wiski-puolukkakinuskilla ja konjakilla piristetty KultaKatriina. Saapi nähdä miten toi mun kinuskihässäkkä menee jäden kanssa, eipä ole ennen tullu kinuskia tehtyä, ja heti piti mennä säveltämään, tai säheltämään.
Clay kirjoitti:wiski-puolukkakinuskilla ja konjakilla piristetty KultaKatriina. Saapi nähdä miten toi mun kinuskihässäkkä menee jäden kanssa, eipä ole ennen tullu kinuskia tehtyä, ja heti piti mennä säveltämään, tai säheltämään.
Clay kirjoitti:wiski-puolukkakinuskilla ja konjakilla piristetty KultaKatriina. Saapi nähdä miten toi mun kinuskihässäkkä menee jäden kanssa, eipä ole ennen tullu kinuskia tehtyä, ja heti piti mennä säveltämään, tai säheltämään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vettä vettä ja vettä. Ollu oikeastaan jo kuukausitolkulla. Huomenna vois repäistä ja ostaa laittikolaa. Kyllä mä hieman odotan että saan upottaa kynteni taas mansikka-lime-rekkuihin. Niin joo, ja omista ompuista puristettuun tuoremehuun. Oon niin neuroottinen etten uskalla raskaana ollessa juoda sitäkään, siinä kun voi ehkä olla pöpöjä tai joku sopimaton säilöntäaine.
Olin eilen duunikaverin läksiäisissä, jotka jostain jumalan syystä järjestettiin Jumbossa. No, sisään, ruokaa ja känni.
Onnelassa oli 200m jono 18-vuotiaita - ilmeisesti jonkun rannekkeen perässä, jolla saa koko illan juomat puoleen hintaan, jos saapuu ennen yhtätoista. Otettiin siinä vielä parit minä aikana jono katosi.
Myyntidroidi-juhlakalu osti kaksi pulloa domppaa onnelan tiskiltä, mikä oli totaalisia helmiä sioille: siitä ei tullut mitään muuta kuin närästys aamuksi. Eksyin kavereiden perässä rulettipöytään ja pelasinkin tapojeni vastaisesti. Neljäs pyöräytys osui 170 euron arvosta, joten illan kulut olikin kuitattu sitten sillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.