Ensimmäinen!NuoriD kirjoitti:Lontoossa käynti muutti allekiroilleen niin metropoliseksuaaliksi, että nyt menossa kolmas UK-pint-kokoinen karhu III.
Mitä mukissa?
-
- Kitisijä
Re: Mitä mukissa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Eikö mitä, aika kirjoittaa kitinään!bliss kirjoitti:Aika sulkea tietokone.NuoriD kirjoitti:Olen jo vähän kännissä.
Ootko sinäkin vähän kännissä?Toimistorotta kirjoitti:Eikö mitä, aika kirjoittaa kitinään!bliss kirjoitti:Aika sulkea tietokone.NuoriD kirjoitti:Olen jo vähän kännissä.

Voi kun olisinkin :/bliss kirjoitti:Ootko sinäkin vähän kännissä?
En mäkään.Toimistorotta kirjoitti:Voi kun olisinkin :/bliss kirjoitti:Ootko sinäkin vähän kännissä?
Olis kyllä ison kännin rakennusaineet tuolla kaapissa mutta kun ei nyt oikein nappaa.
Jaakko Petteri Chenetiä. Sitä perus Cabe-Sauvinöön -litkua. Ei oo ollu lemppareita, mut jostain syystä nyt maistuu yllättävän hyvälle. Johtuu ehkä tavallista hieman korkeammasta 19 asteen tarjoilulämpötilasta!
I´ll drink to that!Manaaja kirjoitti:Jaakko Petteri Chenetiä. Sitä perus Cabe-Sauvinöön -litkua. Ei oo ollu lemppareita, mut jostain syystä nyt maistuu yllättävän hyvälle. Johtuu ehkä tavallista hieman korkeammasta 19 asteen tarjoilulämpötilasta!
Eiku oliki Cabernet-Syrahia! I failed, FFFFUUUU!
PS. ND, sä oot aika pelottava omalääkäri.
Tehokkoimmat lääkkeet maistuu pahalta.Manaaja kirjoitti:Eiku oliki Cabernet-Syrahia! I failed, FFFFUUUU!
-
- Kitisijä
Mä kyllä reklamoin tästä jolleki valmistajalle/maahantuojalle/Alkolle/kelle vaan kuka jaksaa kuunnella: Tosiaankin se 3 litraa punkkua ja eihän tällä saatu oltua ko niukin naukin kaks vrk tööt (siis max little tipsy). Kylkeen viä sikspäkki isoja nelosia ja sopivat farmakologiset tuotteet. Notta kyllä on pientä ihmistä/kuluttajaa jymäytetty taas. Mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Totally disagree. Nehän nimenomaan on niin supersweet.NuoriD kirjoitti:Tehokkoimmat lääkkeet maistuu pahalta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Tälle päivälle ja eiliselle on kyl mukit jo tyhjätty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kahvia. Tuli eilen otettua hiukan enemmän kuin lääkäri määrää. Nyt olen jo taas sorvaamassa, kuten työn sankarin kuuluukin.
-
- Kitisijä
Äsken makeuttamatonta tyrnimehua ja nyt makeuttamatonta mustikkamehua. Ja kroppa tykkää!!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Etkö ole kuullut boikotista?Dumis kirjoitti:Lapin Kulta IVA
Nobelaner III
Watfak? Enkä mä tätä ole ostanut tai kotiini raahdannutmasa kirjoitti:Etkö ole kuullut boikotista?Dumis kirjoitti:Lapin Kulta IVA

No joo. Lappalaiset vittuuntu ku lapparin valmistus Torniossa lopetettiin ja siitä perustettiin naamakirjaboikotti.Dumis kirjoitti:Watfak? Enkä mä tätä ole ostanut tai kotiini raahdannutmasa kirjoitti:Etkö ole kuullut boikotista?Dumis kirjoitti:Lapin Kulta IVA
Olen tukiboikotissa, enkä ole ostanut lapparia ikinä