Pottom Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

eilisen päivän hengessä!11!

ja ei kun tyttö ratsaille :hep:
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kai tänään ole joku typerä arkipyhä? Olen ollut jo tunnin yksin toimistolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aho ja Laine mahtuivat maailmancup-joukkueeseen. Oikeastaan aika odotettu ja perusteltavissa. Pääasia, että Ahon ottivat. Lindell on tällä hetkellä ainoa listalla, jota itse en valitsisi, sen verran epätasaiset kisat oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä vaihtaisin Korpikosken Salomäkeen. Muuten ok. Lindell pärjää hyvin pienessä askissa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä mä vähän epäilen, miten Laineen (ja varauksin Ahonkin) käy pienessä kaukalossa parhaita vastaan. Olisivat ehkä saaneet harjoitella sitä jossain muualla kuin WC:ssä (hihhih). Salomäki (tai Iiro Pakarinen! Miten se on pelannut?) olisi voinut korvata toisen näistäkin Korpikosken sijaan. Mutta onhan tuo hyökkäys kuitenkin kokonaisuutena (suomalaiseksi) kova. Tai siis valitettavasti nimenomaan ei kova, vaan taitava ja tasokas.

Jossain iltahömppälehdessä siteerattiin ruotsalaislehtiä, jonka mukaan Suomen puolustuksesta Vatanen saattaisi kolkutella Ruotsin joukkueen varasijoja, kun taas muilla ei olisi mitään mahdollisuuksia siihen joukkueeseen. Mutta kai myös Ristolainen, Määttä ja mahdollisesti Jokipakka ja Lepistö ovat ihan mitat täyttäviä kavereita. Lindellin ja Pokan tilalta olisi voinut kokeilla muitakin, vaikka sitten Euroopasta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SadoMaso-liigastakin olisi löytynyt huimat upgradet Lindelille ja Pokalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:SadoMaso-liigastakin olisi löytynyt huimat upgradet Lindelille ja Pokalle.
Pokka pelasi ihan ok kisat. Lindellin valinta on täysi mysteeri. Kaveri ei osaa hyökätä eikä puolustaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viro osaa..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Lindellin valinta on täysi mysteeri. Kaveri ei osaa hyökätä eikä puolustaa.
Lindellhän naulattiin jo aiemmin. Väittäisin, ettei häntä olisi valittu enää. Sen verran ohjelmaa järjesti MM-kisoissa puolustuksessa, eikä hyökkäyspään ratkaisutkaan monesti tehokkaita olleet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pottom Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Tai siis valitettavasti nimenomaan ei kova
No kun siis on. Aika isoa ukkoa pukkaa kaukaloon ihan mihin tahansa muuhun joukkueeseen verrattuna. Ikä on vain numero.

Lepistö on kyllä melkoinen veto. Kaverille on tarjoiltu näytönpaikkoja aika monta kertaa ja nyt laitetaan Getzlafeja ja kumppaneita vastaan. Ei tule onnistumaan.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin