Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Info tulevista miiteistä
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aijai, taidat olla vain tamminen mutta et yhtään mukava.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 07.01.2020 15:40 Arska kun sä olet niin mukava mies ja tykkäät alkoholisoituneista vanhoista pojista, menisit nyt vaan vaikka Dacialla Varkauteen auttamaan mukavasti mukavaa Gattacaa
Kun sä taas kirjoitat "alkoholisoituneista vanhoista pojista" noin monikossa niin huomautan että ajalla 1.9.2019 - 8.1.2020 olen ottanut kuppia 13 kertaa.
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina. Minun määräni on tuotakin selvästi pienempi. Ja keskaria lähinnä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 10:37
So Hard kirjoitti: 07.01.2020 15:40 Arska kun sä olet niin mukava mies ja tykkäät alkoholisoituneista vanhoista pojista, menisit nyt vaan vaikka Dacialla Varkauteen auttamaan mukavasti mukavaa Gattacaa
Kun sä taas kirjoitat "alkoholisoituneista vanhoista pojista" noin monikossa niin huomautan että ajalla 1.9.2019 - 8.1.2020 olen ottanut kuppia 13 kertaa.
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina. Minun määräni on tuotakin selvästi pienempi. Ja keskaria lähinnä.
Voi miten mukavaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 10:37
So Hard kirjoitti: 07.01.2020 15:40 Arska kun sä olet niin mukava mies ja tykkäät alkoholisoituneista vanhoista pojista, menisit nyt vaan vaikka Dacialla Varkauteen auttamaan mukavasti mukavaa Gattacaa
Kun sä taas kirjoitat "alkoholisoituneista vanhoista pojista" noin monikossa niin huomautan että ajalla 1.9.2019 - 8.1.2020 olen ottanut kuppia 13 kertaa.
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina. Minun määräni on tuotakin selvästi pienempi. Ja keskaria lähinnä.
Siis sun määrät on oman arvioisi (epäilemättä totutun vähättelevä) mukaan keskimäärin 1 kerta röpöttämistä (reilusti yli 10 annosta) viikossa ja seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan, plus muutama maistelu. Kuulostaa vähintään samalta kuin Hardwickilla. Aikanaan Hardwick saattoi tosiaan ihmetellä, mutta jälkikäteen hän on kirjoittanut ihan kirjankin masennuksestaan, joka ajoi hänet myös päihdeongelmiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 08.01.2020 10:54
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 10:37
So Hard kirjoitti: 07.01.2020 15:40 Arska kun sä olet niin mukava mies ja tykkäät alkoholisoituneista vanhoista pojista, menisit nyt vaan vaikka Dacialla Varkauteen auttamaan mukavasti mukavaa Gattacaa
Kun sä taas kirjoitat "alkoholisoituneista vanhoista pojista" noin monikossa niin huomautan että ajalla 1.9.2019 - 8.1.2020 olen ottanut kuppia 13 kertaa.
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina. Minun määräni on tuotakin selvästi pienempi. Ja keskaria lähinnä.
Siis sun määrät on oman arvioisi (epäilemättä totutun vähättelevä) mukaan keskimäärin 1 kerta röpöttämistä (reilusti yli 10 annosta) viikossa ja seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan, plus muutama maistelu. Kuulostaa vähintään samalta kuin Hardwickilla. Aikanaan Hardwick saattoi tosiaan ihmetellä, mutta jälkikäteen hän on kirjoittanut ihan kirjankin masennuksestaan, joka ajoi hänet myös päihdeongelmiin.
Läheskään aina ei ole seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan. Minähän olen kertonut kaiken juomiseni tuossa Kitinän blogissa. Eikä todellakaan ole niin että viikossa 1 kerta röpöttämistä + muutama maistelu.
Siis nyt VÄHÄN sitä sisälukutaitoa, eikös? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 07.01.2020 17:42 Aijai, taidat olla vain tamminen mutta et yhtään mukava.
Kohtelet sanoillasi varsin kipeästi alati mukavaa ja sopuisaa
Tammista. Itse katsoisin olevani luotettava kuin tammi ja ennenkaikkea
todennäköisesti maailmankaikkeuden mukavin ihminen.

Se nyt vaan on niin. Tamminen ja hyvä maku voi minussa olla, jos joku minut
söisi, mutta onneksi se on laissa kielletty.

VAKAA JA KIVA TAMMINEN JA ENNENKAIKKEA JUURI
SE MITÄ EN TÄHÄN EDES PANE, KORJAAN -KIRJOITA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Juhani Tamminenkaan ei ole kovin mukava. Taidatte kaikki tammiset olla epämukavia. Eivät edes hädänalaista auta, kruisailevat vain Dacioillaan miestreffeillä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2020 13:35
Gat kirjoitti: 07.01.2020 13:19

3.) HOMEBOY: Minä olen sinulle rääkynyt hätääni. Sinä taas et ole masennuksesi ilmenemisestä saati syistä kertonut paljon paskaakaan. Ainakin vaikutat toimintakykyisemmältä kuin minä.
Joo. En ole kertonut masennukseni ilmenemisestä enkä syistä paljon. Liian intiimiä. Pidätän itselleni oikeuden olla kertomatta elämästäni kaikkea kaikille. Minulla lienee siihen oikeus.
Komparatiivi "toimintakykyisemmältä" pitää sinänsä paikkansa. Mutta en ole tarpeeksi toimintakykyinen reissaamaan Varkauteen enkä btw tekemään aika paljon muutakaan. Kyseessä ei ole siis ilkeys, myötätunnon puute, välinpitämättömyys tms.

Ja anteeksi nyt mutta kun en vaan pysty uskomaan toinen toisemme terapoimiseen. Minulla on elämässä tuskaa ja reissaaminen Varkauteen lisäisi (vahva oletus) tuskaa. En halua lisätä sitä. Se on - anteeksi vaan - ns. tervettä itsekkyyttä.

Toivon vilpittömästi että saat asiasi järjestykseen.
Homie, olen aiemminkin ehdottanut, että menisit terveyskeskukseen sairautesi takia. Kommenttiesi perusteella olen saanut sen kuvan, että et ole ainakaan viimeisten vuosien aikana (koskaan??) apua hakenut? En voi luvata, että siitä on apua, mutta sen voin luvata, että siitä ei ole haittaa ja on mahdollista, että siitä on apua.

Odotusarvo on siis positiivinen ja arpa on ilmainen, niin tietenkin se kannattaa käyttää. Jos arpa ei voita, et ole hävinnyt mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 10:37
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina.
Muistat väärin. Hardwick kertoi lääkärille juovansa pullon viskiä viikossa, mutta väärinkäsityksen takia lääkäri ymmärsi Hardwickin juovan pullon viskiä päivässä. Tästä sitten seurasi kaikenlaista, mutta asia lopulta selvisi. Ennen asian selviämistä Hardwick ihmetteli, miten lääkäri niin kohkaa em. määrästä.

Juttu on kerrottu Hardwickin SK:n kolumnissa joskus 80-luvulla.

Jos joku haluaa mennä alkuperäislähteeseen, niin

Hardwick’s sauce, eli, Neilin tähteet: Pakinoita. Pakinat on pääosin julkaistu Suomen kuvalehdessä 1986–1988. Helsinki: Tammi, 1988. ISBN 951-30-7196-0.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 9:51
Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2020 13:35
Gat kirjoitti: 07.01.2020 13:19

3.) HOMEBOY: Minä olen sinulle rääkynyt hätääni. Sinä taas et ole masennuksesi ilmenemisestä saati syistä kertonut paljon paskaakaan. Ainakin vaikutat toimintakykyisemmältä kuin minä.
Joo. En ole kertonut masennukseni ilmenemisestä enkä syistä paljon. Liian intiimiä. Pidätän itselleni oikeuden olla kertomatta elämästäni kaikkea kaikille. Minulla lienee siihen oikeus.
Komparatiivi "toimintakykyisemmältä" pitää sinänsä paikkansa. Mutta en ole tarpeeksi toimintakykyinen reissaamaan Varkauteen enkä btw tekemään aika paljon muutakaan. Kyseessä ei ole siis ilkeys, myötätunnon puute, välinpitämättömyys tms.

Ja anteeksi nyt mutta kun en vaan pysty uskomaan toinen toisemme terapoimiseen. Minulla on elämässä tuskaa ja reissaaminen Varkauteen lisäisi (vahva oletus) tuskaa. En halua lisätä sitä. Se on - anteeksi vaan - ns. tervettä itsekkyyttä.

Toivon vilpittömästi että saat asiasi järjestykseen.
Homie, olen aiemminkin ehdottanut, että menisit terveyskeskukseen sairautesi takia. Kommenttiesi perusteella olen saanut sen kuvan, että et ole ainakaan viimeisten vuosien aikana (koskaan??) apua hakenut? En voi luvata, että siitä on apua, mutta sen voin luvata, että siitä ei ole haittaa ja on mahdollista, että siitä on apua.

Odotusarvo on siis positiivinen ja arpa on ilmainen, niin tietenkin se kannattaa käyttää. Jos arpa ei voita, et ole hävinnyt mitään.
Voihan tuota harkita.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 11.01.2020 12:39
James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 9:51
Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2020 13:35

Joo. En ole kertonut masennukseni ilmenemisestä enkä syistä paljon. Liian intiimiä. Pidätän itselleni oikeuden olla kertomatta elämästäni kaikkea kaikille. Minulla lienee siihen oikeus.
Komparatiivi "toimintakykyisemmältä" pitää sinänsä paikkansa. Mutta en ole tarpeeksi toimintakykyinen reissaamaan Varkauteen enkä btw tekemään aika paljon muutakaan. Kyseessä ei ole siis ilkeys, myötätunnon puute, välinpitämättömyys tms.

Ja anteeksi nyt mutta kun en vaan pysty uskomaan toinen toisemme terapoimiseen. Minulla on elämässä tuskaa ja reissaaminen Varkauteen lisäisi (vahva oletus) tuskaa. En halua lisätä sitä. Se on - anteeksi vaan - ns. tervettä itsekkyyttä.

Toivon vilpittömästi että saat asiasi järjestykseen.
Homie, olen aiemminkin ehdottanut, että menisit terveyskeskukseen sairautesi takia. Kommenttiesi perusteella olen saanut sen kuvan, että et ole ainakaan viimeisten vuosien aikana (koskaan??) apua hakenut? En voi luvata, että siitä on apua, mutta sen voin luvata, että siitä ei ole haittaa ja on mahdollista, että siitä on apua.

Odotusarvo on siis positiivinen ja arpa on ilmainen, niin tietenkin se kannattaa käyttää. Jos arpa ei voita, et ole hävinnyt mitään.
Voihan tuota harkita.
Saman vastauksen olet antanut aiemminkin. Tietenkin se on sinun oma asiasi, enkä minä voi sanoa, mitä sun pitää tehdä, mutta kuten edellä kirjoitin, miksi et kokeilisi. Ehkä auttaa, ehkä ei. Ei maksa mitään. Huonommaksi ei mene.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 12:42
Homeboy65 kirjoitti: 11.01.2020 12:39
James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 9:51

Homie, olen aiemminkin ehdottanut, että menisit terveyskeskukseen sairautesi takia. Kommenttiesi perusteella olen saanut sen kuvan, että et ole ainakaan viimeisten vuosien aikana (koskaan??) apua hakenut? En voi luvata, että siitä on apua, mutta sen voin luvata, että siitä ei ole haittaa ja on mahdollista, että siitä on apua.

Odotusarvo on siis positiivinen ja arpa on ilmainen, niin tietenkin se kannattaa käyttää. Jos arpa ei voita, et ole hävinnyt mitään.
Voihan tuota harkita.
Saman vastauksen olet antanut aiemminkin. Tietenkin se on sinun oma asiasi, enkä minä voi sanoa, mitä sun pitää tehdä, mutta kuten edellä kirjoitin, miksi et kokeilisi. Ehkä auttaa, ehkä ei. Ei maksa mitään. Huonommaksi ei mene.
Aivan vilpitön kiitos neuvoista, mutta en halua keskustella tästä enempää.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 09.01.2020 12:35 Juhani Tamminenkaan ei ole kovin mukava. Taidatte kaikki tammiset olla epämukavia. Eivät edes hädänalaista auta, kruisailevat vain Dacioillaan miestreffeillä.
Jaksan kerrata huonomuistiselle jyrsijälle!
Koska olen mukava, en hauku häntä muistista sen enempää.

1) Olen eri ihminen luin Juhani Tami Tamminen ja minä
siis maistun tammiselta ja olen mukava jopa silloin kun kuolen.

2) Anteeksi korjaus: Jos kuolen

3) Autan hädänalaista mukavasti. Voi vimpeli kun mulla olisi
ollut tähän MUKAVA ja hauska jatko, mutten voi laittaa.
Tai tottajai voin laittaa mutten tähän.

4) Tammiarskalla ei ole Daciaa vaan Tammen tyttötutulla, jolle
Tamminen autoa suositteli. Mutta hyviä
keinoja siitä, miten selvitä haukuista silloin kun Dacia leviää, vastaanotetaan.

5) Miestreffit. Koska olen nyt erityisen mukava, niin muistutan, että
Tamminen on tissimies.

DACIATON MUTTA EI ASIATON
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kauheaa kun epämukava miestissimies nimittelee.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 11:01
urpiainen kirjoitti: 08.01.2020 10:54
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 10:37

Kun sä taas kirjoitat "alkoholisoituneista vanhoista pojista" noin monikossa niin huomautan että ajalla 1.9.2019 - 8.1.2020 olen ottanut kuppia 13 kertaa.
Neil Hardwick ihmetteli aikoinaan kun hänen määriään (n. pullo viskiä viikossa) pidettiin suurina. Minun määräni on tuotakin selvästi pienempi. Ja keskaria lähinnä.
Siis sun määrät on oman arvioisi (epäilemättä totutun vähättelevä) mukaan keskimäärin 1 kerta röpöttämistä (reilusti yli 10 annosta) viikossa ja seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan, plus muutama maistelu. Kuulostaa vähintään samalta kuin Hardwickilla. Aikanaan Hardwick saattoi tosiaan ihmetellä, mutta jälkikäteen hän on kirjoittanut ihan kirjankin masennuksestaan, joka ajoi hänet myös päihdeongelmiin.
Läheskään aina ei ole seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan. Minähän olen kertonut kaiken juomiseni tuossa Kitinän blogissa. Eikä todellakaan ole niin että viikossa 1 kerta röpöttämistä + muutama maistelu.
Siis nyt VÄHÄN sitä sisälukutaitoa, eikös? :roll:
Täytyy vielä ihmetellä: kun minä kerron että reilun 4 kuukauden aikana olen ottanut kuppia 13 kertaa niin sinä arvioit että tuo on sama kuin viikossa 1 kerta röpöttämistä, jämät seuraavana päivänä tuulensuojaan plus muutama maistelu.

En pottuile, totean vaan: alakoululainenkin osaisi laskea paremmin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2020 10:05
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2020 11:01
urpiainen kirjoitti: 08.01.2020 10:54 Siis sun määrät on oman arvioisi (epäilemättä totutun vähättelevä) mukaan keskimäärin 1 kerta röpöttämistä (reilusti yli 10 annosta) viikossa ja seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan, plus muutama maistelu. Kuulostaa vähintään samalta kuin Hardwickilla. Aikanaan Hardwick saattoi tosiaan ihmetellä, mutta jälkikäteen hän on kirjoittanut ihan kirjankin masennuksestaan, joka ajoi hänet myös päihdeongelmiin.
Läheskään aina ei ole seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan. Minähän olen kertonut kaiken juomiseni tuossa Kitinän blogissa. Eikä todellakaan ole niin että viikossa 1 kerta röpöttämistä + muutama maistelu.
Siis nyt VÄHÄN sitä sisälukutaitoa, eikös? :roll:
Täytyy vielä ihmetellä: kun minä kerron että reilun 4 kuukauden aikana olen ottanut kuppia 13 kertaa niin sinä arvioit että tuo on sama kuin viikossa 1 kerta röpöttämistä, jämät seuraavana päivänä tuulensuojaan plus muutama maistelu.
En pottuile, totean vaan: alakoululainenkin osaisi laskea paremmin.
Ok. Se on keskimäärin 0,72 kertaa viikossa ongelmakäytön rajat reippaasti ylittävää rypemistä. Pyöristin kokonaislukuun.

Tuulensuoja-asiasta tarkastelujaksolla lausuit näin:
Homeboy65 kirjoitti: 17.09.2019 19:03
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 17.09.2019 19:01
Homeboy65 kirjoitti: 17.09.2019 18:56 Pussikaljoittelua ja viskiä eilen. Runsaasti.
Huomenna sitten jämät tuulensuojaan, jos oikein muistan?
Ei jäänyt jämiä. Sinänsä aika poikkeuksellista.
Ja nyt uudestaan:
Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2020 10:05 aina ei ole seuraavana päivänä jämät tuulensuojaan.
Luin tämän siten, että olisit itse ollut sitä mieltä, että perussääntö (josta joskus kyllä poikkeuksia) on tosiaan se, että jämät tuulensuojaan seuraavana päivänä, mistä ei ehkä tarvitse aina erikseen raportoida.

Maistelujen suhteen olin sitten kai erehtynyt, pahoittelut siitä, mutta olen toki sinun vuoksesi mielelläni väärässä tässä asiassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siis olen raportoinut aivan kaiken juomiseni tuossa Kitinän blogissa, myös jämät.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vielä: jämiä jää yli vain jos varsinaisesti röpötän (kunnolla), jos jää. Ei aina.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 13.01.2020 9:35 Kauheaa kun epämukava miestissimies nimittelee.
Jos minä olisin epämukava, mikä sinä sitten olisit, tai siis millä sanalla pitäisi kutsua, hehheh!?
Tai toisaalta nyt kun olen oppinut sinua paljon paremmin ymmärtämään ja huomannut kirjoituksesi
perustelluiksi ja hyviksi ja hauskoiksikin niin ...itse asiassa kyllä sinä oot aika mukava!
Mut jos sinä olet aika mukava niin minä olen jonkinlainen enkeli!
Ja en siis todellakaan aja Daciaa. Jos olen enkeli, minun ei tarvitse ajaa mitään.
Ahaa, Tamminen eksyi polulta. Antakaa/Anna mukavasti anteeksi.

TAMMITUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tähän ketjuun ilmestyy piakkoin pöytäkirja Homeen, minun ja Kapteeni Kaoksen miitin pöytäkirja.
Miitti oli eilen.
Olin laittamassa pöytäkirjaa nyt kun tauko alkoi, mutta minun on keskeytettävä koska näköjään olen liian mukava:
Henkilö huusi minua kahville kun Manta (nimi muutettu) tarjoaa kakkua kun tuli lomalta
Palaan siis, en tiedä laitanko tänään...

TAMMIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PÖYTÄKIRJA MIITISTÄ

Paikka: Kamppi, kahvila
Aika: 16.1.2020
Osallistujat: Tammiarska, Home, Kapu Kaaos

Asiat:

Ensin oli Homeenpoika tullut kahvilaan. Hän puhui puhelimessa ja sanomansa mukaan eukon kanssa. Tamminen tuli siis seuraavana. Kapteeni tuli noin 5 minuutin päästä.

-Tamminen tarkisti Homeen kaksi muovipussia ja aikoi saada Homeen kaljasta "kiinni". Mutta siellä olikin vain kirjoja. Tamminen oli yllättynyt.

-Kokouksemme oli ns. jöötitön kokous. Homeen olin käskenyt käyttää korkkia. Toimi hyvin.

-Tammi antoi Homeelle 70 rahaa lainaa, joka maksetaan takaisin euron korolla.

-Homeenpoika sanoi, että hänella oli siistimmät vaatteet kun menee äirinsä luokse. Oli punainen fleece ja sininen paita jossa valkoista.
Tamminen huomautti Homeella olevasta tahrasta lähellä suuta. Hammastahnaa kertoi Home.

-Kapteeni oli kahteen otteeeen huolestunut töissä poista olemisella ja kehotimme häntä toki menemään. Hänellä jotain tekemättä ja oli
aika levoton.

-Puheenaihet olivat eukkotilanne, kiireet, ja tietenkin kitinäläiset ja erityisesti Poikuus mutta koska pöytäkirjanpitäjä ei nyt muista mitä hänestä oli niin...siis yleistä ihmettelyä. Tamminen ehdotti Varkauteen menemitä, siis Homeen menemistä, mutta se on pitkä matka liikaa.

-Muutimme paikkaa kahvilassa. Kahvia otti TA, mutta mitä ottikaan Home tuulensuojaan? tAMMIturska ei muista. Kapteeni joi kahvin kyllä.

-Erosimme ystävinä.

-Seuraavaa kokousta tuskin sovittiin vielä.

-----

Tammipoika on pahoillaan kun pöytäkirja kesti 9 päivää.

TAMMIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

PÖYTÄKIRJA MIITISTÄ

Paikka: Kamppi, kahvila
Aika: 16.1.2020
Osallistujat: Miestissitamma, Homou, Nahkalakkikapteeni Anus

Asiat:

Ensin oli Homoupoika tullut junassa. Hän puhui puhe-elimeen ja sanomansa mukaan transun kanssa. Tammanen tuli siis seuraavana. Kapteeni tuli noin 5 minuutin päästä.

-Tammanen tarkisti Homoun kaksi kassia ja aikoi saada Homeen kullista "kiinni". Mutta siellä olikin vain esinahka. Tammanen oli yllättynyt.

-Kokouksemme oli ns. jöötitön kokous. Homoun olin käskenyt käyttää peräruisketta. Toimi hyvin.

-Tamma antoi Homoulle 70 rahaa lainaa, joka maksetaan takaisin luonnossa.

-Homoupoika sanoi, että hänella oli siistimmät vaatteet kun menee sugardaddynsä luokse. Oli punainen nahkahousu ja sininen panta jossa valkoista.
Tammanen huomautti Homoulla olevasta tahrasta lähellä suuta. "Hammastahnaa" kertoi Homou.

-Kapteeni Anus oli kahteen otteeeen huolestuttanut kimpasta poista olemisella ja kehotimme häntä toki tulemaan. Hänellä jotain erektio-ongelmia ja oli aika levoton.

-Puheenaihet olivat ukkotilanne, kiireet, ja tietenkin kitinäläiset ja erityisesti Poikuus mutta koska pöytäkirjanpitäjä ei nyt muista mitä hänestä oli niin...siis yleistä homonstelua. Tammanen ehdotti Varkauteen menemistä, siis Homoun menemistä, mutta se on liian hetero.

-Muutimme paikkaa kahvilassa. Suihin otti TA, mutta mitä ottikaan Homou "huulensuojaan?" tuMMaterska ei muista. Kapteeni joi spermat kyllä.

-Erosimme tyydytettyinä.

-Seuraavaa orgiaa tuskin sovittiin vielä.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^^tuo on kuitenkin edelleen pöytäkirjamainen

Voisivatko osallistujat kirjoittaa tapahtumien kulusta johonkin toiseen ketjuun? Kaivataan jotain rubiininpunaista.

( ei )
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 25.01.2020 1:08 PÖYTÄKIRJA MIITISTÄ

Paikka: Kamppi, kahvila
Aika: 16.1.2020
Osallistujat: Miestissitamma, Homou, Nahkalakkikapteeni Anus

Asiat:

Ensin oli Homoupoika tullut junassa. Hän puhui puhe-elimeen ja sanomansa mukaan transun kanssa. Tammanen tuli siis seuraavana. Kapteeni tuli noin 5 minuutin päästä.

-Tammanen tarkisti Homoun kaksi kassia ja aikoi saada Homeen kullista "kiinni". Mutta siellä olikin vain esinahka. Tammanen oli yllättynyt.

-Kokouksemme oli ns. jöötitön kokous. Homoun olin käskenyt käyttää peräruisketta. Toimi hyvin.

-Tamma antoi Homoulle 70 rahaa lainaa, joka maksetaan takaisin luonnossa.

-Homoupoika sanoi, että hänella oli siistimmät vaatteet kun menee sugardaddynsä luokse. Oli punainen nahkahousu ja sininen panta jossa valkoista.
Tammanen huomautti Homoulla olevasta tahrasta lähellä suuta. "Hammastahnaa" kertoi Homou.

-Kapteeni Anus oli kahteen otteeeen huolestuttanut kimpasta poista olemisella ja kehotimme häntä toki tulemaan. Hänellä jotain erektio-ongelmia ja oli aika levoton.

-Puheenaihet olivat ukkotilanne, kiireet, ja tietenkin kitinäläiset ja erityisesti Poikuus mutta koska pöytäkirjanpitäjä ei nyt muista mitä hänestä oli niin...siis yleistä homonstelua. Tammanen ehdotti Varkauteen menemistä, siis Homoun menemistä, mutta se on liian hetero.

-Muutimme paikkaa kahvilassa. Suihin otti TA, mutta mitä ottikaan Homou "huulensuojaan?" tuMMaterska ei muista. Kapteeni joi spermat kyllä.

-Erosimme tyydytettyinä.

-Seuraavaa orgiaa tuskin sovittiin vielä.
Tämä on nyt osittain vaikea arvioida. Tässä asiassa on niin monta tasoa.

Aloitetaan nyt kuitenkin faktalla:

TÄRKEIN ASIA:
-Nauroin siis aivan sikana. Ja myös ihailin hauskaa kirjoituksen muuntotaitoa. Arvostan kynän ja aivojen käyttäjää!
-Eli kiitän hauskasta jutusta.

Tähän asiaan moitteita tulee siitä, että kohtaa Homeenpojan tahrasta suussa ei oltu hyvin muunneltu. Se oli vahingossa jäänyt paikalleen???

MUTTA kaikilla asioilla on mutta!

-Vakava asia tietysti on loukkaantumisen mahdollisuus verkkojulkaisussa. Se lähinnä tulisi Homeen osalle, mutta otaksun, että
hän on näihin tottunut. Minä en pahastunut, sillä olen joustava ja tämä juttu tosiaalta on ihan posketon juttu.

TOISEKSI TÄRKEIN ASIA:

Minä olen hämmentynyt ja epävarma MISTÄ tämä homojuttu kumpuaa. Se nyt kohdistuu Homeeseen ja
tarinassa minuunkin. Sanokaa mistä tuo asia urkenee, onko tämä joku vanha läppä?
Minulla ei oikeasti ole harmainta aavistustakaan.

Itsestäni sanon, että toki nämä minun kirjoitukseni ovat hieman feminiinisiä koska olen täysin väkivallaton, enkä viitsi miehisesti ja tylsästi mahtailla. En käytä alkoholia eikä minulla ole selkeitä paheita. Olen pahoillani. Ehkä olen hiukan Tamma sitten. Mutta en kyllä seksuaalisesti ikinä.

SANO PLEASE minulle, miksi tää sama homojuttu on esillä sitkeästi Homeen kohdalla. Minä en ymmärrä. Laittakaa vaikka YV:tä jos ette viitsi vastata tässä asiallisesti.
Minä olen luonnollisesti kiinnostunut mistä tää urkenee.

MUTTA vielä kerran kokonaisuus So Hardin "uudessa pöytäkirjassa" on huikean positiivinen. Ei mitään järkeä mutta järjettömän hauska!

Saminnarsku Herra Manalan tuottamana koetti tulla yhtä suureksi "sankariksi" kuin Stadinarska on, ja kirjoittikin silloin hauskasti, muttei se kantanut ja silloin erikseen minun "poismeno"toivomukseni (siis kokonaan), oli aikoinaan omaa luokkaansa ja oikeasti vakava. Onneksi sellaista ei ole enää. Porukka ei tosin
täällä reagoinut-se näytti munattomuuttaan ja vastuuttomuutta. No, se on ollutta ja mennyttä. Nykyään
vastaavista asioista puhutaan ja ymmärretään tilanteen vakavuus.
Näin uskon. Tai ainakin toivon.

Mutta tässä kiva kiitos kuuluu So Hardille hauskasta hetkestä!! Eikö niin Home, vai pahastuitko tästä?

GREAT TAMMINEN
SO MUKAVA
(JA vaikka So Hard onkin nykyään osin mukava, niin hän ei todellakaan ole niin mukava kuin TAMMISEN ARSKA)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En yhtään ihmettele, että kemuihin halutaan mukaan majuri Rysäperse. Tiukat paikat tiedossa miittijunassa.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin