Höh! Mä luulin jo että kaicci naiset olis ihan märkänä tän mun runkkimisharrastukseni myötäExsat kirjoitti: Tarkennetaan nyt vielä, että miehessä täytyy kuitenkin olla jotain muutakin, kuin tietty harrastus.

Siirrytään takaisin PESÄpalloon.
Höh! Mä luulin jo että kaicci naiset olis ihan märkänä tän mun runkkimisharrastukseni myötäExsat kirjoitti: Tarkennetaan nyt vielä, että miehessä täytyy kuitenkin olla jotain muutakin, kuin tietty harrastus.
Voi kylläääh! *lääh* Edelliset väreet tulleet polttomoottorin toiminnan ja kananmunan oikeaoppisen keittämisen selityksistä. Myös diipadaapakooste drop D-vireestä viehätti suuresti. Tosin, ei siltä haltioitumiselta yhäkään kuule mistä puhutaan, joten oma tietomäärä ei lisäänny suorassa suhteessa kuultuihin tarinoihin.Exsat kirjoitti: Ei auton rassaus ole mitenkään erityisen seksikästä. Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä. Sama vaikka innostuksen kohteena olisi leipominen tai pitsinnypläys.
Harvinaiset totta!Exsat kirjoitti: Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Muuten hyvä, mutta tuo taito on yliarvostettua..Exsat kirjoitti:Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Vitsi sä viihtyisit meillä! Vaimot vaihtoon?Ann kirjoitti:Muuten hyvä, mutta tuo taito on yliarvostettua..Exsat kirjoitti:Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Eli korjattuna:
Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja sitten se, kun se raasu hopoilee menemään ja pääset korjaamaan jälkiä, ne ovat SEX.
Voin mä sut ottaa.Exsat kirjoitti: Vaimot vaihtoon?
Viimeksi mainittu seikka taitaa olla lähimpänä totuutta. Tausta-ajatus on tällöin se, että intohimoinen suhtautuminen johonkin asiaan kuvastaisi ihmisen yleistä elämänasennetta ja tekisi ihmisestä siten parinmuodostuksen näkökulmasta mielenkiintoisen.AarneAnkka kirjoitti:
Oletteko siis aivan varmoja että rakastatte tätä asialle omistautumista? Vai saattaisiko pohjimmiltaan ollakin kyse siitä että rakastatte sitä että valitsemallanne kumppanilla on erityistaito, joka tekee hänestä 'arvokkaamman' yksilön? Ja koska tämä kuulostaa liian esineellistävältä, se naamioidaan romanttisesti 'asialle omistautumisen kauneudeksi'?
Vai olisiko kyse siitä että ei rakasteta omistautumista, vaan kykyä omistautua asioihin, koska se kertoo sen että kyseinen ihminen voi myöhemmin omistautua johonkin muuhunkin?
Jos epäilee, että ei pärjää autolle, niin vika ei välttämättä ole miehessä vaan omassa päässä.AarneAnkka kirjoitti:No mistä sitten tulee se vitsi "Are cars all he ever talks about? Dump him"? - jos täällä intoillaan siitä miten sexy asiaansa omistautunut mies on? "Yhyy, rakastat autoasi enemmän kuin minua" on valitus joka on kuultu tämän tästä. Kaksiteräinen miekka, kun asiaan kohdistettu huomio alkaa kilpailla naiseen kohdistetun huomion kanssa, eikö?
Oletteko siis aivan varmoja että rakastatte tätä asialle omistautumista? Vai saattaisiko pohjimmiltaan ollakin kyse siitä että rakastatte sitä että valitsemallanne kumppanilla on erityistaito, joka tekee hänestä 'arvokkaamman' yksilön? Ja koska tämä kuulostaa liian esineellistävältä, se naamioidaan romanttisesti 'asialle omistautumisen kauneudeksi'?
Toki. Meillä kaikilla on vahva (harha-)kuva siitä, että mies jaksaa vielä joskus keskustella vaipanvaihdosta ja lastenistuimista samalla innolla ystäviensä kanssa saunailloissa..Vai olisiko kyse siitä että ei rakasteta omistautumista, vaan kykyä omistautua asioihin, koska se kertoo sen että kyseinen ihminen voi myöhemmin omistautua johonkin muuhunkin?
Voisin ainakin kännissä niin sanoa "rakastan rakastan" JOS sillä sais pilluu. Sit lähtisin menee ennen kuin nukahdan tai se herää.Lutka kirjoitti:hmmm.... kuhan mietin....
voisitko rakastua, suhteutua, viritellä vakavampaa juttua rokkistaran kanssa?
skenaario:
tutustut mukavaan ihmiseen, etkä juurikaan tiedä taustoista. myöhemmin saat tietää että tyyppi on rankasti sotkeentunut musiikkimaailmaan ja jos ei ole vielä koko kansa tuntema stara, niin ainakin pienemmän porukan ihailema hahmo. tulevaisuus näyttää hyvältä ja mahdollista on, että naama alkaa olla jossain vaiheessa tuttu myös suuremmalle yleisölle, toki ei nyt ehkä ihan teinixeille.
uskaltaisitko lähteä virittämään tässä tilanteessa mitään? voiko rokkistaraan ihastua? rakastua? suhteutua?
itse mietin mm. tunnettuuden tuomia asioita, taitelijasielujen elämäntapoja, mahdollista itsekkyyttä ja egoismia joka liittyy usein starailuun ja jos ei ole vielä näkyvissä niin voi jossain vaiheessa tulla jne....
iiik
Entä semmoinen kotimuusikko joka vääntää syntikkatietokonepöppiä kaiket illat, ja sitä samaa rumpukomppia sitten viilaillaan loputtomiin, kajarit päällä tietenkin, kunnes tapetti sanoo irti kiinnipitosopimuksen seinän kanssa?Kittys kirjoitti:Sellanen "kotimuusikko" ois kyllä pop..
Mulle voi kyllä soittaa hempeesti tai ei niin hempeesti kitaraa![]()
*rakastan, rakastan*
Mä sanon ei kiitos sellaisellakin. Ei minkäänmoisia komppivirityksiä eikä minkäänmoisia muitakaan bändäritouhuja. Sellanen tyyliin omaksi_iloksi_KITARAA_soitteleva ois jees. Oli se skitta sitten akustinen tai sähkäri, ihan sama, kuhan soittais VAAN mulleAarneAnkka kirjoitti:Entä semmoinen kotimuusikko joka vääntää syntikkatietokonepöppiä kaiket illat, ja sitä samaa rumpukomppia sitten viilaillaan loputtomiin, kajarit päällä tietenkin, kunnes tapetti sanoo irti kiinnipitosopimuksen seinän kanssa?Kittys kirjoitti:Sellanen "kotimuusikko" ois kyllä pop..
Mulle voi kyllä soittaa hempeesti tai ei niin hempeesti kitaraa![]()
*rakastan, rakastan*
Yleensä tuommoiset inhon kohteet (avainketjut, flanellipaidat, purjehduskengät, viikset, tms) eivät välttämättä ole inhottavia itsessään, mutta muistuttavat jostain inhottavaksi osoittautuneesta ihmisestä tai asiasta.Keikaus kirjoitti:Mietin tässä, että onko ne avainketjut nyt sittenkään ihan niin kauheita..
Voi toki olla, mutta. "Asialleen omistautuneen miehen" määritelmään mahtuu nimittäin tämäkin ilmiö.Exsat kirjoitti:Jos epäilee, että ei pärjää autolle, niin vika ei välttämättä ole miehessä vaan omassa päässä.
Totta virkat, ankkaseni. Yhdistän niihin ikäviä luonteenpiirteitä. Ehkä tuo avainketjuaika on minun kohdaltani ohitse, enkä kaipaa menneeseen.AarneAnkka kirjoitti:Yleensä tuommoiset inhon kohteet (avainketjut, flanellipaidat, purjehduskengät, viikset, tms) eivät välttämättä ole inhottavia itsessään, mutta muistuttavat jostain inhottavaksi osoittautuneesta ihmisestä tai asiasta.Keikaus kirjoitti:Mietin tässä, että onko ne avainketjut nyt sittenkään ihan niin kauheita..
Symbolisen ajattelukyvyn sivuvaikutuksia.
Näkisit mut rotaatiovaiheessa kiitotiellä..Exsat kirjoitti:Ihminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.
Mites toi graffitien maalaaminen?Exsat kirjoitti:hminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.
Sen hörhön intohimo kieltämättä kosketti.aasi kirjoitti:Mites toi graffitien maalaaminen?Exsat kirjoitti:hminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.