Prisma sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Prisma sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kävin jo kerran, mutta koska aukeaa kympiltä, uusi yritys. Voiko ihminen haluta ruokakauppaan näin kovasti? Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Prisma sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yritän taas kerran leikata omaa ylipaksua ja nyt pitkää (korvien yli jo) tukkaani. Olen ennenkin tehnyt. Syystä entä olen riittävästi kuullut parturihuorien kummasteluja ja nyt ylikasvu on jo kuin kaksi ryssän karvalakkia päällekkäin. En vain ilkeäisi mennä halpaankaan ammattiparturiin.Hävettää mennä kaupungillekin kun lippalakkikaan ei enää peitä niskahörselöä. Pyrin mahdollisimman ohueen (paksuuttahan se kasvaa heti ihan surrealistisesti) ja lyhyeen niiku kasvunvarana, mutta malliltaan korvien päälle kasvua aloittamaan, 70-lukua youknow,

Ensin rajaan, sitten ohennan trimmerillä, sitten taas rajaan roikkujia. Muuten menis jopa tyylikkäästi. Mutta kun omaa niskaansa ei näe. Ja on hankala leikata käsikopelolla. Yritin saada äitini pitelemään toista peiliä, ja siitä olisin nähnyt niskani isommmasta. Mutta eihän se onnistu. Peilin kulma ja etäisyys jne vaikka piteleekin peiliä. Äitini taas, jonka tukkaa sekä minä että isäni aikoinaan leikkasimme (vaikka nykyään käy kampaamossa) kieltäytyy yksinkertaisimmastakin eli otapa sakset ja leikkaa niskakarvaa suoraan poikittain ja sitten aina ylikasvavat reunat vinottain veks. Muuten auttaisi, mutta ei kuulemma "ymmärrä miesten tukkia ollenkaan". No en minäkään jumalauta! Ja vaikeeta tehdä se itse kun ei näe niskaansa!

Tulipa mieleen vanhan Valittujen Palojen kompa:
LOOGIKKO-matkailija tarvitsee tukanleikkuun ja saapuu kaupunkiin jossa on vain kaksi parturia. Ensimmäisen tsekkaamansa parturin tukka on kurjasti kynitty. Toisen parturin tukka taas on tiptop. Loogikko valitsee sen parturin, jonka tukka on huonosti leikattu. MIKSI?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Prisma sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 11.09.2017 1:08 ^isommat tissit
Ei. Mutta tosiaan siinä amerikkalaisperäisessä julkaisussa taitaa olla kulttuuriperustainen oletus, että molemmat parturit ovat miehiä.

Vaan nyt minulla on tukka hyvin vaikka taas kerran ihan omin käsin onneen! Niska oli tosiaan vaikein ihan käsikopelolla ja välillä käsipeilistä ison peilin ääressä kurkkaillen. Jolloin ei voinut käyttää samalla kampaa tai ohjata karvojaan peilikädellä. Ihan taakse ei silloin nähnytkään kun oman naaman peilikuvan pienemmästä peilistä edessä. Mutta kohtuuhyvä tuli ja tahallaan todella lyhyt niskahörhelön sivujen reunojen liikakasvun ennaltaehkäisyksi. Vähän epäsymmetrinen vielä ehkä. Muilta puolin oikein Harald Kaunotukka!!!

Sitten vielä Lorealin väri....jaa enhän minä, enhän... :oops:
Viimeksi muokannut Gat, 13.09.2017 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Prisma sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 11.09.2017 19:56
McJanne kirjoitti: 11.09.2017 1:08 ^isommat tissit
Ei. Mutta tosiaan siinä amerikkalaisperäisessä julkaisussa taitaa olla kulttuuriperustainen oletus, että molemmat parturit ovat miehiä.
Jenkeillä on yleensä man boobsit.
Vastaa Viestiin