Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:Ihminen joka ajattelee ja arvottaa asioita eri tavalla kuin minä, on heikompaa ainesta. :think:

Taidat missata mun pointin. Yritin etsiä itsestäni jotain, joka resonoisi tämän uunilohigaten kanssa.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.04.2016 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Se on vaan noloa.
En kyllä kohta näytä sulle bitcoinmaneriani, jos jatkat tuota rataa!1
Luojan kiitos.
En ole ihan varma (kun tämä viestintä jää puutteelliseksi pelkän tekstin varassa), mutta oletko kenties oikeasti närkästynyt muhun jostain syystä? Jos näin, niin kerro minkä takia, kun en oikein tajua, mistä on kyse.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: En kyllä kohta näytä sulle bitcoinmaneriani, jos jatkat tuota rataa!1
Luojan kiitos.
En ole ihan varma (kun tämä viestintä jää puutteelliseksi pelkän tekstin varassa), mutta oletko kenties oikeasti närkästynyt muhun jostain syystä? Jos näin, niin kerro mink takia, kun en oikein tajua, mistä on kyse.
En tietenkään ole, sweetie darling. Mutta kyllähän toi nyt pahimmalle painajaiselle kuulostaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Luojan kiitos.
En ole ihan varma (kun tämä viestintä jää puutteelliseksi pelkän tekstin varassa), mutta oletko kenties oikeasti närkästynyt muhun jostain syystä? Jos näin, niin kerro mink takia, kun en oikein tajua, mistä on kyse.
En tietenkään ole, sweetie darling. Mutta kyllähän toi nyt pahimmalle painajaiselle kuulostaa!
Kuva

Kyllä mä nyt sen varran ymmärrän pingviineistä, että laitan mainerin piilon, jos ihmisiä tulee paikalle!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä ihmiselle itselleen on äärettömän tärkeää olla kiinnostunut asioista. Jos näin ei ole, ihminen on tyhmä, tylsä ja saamaton, myös masentunut. En oikein osaa arvottaa tätä ominaisuutta ystäväasteikolla. Voihan olla niin, että saamaton nahjus on mukava ja hauska heppu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:

Taidat missata mun pointin. Yritin etsiä itsestäni jotain, joka resonoisi tämän uunilohigaten kanssa.
En lukenut uunilohigatea, joten todennäköisesti missasinkin. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: Noista allekirjoitan korkeintaan heteroseksuaalisuuden, kovasta yrityksestäni ja itsetutkiskelustani huolimatta en tunnu oikein olevan edes bi-curious. Tuntuu, että menetän jotakin.
Tää on kyllä mahtavin perttikappale sitten faktojen hylkäämiseen. Heti ekan lauseen jälkeen toisessa tunnustetaan misogyniseltä homonstelulta tuoksahtava kova yritys äijien välisiin ja viimeisellä virkkeellä saadaan mukaan vielä läheisriippuvuuden elementti. Oikeastaan ensimmäisen lauseen olisi pitänyt olla, että noista kiistän vain heteroseksuaalisuuden.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
Tää on kyllä mahtavin perttikappale sitten faktojen hylkäämiseen. Heti ekan lauseen jälkeen toisessa tunnustetaan misogyniseltä homonstelulta tuoksahtava kova yritys äijien välisiin ja viimeisellä virkkeellä saadaan mukaan vielä läheisriippuvuuden elementti. Oikeastaan ensimmäisen lauseen olisi pitänyt olla, että noista kiistän vain heteroseksuaalisuuden.
xSpede ei ole homo, mutta haluaisi olla!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mielestä ihmiselle itselleen on äärettömän tärkeää olla kiinnostunut asioista. Jos näin ei ole, ihminen on tyhmä, tylsä ja saamaton, myös masentunut..
Kyllä pelkkä masennus tuon voi selittää. Tässä joutuu jatkuvasti perääntymään, mutta en mä voisi kuvitella, että pistäisin välit poikki kaveriin sen takia, että on masentunut.

Mutta kyllähän se masennus kaverisuhdetta häiritsee, kun toista ei kiinnosta.

