Mitä mukissa?
Re: Mitä mukissa?
Lapitii kirjoitti:Dumisania.
Dumikselle terkkuiu!
Mullon lasissa jotain halpis-appelsiini-limpparia. Jaksa edes wiskiä juoda kun vähän on veto veks.
-
- Kitisijä
Viikon ensimmäinen, ja näillä näkymin viimeinen, alkoholiannos. Kusilämmintä A.Le Coqia, ei mene hyvin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Espiritu de Chile.
Taas, vaihteeks, eipä sillä että ois mkn lemppari, taitaa tarttua etiketin mukaan käteen. Son kai jotennii nii kiva.
Mut nyt on sentäs pänikkä 3 litraa! Selkeesti punkkukausi menossa.... Himassa vast tajusin et se on 4 ploo. Noo, menköön, menköön. Säästöön ja ruuanlaittoviiniks, joopa joo.
Lupaan huutaa täällä Hep! sit ko loppuu!
Taas, vaihteeks, eipä sillä että ois mkn lemppari, taitaa tarttua etiketin mukaan käteen. Son kai jotennii nii kiva.
Mut nyt on sentäs pänikkä 3 litraa! Selkeesti punkkukausi menossa.... Himassa vast tajusin et se on 4 ploo. Noo, menköön, menköön. Säästöön ja ruuanlaittoviiniks, joopa joo.
Lupaan huutaa täällä Hep! sit ko loppuu!
Viimeksi muokannut Lapitii, 09.04.2010 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Bonaquaa pullo kädessä/pöydällä tyhjentymässä. Hikeä pukkaa. Seuraavaksi kraanavettä. Huomenna enemmän prosentteja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Minä juon nyt yhden oluen. Carlsberg. Kiitos. Maistuu pahalle. Metalliselle :/
-
- Kitisijä
You chose wisely, my young padawan.McJanne kirjoitti:Tölkissä, tai oikeammin tölkeissä, useampi litra Porin Olutta (heh).
-
- Kitisijä
Lasissa on punaviiniä, jonka roudasin vahingossa lentokoneesta.
-
- Kitisijä
Vihannesmehua, ite tein!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
1 purnukka luomu tomaattimurskaa, pari vartta varsiselleriä, nippu herneenversoja, tukku basilikaa, loraus vettä ja sitruunamehua, pari rouhaisua mustapippuria ja merisuolaa. Tehosekoittimeen ja siivilän läpi kannuun.ninnithequeen kirjoitti:Saisko reseptin?Vesper kirjoitti:Vihannesmehua, ite tein!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Unohtui reseptistä vedessä liotetut aurinkokuivatut tomaatit.
-
- Kitisijä
Mielenkiintoiset pitsat sulla...bliss kirjoitti:^Nestemäistä pizzaa niinq...
Mul tuli mieleen Bloody Mary, heh. Tai niinkun duunikaveri aikanaan sanoi, Bloody Mary ilman Marya.
Mikä tahansa missä on basilikaa maistuu mun suussa pizzalta.Vesper kirjoitti:Mielenkiintoiset pitsat sulla...bliss kirjoitti:^Nestemäistä pizzaa niinq...
Ei ole olemassa mitään mikä ei erityisesti kuulu pitsaan.ninnithequeen kirjoitti:Ei basilika kuulu pitsaan, oregano kuuluu...
Jos olisit asunut meillä, olisit syönyt basilikaa pitsassa joka jumalan kerta kun pitsaa tehtiin.
^Mä en oikeesti voi sietää basilikaa. Kasvattelinkin niitä joskus ja koko kämppä hais niille, yök! Ja joku pesto? HYIH!
Basilika on kyllä yks parhaista perusyrteistä, ehdottomasti. Oreganot on siihen verrattuna pelkkää pyllyheinää.
Mul tuli yks pitsansyönti jotenkin susta just mieleen...McJanne kirjoitti:Kumpikaan ei kuulu. Jää syömättä jos moista tuubaa sotketaan hyvän pitsan joukkoon.ninnithequeen kirjoitti:Ei basilika kuulu pitsaan, oregano kuuluu...
Lontoossa käynti muutti allekiroilleen niin metropoliseksuaaliksi, että nyt menossa kolmas UK-pint-kokoinen karhu III.
"Vain merimies voi tietää, miten kalja kusettaa"
"Vain merimies voi tietää, miten kalja kusettaa"
Viimeksi muokannut NuoriD, 10.04.2010 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.