Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Info tulevista miiteistä

Kuka se on?

KGrilli
1
4%
SingleMalt
0
Ei ääniä
Gullible
1
4%
KillKill
0
Ei ääniä
MarthaFocker
8
29%
Kyyppo
0
Ei ääniä
Letku
0
Ei ääniä
TurboJuhani
0
Ei ääniä
Hebuli
1
4%
Gina
4
14%
Exsat
0
Ei ääniä
bedlam
2
7%
Faghag
0
Ei ääniä
KisSandra
0
Ei ääniä
Patz
0
Ei ääniä
RuNkkis
0
Ei ääniä
Vaola
1
4%
Alja
0
Ei ääniä
Elppis
1
4%
kesseli
0
Ei ääniä
MGandhi
1
4%
Homeboy65
0
Ei ääniä
RAM13
1
4%
Hämis
0
Ei ääniä
Manala
7
25%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mä veikkaan, että ninni käy Martan kimppuun, kostoksi tästä ketjusta. Ensin tuopilla päähän. Sen jälkeen letistä kiinni ja polvea naamaan kunnes joku ehtii väliin, uh.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:. Ihme jeesustelua.
Ihme piikittelyä neiti täydelliseltä. Mikäs pumpulimaailmaa nyt repii?
Se ei tykkää musta. Mulla on kaikki mistä se haaveilee.

(hups, nyt musta tuli Bättre_Ninni)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Noh.. jotta mielen pahoittuminen loppuisi, saat sä ninni mulle huutaa.
Kunhan huudat sille ihq:n siweesti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Mä veikkaan, että ninni käy Martan kimppuun, kostoksi tästä ketjusta. Ensin tuopilla päähän. Sen jälkeen letistä kiinni ja polvea naamaan kunnes joku ehtii väliin, uh.
Turpa kiinni håmå, mulla on todistusaineistoa siitä kuinka mä olen istunut sun sylissä. Voisin istuu uudestaankin jos osaat käyttäytyy :jouden:
Ja mä oon PUSSANNUTKIN sua!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaihtoehdoista puuttuu, että mä huudan Ninnille, jos se ei meinaa päästä sisään seuraavaan ravinteliin. :mrgreen:
...
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:Vaihtoehdoista puuttuu, että mä huudan Ninnille, jos se ei meinaa päästä sisään seuraavaan ravinteliin. :mrgreen:
Vittu oliks sun pakko!!!!11!!??? :D

Ja mähän pääsin sinne sillon, tunnin puhuttuani (supliikkinaisia)

Ja tästäkin kiitokset Ellikselle aka Haemaeraemiehelle :kele:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja brona »

No tietysti oli pakko muistuttaa. Muista sitten laittaa kengät, joilla onnistuu se yhdellä jalalla seisominen vaikka känässäkin.
...
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Okei. Jos haluatte kuulla minun sanovan, että olen pahoillani, niin joo-o voin sen sanoa.
No ei tämä nyt niin tolkuttoman paha ollut, ottaen huomioon, että
1) Ninni ON ennenkin miitissä tapellut
2) aloitellaanhan täällä vaikka mitä hömppäpaskavittuilugallupeja, pahempiakin kuin tämä, eikä niistä ole tällä sivustolla tapana loukkaantua.

3)Niin makaa kuin petaa ja joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön ja tolleen. Ihme jeesustelua.
1) Kenen kanssa? Mie oon huutanut, kyllä. Kenen kanssa mä olen TAPELLUT? Jos mä olisin jonkun kimppuun käynyt, niin istuisin linnassa nyt.
2) Satuin loukkaantumaan, koska niin kovasti odotan huomista, koska tahdon nähdä näitä nimimerkkien takana olevia ihmisiä, koska niin paljon olen tänään töissä saanut kärsiä, koska olen niin väsynyt. Ja halusin, että ihmiset tapaavat minut ihmisenä, eivät "vittutoionsesaatanansekopää"- ämmänä. Mutta ei, Ninnihän on se hullu lähiölehmä joka ei hoida lastaan, vai kui se sillon aikoinaan meni?

3) Ja joka vanhoja muistelee sitä tikulla ja takulla perseeseen.
Bättre_Johanna saa sitten saarnata kellohameessaan meille kuinka leikki pitää kestää...
Mun on vaikea kuvitella Ninniä räyhääjäksi sen vähän perusteella mitä olen lukenut ja nähnyt galleriasi. Muistaakseni en ole koskaan tavannut sinua.

Olen kuitenkin varma että monistakin naisista löytyy sen verran tempperamenttia että suuttuu, tai jopa huitaisee jollakin päin naamaa, (varsinkin jos on itse tuiskeessa,) kun vaan sopiva öykkäri osuu vastaan. Nimenomaan Aito-Johannalla luulisin olevan tuota tempperamenttia moiseen. Tosin en ole tavannut häntäkään, enkä edes tiedä käykö hän koskaan baareissa.

