Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mun laskelmassa oli mukana vaimon viinit (joista yli puolet menee viemäriin), mutta vaimon ajot unohtui.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2019 10:39 Ajatte paljon. Mistä tuo km määrä muodostuu?
Joo. Sitä se teettää, kun on elämä :D

Riittääkö, jos sanon, että noin puolet voisi hyvin korvata sähköautolla?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 04.06.2019 11:02
James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2019 10:39 Ajatte paljon. Mistä tuo km määrä muodostuu?
Joo. Sitä se teettää, kun on elämä :D

Riittääkö, jos sanon, että noin puolet voisi hyvin korvata sähköautolla?
Ei tarvi kertoa, jos ei halua :)

Mutta tosiaan suomalaisen henkilöauton keskimääräinen ajokilometrimäärä on 15 000 vuosi (yllättävän pieni). Itse ajan n 20t vuodessa ja vaimo alle 10t.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti: 04.06.2019 10:00 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mie ... #gs.g4pm89

Korkeimman oikeuden tuomio tapauksesta.
Törkeä jatkettu faktoilla pilaaminen, 100 päiväsakkoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No hyvä, että KKO:ssa oli järkeä.

Alemmat oikeusasteet osoittivat kuitenkin sen missä normaalisti mennään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näin arkesi muuttuu – IL listasi, miten hallituksen kaavailemat muutokset näkyvät tavallisen ihmisen elämässä

Noista ei vaikuta kuin ysi sähkönsiirtohintojen reippaana nousuna ja nelonen ihan pikkuisen. Ja alkoholiveron nosto kun tippuvat verotulot täytyy paikata jollain.

Asuntolainan korkovähennyksen poistaminen voisi tuntua lähitulevaisuudessa.
Kotitalousvähennyksen poistaminen vaikuttaa suoraan minuun sekä välillisesti kun työtä teetetään vähemmän ja valtion talous jää siitä pakkaselle.
Lähdevero tuntuisi suoraan minuun sekä välillisesti mahdollisena töiden vähenemisenä/loppumisena jollain aikavälillä. Eläkkeet toki tippuisi lähdeveron takia tai eläkemaksut nousisivat.
Lisääntyvien mamujen maksaminen nostaa suoraan veroja.
Kepuleiden kuntahimmeli lisää veroja.
Viherverot tiputtaisivat valtion tuloja huomattavasti eli nekin täytyisi paikata jollakin.
Valtion omaisuuden myyminen tiputtaa valtion tuloja tulevaisuudessa eli nekin on paikattava veroilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, että yrittäjien verotus ei kiristynyt, että harkitsen Rauhan Sanan Espoon seurakunnan perustamista!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 04.06.2019 12:07 No hyvä, että KKO:ssa oli järkeä.

Alemmat oikeusasteet osoittivat kuitenkin sen missä normaalisti mennään.
Tämähän ei ollut mikään tyyppitapaus hätävarjelusta. Tuo aiempi oli. Tässä oli kyse tilanteesta jossa kahta hyökkääjää oli puukotettu selkään ja tarvittiin tuomioistuimen linjaus että voiko se enää edes olla aktiivisen hyökkäyksen torjuntaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 04.06.2019 12:56
Bluntly kirjoitti: 04.06.2019 12:07 No hyvä, että KKO:ssa oli järkeä.

Alemmat oikeusasteet osoittivat kuitenkin sen missä normaalisti mennään.
Tämähän ei ollut mikään tyyppitapaus hätävarjelusta. Tuo aiempi oli. Tässä oli kyse tilanteesta jossa kahta hyökkääjää oli puukotettu selkään ja tarvittiin tuomioistuimen linjaus että voiko se enää edes olla aktiivisen hyökkäyksen torjuntaa.
Laupias taivas. Kyllä kuka vaan, minäkin, noin vakavassa ja nopeassa terveyttä ja henkeäkin uhkaavassa monen hyökkääjän tilanteessa itse vastahyökkäisi tilapäisaseella mihin vaan, vaikka olisi sitten hyökkääjien selkä. Samaa moralisointia kuin saisiko potkia munille jos toinen ensin lyö tai yrittää lyödä..

Itsekin pidän pesäpallomailaa eteisessä ja puukkojakin löytyy.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 04.06.2019 14:06
So Hard kirjoitti: 04.06.2019 12:56
Bluntly kirjoitti: 04.06.2019 12:07 No hyvä, että KKO:ssa oli järkeä.

Alemmat oikeusasteet osoittivat kuitenkin sen missä normaalisti mennään.
Tämähän ei ollut mikään tyyppitapaus hätävarjelusta. Tuo aiempi oli. Tässä oli kyse tilanteesta jossa kahta hyökkääjää oli puukotettu selkään ja tarvittiin tuomioistuimen linjaus että voiko se enää edes olla aktiivisen hyökkäyksen torjuntaa.
Laupias taivas. Kyllä kuka vaan, minäkin, noin vakavassa ja nopeassa terveyttä ja henkeäkin uhkaavassa monen hyökkääjän tilanteessa itse vastahyökkäisi tilapäisaseella mihin vaan, vaikka olisi sitten hyökkääjien selkä. Samaa moralisointia kuin saisiko potkia munille jos toinen ensin lyö tai yrittää lyödä..

Itsekin pidän pesäpallomailaa eteisessä ja puukkojakin löytyy.
No siihenhän se KKO päätyi että tilanne oli niin vaarallinen että sellaisetkin toimet jotka muutoin katsottaisiin ylilyönniksi olivat tässä tilanteessa ok. Eesim. jos joku hyökkää puukon kanssa, saat puukon pois ja kaveri lähtee karkuun, niin hätävarjelu päättyy siihen. Jos sitten iskee puukon pakenevan selkään niin se on ihan normaali rikos.

Kummallista, että minulla jolla työn puolesta voisi olla reaalista syytä pelätä vihamiehiä ei ole paranoidisti astaloita eteisessä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 04.06.2019 14:37 Kummallista, että minulla jolla työn puolesta voisi olla reaalista syytä pelätä vihamiehiä ei ole paranoidisti astaloita eteisessä.
Landella uutisoidusti kulkee taloon tunkeutuvia rosvoporukoita, sellaisia ulkomaalaisia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: 04.06.2019 14:44
So Hard kirjoitti: 04.06.2019 14:37 Kummallista, että minulla jolla työn puolesta voisi olla reaalista syytä pelätä vihamiehiä ei ole paranoidisti astaloita eteisessä.
Landella uutisoidusti kulkee taloon tunkeutuvia rosvoporukoita, sellaisia ulkomaalaisia.
Olen kuullut saman. Uhreina pelkästään krapulapeloissa rypeviä aikamiespoikia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.06.2019 15:03Olen kuullut saman. Uhreina pelkästään krapulapeloissa rypeviä aikamiespoikia.
Tyhjillä karhutölkeillä tekee valtavaa tiliä ja jäljittäminen mahdotonta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 04.06.2019 14:44
So Hard kirjoitti: 04.06.2019 14:37 Kummallista, että minulla jolla työn puolesta voisi olla reaalista syytä pelätä vihamiehiä ei ole paranoidisti astaloita eteisessä.
Landella uutisoidusti kulkee taloon tunkeutuvia rosvoporukoita, sellaisia ulkomaalaisia.
Mitä sellaista omaisuutta sinulla on, että kannattaisi ruveta baltialaisia ammattirosvoja uhkaamaan puukoilla ja puntareilla? Kaikilla niillä on vähintään pippurikaasu tai lamautin matkassa, jos nyt ei mutka.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

No ei arvokasta omaisuutta. Reviiriä. Mutta ne oikeasti nykyään jotkut tunkeutuvat taloon vaikka väki olisi kotosalla. Totta kai puolustautuisin, väkivaltaisia hyökkääjiä vastaan. Ei liene hätävarjelun liioittelua Pesäpallomaila, vesuri tai miekka vastaavasti aseistautuneita tai tuliasehyökkääjiä vastaan. Hetkinen, onhan minulla puntarikin! Toistaiseksi laillisia kaikille. Kunhan niitä ei kadulla kanna. Kung Fun pitäisi sitten riittää. :mrgreen:

EDIT: Ensin toki kehoittaisin poistumaan, oma valintansa sitten.
Viimeksi muokannut Gat, 04.06.2019 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 04.06.2019 15:19 No ei arvokasta omaisuutta. Mutta ne oikeasti nykyään jotkut tunkeutuvat taloon vaikka väki olisi kotosalla. Totta kai puolustautuisin, väkivaltaisia hyökkääjiä vastaan. Ei liene hätävarjelun liioittelua Pesäpallomaila, vesuri tai miekka vastaavasti aseistautuneita tai tuliasehyökkääjiä vastaan. Kunhan niitä ei kadulla kanna. Kung Fun pitäisi sitten riittää. :mrgreen:
Pointti oli, että mitä sinä oikein ajattelet suojelevasi? Vai onko kyse vain jostain väkivaltafantasiasta? Jos omaan kämppään tunkisi aseistettu rosvo, ainoa syy miksi en vain pyrkisi poistumaan paikalta olisi perheen suojelu. Kaikki materia kotonani on vakuutuksella korvattavaa, puukko keuhkossa vaikeammin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 04.06.2019 15:27
Gat kirjoitti: 04.06.2019 15:19 No ei arvokasta omaisuutta. Mutta ne oikeasti nykyään jotkut tunkeutuvat taloon vaikka väki olisi kotosalla. Totta kai puolustautuisin, väkivaltaisia hyökkääjiä vastaan. Ei liene hätävarjelun liioittelua Pesäpallomaila, vesuri tai miekka vastaavasti aseistautuneita tai tuliasehyökkääjiä vastaan. Kunhan niitä ei kadulla kanna. Kung Fun pitäisi sitten riittää. :mrgreen:
Pointti oli, että mitä sinä oikein ajattelet suojelevasi? Vai onko kyse vain jostain väkivaltafantasiasta? Jos omaan kämppään tunkisi aseistettu rosvo, ainoa syy miksi en vain pyrkisi poistumaan paikalta olisi perheen suojelu. Kaikki materia kotonani on vakuutuksella korvattavaa, puukko keuhkossa vaikeammin.
Kummallista että et ymmärrä. Esineillä vain henkistä ja perinnearvoa, mutta se on tärkeämpää kuin rahallinen. Pirmaarinen reviirivietti, pesän suojelu ja joo kamppailuvietti itsepuolustuksessa. Olet elämästä minuakin vieraantuneempi olento, jos mikään ei ole sinulle tärkeää paitsi teoreettinen rahallinen arvo.

Ja joo, munkin irtaimisto on vakuutettu Lähivakuutuksessa (vakuutusarvo mitätön verrattuna henkiseen arvoon) ja itse olen in corpore täysvakuutettu puukotukset ja hampaiden kurkkuun lyömiset mukaanlukien. Kuuluu Myeliini. Joka ei tosin kata yksityishammaslääkärikuluja normaalikarieksessa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mikään millä on minulle tunnearvoa ei ole erityisen kallis pl. vaimon sormessa oleva sormus. Jos joku veisi taulutelkkarin, pädin tai haulikon, mitä sitten? Uusia saa kaupasta. Keuhkoni sen sijaan on ainutlaatuinen ja sillä on iso tunnearvo.

Tosiasia on, että jos joku kotiisi murtautuisi, vilkaisisi vain paskaläjää ja kääntyisi kannoillaan. Varkaat etsivät arvokasta, helposti realisoitavaa kamaa. Kukaan ei kanna sinulle sellaista kaunaa että tulisi varta vasten vahingoittamaan. Ainoa mitä saisit aikaiseksi kikkeli kovana puukon kanssa heilumisella että kikkeli ei ehkä enää koskaan olisi kovana. Perinnevideokasettisi eivät ole yhtään sen enempää vaarassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuosta huomaa, että sinulla ei ole minkäänlaista jatkuvuutta sukuperinteessä tai perheen yhteisissä muistoissa ja muissa asioissa, joita minulla vain ilmentää se materia ja kotiluola. rahallinen arvo on sivuseikka.En esim tiedä, minkä arvoinen Sukuraamattumme on, vaikkei hihhuleja oltukaan. Vanha grammari tosiaan varastettiin, laspsuuteni rakkain esinen.

Kai useimmailla on noin viileät suhteet, ja ilmankos esim vanhempien kuolema ei satu niinkään paljoa. Kun vain raahatte omaan paikkaanne jonkun patjan ja telkkarin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai sitten jollain ei napanuoraa koskaan katkaistu.

Normipersoonalla on muutama valokuva ja joku esine.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 04.06.2019 15:54 Tuosta huomaa, että sinulla ei ole minkäänlaista jatkuvuutta sukuperinteessä tai perheen yhteisissä muistoissa ja muissa asioissa, joita minulla vain ilmentää se materia ja kotiluola. rahallinen arvo on sivuseikka.En esim tiedä, minkä arvoinen Sukuraamattumme on, vaikkei hihhuleja oltukaan. Vanha grammari tosiaan varastettiin, laspsuuteni rakkain esinen.
Joo, kyllä kaikesta näkee että kyse on jostain irrationaalisesta "kotiluolan puolustamisesta", vaikka yksikään itseään kunnioittava varas ei halua perinnekalsareitasi, sukuraamattuasi tai VHS-kokoelmaasi. Kunhan elät sellaisessa 15-vuotiaan mielentilassa jossa väkivalta "pahiksia" vastaan on hienoa ihanniinkuin Ison-Arskan elokuvissa.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 04.06.2019 16:05
Joo, kyllä kaikesta näkee että kyse on jostain irrationaalisesta "kotiluolan puolustamisesta", vaikka yksikään itseään kunnioittava varas ei halua perinnekalsareitasi...

Jos käytetyt pikkarit käyvät kaupaksi, niin mieti mikä arvo on 10v aikana kertyneellä veriripulikalsarikasalla!?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hallitusohjelmaan olisi pitänyt kirjata RKP:n ja HBL:n täydellinen tuhoaminen, tuhoutuminen ja imeytyminen omaan persereikäänsä. Vittu mikä haitta ja kiviriippa suomalaiselle yhteiskunnalle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 04.06.2019 16:00 Tai sitten jollain ei napanuoraa koskaan katkaistu.

Normipersoonalla on muutama valokuva ja joku esine.
So Hard kirjoitti: 04.06.2019 16:05
Gat kirjoitti: 04.06.2019 15:54 Tuosta huomaa, että sinulla ei ole minkäänlaista jatkuvuutta sukuperinteessä tai perheen yhteisissä muistoissa ja muissa asioissa, joita minulla vain ilmentää se materia ja kotiluola. rahallinen arvo on sivuseikka.En esim tiedä, minkä arvoinen Sukuraamattumme on, vaikkei hihhuleja oltukaan. Vanha grammari tosiaan varastettiin, lapsuuteni rakkain esinen.
Joo, kyllä kaikesta näkee että kyse on jostain irrationaalisesta "kotiluolan puolustamisesta", vaikka yksikään itseään kunnioittava varas ei halua perinnekalsareitasi, sukuraamattuasi tai VHS-kokoelmaasi. Kunhan elät sellaisessa 15-vuotiaan mielentilassa jossa väkivalta "pahiksia" vastaan on hienoa ihanniinkuin Ison-Arskan elokuvissa.
Mitä muuta me tai paremminkin te sitten muka olemme kuin geenimme ja perinteemme? Omalla henkilökohtaisella koktaililla ja luovuudella päälle. Te ehkä olette Netflix ja päivänpolitiikan nippelit sitten. Baarit joillekin. Homielle terassit, muu ei paljoa kiinnosta.

Joten ei ole kyse vain napanuorasta vaan omasta persoonasta. Muistoista, kodista. Siitä sen kokoomapisteen kautta koetusta mailmasta

Joka maailma ikävä ikävä totta kyllä menettää merkityksensä kuollessa. Kuten mikään täällä tai siellä ei enää merkitse mitään kenellekään muulle kuin minulle. Arvo määrätön niin, vaikka myyntihinta vähäinen tai lopuksi nuotioon. Tulee mieleen "Rosebud", jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Väkivaltaelokuvia nykyään liikaa kuolemaa nähtyäni inhoan. Ja niitä pelleilyleffoja kuten harrastamianne supersankarielokuvia olen aina vieroksunut. Kesyttämättömän vaikkakin hennon ja raihnaan eläimen reviiri- ja itsepuolustusvietti ja kiinnostus siihen on eri asia. Katuväkivaltaan en ole joutunut.

Ihan Orwellilaiselta kuulostaa teidän monien asenne. Tai Huxleylta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei mun geenejä tai perinteitä vaaranna se jos joku pöllii mun taulutelkkarin tai pleikkarin. Sinä et kuolemantoiveesi kanssa vain ymmärrä sitä, että tavalliselle ihmiselle tärkeää on henki, terveys ja läheiset. Iän myötä läheisimpiä eivät yleensä ole vanhemmat vaan puoliso ja lapset.

Mitä Huxleyn maailmaan tulee, tyyppi joka vetää 24 tölkkiä Somaa vuorokaudessa..
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin