Ei auttanut vaikka harrasti aktiivisesti muita lajeja.
En kuulunut tähän joukkoon. Olen sysipaska joukkuelajeissa.
En kuulunut tähän joukkoon. Olen sysipaska joukkuelajeissa.
Vagabondon aiempaan kommenttiin: en muista että yksikään luokkakaveri olisi harrastanut urheilua missään seurassa. Ala-asteen maikka oli himojuoksija. Sen takia sitä kouluakin juostiin ympäri simputusmielessä. Kun työnnettiin kuulaa, maikka sanoi ylättyneenä, että minulla on "amerikkalainen piilolihas."
Ajelen talvirenkailla vielä ja odottelen sepelin poistoa.
(Ei nyt urheilua tämä, mistä anteeksi. Joku saattaa olla kiinnostunut harrastuksista ja kodinhoidosta aidosti.)So Hard kirjoitti: ↑06.06.2023 10:09Hallitus ei voi kieltää.piha-alueen normaalia käyttöänokkaelain kirjoitti: ↑06.06.2023 1:50 Taloyhtiön hallituksen PJ ilmeisesti taas tehtaili: "Taloyhtiön hallituksen tietoon on saatettu, että pihamme viheralueita ja nurmikkoa on mahdollisesti vaurioitettu. Edellä mainitusta syystä pallopelien pelaaminen on toistaiseksi kielletty. Lisäksi pelaamisesta on ilmoitusten mukaan kuulunut meluhaittaa huoneistoihin ilta-aikaan."
Siis - n. 6-9 -vuotiaat pelaavat tuolla osin vanhempiensa kanssa. No, viime vuonnakin tuo valitti minulle, että mukulat ovat rikkoneet (umpilahon) aidan, ja ovat huonosti kasvatettuja, kun joku oli astunut aidan yli, vaikka on kieltokyltti.