Odotan Ninnin tapaamista, vaikka tiedänkin että hän on varattu.
Viimeksi muokannut Jyrki73, 03.12.2005 0:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:Odotan Ninnin tapaamista, vaikka tiedänkin että hän on varattu.
Ihanasti sanottu, niin minäkin odotan sinun tapaamistasi, kuten kaikkien, joita en ole tavannut. Se jänskättää. Minkähänlaisia ne onkaan oikeesti?

Ja sitten: kuka helvetti kuvittelee että mä tappelisin Ginan kanssa? Me todennäköisesti jossain vaiheessa istumme heppapiirissä mie, Camilla, Elppa, Kesseli ja Gina keskustelemassa hevosista, ja siitä ei nyrkkitappelua aikaiseksi saa...

Ja Gina vaikuttaa kivalta. Kyl mä Exsattiakin uskon. NIH!
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:Noh.. jotta mielen pahoittuminen loppuisi, saat sä ninni mulle huutaa.
Kunhan huudat sille ihq:n siweesti.
Mä en ikinä huutaisi sulle senkin höpsö.
Tai no katotaan ;)
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:No tietysti oli pakko muistuttaa. Muista sitten laittaa kengät, joilla onnistuu se yhdellä jalalla seisominen vaikka känässäkin.
Luojan kiitos mä en muista tämmöstä....

:ampukaamuthetihymiö:

ELLIS!!! Tää on sun vikas!!!!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti: ..keskustelemassa hevosista, ja siitä ei nyrkkitappelua aikaiseksi saa...
Vastustan!
Gina

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Camilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ..keskustelemassa hevosista, ja siitä ei nyrkkitappelua aikaiseksi saa...
Vastustan!
Älä yritä vastustaa tai saat turpaan. Me puhutaan hevosista ja sillä selvä. Missä näätä sitä paitsi piileksii?
Gina

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ja kiitos Ninni, kyllä munkin on vaikea kuvitella tappelua meidän välille. Kyllä sä tiedät miksi :jouden:

Mä tiedän ja Ninni tietää vaikka mitä mutta me ei kerrota koska ne on yksityisasioita ja niitä ei kerrota, mutta me tiedetään ne! Niin!

8)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja brona »

ninnithequeen kirjoitti:Me todennäköisesti jossain vaiheessa istumme heppapiirissä mie, Camilla, Elppa, Kesseli ja Gina keskustelemassa hevosista

... ja mie tuun kuunteleen.
...
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Me todennäköisesti jossain vaiheessa istumme heppapiirissä mie, Camilla, Elppa, Kesseli ja Gina keskustelemassa hevosista

... ja mie tuun kuunteleen.
Ei, ku sä oot mukana keskustelussa.
(mä tiesin että mä unohdan heppapiiristä jonkun :roll:)
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gina kirjoitti:Ja kiitos Ninni, kyllä munkin on vaikea kuvitella tappelua meidän välille. Kyllä sä tiedät miksi :jouden:

Mä tiedän ja Ninni tietää vaikka mitä mutta me ei kerrota koska ne on yksityisasioita ja niitä ei kerrota, mutta me tiedetään ne! Niin!
Nii just! Me tiietään! Mut me ei kerrota! Mut me muistetaan ilmoittaa se sit joka postauksessa! NII!

Lälläslää, mä tiiänki jotain mitä TE ruojat ette! NII!
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:(vaikkakin ninnin omat muistelmat aiheellisesta riitelystä eivät vastakaan saamaani käsitystä "riidan" toiselta osapuolelta)
Niin millonkohan sä olet Alberonin kanssa jutellut?

Tuli vaan mieleen. Siitähän se lähti. Auoin päätäni kaikille, ja joka ikiseltä pyysin anteeksi. Jopa Snapaheadiltä. Ja hän vastasi aikoinaan meiliini, oli huomannut sen vaan myöhään. Herra itse voi todistaa tämän, perkele.

Cityssä mut haukuttiin lyttyyn huutoni takia, ja ainoa ihminen, joka mua siellä puolusti, oli Albe. Vaikka itse sai eniten paskaa niskaansa. Menkää lukemaan se ketju, se on tallessa.

On ihmisiä, ja on ihmisiä.
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti: Niin millonkohan sä olet Alberonin kanssa jutellut?
En olekaan, ja kuten sanoin, tässä ei ole tarvetta alkaa repiä vanhoja juttuja pintaan. Minähän en edes ole kuullut sinun faiteistasi kuin Snapan ja parhaan ystäväni kertomukset, jotka ymmärrettävästä syystä ovat olleet syyttäviä.

Mutta eipä tässä hätiä mitiä. Pidetään pikkujoulut ja niis ees päin. Lähdetään siitä, että kukaan ei tappele. Jos yrittää tapella, niin minä voin toimia virallisenä ÄlliTälli-tuomarina. Kaikille riitapukareille jaetaan ystävällinen läpsäisy otsaan: se on ällitälli.
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: 1) Kenen kanssa? Mie oon huutanut, kyllä. Kenen kanssa mä olen TAPELLUT? Jos mä olisin jonkun kimppuun käynyt, niin istuisin linnassa nyt.
Tappeluksi lasketaan huudoksi yltyvä keskustelu, näinhän määrittely Martan avauksessa kuuluu. Mutta hei, joulurauhaa - bättre-Johanna myöntää auliisti, että palstapersoonasi tässäkin ketjussa osoittaa sinun olevan itse herttaisuus, joka ei vähästä raivostu vaan suhtautuu häntä ärsyttäviin puheisiin hillitysti ja maltillisesti. On pelkkää ilkeämielisten panettelua, ettäkö muka ninni saattaisi yltyä tappelemaan jonkun kanssa!
Hebuli

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Voi stana teidän kanssa. Aiheuttaa nyt tuolla tavalla paha mieli yhdelle osallistujalle. Mua säälittää niin että mä ainakin lupaan tapella ninnin kanssa, jos kukaan muu ei suostu. Äänestän siis itseäni, perustelut yllä.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:Voi stana teidän kanssa. Aiheuttaa nyt tuolla tavalla paha mieli yhdelle osallistujalle. Mua säälittää niin että mä ainakin lupaan tapella ninnin kanssa, jos kukaan muu ei suostu. Äänestän siis itseäni, perustelut yllä.
Take me, take me now!

LÄÄH!
Herra Manala

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kaikki kirjoitti:Me puhutaan heppajuttuja
Voi änkeröinen, kyllä nyt saa jäädä miitit väliin, jos tämä onkin joku zoofiilien pikkujoulu.

Lähteekö kukaan ihan vittuillakseen puhumaan autojuttuja? Kaverini Granada-projektista saisi paljon juttua aikaiseksi, ja pikkuveli Taunushan on aina kovassa huudossa. Kuten myös naapurin Sierra.
Hebuli

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ps. Jos olisin moderaattorien ylipäällikkö (mitä en teidän onneksenne ole), välitön toimenpidesuunnitelmani olisi seuraava:

1. Tämä (leikkimielinen?) herjausketju lukitaan ja poistetaan lisävahinkojen estämiseksi.

2. Ketjun aloittajalle elikkäs Martta-tädille kity-bänniä koko loppupäiväksi. (loukatulle osapuolelle voisi antaa Kityn VIP-jäsenyyden loppuvuodeksi)

3. Illalla kitypikkujouluihin.

Olen varma ettei esim. Manala voi millään ymmärtää miksi hänelle annettiin hieman aiemmin bannia toisen loukkaamisesta, mutta nyt joku toinen meinaa päästä kuin koira veräjästä samantapaisessa tilanteessa. Kirkuva vääryys!

My justice is swift and merciless. Terveisin teidän ikkari kaappimoderaattorinne.

Ps. Mun Volkkarista riittää kyllä juteltavaa, ihan kuten mummoilla riittää juteltavaa omista vaivoistaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ninnithequeen kirjoitti:Pakko myöntää, Martta, että onnistuit saamaan pahan mielen aikaan. Hetkellisesti kävi jo mielessä, etten osallistu koko paskaan vaan menen sittenkin firman pikkujouluihin, joissa sentään on ilmainen safka ja juomat.
Nettikeskustelujen logiikka ei lakkaa hämmästyttämästä minua. Kun luin Martan avauksen, kummastuin suuresti. En millään ymmärtänyt tarvetta repiä aika kaukaa haettua huumoria tavalla, joka ainakin reaalielämässä laskettaisiin varsin loukkaavaksi ja ilkeileväksi.

Mutta toisaalta, koska tämä on Kity, tuollaista tapahtuu koko ajan. Siksi minua hämmästyttää, että Ninni ottaa tuon itseensä. Koko palstakeskustelu kun usein perustuu sille, että oikein haetaan mahdollisuuksia nälviä. Ei täällä kannata panna koko oikeaa persoonaansa peliin. Ainakaan, jos se tarkoittaa sitä, että ei kestä kohtuuttomia e-iskuja vyön alle.

Vai onko Ninni niin valloittava palstapersoona juuri siitä syystä, että on täälläkin mukana ihan koko oikealla persoonallaan, eikä kyynisenä piikittelijänä, niinkuin me muut? Aitous ja haavoittuvuus kun kai kulkevat käsi kädessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin