Uusi ahkerampi urheilusäie

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meillä piti pelata lätkää, että sai paremman arvosanan. Liikunnanmaikka oli silloinen Keupa HT:n päävalmentaja.

Ei auttanut vaikka harrasti aktiivisesti muita lajeja.
Vagabondo kirjoitti: 28.01.2024 8:49Tyypillisesti ne lapset jotka liikkuu ja harrastaa paljon vapaa-ajallaan pärjäävät sitten koulunkin liikuntatunneilla.
En kuulunut tähän joukkoon. Olen sysipaska joukkuelajeissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

18 hiihtokertaa tälle talvelle. Ilman Lapin reissua, jota ei tule. Tästä tulee kerta pari viikossa. Olosuhteet olleet suotuisat. Vaikka kovia pakkasia ollut, Kaupissa baanat hienossa kunnossa läpi talven. Kaupungin jepet eivät tätä mokanneet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti: 09.02.2024 18:22 Meillä piti pelata lätkää, että sai paremman arvosanan. Liikunnanmaikka oli silloinen Keupa HT:n päävalmentaja.

Ei auttanut vaikka harrasti aktiivisesti muita lajeja.
Vagabondo kirjoitti: 28.01.2024 8:49Tyypillisesti ne lapset jotka liikkuu ja harrastaa paljon vapaa-ajallaan pärjäävät sitten koulunkin liikuntatunneilla.
En kuulunut tähän joukkoon. Olen sysipaska joukkuelajeissa.
Vagabondon aiempaan kommenttiin: en muista että yksikään luokkakaveri olisi harrastanut urheilua missään seurassa. Ala-asteen maikka oli himojuoksija. Sen takia sitä kouluakin juostiin ympäri simputusmielessä. Kun työnnettiin kuulaa, maikka sanoi ylättyneenä, että minulla on "amerikkalainen piilolihas."

Yläasteella pärjäsin lihaskuntotestissä varmasti paremmin kuin reilusti yli puolet ryhmästä;12 leukaa vedettynä täysin puhtaasti, vatsalihasliikkeistä ei kai mitattu kuin että se 30, jonka jälkeen olisi voinut jatkaa. Kestävyyskunto ja joukkuelajit olivat taas ongelma. Ja maikkaa kiinnosti vain parhaiden valitseman ykköspelin seuraaminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiihtoa tuli talvelle cirka 400km. Äsken eka tunteroisen totuttelu pyörälenkki. Tappajasepeliä vähän turhan paljon joka paikassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.04.2024 12:24 Tappajasepeliä vähän turhan paljon joka paikassa.
Ajelen talvirenkailla vielä ja odottelen sepelin poistoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kävin viikonloppuna suorittamassa futiksen tekniikat kurssin. Oli työviikon jälkeen tai väleihin aika tuhti setti, mutta mielenkiintoa riitti hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 06.06.2023 10:09
nokkaelain kirjoitti: 06.06.2023 1:50 Taloyhtiön hallituksen PJ ilmeisesti taas tehtaili: "Taloyhtiön hallituksen tietoon on saatettu, että pihamme viheralueita ja nurmikkoa on mahdollisesti vaurioitettu. Edellä mainitusta syystä pallopelien pelaaminen on toistaiseksi kielletty. Lisäksi pelaamisesta on ilmoitusten mukaan kuulunut meluhaittaa huoneistoihin ilta-aikaan."

Siis - n. 6-9 -vuotiaat pelaavat tuolla osin vanhempiensa kanssa. No, viime vuonnakin tuo valitti minulle, että mukulat ovat rikkoneet (umpilahon) aidan, ja ovat huonosti kasvatettuja, kun joku oli astunut aidan yli, vaikka on kieltokyltti.
Hallitus ei voi kieltää.piha-alueen normaalia käyttöä 🤣
(Ei nyt urheilua tämä, mistä anteeksi. Joku saattaa olla kiinnostunut harrastuksista ja kodinhoidosta aidosti.)

Nyt em. henkilö vaati, että yhtiökouksen osakkaille tulleeseen ennakkoilmoitukseen saatiin hänen vuodatuksensa. Kaupungilta on kuulemma saatu jo lupa korkealle aidalle (em. kommentti huonosta kasvattamisesta...), ja hänen ajamiinsa korjaamistarpeisiin tarvitaan muutaman kuukauden ylimääräinen vastike, mistä pitäisi päättää.

"Tuon tiedoksi", "asian hoitamiseksi", "vaadin", "vaikeuttaa suuresti asiatonta liikkumista"... Toinen asia oli autopaikkojen lämmitystolpat. Oli tullut talvella enemmän kustannuksia kuin 25e vuokra autopaikoista kattaa. Nyt pitää saada seikkaperäinen selvitys, miten kallilla sähköllä on muodostunut kustannuksia tilapäisestä lohkolämmittien ja sisätilalämmittien käyttöön tarkoitetuista tolpista. Ja pitää saada paikkakohtainen mittaus (mikä muuten tarkoittaisi varmaan päivitystä sähköautojenkin tarpeisiin, kustannuksia varmaan kuitenkin enemmän kuin tuo max joitakin kymppejä mitä talvella tuli per asukas.)

Tavallanhan on hyvä, että joku kantaa huolta taloyhtiön asioista. Lausuntojen, heippalappujen ym. kieli random-kysymerkkeineen aiheuttaa pahaa mieltä. Ja aina kun tapaa, on jotain valittamista jostain (ei minusta jos ei sitten puhu selän takana.)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Korkkasin fillarikauden. Huomattavasti myöhemmin kuin yleensä, joten vähän jännitti lähteä polkemaan. Ei ole kuitenkaan fillarikunto ainakaan dramaattisesti laskenut talven aikana, kun testilenkki (jossa aika paljon nousuja) meni ihan hyvin. Testilenkillä ei ole kilometrien pituisia nousuja, mutta useita nousuja kuitenkin. Ei mitään superjyrkkiä kuitenkaan.

Tästä se taas lähtee! :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin