Jaakko Petteri Chenetiä. Sitä perus Cabe-Sauvinöön -litkua. Ei oo ollu lemppareita, mut jostain syystä nyt maistuu yllättävän hyvälle. Johtuu ehkä tavallista hieman korkeammasta 19 asteen tarjoilulämpötilasta!
Manaaja kirjoitti:Jaakko Petteri Chenetiä. Sitä perus Cabe-Sauvinöön -litkua. Ei oo ollu lemppareita, mut jostain syystä nyt maistuu yllättävän hyvälle. Johtuu ehkä tavallista hieman korkeammasta 19 asteen tarjoilulämpötilasta!
Mä kyllä reklamoin tästä jolleki valmistajalle/maahantuojalle/Alkolle/kelle vaan kuka jaksaa kuunnella: Tosiaankin se 3 litraa punkkua ja eihän tällä saatu oltua ko niukin naukin kaks vrk tööt (siis max little tipsy). Kylkeen viä sikspäkki isoja nelosia ja sopivat farmakologiset tuotteet. Notta kyllä on pientä ihmistä/kuluttajaa jymäytetty taas. Mur.
Tälle päivälle ja eiliselle on kyl mukit jo tyhjätty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Äsken makeuttamatonta tyrnimehua ja nyt makeuttamatonta mustikkamehua. Ja kroppa tykkää!!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.