Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Totuudenmukainen raportointi paitsi että en ole tavannut Nokan naista nyt, olen vain soitellut. Se on Järvenpäässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 15.05.2020 14:55 Totuudenmukainen raportointi paitsi että en ole tavannut Nokan naista nyt, olen vain soitellut. Se on Järvenpäässä.
Ai jaa, tuo meni hiukan ohi.
Emme puhuneet Malmin naisestakaan. Siitä piti puhua, kun se asia synnytti kriisin.
Tiiät mitä tarkoitan. No, jutskataan myöhemmin.
Oli miten oli, hänellä on kiire. Se on fakta!

TOUKOARSKIS NARSKIS
Mitä mukavin väriterapian taitaja. Oppiarvo VTMT (Väritieteen mukava tohtori)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tiedättekö!

Vastuutin Homeenpojalle eilisen huippukokouksemme pöytäkirjan
teon! Se ilmestyy tähän kun Home sen tekee!

Minä tulen huomauttamaan ja pyytämään korjausta
pöytäkirjaan, jos Homie unohtaa jotain oleellista.

Minä kuitenkin olen tyytyväinen huippukokoukseen sillä
Homeboy ei rapsuttanut paljasta mahaa ja kokous oli
täysin pökäleetön. Vai oliko? Sen voi paljastaa Homeenpoika!

Kapteeni Kaaos oli myös ja muistaako Homie mainita
vähintään mieliä nostattavan yllätysvieraan!

HEINÄNEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kirjoitan huomenna, tänään en ehdi. Olen Töölön kirjastossa ja huomasin että paikka meneekin kiinni jo muutaman minuutin kuluttua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

HUIPPUKOKOUS 16.7.2020
Paikalla Arska, Homie, kapteeni ja Susanna.

Tapaaminen Haagan torilla iltapäivällä. Vein videoni Arskan korjattavaksi (allekirjoittanut ei ole mikään tekniikan ihmelapsi). Sovittiin että vaivan palkaksi tarjoan sitten Lemonissa jotain. Ennen johtojen irrottamista merkitsin muistiin (Arskan neuvo ja fiksu neuvo) minne piuhat kuuluvat. Video oli yllättävän kevyt.

Arska saapui paikalle autollaan (uusi Lexus) ja hääräsi ko. laitteen kanssa n. 20 minuuttia ja sai VHS-nauhan pois koneen sisältä. Arska selitti jotain sähkön puuttumisesta. Soitin yhden puhelun samalla. Puhelinlaskun eräpäivän siirtäminen. Puheenaiheita Arskan kanssa ainakin eukot, Kitinä ja Gat.

Kapteeni tuli yllättäen myös paikalle autolla (ruskea Toyota Corolla joka oli pesun tarpeessa). Hänellä oli nuori vaalea tyttöystävä (?) mukanaan. kapteeni selitti tulleensa paikalle "koska oli muutenkin asiaa tänne päin" ja marmatti äskeisistä sotaharjoituksista (Tuupovaaran suunnalla) jossa "kaikki oli yhtä pitkää kuin leveääkin" ja "sotilaallisuuden alkeellisimmatkin jutut unohtui torvilta - kuten varusteiden yhdenmukaisuus".
Luulen että tässä kontekstissa "torvilta" tarkoitti haukkumasanaa eikä instrumentteja.

Kapteenin seuralainen tuntui ujostelevan meitä eikä puhunut paljon. Jotain ylimalkaista Arskan puuhista ja lämpimästä säästä. Kertoi nimekseen Susanna. (kaunis nimi). Kapteeni vinoili että "Tän muijan lempinimi on Suski mutta se puhuu niin paljon että sille täytyy sanoa joskus että suus kii!" :)
Mutta tuossa tapaamisessa se oli hiljaa. Arska katseli arvostavasti (kaunis nainen) Susannaa.

Arska. Kun vein videot kotiin ja kytkin ne päälle huomasin että mekanismi on nyt sellainen että kone sylkee VHS-nauhat järjestään ulos. Teit varmasti parhaasi ja tarjoan jotain Lemonissa myöhemmin, olihan tuosta vaivaa ja bensaakin meni. Koneella on niin paljon ikää että tuota ei tarvitse ihmetellä.

Vaasan-kaveri tarjosi nyt minulle videoita hintaan 20 euroa. Bisnesmies. Harkitsen asiaa.

Loppukaneettina todettakoon että Homeboy oli hieman kireä (en muista miksi) ja Arska mukava niin kuin aina. Niin ja Homeboy, Arska, kapteeni ja Susanna erosivat sovussa. Uutta tapaamista ei päätetty. Joskus lähiaikoina kuitenkin. Kapteeni kertoi myös terveiset majuri RysäPerseeltä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sanoin Homeenpojalle jo, että tulen vastaamaan tähän
miittipöytäkirjaan tai siis kommentoimaan.
Oli oikeata asiaa, ja hyvin kirjoitettu, vaikkakin asiaa olisi
voinut kirjoittaa enemmänkin. Kiitokset Homeelle!!

Mutta Kitinän kansa HOI!

Ennen kuin vastaan, voisitte kysyä tai kommentoida jotain miitistämme
tai mistä hyvänsä.
Niin sitten voin vastata samalla kaikille.

Etukäteen ennenkuin kirjoitan niin minä kyllä saan sen
videon kuntoon, mutta minun täytyy ottaa se kotiini jossa sähköt.
Koronan vuoksi.

HEINÄNEN
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin siinä käy kun on kesä.
En ole tehnyt mitään kovin kummallista. Lomailua, töitten jälkeen
erilaisia harrasteita ystävättäreni ja hänen perheensä kanssa.
Liikuntaa.

Minä niin kiirehdin Homeboyta jo kirjoittamaan miittipöytäkirjan ja hänhän
ei niin kovin paljon viivytellyt.

Mutta tämä lisää kirjoittaminen, asioiden laajemmin avaaminen ja
kommentointi vain jäänyt.

Teen sen taatusti ja kun oon luvannut Homeelle. Pyydän Homeelta
kesätmmärrystä.
Nytkin olen mökki"tauolla" ja nopsasti heitän tämän.

Minä ehdotin Homeelle että tekee hyvin pitkän ja seikkaperäisen
jutun. No aika hyvinhän pitkästi Home kirjoittikin.

Palaan! Varmasti!

HEINÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomautan vielä että em. miitti oli pökäleetön koska olin työntänyt korkin tuonne: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 27.07.2020 16:24 Huomautan vielä että em. miitti oli pökäleetön koska olin työntänyt korkin tuonne: :perse:
Vai liittyykö asiaan, että olen opastanut sinua kuin pikkulasta käymään pytyllä joka kerta ennen kuin lähdet kotoa. Vaikkei olisi akuuttia kakkahätääkään. Silloin kadulla kulkiessa ei enää ole pökälettä vapauteen pyrkimässä.

Niin ja pidä sellaisa paitoja, joissa on pitkä helma housunkauluksen ulkopuolella. Johan kumma jos paljas pötsi sitten vilkkuu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti: 27.07.2020 16:42 Vai liittyykö asiaan, että olen opastanut sinua kuin pikkulasta käymään pytyllä joka kerta ennen kuin lähdet kotoa. Vaikkei olisi akuuttia kakkahätääkään. Silloin kadulla kulkiessa ei enää ole pökälettä vapauteen pyrkimässä.

Niin ja pidä sellaisa paitoja, joissa on pitkä helma housunkauluksen ulkopuolella. Johan kumma jos paljas pötsi sitten vilkkuu.
Ootko nyt varma, että juuri sinun kannattaa jaella täällä elämäntapaohjeita?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti: 27.07.2020 20:10
Gat kirjoitti: 27.07.2020 16:42 Vai liittyykö asiaan, että olen opastanut sinua kuin pikkulasta käymään pytyllä joka kerta ennen kuin lähdet kotoa. Vaikkei olisi akuuttia kakkahätääkään. Silloin kadulla kulkiessa ei enää ole pökälettä vapauteen pyrkimässä.

Niin ja pidä sellaisa paitoja, joissa on pitkä helma housunkauluksen ulkopuolella. Johan kumma jos paljas pötsi sitten vilkkuu.
Ootko nyt varma, että juuri sinun kannattaa jaella täällä elämäntapaohjeita?
Mitä sinullakin on minua vastaan? Jos olet se entinen työkaveri, sitten en varsinkaan ymmärrä. (No se oletus voi olla minulta vainoharhaisuutta, vanhuus ei tule yksin)

No niin.
Logiikan perusteita: Hyvän neuvon tai tieteellisen hypoteesin arvo ei ole riippuvainen siitä, miten muuten pihalla neuvon antaja tai hypoteesin esittäjä on. Isaac Newtonkin oli enemmän alkemisti kuin fyysikko.

Homie on käsittääkseni vähitellen alkanut noudattaa ohjettani, että käypi vaikka väkisin pusertaen paskalla ennen kuin lähtee ulos. Hyvä neuvo ilkimulki pömppävatsaan se, että oppisi käyttämään pitkähelmaisia paitoja, paidan helma housunkauluksen ulkopuolella. En tiedä, onko Homie oppinut vielä. Arskakin on täällä tuon Homien vatsaongelman huomioinut julkisesti.

Siis vaikka miten paskajaakko olen, nuohan ovat toimivia käytännön neuvoja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Piti nyt tulla tänne. En siis millään ole saanut aikaan Homeen ja minun huippukokouksen kommentointia.
On kesä ja ollut vaan kaikenlaista.
Hassua, kyllä toki aikaakin olisi ollut pikku päivitykseen, mutta ikäänkuin kesän touhut, lomat ja työ aiheuttaa sen, että vapaa-aikana haluaa sitten tehdä lepoa ja muita jäännösasioita...

Mutta minä aion kommentoida. MUKAVA ASIA että nyt on kommentoitu tähän miittiinkin. Poikuuskin omaan tapaansa. Kyllä minulla olisi painava sana asioihin., Saapa nähdä mitä saan aikaan.

Kommentointi kyllä sitten Eloarskana, koska illalla töitten jälkeen en todellakaan ehdi.

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis minä en vaan ole saanut aikaan lisäkommentointia tuohon Homeen miittimme pöytäkirjaan.
Ja nyt on kyllä aika tehnyt tehtävänsä.
Minä pyysin erittäin yksityiskohtaista pöytäkirjaa ja sain kohtalaisen kattavan.
Mutta mitä tekee Eloarska. Ei vaan löydä aikaa sopivaa lisätä tekstiä.

EHDOTAN ETTÄ unohdetaan Kitinässä, että mitä minun piti lisätä, Nimmittäin itse olen unohtanut mitä kirjoittaisin. :lol:

Sitten on vain niin että minulta on tänäaamuna neljäs tullut joka kysyy missä olen ollut ja mitä kuuluu.

Kysykää myös täällää Kitinässä!

Mutta nyt laitan elonmerkin palstalleni!

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huippari Elokuu:

Tapasin Homeen.
Homeenpoika toi videolaitteen jonka korjaan joskus pian.

Homeenpoika nousi penkiltä puhumaan. Kehotin ystävällisesti olemaan hiukan kauempana.

Herra P soitti Homeelle, mutta lopetti pian. Oli jokin merkki :)

Homeenpojalla oli paita onneksi sidottu varsin tiukasti mahan ympärille, joten hyvä niin.

Puhuimme myös Poikuudesta, josta Eloarska antoi oman käsityksensä totuuksista, mutta Home ojensi Eloa sanomalla että "minä tunnen hänet paremmin"- kyllä se on totta!

Ähäkutti, Poikuus! En kerro mikä aihe oli, hihhih! Vaikka olenkin mukava en nyt kerro tätä, hehheh. :D

Annoin lainaa 110 ja Home maksaa minulle takaisin pikku koron kanssa kun olen Lokapoika.

Sitten tapahtui se, joka särähti: Kuulin hiukan kostean pierun äänen. Kysyin välittömästi syylliseltä, tuliko pökäle.
Nimittäin miittimme ovat pökälettömiä.
Homeenpoika vakuutti, ettei pökälettä tullut.

Kohta Eloarska lähtikin ajoneuvollaan poispäin ja erosimme ystävinä.
Ja elossa molemmat.


ELÄVÄ MUKAVA ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Totuudenmukainen raportointi. Huippukokouksia saisi olla useammin. Jossain ravintolassa joskus taas?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Juffeliini
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 07.07.2020 12:51
Paikkakunta: Stadi/Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Juffeliini »

Homeboy65 kirjoitti: 24.08.2020 18:41 :on:
Totuudenmukainen raportointi. Huippukokouksia saisi olla useammin. Jossain ravintolassa joskus taas?

Kannatan kitisijöitten miittailua ... =)
Muitakin kiva nähdä :paavi: :on: :!:
Vittuilun jalo taito :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juffeliini kirjoitti: 26.08.2020 9:36
Homeboy65 kirjoitti: 24.08.2020 18:41 :on:
Totuudenmukainen raportointi. Huippukokouksia saisi olla useammin. Jossain ravintolassa joskus taas?

Kannatan kitisijöitten miittailua ... =)
Muitakin kiva nähdä :paavi: :on: :!:
Oletko makea niinkuin Jaffatyttö, parahin Juffe!?
Kuka sinä meistä olet. Kirjoituksen perusteella tosi mukava ja kuten tiedät, tykkään paljon mukavista!

KUNHAN ei ole mukavampi kuin minä! Mutta se on kyllä mahdottomuus! :D

Terveiset ja olen samaa mieltä, jotta kitistä pitäisi!

STADIN SYYS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Juffeliini
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 07.07.2020 12:51
Paikkakunta: Stadi/Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Juffeliini »

En ole Arskaa mukavampi ... vittuilen niin taitavasti kuin osaan ... :on: :P :roll:
Kävin tänään pelaamassa sählyä Maunulassa =) En ole jaffatyttöä makeampi,väärä sukupuoli nääs :)
Vittuilun jalo taito :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juffeliini kirjoitti: 01.09.2020 15:47 En ole Arskaa mukavampi ... vittuilen niin taitavasti kuin osaan ... :on: :P :roll:
Kävin tänään pelaamassa sählyä Maunulassa =) En ole jaffatyttöä makeampi,väärä sukupuoli nääs :)
Älä sure Jaffa, sillä en usko että mukavampaa voi olla. Ehkä jossain Konstantinopolin sivukujalla on jokin jopa vielä mukavampi.
Syysarska ei ole osannut ikinä vittuilla. Mukavuus ei tarkoita sitä ettei olisi normaaleja elämän haasteita ja ongelmia :D

Syysarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Juffeliini
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 07.07.2020 12:51
Paikkakunta: Stadi/Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Juffeliini »

Juffe ... pyydän nikin lausumista oikein ...
Jaffa on aika kaukaa haettua :on: :!: :shock:
Vittuilun jalo taito :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juffeliini kirjoitti: 22.09.2020 17:06 Juffe ... pyydän nikin lausumista oikein ...
Jaffa on aika kaukaa haettua :on: :!: :shock:
Anteeksi etten ole vastannut tähän aiemmin!
Juffe! Kuka sinä olet? :D
Mutta mitä minä sellaisia ajattelen? Oletko mukava? Et siis ole Jaffa- raikAS hedelmä, vaan Juffe. Joka tapauksessa maskuliininen Jaffa eikös niin!

Kutsun sinut Arskalaiseksi! Mitäs siitä sanot. Tosin on nykyään koeaika 1 kuukausi: Pitää olla mukava eikä ilkeyttä saa olla. Lisäksi ei saa kirota eikä olla
väkivaltaisia puhuva.
Mutta sinä olet sellainen!!!
Vuosimaksua ei ole! Arskalaiseksi liittyminen on ilmaista.

TAMMINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUIPPUKOKOUS VIIKOLLA 1

Osallistujat: Homeboy, Kapteeni Kaos, Tammiarska (pj, siht)
Paikka: Tölikkä


Kokouksessa oli suuret turvavälit.
Kokouksessa Tammiarskalla oli kahvia sekä Homeenpojalla kolaa ja muistaakseni hamppari. Kapteeni Kaaos otti hampparin ja Jaffaa.
Tammiarska piti maskia. Homeboy ei omista maskia. Kapteeni Kaoksella oli kuulemma maski, mutta sitä ei pöytäkirjanpitäjä kyllä nähnyt
---------------------------------------
-Tammiarska kokouksen aluksi tarkisti Homeen muovippussin, joka jälleen tutusti oli mukana. Muovipussi oli kuitenkin suljettu. Kysymykseen oliko pussissa kaljaa, Home vastasi kieltävästi. Tammiselle se riitti.
-Tamminen tarkisti Homeen vatsan. Home kääytti paksumpaa talvipaitaa, joka ei peittänyt kunnolla vatsaa. Tamminen käski olla raapimatta vatsaa. Homeenpoika veti puseroa alemmaksi.
-Tamminen jatkoi kysymällä pökälettömyydstä ja kysyi onko Home pökäletön. Tamminen ei tarkastanut (siis kuollut) vaan tyytyi Homeen kieltävään vastaukseen.
-Kapteeni Kaos hymähtui perustarkastuksille, eikä osallistunut niihin.
-Kapteeni Kaaoksella oli paksu talvitakki ja maihinnousukengät. Tammisella oli talvitakki, talvikengät, vuoden vanhat.
-Homeenpojalla oli varsin siisti tukka ja kasvot varsin terveet ja siistitkin, jonka asian Tamminen otti iloisena "vastaan".

-Itse kokouksessa Home maksoi velkojaan veli-arskalaiselle. Eli Tamminen sai seteleitä ja pari kolikkoa 138 euron arvoista, josta 1 euro oli varattu kahvilan kahvin osamaksuksi.
-Tamminen kiitti.
-Keskustelu kävi terveydentilasta, Homen eukkotilanteesta, kysyttiin ottaako Homeella eräs eukko piip. Ei ota. kitinöinnistä, työstä, rahatilanteen riittävyydestä köyhillä, Tammisen valinnasta mukavimmaksi, Homeen kaverista jolta pitäisi saada video, Tammisen aika monipuolisesta matkustuksesta viime aikoina. Ainakin näistä.
-Kapteeni Kaos puhui armeijatilanteesta ja siitä, että uusi ikäluokka miehiä oli astunut kitumaan tammikuun alussa.

-Kokouksessa emme tartuttaneet toisiimme koronaa. Ilmeisesti sitä ei ollut kenessäkään meistä.

-Me olimme kaikki erittäin mukavia. Erosimme erittäinkin mukavissa ajatuksissa ja kokous oli onnistunut.
-Kokous kesti noin 30-40 minuuttia.

Seuraava kokous Etelämantereella luolassa koronatilanteen vuoksi

Pöytäkirjan kirjoittaja oli


TAMMINEN
Kitinän mukavin vuonna 2021
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Muuten totuudenmukainen raportointi mutta tilasin kahvin ja veden. Oli kiva tavata. Huippareita saisi olla useammin. Mäkkärin hampurilaiset on kyllä halpoja ja hyviä. :wink:
Kassissani oli vain maitoa.
Taisi olla btw ensimmäinen kerta kun myöhästyin tapaamisesta, tosin vain n. 3 minuuttia. Soitin asiasta.
Arska oli mukava. Kapteeni oli upseeri & herrasmies, kuten aina. Turvavälit n. 1,5 m. jotka eivät kuitenkaan haitanneet kommunikointia. Muutenkin oli mukavan rauhallista, ts. ei liikaa populaa ja hälinää.
Arska pudisti päätään kun kerroin Espoon naisen olevan filosofian tohtori. (kemisti, nyt varhaiseläkkeellä)
Tuon eleen merkitys jäi epäselväksi...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2021 18:22 Muuten totuudenmukainen raportointi mutta tilasin kahvin ja veden. Oli kiva tavata. Huippareita saisi olla useammin. Mäkkärin hampurilaiset on kyllä halpoja ja hyviä. :wink:
Kassissani oli vain maitoa.
Taisi olla btw ensimmäinen kerta kun myöhästyin tapaamisesta, tosin vain n. 3 minuuttia. Soitin asiasta.
Arska oli mukava. Kapteeni oli upseeri & herrasmies, kuten aina. Turvavälit n. 1,5 m. jotka eivät kuitenkaan haitanneet kommunikointia. Muutenkin oli mukavan rauhallista, ts. ei liikaa populaa ja hälinää.
Arska pudisti päätään kun kerroin Espoon naisen olevan filosofian tohtori. (kemisti, nyt varhaiseläkkeellä)
Tuon eleen merkitys jäi epäselväksi...
Kiitos kommenteista. No hyvä tavaton kun epäilin sun tilanneen hampparin. Kapteeniko se hampparin tilasi?

Kiva, että huomasit Arskan olevan mukava.

Päänpudistukseni jääköön nyt epäselväksi. En itsekään tiedä ihan täsmällistä vastausta.

Et kommentoinut tulevaan huippukokoukseen liittyvää. Tilaa bussi hyvissä ajoin Etelämantereelle ja paljas vatsa pitää peittää kankaalla. Siellä on kylmä.

LÄMMIN TAMMINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 18.01.2021 12:44
Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2021 18:22 Muuten totuudenmukainen raportointi mutta tilasin kahvin ja veden. Oli kiva tavata. Huippareita saisi olla useammin. Mäkkärin hampurilaiset on kyllä halpoja ja hyviä. :wink:
Kassissani oli vain maitoa.
Taisi olla btw ensimmäinen kerta kun myöhästyin tapaamisesta, tosin vain n. 3 minuuttia. Soitin asiasta.
Arska oli mukava. Kapteeni oli upseeri & herrasmies, kuten aina. Turvavälit n. 1,5 m. jotka eivät kuitenkaan haitanneet kommunikointia. Muutenkin oli mukavan rauhallista, ts. ei liikaa populaa ja hälinää.
Arska pudisti päätään kun kerroin Espoon naisen olevan filosofian tohtori. (kemisti, nyt varhaiseläkkeellä)
Tuon eleen merkitys jäi epäselväksi...
Kiitos kommenteista. No hyvä tavaton kun epäilin sun tilanneen hampparin. Kapteeniko se hampparin tilasi?

Kiva, että huomasit Arskan olevan mukava.

Päänpudistukseni jääköön nyt epäselväksi. En itsekään tiedä ihan täsmällistä vastausta.

Et kommentoinut tulevaan huippukokoukseen liittyvää. Tilaa bussi hyvissä ajoin Etelämantereelle ja paljas vatsa pitää peittää kankaalla. Siellä on kylmä.

LÄMMIN TAMMINEN
Mäkkärin hampparit on halpoja ja hyviä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin