Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Näin. Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei sillä, että kriisiä pukkais, mutta harmaita partakarvoja ja ohimohiuksia poikineen on ilmaantunut viimeisen vuoden sisään. Tunnelma tämän suhteen on skitsofreenisen hämmentävä. Toisaaalta olen asiasta jopa sisäisesti hieman ylpeä, ja toisaalta tulkitsen harmauden jonkinlaisena loppuhirviön flirttailuna tuomiopäivän taistelusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Aika ostaa mootoripyörä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kumma juttu.

Puoli partaa harmaana ja en koe mitään himoa mopoon tai mulkunjatkekotteroon, en ole tässäkään asiassa perusjamppa.

Mutta oikeita töitä vähän kaipailen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^^ Harmaat vaan lisää miehen charmia :)

Eilen jalkapäivä, huomenna kaverin muutto. Ei välttämättä hyvä yhdistelmä.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 9:28 Ei sillä, että kriisiä pukkais, mutta harmaita partakarvoja ja ohimohiuksia poikineen on ilmaantunut viimeisen vuoden sisään. Tunnelma tämän suhteen on skitsofreenisen hämmentävä.
Mä menin parikymmentä vuotta pienen sängen kanssa. Höyläsin naaman suunnilleen kerran viikossa. Viime vuoden puolella alkoi leuka näyttää liian harmaalta ja vanhalta mun henkiseen ikään nähden, niin piti opetella ajamaan vähintään joka toinen päivä. Sama kohtalo kuin hiuksilla kaljuuntumisen kanssa. Siinä vaiheessa, kun ei mielestäni enää näytä hyvältä, niin kokonaan pois. Joo, ei pukkaa kriisiä, kun se on ollut päällä jo kymmenen vuotta eikä näytä helpottavan. En tykkää yhtään vanhenemisen aiheuttamista lieveilmiöistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen ollut jo pidemmän aikaa siinä moodissa, että tyylitelty parta (kaikki harmaan sävyt mukana) ja tukka pois. Jos se tukka ei viihdy päässä, niin aivan turha lähteä kikkailemaan. Kalju on kaunis!

Toisaalta en ymmärrä tätä yhtälöä, että mulla kasvaa naamakarvat (korvakarvat ja nenäkarvat mukaanlukien) kiihtyvällä tahdilla, mutta tärkeimmän elimen suojaava karvoitus on poistuva luonnonvara. Mitä luonto on suunnitellut mun kohtaloksi?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 8:43 Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
onko vaimon vai sun päätös? Mä ajattelin tänään vähän röpöttää, illalla tietenkin vasta. Mutta on hyvä suunnitella ajoissa!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 03.02.2017 11:30
James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 8:43 Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
onko vaimon vai sun päätös? Mä ajattelin tänään vähän röpöttää, illalla tietenkin vasta. Mutta on hyvä suunnitella ajoissa!
Vaimo ehdotti, että otettaisiin punaviinipullo puoleksi. Minä kerroin, että jos otan, niin otan 6-8 annosta. Hänestä 8 on liikaa, max. 6 olisi mennyt. Toistin kantani. Yhteisymmärryksessä päädyimme siihen, että tod. näk. emme ota mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Saako udella, että miksi tuo kuusi on vaimolle sinun maksimi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 11:39 ^ Saako udella, että miksi tuo kuusi on vaimolle sinun maksimi?
Ei siinä uskoakseni mitään dramaattista ole. Luulisin. Humalatilan voimakkuus vain. Yhtä hyvin voi kysyä, miksi haluan juuri kahdeksan. Vastaus on, että silloin voin juoda ilman, että tarvitsee pelätä, että loppuu kesken. Kahdeksan jälkeen olen valmis menemään nukkumaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 9:30 ^Aika ostaa mootoripyörä!
Olen kahden vaiheilla ostanko skootteripyörän vai 45 km/h sähköpolkupyörän.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 8:43 Näin. Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
No minkä ihmeen takia voisit haluta juopoksi kun
olet lääkäriksikin lukenut ja sivistynyt?

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 9:28 Ei sillä, että kriisiä pukkais, mutta harmaita partakarvoja ja ohimohiuksia poikineen on ilmaantunut viimeisen vuoden sisään. Tunnelma tämän suhteen on skitsofreenisen hämmentävä. Toisaaalta olen asiasta jopa sisäisesti hieman ylpeä, ja toisaalta tulkitsen harmauden jonkinlaisena loppuhirviön flirttailuna tuomiopäivän taistelusta.
Selviät tästä luultavasti

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 9:30 ^Aika ostaa mootoripyörä!
Ei moottoripyörän ostaminen olisi lainkaan pöhkömpi ajatus. Oletteko muuten katsoneet Stadin seudun hurjaa pakenijan ja poliisin välistä takaa-ajoa. Mykistävä, vaikka kuvakulma vääristääkin niin että tuntuu todellisuutta hurjemmalta. Onko Ylihankala joskus ajanut
motaria?
Minä oon, mutten omistanut.

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti: 03.02.2017 9:33 Kumma juttu.

Puoli partaa harmaana ja en koe mitään himoa mopoon tai mulkunjatkekotteroon, en ole tässäkään asiassa perusjamppa.

Mutta oikeita töitä vähän kaipailen.
Ihan kuulosti järkimiehen tekstiltä.
Huolestuttavaa Kitinässä!?

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aydemir kirjoitti: 03.02.2017 9:42 ^^ Harmaat vaan lisää miehen charmia :)

Eilen jalkapäivä, huomenna kaverin muutto. Ei välttämättä hyvä yhdistelmä.
Kyllä harmaa mies toki on charmikas.

Mutta autatko sinä kaverin muutossa? Talkoot?

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vagabondo kirjoitti: 03.02.2017 9:54
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 9:28 Ei sillä, että kriisiä pukkais, mutta harmaita partakarvoja ja ohimohiuksia poikineen on ilmaantunut viimeisen vuoden sisään. Tunnelma tämän suhteen on skitsofreenisen hämmentävä.
Mä menin parikymmentä vuotta pienen sängen kanssa. Höyläsin naaman suunnilleen kerran viikossa. Viime vuoden puolella alkoi leuka näyttää liian harmaalta ja vanhalta mun henkiseen ikään nähden, niin piti opetella ajamaan vähintään joka toinen päivä. Sama kohtalo kuin hiuksilla kaljuuntumisen kanssa. Siinä vaiheessa, kun ei mielestäni enää näytä hyvältä, niin kokonaan pois. Joo, ei pukkaa kriisiä, kun se on ollut päällä jo kymmenen vuotta eikä näytä helpottavan. En tykkää yhtään vanhenemisen aiheuttamista lieveilmiöistä.
Ymmärrän ihan täysin.

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Diddley Bow kirjoitti: 03.02.2017 10:24 Mä olen ollut jo pidemmän aikaa siinä moodissa, että tyylitelty parta (kaikki harmaan sävyt mukana) ja tukka pois. Jos se tukka ei viihdy päässä, niin aivan turha lähteä kikkailemaan. Kalju on kaunis!

Toisaalta en ymmärrä tätä yhtälöä, että mulla kasvaa naamakarvat (korvakarvat ja nenäkarvat mukaanlukien) kiihtyvällä tahdilla, mutta tärkeimmän elimen suojaava karvoitus on poistuva luonnonvara. Mitä luonto on suunnitellut mun kohtaloksi?
No on suunnitellut kuolemaa joskus, mutta uskoisin sinun olevan 35, niin siihen on vielä noin 60v aikaa.
Minä en pidä kaljuista yhtään, mutta ihmetyksekseni muutamat naiset tuntuu pitävän!
Ettei sikäli ongelmaa sinulla.
Minulla on hiukset, mutta ne ei ole helpolla kammattavat

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti: 03.02.2017 11:30
James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 8:43 Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
onko vaimon vai sun päätös? Mä ajattelin tänään vähän röpöttää, illalla tietenkin vasta. Mutta on hyvä suunnitella ajoissa!
Kreitsu hyvä! Eihän naiset VOI röpöttää?
Oletko sinä kaljatyttö?
Mutta toki mukava olet eikö!?
Hali

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 11:32
Kreitsu kirjoitti: 03.02.2017 11:30
James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 8:43 Ilmeisesti jatkan raitistelua vielä.
onko vaimon vai sun päätös? Mä ajattelin tänään vähän röpöttää, illalla tietenkin vasta. Mutta on hyvä suunnitella ajoissa!
Vaimo ehdotti, että otettaisiin punaviinipullo puoleksi. Minä kerroin, että jos otan, niin otan 6-8 annosta. Hänestä 8 on liikaa, max. 6 olisi mennyt. Toistin kantani. Yhteisymmärryksessä päädyimme siihen, että tod. näk. emme ota mitään.
Haluaisin olla kärpäsenä katossa. Oletteko hiukan ns. hullunkurinen perhe?

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 11:39 ^ Saako udella, että miksi tuo kuusi on vaimolle sinun maksimi?
En yhdy kysyjään, mutta kysyn samaa

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 11:42
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2017 11:39 ^ Saako udella, että miksi tuo kuusi on vaimolle sinun maksimi?
Ei siinä uskoakseni mitään dramaattista ole. Luulisin. Humalatilan voimakkuus vain. Yhtä hyvin voi kysyä, miksi haluan juuri kahdeksan. Vastaus on, että silloin voin juoda ilman, että tarvitsee pelätä, että loppuu kesken. Kahdeksan jälkeen olen valmis menemään nukkumaan.
Jumankiutha, tämä kuulostaa vahvasti selitykseltä.

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bhven kirjoitti: 03.02.2017 12:07
James Potkukelkka kirjoitti: 03.02.2017 9:30 ^Aika ostaa mootoripyörä!
Olen kahden vaiheilla ostanko skootteripyörän vai 45 km/h sähköpolkupyörän.
Hyvät vaihtoehdot.
SA myöntää sinulle valinnanvapauden.
Itse hankkisin polkuvehkeen.

HELMIARSKA
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Stadinarska; Koska myös blokattujen kirjoittajien tekemät lainaukset näkyvät ilmoituksissa, niin olisi erittäin ystävällistä ja olisin hyvin kiitollinen, jos et jatkossa lainaisi minua. Olen pyrkinyt olemaan huomaamatta, ja samalla puuttumatta, tapaasi ilmaista itseäsi kitinässä ja toivoisin tilanteen säilyvän ennallaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin