Las Vegas ja Katalonia

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tuomitsen molemmissa paikoissa väkivallan käytön.
Mutten pidä Katalonialaisten laittomasta äänestyksestäkään.

Mutta kun pitäis ilman väkivaltaa maailmaa kehittää.

Miten saamme hullut ruotuun, kuten Las Vegaslaisen hirviön?

Onneksi Suomi on ja pysyy varmaankin pumpulimaana.

LOKAARSKA
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 02.10.2017 23:04

Onneksi Suomi on ja pysyy varmaankin pumpulimaana.

Öö? Täällä ei ammuskella koulussa tai kadulla tai puukoteta kadulla tai räjäytellä pommeja ostareilla tai puukoteta ryyppykaveria, koska hän otti liian pitkän huikan?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

EU_n tilastoissa Suomi harmittavasti juuri putoaa mitalisijalta henkirikosten määrässä 100 000 asukasta kohti. Mistä olet Arska saanut päähäsi, että Suomi olisi joku väkivallaton maa, kun tosiasia on, että esim. henkirikosten määrässä ollaan EU:n neljäntenä? Kauhistelemasi Espanja näyttää olevan melkein hännänhuippuna. Yhdysvalloissa luku on 4.7/100 000, eli menee kyllä Suomen yli ja yltäisi tässä tilastossa sijalle neljä.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noin vanhalla tilastolla (ennen kansainvaellusta) ei ole mitään arvoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

EI kait noi turvapaikanhakijat ole montaa tappaneet? Kajaanissa oli joku ja sitten tietysti Turun puukotus, onkos muita? Enemmänhän ne on olleet seksuaalirikoksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 03.10.2017 9:56 Noin vanhalla tilastolla (ennen kansainvaellusta) ei ole mitään arvoa.
Aha, miksi näin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.10.2017 8:47 Öö? Täällä ei ammuskella koulussa tai kadulla tai puukoteta kadulla tai räjäytellä pommeja ostareilla tai puukoteta ryyppykaveria, koska hän otti liian pitkän huikan?!
Emmäkyl usko, että Arskan täytyy alkaa pelätä huippukokouksia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 03.10.2017 10:40
James Potkukelkka kirjoitti: 03.10.2017 8:47 Öö? Täällä ei ammuskella koulussa tai kadulla tai puukoteta kadulla tai räjäytellä pommeja ostareilla tai puukoteta ryyppykaveria, koska hän otti liian pitkän huikan?!
Emmäkyl usko, että Arskan täytyy alkaa pelätä huippukokouksia.
:D

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.10.2017 10:01 EI kait noi turvapaikanhakijat ole montaa tappaneet? Kajaanissa oli joku ja sitten tietysti Turun puukotus, onkos muita? Enemmänhän ne on olleet seksuaalirikoksia.
Ei Suomessa. Ollaan voitu hiukan tippua sijoituksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.10.2017 8:57 EU_n tilastoissa Suomi harmittavasti juuri putoaa mitalisijalta henkirikosten määrässä 100 000 asukasta kohti. Mistä olet Arska saanut päähäsi, että Suomi olisi joku väkivallaton maa, kun tosiasia on, että esim. henkirikosten määrässä ollaan EU:n neljäntenä? Kauhistelemasi Espanja näyttää olevan melkein hännänhuippuna. Yhdysvalloissa luku on 4.7/100 000, eli menee kyllä Suomen yli ja yltäisi tässä tilastossa sijalle neljä.
Kuva
Kiitos kysymästä ja kiva kun olette ottaneet kantaa!!
Tiiätkö, nyt ihmettelen tuota itsekin!
Vaikka suhtaudun aiheisiin ja juttuihin kriittisesti, minuun on loppujen lopuksi iskenyt tuo valtiovallankin hokema ja kadunmiehen hokema että Suomi on rauhanranta ja onnela ja lottovoitto.
Onhan täällä ollut aina väkivaltaa. Ja hirveitä syrjäytymisdraamoja ampumisineen. Näkeehän sen kadullakin kuinka eksyssissä suurin osa porukkaa on, ja ahdistuksissa.
Kyllä, minä olen sokeutunut kuitenkin ainakin hieman tunteeseen, ettei täällä mitään pahaa tapahdu. Minä itse en ole kasvanut väkivallan maaperällä ja inhoan senkaltaista elämää. Kai sen sitten haluaa teoriassa jopa unohtaakin.

Selityksen sanoilleen antoi

LOKAARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Las Vegas ja Katalonia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti: 03.10.2017 10:40
James Potkukelkka kirjoitti: 03.10.2017 8:47 Öö? Täällä ei ammuskella koulussa tai kadulla tai puukoteta kadulla tai räjäytellä pommeja ostareilla tai puukoteta ryyppykaveria, koska hän otti liian pitkän huikan?!
Emmäkyl usko, että Arskan täytyy alkaa pelätä huippukokouksia.
Hehheh! Mitä jos kuitenkin hieman enemmän vilkuilisin sivulleni! Pitäisikö tehdä ruumiintarkastus jokaiselle, joka haluaa minun kanssani rupatella. Tai eikös lännenfilmeissä opeteta ampumaan ensin ja kysymään sitten :)

Totesi lokakuunkin väriterapeutti eli

L O K A A R S K A
Vastaa Viestiin