöydän kolmanteen kerrokseen. Näppärämpää tämä näin on kuin erittäin epäergonomisesti lattialla.
Kahvin voimalla mennään. Pitäisi siivota ja järjestää paikkoja. Olen asettanut muuton viimeisten silausten valmistumiselle takarajan; se on perjantai. Damn. Se lähestyy nopeammin kun luulin. Olisi pitänyt tuoda tämä kone viimeisenä, vasta silloin perjantaina, niin voisi joskus tulla valmistakin.
Ei ei parahin mademoiselle. Silloihan ei pystyisi Kityilemään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

tuulenpuiska kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Huoh. Sain hinattua tietokonepöydän kolmanteen kerrokseen. Näppärämpää tämä näin on kuin erittäin epäergonomisesti lattialla.
Kahvin voimalla mennään. Pitäisi siivota ja järjestää paikkoja. Olen asettanut muuton viimeisten silausten valmistumiselle takarajan; se on perjantai. Damn. Se lähestyy nopeammin kun luulin. Olisi pitänyt tuoda tämä kone viimeisenä, vasta silloin perjantaina, niin voisi joskus tulla valmistakin.
Ei ei parahin mademoiselle. Silloihan ei pystyisi Kityilemään.
Oih, ja sehän vasta menetys olisikin- siis minulle, ei teille.
Pakko oli jo pitää taukoa kun olin muuttamassa. Mutta niih, minä siitä kärsisin eniten...
Nyt kai mentävä tutumaan. Herättyäni aion olla reipas. (Paljosta vetoja- olen tässä vielä tunnin päästä??) Paitsi paskanvitunmarjat, on duunissa kuukauden lopetus ja karmea inviksen laskeminen. Kiinnostaa taas kiwin kilohintakin. Ennemmin taidan vain istua koneella ja toivoa ihmettä tapahtuvaksi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, syönyt pussillisen porkkanoita, tehnyt jättiläislasagnen ja perunarieskaa ja lukenut Suosikin. Mitähän sitä sitten tekisi? Kalevakin tulee vasta tunnin päästä.
huima

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Syönyt kohta litran jäätelöä ( suklaakastikkeella ), kityillyt ihan sikana ja kuunnellut saatanan paljon hyvää musiikkia kokoelmastani. Tämä on tätä pakollista vitutuksen ja stressin poistoa. Kyllä Jack Bauerkin joskus relaa.
nokkaelain

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Eipä uni tahdo tulla silmään. Liittyisikö se mitenkään siihen, että join aamukahvin kymmeneltä illalla.
hermine

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hermine »

Seminaarityö valmis ja pää ihan tyhjä, nukkumaan...eihän tää palauttaminen mennyt kuin 5 tuntia väärän vuorokauden puolelle.
Dumari

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Eka Tpk, töissä niinkuin aina. Viikonloppua odotellen.
huima

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mmmmh!

Tuntuupa hyvältä taas tehdä hommia photoshopilla.

Otin aikaa nyt käsitellä viimeinkin niitä kuvia joita on pitänyt tehdä valmiiksi jo pitkään. Jack Bauerkin olisi ylpeä.
Faghag

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ehana vapaapäivä taas.

Eilen kävin kutsuvierasennakossa katsomassa mukavan siirappisen elokuvan Jospa se vain olisi totta, joka saa perjantaina ensi-iltansa. Suosittelen kaikille romantiikannälkäisille Kity-naisille (miksei miehillekkin, te ette kyllä olleet selkeää markkinoinnillista kohderyhmää), joiden vaaleanpunaista kaipaava sielu näivettyy tässä räntäsateessa.

Eilen tuli laitettua avoimia työhakemuksia CV:n kera eteenpäin ja sain muutaman vinkin mielenkiintoisesta työpaikasta. Kyllä verkostoituminen kannattaa... tosin en tarkoita sitä, että haalii tuttavapiiriinsä kaikenmaailman tyyppejä, joista kuvittelee hyötyvänsä joskus myöhemmin, vaan verkostoituminen, ainakin minun mielestä on samanmielisten, vaikkakin eri aloilla toimivien ihmisten hedelmällistä vuorovaikutusta. No, tässä asiassa olen romantikko... sen tunnustan... ainakin piinkovan KTM:n mielestä, joka hokee kaupallisen alan jargonia lauseensa joka toisena sanana :-D

Olen lukenut markkinoinnin alan työpaikkailmoituksia ja olen huomannut miten TYLSIÄ ne ovat. Helevetinmoista sanahelinää: " Sinä tuloksentekijä... nälkäinen menestyjä..." Siis missä planeetalla nämä ihmiset elävät? Tuota shittiä luin ja sain päälleni kaadettua opintojeni aikana... kokemus on osoittanut, että työelämässä nuo uskonkappaleet eivät toimi tai ainakaan noilla dogmeilla ohjelmoidut ihmiset ovat usein sietämättömiä. Tulostahan syntyy ja yritys kukoistaa, kun sen työntekijöistä pidetään huolta ja organisaatiokulttuuri on terve.

No, tämä kriittisyyteni johtuu varmaan siitä, että olen aina tehnyt markkinointia kulttuurialalla, johon ihmiset hakeutuvat kutsumuksesta. Kirja-alalla työskentely on elämäntapa. Myyntihenkisyys ei tarkoita samaa kuin moraalittomuus, se tarkoittaa oman tuotteen paremmuutta ja uskoa siihen. Itse asiassa tästä eettisestä markkinoinnista voisinkin kirjoittaa.... hmmm....

Mutta edellisestä työpaikastani opin monta asiaa.... en aio hötkyillä, vaikka tarjottava työpaikka tuntuisi kuinka houkuttelevalta tahansa. Aion pyytää aikaa ainakin sen verran, että voin nukkua yön yli ennen päätöksen tekoa. Iän ja työkokemuksen huomaa siinäkin, että en halua enää sukkuloida työpaikasta toiseen vaan sitoutua pitkäjänteisemmin mielekkääseen työhön.... Tiedän, tiedän, sieltä huudetaan, että olen typerä idealisti, mutta kun sielustakin pitää pitää huoli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toka TPK!

Jouduin (iskin itseni vapaaehtoiseksi) taas Mariaan. Kiva kävellä tossa blosiksessa kun ei meinaa henkeä saada ja silmät on kyyneleistä ihan litimärät eikä eteen meinaa nähdä.

Tänään on nyt sitten sen hyvännäköisen neurokirurgin vastaanotto. Pitää käydä heti Töölön tytöille juoruumassa yläkerrassa että minkälainen ko. herra oli ;)

Lolitalle kiitos loistavasta leffa- ja nuudeliateriaseurasta, Kid:lle ja albelle kiitokset vuorottaisista pistäytymisistä ruokaravintolan puolella :twisted: Taidan uskoa että Kid:llä on tänään krapula!
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Jos vahan aikaa nukkuisi, niin ettei enaa niin paljoa vasyttaisi. Tai sitten voisi nukkua vahan kauemmin. Ja ulkona on ihan helvetin kylma.

Hyvaa keskiviikkoa.
Vastaa Viestiin