Mitä huuhaata puuhaat?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pelaan Clash Of Clansiä. Siinä ei ole minkään valtakunnan järkeä, mutta kyllä mun pakko iltaisin ja aamuisin tsekata meno. Ja siis useammalla kylällä samaan aikaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 12.11.2020 19:39 kummityttöni.
:o :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No toki jotkut tapahtumat ja tapaamiset voidaan jälkeenpäin sanoa huuhaaksi mutta uskon, että kaikissa on oppinsa ja tarkoitus. :D

Minulla on yksi esimerkki entisestä harrastuksestani, joka on jäänyt muutettuani liian kauas lentokentältä.

No se on koneitten bongaus. Vantaalla tietyssä paikassa. Siis on tai oli upeaa katsoa mikä kone tulee aikataulusta ja nähdä sitten että sieltä se tosiaan tulee!!

Hassua juttua mikä siinä se tenho on!

Mutta se oli nuorempana ja siihen ei todellakaan liittynyt mikään idioottimaisuus nykyisin kuten häirintä tms.

Sain tyttöystävänikin mukaani monta kertaa. Hän oli suorastaan innostunut. Pelaan nykyään golfia tämän naisen kanssa (emme seurustele enää). Hän on syntynyt samana päivänä kuin minä, mutta 9 vuotta jälkeenpäin. Hänellä on nykyäänkin eräs huuhaa juttu. Otan riskin kun sen kerron, mutta se on pullojen (siis taidepullojen) keräily. :D

Suurin huuhaa-juttuni on kyllä vapaa-ajan turhakin autoilu joskus. Mutta olen autohullu mahdolliseen kuolemaani asti.

MARSKIS MARSKI
Mukava ihan koko ajan. Jopa nukkuessa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.11.2020 8:30
Vesper kirjoitti: 12.11.2020 19:39 kummityttöni.
:o :(
Onneksi hänestä jäi muistuttamaan ihana tytär, jonka elämässä olen tiiviisti mukana hänen muutettua siskoni tyttäreksi :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:h:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 14.11.2020 17:19
James Potkukelkka kirjoitti: 13.11.2020 8:30
Vesper kirjoitti: 12.11.2020 19:39 kummityttöni.
:o :(
Onneksi hänestä jäi muistuttamaan ihana tytär, jonka elämässä olen tiiviisti mukana hänen muutettua siskoni tyttäreksi :h:
*virtuaalihali* :boohoo:

Elämä on julma. Ei pitäisi joutua lapsiaan, tai kummityttöjään, hautaamaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Sanos muuta. Mutta auttaa aina laittamaan omat turhat narinat perspektiiviin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Täähän on just sopiva ketju; Mitä huuhaata puuhaat? - No laulan. :D
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:off:
Lauluhan on ihan non-huuhata!111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mut ei täällä ollut laulamiselle sopivaa muutakaan ketjua. :mrgreen:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Unohdit käyttää relevanttia hymiötä. :hevikaraoke:
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mä olin niin laiska, etten jaksanut etsiä sopivaa hymiötä. *wirnistys*
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kerberos I kirjoitti: 08.11.2021 9:19 Mä olin niin laiska, etten jaksanut etsiä sopivaa hymiötä. *wirnistys*
:kele:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Huuhaa-laulaja on löytänyt pöndeltä kitaristin. Duon harjoitukset olleet kerran, tän viikon perjantaina nähdään toistamiseen kitaristin saapuessa meille. Viimeksi valittiin kappaleita harjoiteltavaksi, nyt pitäisi treenata niitä ensimmäistä kertaa Oikeasti. Tosissaan. Silleen-niinqu-esiintymismielessä. A-PU-VA! :D :komp:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minun ehkä suurin huuhaajuttuni on ollut tulitikkulaatikoiden etikettien keräily. Muttei nyt kymmeneen vuoteen enää. Kun on sytytin :x

Myös en raski helpolla heittää pois kiiltäviä tai kauniita joulupapereita. Ystävättäreni heitti ne salaa.

Yleinen huuhaa voi olla auton rassaaminen kauniiksi. Mutta sehän on hyvä arkipäivän asia. No ihan ihmisen juttuja minä teen. Joskus kun stressaa niin otan rauhallisemmin ja saattaa mennä huuhaan puolelle.

Kauniita naisia olen aina katsonut. Ennen niitä oli lukumääräisesti enemmän kun ei ollut lävistyksiä tai tatuointeja tai oranssitukkia, mutta nykyään oikeasti kauniit on kauniimpia kuin ennen ja rumat rumempia kuin ennen.
Tissit ovat aina olleet heikkouteni. Ymmärtäisin, että niiden kiihottavuus ei ole muuttunut vuosien myötä, mutta jotenkin ne ovat paremmin varsinkin kesällä esillä ja olisin ihan kaistapää sairas ihminen, ellei silmät niihin kiinnittyisi. Miksi muuten niitä korostettaisiinkaan? Vaikka olen aikuinen ja suhtaudun kunnioituksella kaikkiin niin minulla on rajoite: Naisen pitää olla muutenkin sievä, jotta hänen tissinsä kiinnostaisi. Kaikenkokoiset kauniit ja kivanmuotoiset on ilo silmälle!

Niin, mikä edellisessä voisi ikinä miehelle olla huuhaata. No ehkä se kuitenkin lyhyt aika kun seuraan niitä tai torilla olo pidempään jos kaunista on edessä.

Pyörryittekö? Anteeksi.

ELOSSA PAREMMIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 25.08.2022 8:50 Toiset kerää naisia ja nuolee postimerkkejä, toisilla se on päinvastoin.
Tässä oli se suuri arvo, että nauroin lähes ääneen! Ja sanoisin, että nauru pidensi ikääni noin neljällä-viidellä tunnilla. Kiitän!

Mutta olihan tässä vakava puolensa: kyllähän se noin onkin, mutta olisihan se kuitenkin ihan mahrooooton sheikki ja tehtävä, joka saisi nuoltavakseen jokaisen mitä haluaa. Miehen osa on tällainen! Naiset tuskin sitä käsittävät. Eivät tunnu käsittävän! Siksi he jaksavat huhkia jotkut justiinoina arkiaskareiden kimpussa kun energiaa ei valu ikäänkuin hukkaan!?

Minä olen siis yksiseurustelevinen. (sovellus yksiavioisesta)

Mutta vitsisi ja tokaisusi oli mainio.

ELOARSKAN SUULISTA PALAUTE TUPSAHTI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Dodih, nyt eräs pitkän linjan ammattimuusikko/tuottaja otti muhun yhteyttä. Saa nähdä lähteekö tää tästä lentoon vai tuleeko lässähdys! :lol: 8) :komp:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Tämä huuhaa on tästä päivästä lähtien rockbändin solistilaulaja. 8)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kerberos I kirjoitti: 02.10.2022 22:24 Tämä huuhaa on tästä päivästä lähtien rockbändin solistilaulaja. 8)
Ou jee, huumeita, viinaa ja seksiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kerberos I kirjoitti: 02.10.2022 22:24 Tämä huuhaa on tästä päivästä lähtien rockbändin solistilaulaja. 8)
Millainen raideri sulla on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kerberos I kirjoitti: 02.10.2022 22:24 Tämä huuhaa on tästä päivästä lähtien rockbändin solistilaulaja. 8)
Tänne voi laittaa behind the music raporttia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Luin allekirjoituksesi ja tuli vaan mieleeni, että: "Kuka penikseen tarttuu, se penikseen hukkuu."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Katso Netflixistä Jo Koyn uusin stand up speciaali ja kohta missä kerrotaan uniapneasta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ghost dick, huudettu! Väijynyt jo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä huuhaata puuhaat?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Huu..


...biisien nauhoituksia tänään taas 5h ajan. Ei vattu, että voi yksi nainen olla kireä kuin viulunkieli, kun tekniikka petti kahden ekan HUIPPUHYVÄN vedon aikana, ja ne jouduttiin poistamaan. Ja sitten menikin kaikki vituiksi. Noin 15 kertaa. Viimeisellä purkkiin, mut pieni virhe jäi..

...haa. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin