Tinttitukan olemus ja tulemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gattaca kirjoitti: Ei maailmanloppu.
Mutta ihan varmaan päivittelisit ja kummastelisit. Erityisesti vittuuntuisit jos itse olisit 43 wee ja sinullekin ehdotettaisiin parempaa huuliesi koristamista jos koskaan enää vanhusta nuorempaa naista haluat saada :D
Ööö, niinkös tässä tosiaan tehtiin?

No, ratkaisu on lähellä: miehille tarkoitettu Jean Paul Gaultier'n Le Mâle -sarjan huulipuna, voilà!

http://www.sephora.com/browse/product.j ... oryId=2952

Siitä vaan koristelemaan. Jää noi urpoilutkin vähemmälle kun peilailee päivät pitkät.

Mihin se maailma tosiaan on menossa...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

vadim kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Erityisesti vittuuntuisit jos itse olisit 43 wee ja sinullekin ehdotettaisiin parempaa huuliesi koristamista jos koskaan enää vanhusta nuorempaa naista haluat saada :D
Ööö, niinkös tässä tosiaan tehtiin?...
No ei tässä eikä muutenkaan tukastani, mutta pukeutumisestahan Kityssä ja Cityssä on jaksettu muistuttaa. Sekä ketjuissa että kerran aiemmin kun Cityssä oli satunnaiskuva mökkireissulta, niin eikös eka miehen antama kommentti ollut ettei vaatteet istu ihan tarkkaan. Sellainen ahdistaa jo siitäkin syystä, että ei ennen niin katsottu miesten vaatteita ja kommentoitu.
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.12.2005 0:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaikka mie yritän (ihan oikeesti, joupoks!) olla edistyksellinen niin miesten huulipunan käyttö ja kulmakarvojen sekä parran kompulsiivinen muotoilu ja muu on kyllä sellaista huuhaata ettei paremmasta väliä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

:yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
huima

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja huima »

Olin tintti silloin kun se ei ollut teh juttu puuhelmi-poikien ja sählynpelaajien keskuudessa. Hiukset saivat kasvaa heti kun jokainen debiili idiootti oli saanut päähänsä käydä leikkauttamassa samanlaisen hiustyylin ja ostamassa Jack & Jonesista ihqusti samantyyliset vaatteet.
nypari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Elppis kirjoitti:Mä tykkään tinttitukista..
:h: :oops:
SnapaHead

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

huima kirjoitti: Hiukset saivat kasvaa heti kun jokainen debiili idiootti oli saanut päähänsä käydä leikkauttamassa samanlaisen hiustyylin ja ostamassa Jack & Jonesista ihqusti samantyyliset vaatteet.
Eikö löydy persoonaa tai asennetta jolla erottua? Meinaan kun pitää kledjuilla ja tukalla tehdä.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Impi »

Tinttitukka on just paras.

Ja millainen tyyli sitten olisi parempi lyhyisiin hiuksiin, jos ette itse tykkää nostetusta? Keskijakaukselle vedetty körtti, Conan O'brien, tai kenties luonnonmukainen tyyliin "mihin se nyt sattui suihkun jälkeen asettumaan"..? Yh.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Dumari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SnapaHead kirjoitti:
huima kirjoitti: Hiukset saivat kasvaa heti kun jokainen debiili idiootti oli saanut päähänsä käydä leikkauttamassa samanlaisen hiustyylin ja ostamassa Jack & Jonesista ihqusti samantyyliset vaatteet.
Eikö löydy persoonaa tai asennetta jolla erottua? Meinaan kun pitää kledjuilla ja tukalla tehdä.
Kuten jo shrinkissä aarnelle totesin, niin mielestäni ei ole idioottimaista pitää sellaisia vaatteita tai hiustyyliä mistä tykkää, olkoot sitten massanmukaista tai ei. Urpoa on miettiä onko tyylini liian mainstream ja sitten vaihtaa, koska joku muukin pitää samantyylis(i/t)ä vaatteita/kampausta.

Jos päänsisäinen arvomaailma on kunnossa, niin ei turhaan mieti joka hetki mitä muut itsestään ajattelee, toki terveellä tavalla hyvin/muodikkaasti pukeutuminen on positiivinen asia. Oma tyyli on pop, olkoot se mikä tahansa (käytä tervettä järkeäsi ed. lauseen lukemisessa).
killkill

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tinttitukka on periaatteessa ihan sopiva muotikampaus siinä missä muutkin - NUORELLE miehelle. On aika järkyttävän näköistä, kun mun ikäiseni tai sitä vanhemmat gubbet kiitävät yössä blondatun tinttiksen kanssa... kun se naama ei kuitenkaan ole enää niin kuin poikasella niin juniorien tapaa pukeutuminen pikemminkin WANHENTAA kuin nuorentaa ihmistä.
Hulluhauki
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 03.10.2005 22:01

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Hulluhauki »

Vanhalle miehelle sopii parhaiten pitkä tukka!
Mallia Heikki Turunen.

Mulla on pitkä fleda..
Näkyykö se jotenkin päällepäin?
Dumari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:Tinttitukka on periaatteessa ihan sopiva muotikampaus siinä missä muutkin - NUORELLE miehelle. On aika järkyttävän näköistä, kun mun ikäiseni tai sitä vanhemmat gubbet kiitävät yössä blondatun tinttiksen kanssa... kun se naama ei kuitenkaan ole enää niin kuin poikasella niin juniorien tapaa pukeutuminen pikemminkin WANHENTAA kuin nuorentaa ihmistä.
So true. Nyt voi mennä jo FAB5-osastoksi, mutta ainakin mun ex-salilla kävi eräs reilusti yli 4-kymppinen, luultavasti myös yli 5-kymppinen "pappa". Tämä "pappa" sitten omasi hyvä fyysisen kunnon (=lihasta) sekä nuorekkaat vaatteet ja hillityn tinttitukan. Eipä siellä salilla kukaan sitä ihmetellyt ääneen sen suuremmin ja minunkin mielestäni tyyli oli ihan ok. Tämä varmasti oli poikkeus joka vahvistaa säännön. (joo tiedetään, ei ollut mitään pointtia mutta oli ilmoitettava :D )
Kid

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:Tinttitukka on periaatteessa ihan sopiva muotikampaus siinä missä muutkin - NUORELLE miehelle.
Entäs naiset? Mulla on ehkä hieman ylikasvanut tinttitukka :?
SnapaHead

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Dumari kirjoitti: Oma tyyli on pop, olkoot se mikä tahansa (käytä tervettä järkeäsi ed. lauseen lukemisessa).
Olen pahoillani, en ymmärrä käsitettä, joten olen pakotettu sanomaan etten pidä kovin poppina japanilaista lookia, jossa on vedetty sentin paksuisia teräsputkia rintanahasta, reisistä ja käsivarsista läpi. Tietysti myös kasvot tatuoituna.

Josta muuten tulikin mieleen (asiasta seipääseen), että jos vittupäät olisivat pakottaneet minut inttiin niin olisin käynyt hakkauttamassa maori-tribaalit kasvoihin. Ai, että kun olisi ollut mukavaa alokkaan ilmottautua palvelukseen.
Dumari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SnapaHead kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Oma tyyli on pop, olkoot se mikä tahansa (käytä tervettä järkeäsi ed. lauseen lukemisessa).
Olen pahoillani, en ymmärrä käsitettä, joten olen pakotettu sanomaan etten pidä kovin poppina japanilaista lookia, jossa on vedetty sentin paksuisia teräsputkia rintanahasta, reisistä ja käsivarsista läpi. Tietysti myös kasvot tatuoituna.
Nonni, ei ollutkaan turhaa lisätä tuota suluissa olevaa lausetta, kun joku kuitenkin alkaa sitä pilkkua viilaamaan.

edit: pusnus :D
killkill

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

kid kirjoitti:
killkill kirjoitti:Tinttitukka on periaatteessa ihan sopiva muotikampaus siinä missä muutkin - NUORELLE miehelle.
Entäs naiset? Mulla on ehkä hieman ylikasvanut tinttitukka :?
En olisi elänyt näin vanhaksi, jos olisin erehtynyt arvioimaan naisen ulkonäköä tai asustevalintoja ääneen ;)
Kid

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti: En olisi elänyt näin vanhaksi, jos olisin erehtynyt arvioimaan naisen ulkonäköä tai asustevalintoja ääneen ;)
Täysin oikea vastaus! Opeta tuo muillekkin miehille :lol:
bedlam

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

30-vuotisbileissä tajusin viimein jonkun kamerallani napsaamaa kuvaa katsellessani, että tinttitukan on aika poistua keskuudestani. Vaikka näytänkin naamasta kymmenen vuotta nuoremmalle, huomasin fotoa katsellessani ettei moinen loppujen lopuksi sovi heviäijälle. Tinttitukkakohan olikin lopulta se päällimmäinen syy kitaransoitto- ja levyhankintainnostuksenkin hiipumiselle?

Joskus mietiskelin, että siinä kun omassa nuoruudessa oli muotia päältä lyhyt ja takaa pitkä tukka joka kammataan taaksepäin, pyörähti tukkamuoti täysin ympäri seuraavalla vuosikymmenellä. Ja sekös vasta on hullunhauskaa. Tinttitukka on myös niin helppo ylläpitää, että tyyliin juuttuu jo ihan senkin takia. Niinkuin monet nelikymppiset naiset ovat jumittaneet 80-luvun kampauksiin ikiajoiksi.
Na

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Na »

Mä kyllä tykkään tinttitukista ja ruuhkatukista. Kunhan ei ole blondattu tai muuten selkeästi värjätty.
Mulla kesti jonkin aikaa totutella miehen pulisonki-innokkuuteen...oli pakko totutella niihin koska ei se suostu niitä ajelemaankaan. Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
SingleMalt

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

paskat. olkoot.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 02.12.2005 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Na kirjoitti: Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
Älä rönsytä mun ketjua, perusta oma! Tää on siis mun ketju!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Na kirjoitti: Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
Haluisin sellaset, mut kun ne ei kasva. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Na

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Na »

nypari kirjoitti:
Na kirjoitti: Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
Älä rönsytä mun ketjua, perusta oma! Tää on siis mun ketju!
Oma ketju pulisongeille? Uuuh.
killkill

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Na kirjoitti:Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
Kasvattaisin saman tien sellaiset Lemmy-sideburnsit, mutta tällä karvankasvulla.. ei toivoakaan :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:30-vuotisbileissä tajusin viimein jonkun kamerallani napsaamaa kuvaa katsellessani, että tinttitukan on aika poistua keskuudestani
Ei sulla tainnu kyllä semmosta oikeaoppista r u m a a tinttistä ollakaan, semmosta takaa tiukasti nuoltua, ja edestä suora laatta ylös -landepaukkumallia. Nuppis näyttää kyllä hyvältä nuilla pitemmillä haivenillakin.
Vastaa Viestiin