Please, älä nyt kiusaa alati mukavaa Tammiarskaa vaan
kerro mistä tää homovitsi on alkanut.
Inhaa ajatellakin vaikka puhtaana juttuna naurattaakin.
TAMMIARSKA viimeistä päivää 11 kk:een
Please, älä nyt kiusaa alati mukavaa Tammiarskaa vaan
En voi ouhu muiden puolesta, mutta anna kun arvaan. Sinun touhuistasi väännetään vitsiä.Stadinarska kirjoitti: ↑31.01.2020 21:49 Please, älä nyt kiusaa alati mukavaa Tammiarskaa vaan
Niin, voi se niinkin olla toki.nokkaelain kirjoitti: ↑01.02.2020 9:44En voi ouhu muiden puolesta, mutta anna kun arvaan. Sinun touhuistasi väännetään vitsiä.Stadinarska kirjoitti: ↑31.01.2020 21:49 Please, älä nyt kiusaa alati mukavaa Tammiarskaa vaan
Ota se vaan positiivisena asiana. Jos sinua ei pidettäisi tavallaan vertaisena, ei vitsailtaisi.
Näyttää kovasti että suhteen platonisuus ja kiireet liittyvät kovasti Homien rahattomuuteen-Home sanoi, että hän löysi kovin kiireisen tutun ns. Malmin naisen netin seksitreffeiltä.
Helminen puolittain naureskeli malmin naisen kiirettä
Faktisesti en tiedä mikä on syy. Sitten "rahattomuuteni". Kyllähän minulla nuo yhteiskunnan tuet riittää pakollisiin menoihin ja johonkin ylimääräiseenkin. Ei kyllä kovin paljon ylimääräiseen.
Rahat riittävät omiin menoihin, mutta eivät siivellä eläjille.Homeboy65 kirjoitti: ↑05.03.2020 18:34Faktisesti en tiedä mikä on syy. Sitten "rahattomuuteni". Kyllähän minulla nuo yhteiskunnan tuet riittää pakollisiin menoihin ja johonkin ylimääräiseenkin. Ei kyllä kovin paljon ylimääräiseen.
Arska. Kalevan puhelinnumero on siis Kalevan (sen liikkeen) puhelinnumero. Ei hän sitä antanut, kysyin vaan onko se yhä voimassa kun siihen ei oltu vastattu. On se.
Faktisesti Malmin nainen ilmoittelee maksullisten seuralaisten sivustolla.
Mielenkiintoinen twisti.
Mistä sen tiedät? Vai luulet?
Mitä tarkoittaa twisti?
Kävin katsomassa sivustoa. Sehän on ihan pelkkää maksullista päiväkahviseuraa.
Siis mitä sivustoa?
Leikitkö sä nyt tyhmää vai sokeaa?
Jaahas. Tuo on Arskan tekstiä. En minä häntä sieltä löytänyt. Löysin hänet Suomi24:ltä. Ja se on ihan tavallisten naisten ja miesten kontaktipalsta. Arska taisi muistaa väärin.
Maalis taisi paljastaa jotain mitä Homeboy EI halunnut julki. Nyt home valhettelee, koska ei kehtaa myöntää että platoninen tyttöystävä onkin kenen tahansa hoonattava. Arskaa kismittää, koska tietää Homeroksen valehtelevan.Stadinarska kirjoitti: ↑06.03.2020 19:45 Maalisarska ei tiedä mitä sanoa edelliseen.
Maalis ei ole nyt asiaan kovinkaan tyytyväinen.
Mutta haluaa olla mukava ja on mukava.
MAALISARSKA
n teksti on hyvä.
Minä kyllä aina kysyen varmistan asioita mitä voin kirjoittaa, mutta jotta kukaan tai Homeboykaan varsinkaan ei vaan vihastuisi niin saattaa olla niin että Homeboy sanoi vahingossa väärin huippukokouksessa. Homeboyhan ei kyllä mielestäni valehtele ikinä. Hän on hyvin rehellinen usein toki ikävissäkin asioissa, ja siksi minä häntä arvostankin. En minäkään valehtele,muuta kuin ilmeisen vitsin ollessa kyseessä, mutta ehdotan että sovitaan, että tämän täytyy olla jotain inhimillistä info-ongelmaa, joissa ei ole syyllistäSo Hard kirjoitti: ↑06.03.2020 19:51Maalis taisi paljastaa jotain mitä Homeboy EI halunnut julki. Nyt home valhettelee, koska ei kehtaa myöntää että platoninen tyttöystävä onkin kenen tahansa hoonattava. Arskaa kismittää, koska tietää Homeroksen valehtelevan.Stadinarska kirjoitti: ↑06.03.2020 19:45 Maalisarska ei tiedä mitä sanoa edelliseen.
MAALISARSKA
n teksti on hyvä.
Kysymys kuuluu, oliko home tarjoamassa sisäkköpalveluja hameessa samaisella palstalla
Siis joko sinä muistit väärin tai minä sanoin väärin. Samantekevää, erehdys mikä erehdys. Saattaa olla että mielsit kontaktipalstan seksipalstaksi joka on kyllä aivan ymmärrettävä erehdys.Stadinarska kirjoitti: ↑06.03.2020 20:08Minä kyllä aina kysyen varmistan asioita mitä voin kirjoittaa, mutta jotta kukaan tai Homeboykaan varsinkaan ei vaan vihastuisi niin saattaa olla niin että Homeboy sanoi vahingossa väärin huippukokouksessa. Homeboyhan ei kyllä mielestäni valehtele ikinä. Hän on hyvin rehellinen usein toki ikävissäkin asioissa, ja siksi minä häntä arvostankin. En minäkään valehtele,muuta kuin ilmeisen vitsin ollessa kyseessä, mutta ehdotan että sovitaan, että tämän täytyy olla jotain inhimillistä info-ongelmaa, joissa ei ole syyllistäSo Hard kirjoitti: ↑06.03.2020 19:51Maalis taisi paljastaa jotain mitä Homeboy EI halunnut julki. Nyt home valhettelee, koska ei kehtaa myöntää että platoninen tyttöystävä onkin kenen tahansa hoonattava. Arskaa kismittää, koska tietää Homeroksen valehtelevan.Stadinarska kirjoitti: ↑06.03.2020 19:45 Maalisarska ei tiedä mitä sanoa edelliseen.
MAALISARSKA
n teksti on hyvä.
Kysymys kuuluu, oliko home tarjoamassa sisäkköpalveluja hameessa samaisella palstalla
MA
OK.Stadinarska kirjoitti: ↑08.03.2020 23:18 Minun täytyy olla rehellinen ja kertoa, että olen kuitenkin aikas ymmälläni. Se on Arskan oikeus olla ymmällään.
Minusta tuntuu, että ns. ylimääräinen huippukokous saattaa olla tarpeen.
Se voidaan nimetä myös tilanteen vaatimaksi välikokoukseksi.
En katsoisi että tilanne olisi kriisi, ja siksi en suosittele kriisikokouksen järjestämistä.
MUKAVA MAALISPÖYRISTYNYT