Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ En ymmärrä noita vanhuksia. Enemmän yhteiskunta vanhuksia hoitaa kuin vaikkapa minua. Eli enemmän huolenpitoa saavat haluaisivat vielä enemmän huolenpitoa? Mikä olisi tarpeeksi?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

sivustahuutaja kirjoitti: 21.07.2019 10:54 ^ En ymmärrä noita vanhuksia. Enemmän yhteiskunta vanhuksia hoitaa kuin vaikkapa minua. Eli enemmän huolenpitoa saavat haluaisivat vielä enemmän huolenpitoa? Mikä olisi tarpeeksi?
Korkeasti koulutetut, työssäkäyvät status-ammatissa toimivat TARVITSEVAT kyllä paljon hoitoa ja tukea yhteiskunnalta. He ovat niin huono-osaisia.
P.S. Oikein arvattu. Sarkasmia. 10 pistettä ja papukaijamerkki.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ missasit pointin. Vanhuksia hoidetaan jo nyt enemmän kuin muita, joten on vähän vaikea ymmärtää miksi heitä pitäisi hoitaa _vielä_ enemmän.

Toki kaikkea hyvää pitäisi jakaa kaikille, mutta mitäs jos ei voida?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä sivustahuutajaa pitäisi hoivata enemmän, eikä vanhuksia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sven ja Åke ovat altistuneet vihapuheelle ja reagoivat sitten tällä tavalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 22.07.2019 9:45 Melkoista...

Käsikranaateista tuli arkea Ruotsissa
Minä olen harjoituskappaleiden lisäksi heittänyt vain yhden liven käsikranaatin, intissä-. Yhden jointin polttanut parikytä vuotta sitten, ei tehnyt mitään vaikutusta.

Ihmettelen, mistä tuollaisia saa. tai laittomia huumeita tms. kai siihenkin tarvittaisiin sosiaalisia kontakteja, joita minulla siis ei ole.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 12:21
Bluntly kirjoitti: 22.07.2019 9:45 Melkoista...

Käsikranaateista tuli arkea Ruotsissa
Minä olen harjoituskappaleiden lisäksi heittänyt vain yhden liven käsikranaatin, intissä-. Yhden jointin polttanut parikytä vuotta sitten, ei tehnyt mitään vaikutusta.

Ihmettelen, mistä tuollaisia saa. tai laittomia huumeita tms. kai siihenkin tarvittaisiin sosiaalisia kontakteja, joita minulla siis ei ole.
Huumeita ja varmasti myös käsikranaatteja saat tietysti ilman ihmiskontakteja kätevästi tor-verkosta. Tietysti tuossa on erittäin suuri riski joutua huijatuksia. irl kaupoissa jos huijaa asiakasta, on konkreettinen vaara saada betoniräpylät jalkaan, tuossa ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 12:28 Huumeita ja varmasti myös käsikranaatteja saat tietysti ilman ihmiskontakteja kätevästi tor-verkosta.
No minullahan on Tor ja sen alkeellinen selain. Koska luin siitä ihan paperilehdestä. Koetin vain kiertää kun vanhat kaverinikin blokkaavat minut. Muuten en ole käyttänyt. Mitään dark nettiä josta ostaa laittomia en kuitenkaan sieltä ensihaulla löytänyt enkä jaksa yrittää uudestaan. Sitäpaiten mähän olen jo kusessa lain kanssa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihan keskustelun vuoksi; mikä on ajatuksesi asekätkentäjutussa? Meinaan kun faktahan on, että et koskaan lähde metsästämään ja kuolet vuoden kuluessa ilman testamenttia, joten aseethan menevät joka tapauksessa valtiolle. Vaikka tekisitkin testamentin (mitä et tietenkään tee), mitä kuvittelet jonkun animalian tekevän kyseisillä aseilla? Vievät joka tapauksessa poliisille hävitettäväksi, jos jostain käsittämättömästä syystä sinne asti päätyisivät. Eivätkä tietenkään päädy. Kun sut löydetään kuolleena asunnostasi (jos siellä aseet olisivat kaapissa), poliisi ottaisi ne heti talteen. Poliisi joka tapauksessa on ensimmäinen henkilö (huoltomiehen jälkeen), joka paikalle tulee. Jos satut kuolemaan Orimattilassa, saat tietysti olla kuolleena pitkään. Varmasti voit olla vuosiakin. Vai tulisiko pellonvuokrauskontakti etsimään?

Jos teoretisoidaan, että sulla olisi testamentti, niin eihän aseita voi kuitenkaan testamentata henkilölle, jolla ei ole aselupaa? Organisaatio ei voine aseita omistaa (paitsi tietysti tarkalleen erikseen määritellyt).

Onko sulla toivetta, miten toimimme, kun et enää kirjoita? Mulla ei ole aikaa lähteä sun kalmoa etsimään. Eniten aikaa on HB:lla, mutta hän ei pysty. Tietysti, jos joku ilmoittaisi paikalliselle poliisille, että tämän niminen henkilö on tod näk kuolleena asunnossaan, varmasti menevät paikalle. Vaikka mitäpä se siitä miksikään muuttuu. Mutta tosiaan, jos et halua muumioitua hautaamatta, asu Varkaudessa. Siellä huoltomies tulee hajun takia selvittämään tilannetta aikanaan.

Selvyyden vuoksi; en viittaa itsemurhaan. Kuolet viinaan (peruskuolinsyy) vaikka välitön kuolinsyy esim. keuhkokuume.

Excuse my French.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

James.
No kun ne aseet olivat tärkeitä varsinkin isälleni ja myös minulle.Kalliita kapineita. Osa tätä maailmaa jossa olen enää minä. Tulipa itsenikin ammuskeltua ja metsästettyä. Ne ovat minun aseitani, isän ainoan perinnön kautta. Mulla on paperit ja seuran jäsenyys, juridisesti kai vain, että luulin virheellisesti, että rinnakkaislupani niihin on vielä voimassa. Enkä tajunnut, että niitä pitäisi säilyttää lukitussa kaapissa.

Joten takaisin enimmät niistä ja sakot (jotka mulle ovat hirveät) minimiinsä.

Jos ei nettpoliisi, vaan joku Kitinäläinen ilmiantoi minut.... luullen että aion tapaa itseni. Vaikka nimenomaan sanoin että näin masentuneena ei edes jaksa tappaa itseään... niin tekipä karhunpalveluksen.

Vasta poliisin käytyä aloin tosissaan miettimään miten korkea rakennus on ja missä on lähimmät rautatiekiskot. Eihän siihen haulikkoa tarvita. Joten viranomaiseten olisi parempi jättää minut rauhaan, varsinkin koska minusta ei ole häiriötä muille,
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Et vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen. Pointti oli, että _vaikka saisit_ aseet takaisin, ne päätyvät varsin nopeasti takaisin valtiolle, koska et elä pitkään ja testamentissa niitä ei kukaan huoli (ja testementtiahan sulle ei ole eikä tule).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:15 ^Et vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen. Pointti oli, että _vaikka saisit_ aseet takaisin, ne päätyvät varsin nopeasti takaisin valtiolle, koska et elä pitkään ja testamentissa niitä ei kukaan huoli (ja testementtiahan sulle ei ole eikä tule).
So what. Minä olen ainoa ylläpitäjä tässä maailmassa eli rinnakkaistodellsuudessa.. Tiedän kyllä, että millään sillä ei ole merkitystä kun kuolen. Mutta nyt vielä on.

Testamenttia olen vältellyt tekemästä, koska mun psykopatologiassa se antaisi minulle luvan kuolla. Tuskin siitä jäisi kuin pikkuhiluja Anmaliallekaan, mutta parempi kuin Suomen valtio.
Viimeksi muokannut Gat, 22.07.2019 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 13:28
James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:15 ^Et vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen. Pointti oli, että _vaikka saisit_ aseet takaisin, ne päätyvät varsin nopeasti takaisin valtiolle, koska et elä pitkään ja testamentissa niitä ei kukaan huoli (ja testementtiahan sulle ei ole eikä tule).
So what. Minä olen ainoa ylläpitäjä tässä maailmassa eli rinnakkaistodellsuudesa.. Tiedän kyllä, että millään sillä ei ole merkitystä kun kuolen. Mutta nyt vielä on.
Ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:32
Gat kirjoitti: 22.07.2019 13:28
James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:15 ^Et vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen. Pointti oli, että _vaikka saisit_ aseet takaisin, ne päätyvät varsin nopeasti takaisin valtiolle, koska et elä pitkään ja testamentissa niitä ei kukaan huoli (ja testementtiahan sulle ei ole eikä tule).
So what. Minä olen ainoa ylläpitäjä tässä maailmassa eli rinnakkaistodellsuudesa.. Tiedän kyllä, että millään sillä ei ole merkitystä kun kuolen. Mutta nyt vielä on.
Ok.
James, tässä tapauksessa ohjeesi ovat kuin kaljua tukistaisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.07.2019 13:36
James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:32
Gat kirjoitti: 22.07.2019 13:28 So what. Minä olen ainoa ylläpitäjä tässä maailmassa eli rinnakkaistodellsuudesa.. Tiedän kyllä, että millään sillä ei ole merkitystä kun kuolen. Mutta nyt vielä on.
Ok.
James, tässä tapauksessa ohjeesi ovat kuin kaljua tukistaisi.
Noh. Tarkalleen ottaen en antanut ohjeita, esitin kysymyksiä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:42
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.07.2019 13:36
James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 13:32

Ok.
James, tässä tapauksessa ohjeesi ovat kuin kaljua tukistaisi.
Noh. Tarkalleen ottaen en antanut ohjeita, esitin kysymyksiä :)
Mitä oikeasti tarvitsisin, olisi resepti mielialalääkkeitä ja kohtuullisesti ei-tappavia pameja Alkoholixmiin jotain naimefeenia."Yrittäjällekin" sairauslomalappu. Nopeinta jos lekuri jo valmiiksi tietää tilanteeni.

. Yksityislääkäri James on toistuvasti kieltäytynyt, vaikka maksaisin normaalihinnan. Pelkää kuulemma että "kiristäisn" häntä tai jotain. Miksi hitossa. Onhan se nuorena vahingossa imenyt kyrpää, mutta ei ole mun asia sellaista julkistella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 13:03 James.
No kun ne aseet olivat tärkeitä varsinkin isälleni ja myös minulle.Kalliita kapineita. Osa tätä maailmaa jossa olen enää minä. Tulipa itsenikin ammuskeltua ja metsästettyä. Ne ovat minun aseitani, isän ainoan perinnön kautta. Mulla on paperit ja seuran jäsenyys, juridisesti kai vain, että luulin virheellisesti, että rinnakkaislupani niihin on vielä voimassa. Enkä tajunnut, että niitä pitäisi säilyttää lukitussa kaapissa.
Arvo = kukaan ei ole viemässä omaisuuttasi. Saat myydä aseet ja pitää niiden arvon.
Metsästys = et metsästä, etkä tule metsästämään. Et ole tainnut edes käydä metsässä vuosiin?
Muistot = eivät kiinnosta sinua päätellen vauhdista, jolla tuhoat aivojasi

Aseista et puhunut sanaakaan, ennen kuin niistä tuli osa fantasiamaailmaasi. Fantasioissasi sinulla olisi asiat jotenkin paremmin, jos vain saisit mahdottomat asiat x, y ja z.

Olet puhunut enemmän jousista kuin aseista. Jousella voi metsästää. Et kuitenkaan koskaan tule ostamaan jousta, harjoittelemaan sillä, saati menemään metsään. Saaliin saaminen ja siitä ruuan valmistaminen olisi jo täysin elämänhallintasi ulottumattomissa.

Mitä jos ostasit paketin makkaraa ja kävisit paistamassa ne lähimmällä julkisella tulipaikalla?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai edes vähän huitelisit miekalla kun epäilen ettei siihenkään ihan hetkeen ole koskettu, hyvää liikuntaa kuitenkin.

Ja uudet varastorasvat kehiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2839
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 16:57 Mitä oikeasti tarvitsisin, olisi resepti mielialalääkkeitä ja kohtuullisesti ei-tappavia pameja Alkoholixmiin jotain naimefeenia."Yrittäjällekin" sairauslomalappu. Nopeinta jos lekuri jo valmiiksi tietää tilanteeni.

. Yksityislääkäri James on toistuvasti kieltäytynyt, vaikka maksaisin normaalihinnan.
... ja bla bla bla

Mielialalääkkeet saisit jos hiukan yrittäisit. Tosin teho voi jäädä vähäiseksi. Pameja toivottavasti ei varman ole tulossa, jos tarkoitus on päästä vain helpolla käymällä kerran lääkärissä.

Naltrexonia varten taas varmaan olisi mahdollista saada, mutta sitäkin ennen tarkistetaan maksa-arvot - ei sitä nyt netin kautta saa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

No kylläpä taas pitää nakella.
Totta kai olen liikkunut metsissä ja osaan liikua metsissä. Vuorlllakin.

Eläimelinen seksuaalinen vetovoimanikin toimii vielä. Just äsken soitti Nekkarissa tapaamani misu, joka kertoo haluavansa olla ystäväni ja tulevansa mulle siivoamaan 5 euroa per tunti. Minä jotta eikun kakskymppiä, ja ensi maanantaina tai tiistaina soittaa uudestaan. Sanoin myös, että jos kolmekybää per tunti haluaa, sitten pitää siivota alastomana.

Varattu tietysti, ja korostin, että se asia on minulle ehdoton tabu ehdotella.
Viimeksi muokannut Gat, 22.07.2019 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ olet siis tänä vuonna 2019 käynyt metsässä ja ollut siellä yli tunnin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.07.2019 17:51 ^ olet siis tänä vuonna 2019 käynyt metsässä ja ollut siellä yli tunnin?
En. Nyt minä meinaan kuolla jo läheiseen Saleen kävellessä, jopa lähipubiin. Mutta nuorempana jumalauta olin hyvässä kunnossa ja osaan liikkua maastossa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ no minä vuonna sitten viimeeksi vietit yli tunnin metsässä?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21420
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hallitus kaavailee palkkatuen lisäksi kansalaispalkkaa negativisen tuloveron muodossa.
https://yle.fi/uutiset/3-10880109?origin=rss

Hienoa! Sitten vielä työkykyisiltä vapaa-aika veks, niin työn määrä raketoi.
Vastaa Viestiin