Neuvoja lasten kasvatukseen!

Yleinen lätinä jä kitinä
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

urpiainen kirjoitti:
Minä taas olen huomannut päinvastaista. Ystäväni naapurissa asuu kiihkouskovainen, jonka kanssa olivat hyvissä väleissä kunnes tämä piru sitten ilmoitti lastensuojeluun että ystäväni puolisonsa kanssa pahoinpitelevät kolmea lastaan. Perusteena tälle oli se, että heiltä kuuluu niin paljon huutoa. Vekarat ovat 4, 3 ja 2 vuotiaita, totta helvetissä tuon ikäisistä lähtee mökää niin perkeleesti että olen kolmen tunnin aikana ruvennut epäilemään omaa järkeänikin, lisäksi vanhin on vielä hyperaktiivinen tjsp.
Tuossa tilanteessa mä ja mun pojat olisivat käyneet ämmään vähän pyörittämässä hähähäh :twisted:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mölli kirjoitti:Mä ainakin opetan pennuilleni et aggressiviisuus ei ole pahasta jos tilanne on semmonen niin turpaan antamisessa ei kannatta säästellä ja muutekin niille opetan ettei pahemmin kenenkään kannata tässä maailmassa luottaa paitsi sukulaisiin eikä kaikkii niihinkään voi. Kolmanneksi keisarin tie on keisarin tie ja kaikki esteet murkastaan tappioista huolimatta.
Ei helvetti, Mölli onko sulla(kin) jo lapsia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:Mä ainakin opetan pennuilleni et aggressiviisuus ei ole pahasta jos tilanne on semmonen niin turpaan antamisessa ei kannatta säästellä ja muutekin niille opetan ettei pahemmin kenenkään kannata tässä maailmassa luottaa paitsi sukulaisiin eikä kaikkii niihinkään voi. Kolmanneksi keisarin tie on keisarin tie ja kaikki esteet murkastaan tappioista huolimatta.
Ei helvetti, Mölli onko sulla(kin) jo lapsia?
Nyt mä tiedän miten vastata tohon Pertzin aloittamaan "miten maailman käy" viestiin ;)

Oma avomies on sitä mieltä, että lapset kasvatetaan peläten isää. Tästä käytiin kiivas keskustelu yksi ilta.. Eihän se niin mene, että "kasvatan lapseni kuten minut kasvatettiin"? Se, että on saanut pienenä remmiä persiille, ei tarkoita sitä, että omien lasten tulee kärsiä koska itsekin kärsit? On niitä muitakin keinoja pitää lapset kurissa kun pelottelemalla..
The great club outshines the individual, always and forever.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:Mä ainakin opetan pennuilleni et aggressiviisuus ei ole pahasta jos tilanne on semmonen niin turpaan antamisessa ei kannatta säästellä ja muutekin niille opetan ettei pahemmin kenenkään kannata tässä maailmassa luottaa paitsi sukulaisiin eikä kaikkii niihinkään voi. Kolmanneksi keisarin tie on keisarin tie ja kaikki esteet murkastaan tappioista huolimatta.
Ei helvetti, Mölli onko sulla(kin) jo lapsia?
No ei vielä, mutta enköhän mä niitä jossain vaiheessa tee! Ja sit niille opetaan et oma klaani on paras klaani ja muut on vihollisia ellei toisin todisteta. Jos multa kysytään niin maailmankaikkeus kuuluun mun pennuille.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:Mä ainakin opetan pennuilleni et aggressiviisuus ei ole pahasta jos tilanne on semmonen niin turpaan antamisessa ei kannatta säästellä ja muutekin niille opetan ettei pahemmin kenenkään kannata tässä maailmassa luottaa paitsi sukulaisiin eikä kaikkii niihinkään voi. Kolmanneksi keisarin tie on keisarin tie ja kaikki esteet murkastaan tappioista huolimatta.
Ei helvetti, Mölli onko sulla(kin) jo lapsia?
Nyt mä tiedän miten vastata tohon Pertzin aloittamaan "miten maailman käy" viestiin ;)

Oma avomies on sitä mieltä, että lapset kasvatetaan peläten isää. Tästä käytiin kiivas keskustelu yksi ilta.. Eihän se niin mene, että "kasvatan lapseni kuten minut kasvatettiin"? Se, että on saanut pienenä remmiä persiille, ei tarkoita sitä, että omien lasten tulee kärsiä koska itsekin kärsit? On niitä muitakin keinoja pitää lapset kurissa kun pelottelemalla..
Vetämällä turpaan?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Starflare kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
EDIT: Tarkennetaan sen verran että jos itse avaisin jonkin topikin ja ensimmäisten vastausten joukossa olisi postaus jossa lukee ensimmäisenä ettei kirjoituksiani jaksa lukea. Todella röyhkeää ja loukkaavaa käytöstä.
Olisiko sinusta loukkaavaa, jos joku kirjoittaisi sinulle että "vedä pää pois perseestäsi". Kuten kirjoitit m i n u l l e kesäkuussa 2004? :vihelt:
Mitä postasitkaan silloin?
Ei sillä ole väliä. Menneet on menneitä. Let's forget it... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
PerttiMakimaa

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Clay kirjoitti:Kiihkouskovainen ei ole kykeneväinen opettamaan lasta ajattelemaan omilla aivoillaan. Herran haltuun sananmukaisesti.
Luitko yhtään noiden linkkien sisältämästä tekstistä?

Jos jätät raamatunlainaukset pois niin tuo tavara on tekstimuotoista kultaa... Tai vaikka jos jättäisitkin.
Hebuli

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

PetriFB kirjoitti:Hyödyllisiä neuvoja lasten kasvatukseen!
Lastenkin kasvatuksessa tulee suosia porkkanaa kepin sijaan. Porkkana on kumminkin sen verran pehmeämpi että sillä läimimisestä ei jää samanlaisia punaisia (vaan pikemminkin oransseja) jälkiä kuten puukepistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sukkasaippuaa!
Hebuli

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Elppis kirjoitti:On niitä muitakin keinoja pitää lapset kurissa kun pelottelemalla..
On kai. Rajoja ja rakkautta, ei kai se muuta vaadi. Niin ja välillä muistaa antaa niille ruokaa?
Viimeksi muokannut Hebuli, 02.12.2005 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hebuli kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Hyödyllisiä neuvoja lasten kasvatukseen!
Lastenkin kasvatuksessa tulee suosia porkkanaa kepin sijaan. Porkkana on kumminkin sen verran pehmeämpi että sillä läimimisestä ei jää samanlaisia punaisia (vaan pikemminkin oransseja) jälkiä kuten puukepistä.
Kuten eräässä pakinassa sanottiin olisi Tarja Halosen vissiin pitänyt julkaista nämä lastenhoito-ohjeet ja kaikki olisivat peukku pystyssä. "Tämä on jees!"
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Neuvoja lasten kasvatukseen!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kiihkouskovainen ei ole kykeneväinen opettamaan lasta ajattelemaan omilla aivoillaan. Herran haltuun sananmukaisesti.
Luitko yhtään noiden linkkien sisältämästä tekstistä?

Jos jätät raamatunlainaukset pois niin tuo tavara on tekstimuotoista kultaa... Tai vaikka jos jättäisitkin.
Hyvä makimaa .............
Vastaa Viestiin