Enkä ylipäätään ole kehenkään kait koskaan välejä poikki pistänyt. Ihmisiin, jotka ovat kovin oman mukavuusalueen ulkopuolella, ei edes synny sitä kaveruutta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Kyllä pelkkä masennus tuon voi selittää. Tässä joutuu jatkuvasti perääntymään, mutta en mä voisi kuvitella, että pistäisin välit poikki kaveriin sen takia, että on masentunut. Mutta kyllähän se masennus kaverisuhdetta häiritsee, kun toista ei kiinnosta.
Näin. Mä olen rakennettu jotenkin siten itsekeskeisesti, että mulla ei riitä määräänsä enempää energiaa toiselle annettavaksi. Yritän välttää negatiivisten ihmisten seuraa, koska huomaan negatiivisuuden imuvoiman itsessäni voimakkaana. Kiinnostumaton ihminen on lähes aina myös tylsä. Tylsä ihminen on mulle myös jonkin sortin kauhistus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja mua ahdistaa tuollaiset pikkusieluiset nipottajat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei kait kukaan halua viettää aikaansa tylsässä seurassa, mutta kun yhden tylsä on toisen kiinnostava. Negatiivisten tyyppien välttelykin on suhteellisen normaali juttu, joskin tietty empatiakyvyn puutehan siinä tulee mieleen, jos kavereitaan raakkaa ulos silloin kun heillä on huonompi kausi menossa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:joskin tietty empatiakyvyn puutehan siinä tulee mieleen, jos kavereitaan raakkaa ulos silloin kun heillä on huonompi kausi menossa.
Näinhän se on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Toisaalla esitettynä väitteenä on toki, että kukaan ei ole sataprosenttisen hetero eikä homo (paitsi toki palstan 130%t).
Tässä se tuli taas! Tarkkaan ottaen et ole homo, mutta haluaisit olla!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos antaisi mahiksen natsisiwan uudelle halppisoluelle. Ja jos niiden goulmethyllystä löytyisi joku pikkuherkku.

Siinäpä tämän viikonlopun mahtisuunnitelma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huomenna lukion luokkakokous

:apuva:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mietin tuota Daven hifistelyjuttua. Ensinnäkin minun mielestäni Vesperin uunilohijuttu oli ensisijaisesti aika hauska; en ollenkaan kokenut, että hän mitenkään erityisesti arvottaa henkilöä sen perusteella. Mutta ei niin suurta pilaa ettei paljon tottakin: kyllä minusta esimerkiksi hyvästä ruoasta ja yleisemminkin gastronomian estetiikasta nauttiminen on sen verran arki- ja juhlapäivää myönteisesti värittävä piirre, että ceteris paribus olisi tietysti miellyttävää viettää aikaansa seurassa, joka jakaa tämän arvostelman. Mutta kun ceteris eivät koskaan ole paribus, niin tämä nyt on vain yksi tekijä, jonka merkityksellisyys ei ole määräänsä suurempi. Olihan Vesperkin treffeille menossa ja vain vitsaili asialla.

Toisaalta kyllä minusta jotkut vähän perustavanlaatuisemmat erot ovat sitten yhdessäoloa vähän haittaavia. Kyllä mä luulen, että olisi vähän vaikea jatkaa ystävänä entiseen malliin (vaikka yrittäisikin), jos ystäväpiiristäni joku ryhtyisi fundamentalistiuskovaiseksi, odinin soturiksi tai jotain vastaavaa. Mutta nämä ovat sellaisia sen verran syvälle arvoihin ja kognitiivisiin kykyihin meneviä asioita, että on jotenkin vähän luontevampaa jopa vähän arvottaa henkilöitä niiden perusteella. Ainakin jollain arvottamisen etäisemmällä kehällä, joka ei vielä haasta henkilön perustavanlaatuisia ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa.

Hifistelyt, ja yleisemmin ymmärrettävä halu hankkiutua enemmän sellaisten ihmisten seuraan, jotka ovat kiinnostuneet vähän samansuuntaisista asioista kuin itsekin on, ei varsinaisesti liity näiden ihmisten arvottamiseen mitenkään, vaan vain haluun ohjata ajankäyttöään sellaiseen suuntaan, jonka kokee kiinnostavaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Huomenna lukion luokkakokous

:apuva:
Millä mielellä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: :apuva:
Selincro auttaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Nyt se sitten kuoli. Isä nimittäin. Olen nyt järkytystäni jonkun aikaa netti-ja puhelinkommunikaatiosta ulkona.
Osanottoni. Yritä nyt satsata ihmissuhteisiin äläkä eristäydy.
"Emme voi elää eristyneinä." - Bono, U2
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Huomenna lukion luokkakokous

:apuva:
Millä mielellä?

Noo, ihan hyvällä mielellä. Vapaaehtoisia tapahtumiahan noi (kai?) on.

Täytyy vaan yrittää pitää mopo aisoissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy vaan yrittää pitää mopo aisoissa.
Kortsut mukaan vaan ja hauskaa iltaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy vaan yrittää pitää mopo aisoissa.
Kortsut mukaan vaan ja hauskaa iltaa!
Miten fritsut saa nopeasti pois??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Miten fritsut saa nopeasti pois??
Karkealla hiomapaperilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin