Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Ei kun eSheriffin tähdestä, hoh.
I turned down my badge last Friday, so now I'm a private dick.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

bedlam kirjoitti:Ja on se Bedlam muuten ruma jätkä. T. Barcode
Niin joo sehän multa jäikin sanomatta, että mä olin se komeampi Bedlam, tuo Barcoden mainostama ruma Bedlam oli toki se kuuluisampi. Ja humalaisempi.
Lilo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Myöhäistä pussnussia kaikille pikkujouluissa olleille. Vähän jäi harmittamaan kun piti lähteä just kun oli juttu kesken Mylwinin kanssa mutta minkäs teet. Aasille kiitos miellyttävästä pöytäseurasta. Illan positiivisin yllätys SingleMalt ja Huiman sängelle (yläpään...perwåt.) erikoisterkut. 8)

Ehkä mä nyt en tässä rupea käymään yksitellen läpi jokaista jonka kanssa oli kiva vaihtaa pari sanaa, mutta oli hauska nähdä enivei. :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Töttöröö.

Palsta-pusnus-apinat kiittävät myös muksasta seurasta. Heh, ihmeteltiin hetki että mihin kaikki lahen häjyt katosivat ja hetken päästä kyyppo löytyi blackjackpöydän vierestä lattialta selältään. Tuli tosin itsekin oltua ihan reippaassa tumussa, ei siinä mitään.
Mutta kivaa oli. Kuvexia otetaan vastaan, mie en saanut kuin yhden keikauksesta ja slamista ja sitten bluntlyn kämmenestä, joka on naaman edessä.

Huorat ja pellet!

EDIT: Joo, nypari olisi ollut hauska nähdä ja homeboyn kanssa porista. Muitakin lie oli, joita en kerennyt tapaamaan. HB:n ehdin näkemään vain muutaman metrin päästä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

killkill kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Ei kun eSheriffin tähdestä, hoh.
I turned down my badge last Friday, so now I'm a private dick.
Epäkiitollinen homma, eikä edes palkkaa makseta? :?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olipa mukavaa! Oli erittäin mukavaa tutustua Faghagiin, joka paljastui naapurintytöksi. Ja Iplo naapurinpojaksi! Esittelin säärikarvojani ja moni siveli niitä. En huomannut kenenkään oksentavan niiden takia, ainakaan välittömästi. SinkkuMatti sanoi minua pantavaksi, vaikka korostin edelleen olevani karvainen. Hän oli tosin pelännyt, että minä olen hämähäkki ennen kuin näki minut nokakkain. SnapaHead sanoi minua höpötädiksi, eikä tajunnut että olen herkkä ja tunteva ihminen. Slämäri oli suloinen nuokkuessaan sohvalla ja minä hivelin hänen kiehkuroitaan ja juttelin mukavia. Halasin ihanan kompaktin kokoista Hämärämiestä. Juttelin Myltsin ja Annin kanssa, joista edellinen oli iloisella tuulella. Kyypon verinäyte lattialla oli vähän kuvottava. Totesin Exsatin ja Bedlamin eli Bettinan hyväksi geneettiseksi komboksi, vaikka Exsat syökin e-pillereitä. Jutskasin taas Bronan kanssa ja se oli mukavaa. Lolitalla oli edelleenkin pitkät sääret. Näytin pienen, ruskean mieheni kuvaa kännykästäni. Martta oli vetävä nainen ja viehättävällä tavalla isompi kuin olin ajatellut hänen olevan.

Joo, ja sitten se ihastus. Yritin ainakin naittaa Hebulia ja Safia, noita palstan lihaskimppuja, toisilleen, mutta en tiedä, mikä on tulos. Hebulin lihakset olivat niin himottavat jopa minunkin mielestä, että mun oli pakko puristella ja hivellä niitä, vaikka mies ei tuoksukaan siltä miltä mun miehen pitää. Ei pitänyt hajusuoja siis.

Tanssilattialla mua nauratti, kun siellä oli kaksikin poikaparia, jotka tanssivat homoeroottisesti keskenään. Taitaa olla tätä uutta vapautunutta sukupolvea.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Keikaus, mä pyysin ennalta paikan voimakkainta naista suojelemaan mua sulta. Siksi mä pysyttelin aina vähintään kirkaisuetäisyyden päässä siitä.

Ps. Älä yritä vedota narsistileijonapuoleeni noilla lihasjutuilla, kuulin kyllä totuuden vatsamakkaroistani.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti: Ps. Älä yritä vedota narsistileijonapuoleeni noilla lihasjutuilla, kuulin kyllä totuuden vatsamakkaroistani.
Täh?! Et ainakaan multa. Sun paljas ylävartalosihan on ihana!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mutta missä olivat Kesseli, Hermine, 1108 ja Gattaca?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, Yönmusta Letku oli ihana! Niin sopuisa ja hyväkäytöksinen. Parturissakin oli käynyt.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hebuli kirjoitti:Epäkiitollinen homma, eikä edes palkkaa makseta? :?
Sain sentään pitää eKäsiraudat muistoja. Bondage, anyone? :p:
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Keikaus kirjoitti:Täh?! Et ainakaan multa. Sun paljas ylävartalosihan on ihana!
:pics: :suihku: :kele:
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Sain sentään pitää eKäsiraudat muistoja. Bondage, anyone? :p:
:yo:

Mut sillä ehdolla että Kityn kaikki kaljupäät osallistuu, lääh!
MarthaFocker

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Keikaus kirjoitti:Martta oli vetävä nainen ja viehättävällä tavalla isompi kuin olin ajatellut hänen olevan.
Hei, tarvi tökkii palavalla röökillä tollee. Ite olit vielä karvasempi, mitä olin luullut. :twisted:
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Jos jollain on jotain erityissensuuritoiveita, älähtäköön minulle privana. Aion odottaa muutaman päivän ennen kuin pistän kuvat leviämään.
Pee Äs: "En näytä kuvissa tarpeeksi hyvältä" ei ole pätevä peruste sensuroinnille. Yhtä hyvinhän voisin jättää koko setin levittämättä.
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:... kaljupäät... lääh!
Niin, tämähän tuntuu olevan leviävä trendi. Huimakin oli pulittanut itsensä. Tosin hotrok-kerrointa olisi voinut tullut enemmän nahkavaatteilla kuin samettipuvulla - joka sinänsä oli ihan tyylikäs, muttei kovin macho ;)
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Autuaita ovat ne joiden pään muoto on sellainen että se näyttää hyvältä kaljuna, tukan kanssa, mistä suunnasta tahansa ja missä vaatteissa tahansa.

Mulla ei taida olla mitään jälkipuinteja. Lähinnä ehdin just ja just syöksyä paikasta toiseen ja keskustelusta toiseen. Kaikki jotka tapasin, oli kiva tavata, ja oli kiva nähdä vakkarit joita en ollut ennen tavannut (muutama jäi vielä näkemättä).
safi

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja safi »

No nih suurimmat väsymykset nukuttu pois ja saan jo ehkä jotain järkeviä ajatuksia ruudulle saakka. Lolitalle tiedoksi, etten ajanut kertaakaan vikaan ja tekstari aiheutti pienoisen repeämyksen. Ajokunnossa oli ehkä pikkasen toivomisen varaa..

Uusia naamoja tuli moikattua taas liian vähän ja Oulun porukoista jäi mieleeni ainoastaan Gina ja Irmelianneli. Piristäviä poikkeuksia, jotka aikaisemmin ovat olleet palstainhokkejani paljastuivatkin täyden kympin tyypeiksi ja taisin sen heille myös sanoa eli Fägäri, Nypari ja Elco.
Muuten ilta meni vanhojen tuttujen kanssa sekoillessa. Tunnistavat kyllä itsensä ilman puzznussausta.

Ilta oli varsin onnistunut ja nämä pikkaripippalot olivat ehdottomasti hauskimmat, joihin olen tänä vuonna osallistunut ja pysyvät mielessä vielä pitkään. Viinaa tuli juotua aijottua enemmän ja loppuillasta oli pakko jo siirtyä vesilinjalle, että eukko pysyi vielä tolpillaan Lolitan soffalle asti.

Amarillon lisäksi kävimme Lolitan kanssa kääntymässä vielä Rocksissa ja paikka oli pettymys. Taviksia koko kuppila täynnä, eikä yhtään kunnon rokkikukkoa ja musiikissakin toivomisen varaa. Siinä vaiheessa, kun eräs mursua muistuttava lesbo yritti tulla iholleni päätimme vaihtaa paikkaa ja palasimme tuttuun ja turvalliseen Kity-seurueeseen Amarilloon ja siellä olimme muistaakseni pilkkuun saakka...että sellaista tällä erää.
Viimeksi muokannut safi, 05.12.2005 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Autuaita ovat ne joiden pään muoto on sellainen että se näyttää hyvältä kaljuna, tukan kanssa, mistä suunnasta tahansa ja missä vaatteissa tahansa..
Toisilla taas on hieno, post-moderni tonttulakki ja nätti tyttöystävä :mrgreen:
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Autuaita ovat ne joiden pään muoto on sellainen että se näyttää hyvältä kaljuna, tukan kanssa, mistä suunnasta tahansa ja missä vaatteissa tahansa..
Toisilla taas on hieno, post-moderni tonttulakki ja nätti tyttöystävä :mrgreen:
Ja sitten on meitä joilla ei ole mitään yllämainituista. Mulla on maanataimasennus. Tää on ihan perseestä.
nypari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti: Mulla on maanataimasennus. Tää on ihan perseestä.
Joo, samis täällä. Kaiken muun lisäksi eilen halitutti niin, että exänkin suostutin jäämään eilen yöksi. Aamulla vitutti niin, että siirsin työvuoron torstaille. Kai noi ajatukset taas selkiytyy... Toisaalta en mä koskaan mikään pelkästään järki-ihminen ole ollutkaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23525
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Autuaita ovat ne joiden pään muoto on sellainen että se näyttää hyvältä kaljuna, tukan kanssa, mistä suunnasta tahansa ja missä vaatteissa tahansa..
Toisilla taas on hieno, post-moderni tonttulakki ja nätti tyttöystävä :mrgreen:
Ja sitten on meitä joilla ei ole mitään yllämainituista. Mulla on maanataimasennus. Tää on ihan perseestä.
Tervetuloa kerhoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:Joo, samis täällä. Kaiken muun lisäksi eilen halitutti niin, että exänkin suostutin jäämään eilen yöksi.
Halituttaa ja panettaa. Vittu. Mä haluan miehen! Otan kohta vaikka väkisin!!

peeäs: exiin en kajoa (eikä ne muhun)

Ainii, unohdin ketjun hengen mukaisesti puznuzzailla teitä kaikkia tasapuolisesti. Eli puzzznuzzz vaan kaikki.
Suurin osa tulikin jo haukuttua pikkujouluissa selkienne takana.
Viimeksi muokannut Patz, 05.12.2005 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Harmi että joitain masistaa, mulla on hiukan krapulatärinää vieläkin, mutta kokonaisuudessaan Pikkujouluhässäkkä oli onnistunut päivä. Ehanaa oli että en edes osaa kitistä siitä ettei mitään ihmeempiä tapahtunut.

Kiitos kaikille ja jaksuja (eritoten Nyparille ja Patsille) :D
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

safi kirjoitti:...Piristäviä poikkeuksia, jotka aikaisemmin ovat olleet palstainhokkejani paljastuivatkin täyden kympin tyypeiksi ja taisin sen heille myös sanoa eli Fägäri, Nypari ja Elco...
Hih, mulla on tää taito: olla virtuaalinen kusipää ja livenä sellainen mussukka, että moni veisi kotiin, ellei vastaan panisi raivokkaasti...

Sinkkumattikin sanoi, että aluksi inhosi mua, mikä kuulosti kivalta, sillä oletin, että näin ei enää ollut. *silleen pervo, että toi lämmitti mieltä :wink: *

Safi oli ihana: kumisaappaan korkuinen goottinamuhåttis, joka uhoili sieltä lattianraosta lihaksillaan, nam, ihunaa... :h: Safin pårnå nyörihame ansaitsee lisämaininnan, oli nimittäin teeman mukainen eli jouluinen paketti :-D