Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuka muu lankeaa? Tai laukeaa?
Edith

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla ois niiiiin lankeava olo just ny, luin just eilisen Hesarista, että telkkarissa olis ollut jokin Marvin Gaye -ohjelma. Ja nyt vaan soi päässä "Sexual Healing".
ninnithequeen

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä lankean. Mihin, onkin sitten eri asia.

Jätkät hei: JEEE se on TÄNÄÄN vihdoin viimein :cheer:
ninnithequeen

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Mulla ois niiiiin lankeava olo just ny, luin just eilisen Hesarista, että telkkarissa olis ollut jokin Marvin Gaye -ohjelma. Ja nyt vaan soi päässä "Sexual Healing".
On muuten ihana biisi. Ja miks rupee aina panettamaan kun kuulee sen?
Edith

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:Mä lankean. Mihin, onkin sitten eri asia.
Joo. Tässä oli ihan varmasti kyse vain kaatumisesta kadulla tai vastaavasta. Mutta kun mulla on niin rajoittunut tuo mieli just nyt. Ja maanantaina taisin päättää ja julistaa koko Prahan baarille, että odotan tosirakkautta tai muuta paskaa.
Sannu

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Uih, mäkin meen ihan pähkinöiksi Marvin Gayesta ...myös Stevie Wonderista ja Bill Withersista...

Mä kirjottelen täällä yhtä koulutyötä...kohta unten maille
ninnithequeen

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä lankean. Mihin, onkin sitten eri asia.
Joo. Tässä oli ihan varmasti kyse vain kaatumisesta kadulla tai vastaavasta. Mutta kun mulla on niin rajoittunut tuo mieli just nyt. Ja maanantaina taisin päättää ja julistaa koko Prahan baarille, että odotan tosirakkautta tai muuta paskaa.
TosiRakkaus (TM) ei ole paskaa. Vaikka välillä se tuntuukin siltä....

Moon sulle vähän velkaa. Enkö?
huima

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sannu kirjoitti:Uih, mäkin meen ihan pähkinöiksi Marvin Gayesta ...myös Stevie Wonderista ja Bill Withersista...
Hmm...

*täydentää soittolistaa valmiiksi*
Edith

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: TosiRakkaus (TM) ei ole paskaa. Vaikka välillä se tuntuukin siltä....

Moon sulle vähän velkaa. Enkö?
Mutta jos mä kohtaan se tosirakkauden vasta joskus kuuskymppisenä?

Ja kun nyt otit puheeksi niin saatat olla, mutten yhtään muista minkä verran. Enkä mä muista, minkä verran mä oon Runkkikselle. Oluet kiertämään.
Dumari

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jaa no mäkin kerron sitten mitä kuuntelen. Nyt soi Disturbedin uusin levy ja siltä piisi Land of Confusion, ihan huva uudelleenlämmitys Genesiksen piisistä. Huomenna aion ostaa levyn puis, puis! Kohta menen maaten kun olen tässä jo sättinyt parisen tuntia, juonut salmaria ja töllännyt autoja netistä.
huima

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Miten hemmetissä noin monet meinaavat pitää alushousut päällään miitissä?

D'ah! Ei voi ymmärtää.

Mylwin ei varmaankaan laita housuja lainkaan.
Edith

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Minkä ikäisen muksun kanssa huomenna pidät hauskaa?
Vähän vajaa puolivuotias kummilapseni. Toiveissa olisi, että se nukkuisi tiiviisti ja minä voisin lukea vanhempiensa Hesaria, kun oma tilaus juuri lakkasi.
No eipä sen ikäisen kanssa voi muuta kuin olla, sylitellä ja toivoa, ettei se ala parkumaan. :twisted:
Joo, tais Jonathan Swiftkin suositella vasta vähän vanhempien (yks- vai kaksvuotiaitten?) laittamista paistiksi.
Kittys

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Täällä mitään langata, nih! Tosin laukeen ihan just koiran kans noi rappuset alas ja pissalle :roll: .

Kahvia jos keittäs sit, nuppi kipee :? .
ninnithequeen

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti: Mylwin ei varmaankaan laita housuja lainkaan.
Toivottavasti ei. *jeesusteippirulla valmiina*
Gina

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Nyt mä menen nukkumaan. Ihan niinQ oikeesti hei. Että hyviä öitä. Näemmä seuraavan kerran livenä.
huima

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Wohoo!!! Nyt Applause! Vaihdoin avataria ekan kerran puoleentoistavuoteen... :lol:
Hotsiii!
RolloTomasi

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Voi perkeleen perkeleen perkeleen helvetti. Taas elaman peruskysymyksien pariin ja mina kun luulin antaneeni itse itselleni taysivaltaisesti taysivaltaisen vapautuksen tamantyyppisista kysymyksista. Mutta en nakojaan osaa edes omaa itseani totella. Tilannetta vaikeuttaa se, etten vielakaan ymmarra ihmisten valilla vallitsevia sosiaalisia saantoja. Onneksi runkkarit ymmartavat.

Kertokaa minulle, jos tytto antaa puhelinnumeronsa ilman mitaan nakyvaa syyta ja pyytaa soittamaan milloin tahansa, niin onko soveliasta soittaa hanelle? Ja jos hanelle soittaa, niin mita hanelle pitaisi sanoa? Pitaisiko jaaritella niita naita vai saako hanta kysya kahville tai johonkin vastaavaan, vaikka ei tieda mika se jokin vastaava voisi olla? Vai riittaako vain etta soittaa hanelle ja toivottaa kokeisiin onnea?

Hyvaa lauantaita ja hauskoja pileita. Juokaa minunkin puolestani. (Jos en itse lankea ryyppaamaan tana viikonloppuna.)
Viinikumi

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Viinikumi »

RolloTomasi kirjoitti:Kertokaa minulle, jos tytto antaa puhelinnumeronsa ilman mitaan nakyvaa syyta ja pyytaa soittamaan milloin tahansa, niin onko soveliasta soittaa hanelle? Ja jos hanelle soittaa, niin mita hanelle pitaisi sanoa? Pitaisiko jaaritella niita naita vai saako hanta kysya kahville tai johonkin vastaavaan, vaikka ei tieda mika se jokin vastaava voisi olla? Vai riittaako vain etta soittaa hanelle ja toivottaa kokeisiin onnea?
Jos tyttö tekee noin, ja numero on oikea, se tarkoittaa sitä, että hänellä on voimakas kiinnostus tutustua sinuun paremmin. Soita. Ehdota mitä vain, mikä on itsestäsi mielekästä eikä tunnu teennäiseltä. Oli se sitten kahvilla istuminen, huvipuisto, pulkkamäki tai taide-elokuva. Ei kannata soittaa pelkän tyhjän takia, jaarittelusta hän ei opi sinusta mitään. Mieti ensin, mitä haluat tehdä sellaisen tytön kanssa, ja pyydä sitten. Jos ei lähde juuri heti, kysy lähteekö jonkin toisen kerran vai kannattaako edes kysyä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Komppaan viinikumia. Ainoa epäselvyystekijä on tilanne jossa numero on saatu. Jos arastuttaa, voi tulevan aktiviteetin naamioida jotenkin edelliseen kohtaamistilanteeseen liittyväksi. Silloin säästyy nololta tilanteelta jos nyt jostain syystä puhelinnumeron antaminen ei olisikaan ollut vihje. Mutta koska tulkitsen kaiken suhteilun parhain päin (paitsi omani, kirottu epävarmuus!), pidän tuota oikein hyvänä tilaisuutena joka kannattaa katsoa rohkeasti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti:Komppaan viinikumia. Ainoa epäselvyystekijä on tilanne jossa numero on saatu.
Kiitos molemmille.

Tyton tiedan koulultamme ja han antoi numeronsa koulun ruokalassa, jossa sattumalta tormasimme. Juttelimme hetken ja han kirjoitti numeronsa poytaliinaan. Han lahti kaveriensa kanssa pois ruokalasta.

Sita en tieda, oliko numeron antaminen vihje vaiko vain ystavallinen teko. Mista sen erottaa sellaisten ihmisten kesken, joiden kanssa tervehtii toisiaan halaamalla?

Jos soitan hanelle, mita minun pitaisi sanoa? (Luin kylla molempien viestit kokonaan, en vain saa tasta minkaanlaista otetta.)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RolloTomasi kirjoitti: Tyton tiedan koulultamme ja han antoi numeronsa koulun ruokalassa, jossa sattumalta tormasimme. Juttelimme hetken ja han kirjoitti numeronsa poytaliinaan. Han lahti kaveriensa kanssa pois ruokalasta.

Sita en tieda, oliko numeron antaminen vihje vaiko vain ystavallinen teko. Mista sen erottaa sellaisten ihmisten kesken, joiden kanssa tervehtii toisiaan halaamalla?

Jos soitan hanelle, mita minun pitaisi sanoa?
En tullut ajatelleeksi tuota kulttuurieroa... Mutta siitä huolimatta, edes yltiömäisyyksiin viety ystävällisyys ei edellytä yhteystietojen antamista, kyllä se tuollaisessa tilanteessa kielii jostain aivan muusta. Jos itse antaisin tuohon tapaan numeroni, toivoisin että mies soittaisi ja osoittaisi niin haluaan tutustua paremmin.

Soita ja sano että olet menossa jonnekin ja kaipaisit seuraa sitä varten. Johonkin tapahtumaan, jouluostoksille, katsomaan näyttelyä, johonkin jossa huomio suuntautuu yhteisesti asiaan x, ja asian haluaa jakaa. Tästä asiasta sitten ainakin saa jutustelua aikaiseksi jos muuten tuntuu kankealta. Jos valitset jonkun elokuvan, sisällytä kysymykseen tarve analysoida näkemäänne vaikka jotain tehtävää varten elokuvan jälkeen kahvilla. Nuo tilanteet vievät luontevasti keskusteluun jonka kuluessa voi kysellä yleisiä kuulumisia ja ennen eroamista vaikka että nähtäisiinkö viikon loppupuolella uudestaan.

Tytön vastaukset ja eleet kertovat sitten tapaamisen aikana miten hän sinuun suhtautuu. Jos on kiinnostusta, kyllä sieltä aina jokin merkki vilahtaa. Uskalla ihmeessä soittaa, aina enemmän jälkikäteen kaduttaa ellei tilanteisiin tartu. Tsemppiä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mielikuvituksessani näin tuon Rollo-insidentin jotenkin seuraavasti:
- R ja tyttö juttelevat
- R kaivaa jostain ison Magic Markerin ja skriivaa nronsa liinaan
- tytön poistuttua paikalta, R tunkee pöytäliinankulman taskuunsa ja lähtee kävelemään - huomioimatta että pöytä oli täynnä ruokailijoita joiden astiat kilisevät tuhannen paskaksi maahan liinan liikkuessa..
RolloTomasi

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti:
Kiitos, yritan tehda parhaani.

(Muuten, Melnais, viime aikoina olet kirjoituksissasi muistuttanut enemman sita tyyppia, joka olit vuosi sitten kuin sita, joka olit vahemman aikaa sitten. Mita tapahtui?)
killkill kirjoitti:
:rofl:
Hip, olisipa mennyt noin!
RolloTomasi kirjoitti: poytaliinaan
Jaaha. Nakojaan en osaa enaa edes suomea. (Nyt en jaksa etsia sanakirjasta, mita napkin on suomeksi.)
killkill

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Napkin= Nenäliina. Herrasmiehellä on näitä aina vähintään yksi mukana.
RolloTomasi

Re: Langennut (pikkujoulu)lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Napkin= Nenäliina.
Kiitos vihjeesta, mutta se on lautasliina.
Vastaa Viestiin