Urasuunnittelu
-
- Kitisijä
Re: Urasuunnittelu
^
Noilla suhteilla teidän palikan pitää siis tarjota jotain rakentamisen aikana realisoituvaa hyötyä, muuten teidän bisnes ei voi toimia. Eli teillä pitäisi olla tilanne, jossa pääsette palikoidenne tuoman edun takia vähintään samaan hintatasoon kokonaisurakassa.
Pikaisesti teidän tilanteenne kuulostaa sellaiselta, jossa asiakkaat eivät ole uskoneet palikoidenne tuovanniin paljoa hyötyä kuin hinnan perusteella pitäisi. Tuon takia on syntynyt teidän bisneksenne, jossa pyritään kokonaisratkaisulla realisoimaan palikoiden hyödyt. Sitten kun hyödyt olisi soitettu kirkkaasti, voitaisiin siirtyä myymään pelkkiä palikoita, koska niiden valmistus, jakelu ja myynti skaalautuu paremmin.
Arvioni saattoi toki mennä metsään.
Noilla suhteilla teidän palikan pitää siis tarjota jotain rakentamisen aikana realisoituvaa hyötyä, muuten teidän bisnes ei voi toimia. Eli teillä pitäisi olla tilanne, jossa pääsette palikoidenne tuoman edun takia vähintään samaan hintatasoon kokonaisurakassa.
Pikaisesti teidän tilanteenne kuulostaa sellaiselta, jossa asiakkaat eivät ole uskoneet palikoidenne tuovanniin paljoa hyötyä kuin hinnan perusteella pitäisi. Tuon takia on syntynyt teidän bisneksenne, jossa pyritään kokonaisratkaisulla realisoimaan palikoiden hyödyt. Sitten kun hyödyt olisi soitettu kirkkaasti, voitaisiin siirtyä myymään pelkkiä palikoita, koska niiden valmistus, jakelu ja myynti skaalautuu paremmin.
Arvioni saattoi toki mennä metsään.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Joku ilmeisesti tyrinyt ihan reilusti kun turvallisuusselvitys meni läpi. Se olisi sitten siirtyminen väkivaltakoneiston palvelukseen.
Jos jotain positiivista niin mun kämpän hinnalla saa ihan kelpo luukun Haagista.
Jos jotain positiivista niin mun kämpän hinnalla saa ihan kelpo luukun Haagista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Onks tää Bluntlyn Haag-juttu aprillipila, vai onko B karistamassa Leppävaaran tomut jaloistaan ja siirtymässä Europolin hommiin? Vai varautuuko vain vastaamaan teoistaan kansainvälisissä tuomioistumissa? Mä touhusin viime vuosituhannella puolisen vuotta Hollannissa ja muistelisin, että Haagissa on hieno ranta, hyviä simpukoita ja Mauritshuis. Muuttaisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Mulla asuu kaveri Haagissa, on Europolissa hommissa. Se hiekkaranta on totta. Ihan keskustan sykkeessä. Kiva kaupunki. Rotterdam ja Amsterdam lähellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kitinä on sitten sekä Suomen poliisin että Europolin seurannassa.
-
- Kitisijä
Ja tornedalialaisen itsenäisyysliikkeen keskus.
-
- Kitisijä
^Epäilettekö yhteyksiä Palmen murhaan?
-
- Kitisijä
Menin nyt Facekookissa sanomaan, että olen työtön työnhakija:
Entisenssä työpaikassa:
- videokoodekin kehitystä
- eri kuvakoodekkien "testausta" ml. debuggaus rivi riviltä
- kameroiden raw-formaattien syvempi tuntemus
- kuvakoodekin optimointia siten että sen softadekoodaus pärjäsi googlen vastaavalle
- audiokoodekit
- astetta vakavampi koodin profilointi valgrind + Delphi-spesifinen työkalu
- koodekkialgortimeja OpenGL ES 2:lla (miksi...)
- Delphikuran (Pascal) siirtämistä C:lle, Delphi on kiva kieli, mutta sen kehitys ihan kuralla, eikä kukaan ota sitä vakavasti ko. firman ulkopuolella)
- Delphi(paskan) integrointia Androidin kanssa, täytyi opetalla Javaa ja kehitystyökalut
- Huawein kehitysympäristö (en ole varma saanko sanoa, työnantajan NDA:ssa 500k sopimussakko, jos kertoo mitään firman toiminnasta; koskee koko tätä viestiä)
- tietokantojen hallintaa: testituloksia oli massiivinen määrä, tietokantaa gigoja
- "optimointia": Arm assembly, neon intrinsics, C;
- testityökalujen kehitystä (php, mysql, html, Jenkins)
Entisenssä työpaikassa:
- videokoodekin kehitystä
- eri kuvakoodekkien "testausta" ml. debuggaus rivi riviltä
- kameroiden raw-formaattien syvempi tuntemus
- kuvakoodekin optimointia siten että sen softadekoodaus pärjäsi googlen vastaavalle
- audiokoodekit
- astetta vakavampi koodin profilointi valgrind + Delphi-spesifinen työkalu
- koodekkialgortimeja OpenGL ES 2:lla (miksi...)
- Delphikuran (Pascal) siirtämistä C:lle, Delphi on kiva kieli, mutta sen kehitys ihan kuralla, eikä kukaan ota sitä vakavasti ko. firman ulkopuolella)
- Delphi(paskan) integrointia Androidin kanssa, täytyi opetalla Javaa ja kehitystyökalut
- Huawein kehitysympäristö (en ole varma saanko sanoa, työnantajan NDA:ssa 500k sopimussakko, jos kertoo mitään firman toiminnasta; koskee koko tätä viestiä)
- tietokantojen hallintaa: testituloksia oli massiivinen määrä, tietokantaa gigoja
- "optimointia": Arm assembly, neon intrinsics, C;
- testityökalujen kehitystä (php, mysql, html, Jenkins)
-
- Kitisijä
Jäi osa pois, nuo tulivat ensin mieleen.
Siis ihan oikeasti minusta tuntuu siltä, etten kelpaisi mihinkään työhön, tai olisin huono.
Voin toki hakea takaisin vanhaan työhöni.
Siis ihan oikeasti minusta tuntuu siltä, etten kelpaisi mihinkään työhön, tai olisin huono.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Nyt loppuu itku ja haku siihen linkkaamaani juttuun.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Saatanan vellihousu. Nyt leukaa vähän ilmaan ja rintaa rottingille. Suurimmalle osalle tuo listauksesi on ihan hepreaa. Arvosta osaamistasi ja odota toisiltakin arvostusta.nokkaelain kirjoitti: ↑12.08.2022 9:37 Jäi osa pois, nuo tulivat ensin mieleen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Mä en usko että masennuksesta kärsivälle ihmiselle tuollainen "nosta ittes henkseleistä ilmaan" -lähestymistapa toimii.Vagabondo kirjoitti: ↑12.08.2022 9:53Saatanan vellihousu. Nyt leukaa vähän ilmaan ja rintaa rottingille. Suurimmalle osalle tuo listauksesi on ihan hepreaa. Arvosta osaamistasi ja odota toisiltakin arvostusta.nokkaelain kirjoitti: ↑12.08.2022 9:37 Jäi osa pois, nuo tulivat ensin mieleen.
Nokkis varmasti hyötyisi työnohjauksesta ja uracoachingista. Teoriassa semmoista pitäisi saada työvoimapalveluistakin.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
En osaa sitä weba-kehitystä, jota 99,5 firmoista haluaa.Vagabondo kirjoitti: ↑12.08.2022 9:53Saatanan vellihousu. Nyt leukaa vähän ilmaan ja rintaa rottingille. Suurimmalle osalle tuo listauksesi on ihan hepreaa. Arvosta osaamistasi ja odota toisiltakin arvostusta.nokkaelain kirjoitti: ↑12.08.2022 9:37 Jäi osa pois, nuo tulivat ensin mieleen.
-
- Kitisijä
^ Mahtaako tuo pätevälle koodarille olla mikään ongelma oppia?
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mitä on weba-kehitys?
-
- Kitisijä
Kerrottakoon julkinen salaisuus:
Jos on kuullut nimen niin sitä osaa työhaastattelussa. Jos sitä joutuu käyttämään niin opetellaan lennossa tai yötä myöten.
Jos on kuullut nimen niin sitä osaa työhaastattelussa. Jos sitä joutuu käyttämään niin opetellaan lennossa tai yötä myöten.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Et kai sä tarvi kuin yhden työpaikan? Etsi se joka kaipaa sun osaamista.
-
- Kitisijä
Väärin kirjotettu web. Siis sitä front endiä (käyttölliitymät) ja back endia (tietokannat ja muuta teknistä sälää.) Yhdessä näitä kutsutaan "full stacksi", joka on mainossana it-alan työpaikoille.
-
- Kitisijä
Toki joku full stack -developer voi vittuuntua määritelmästäni.