Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksoiskansalaisuusperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vagabondo kirjoitti: 04.02.2017 14:35 Stadinarska; Koska myös blokattujen kirjoittajien tekemät lainaukset näkyvät ilmoituksissa, niin olisi erittäin ystävällistä ja olisin hyvin kiitollinen, jos et jatkossa lainaisi minua. Olen pyrkinyt olemaan huomaamatta, ja samalla puuttumatta, tapaasi ilmaista itseäsi kitinässä ja toivoisin tilanteen säilyvän ennallaan.
No voi pyhä tylsyys!
Mutta ensinnäkin tietenkin noudatan toivettasi jatkossa.
Mutta toki pyytäisin ajatusta, jos kuitenkin olisit jotenkin "aivopesty". Nämä minun kaikki kommenttini ovat nytkin hyvin, sanoisinko tavallisia, tai ainakin järkeviä. Olen näillä muilla ketjuilla, kuin omallani pysytellyt ihan sopivan totisena nyt oikeastaan jo pitkään. James Potkukelkan pieni kiva testi oli hyvä itseasiassa. Mutta toki en vaadi sinulta mitään enempää reaktiota tai uskoa tähän. Minulla on se entinen levottoman tahallisen itsekeskeisen kirjoittajan pysyvä leima, ja se on omaa "syytäni". Stadinarskan Sanomissa toki revittelen enemmän, mutta sekin on nykyään niinkuin ennenkin aikalailla pyhäkoulupalsta.
Mutta kun pyysit ihan hyvin niin toki arvostan lähestymistäsi, enkä lainaa sinua. En muistaakseni ole ennen sinulle kirjoittanutkaan, enkä yhtään tiedä millainen olet, mutta eihän Kitinässä tarvitsekaan!
Hyvää jatkoa!

HELMIARSKA
Vastaa Viestiin