Gattiksen unelmamiitti

Info tulevista miiteistä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Gattiksen unelmamiitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täytyy kommentoida sitä minulle omistettua ketjua vaikkakin se vaatii harkintaa, jota varten tarvitsen lisää olutta. Ehkä huomenaamuksi, aidosti kiitos viesteistänne. melkein. Pitää harkita maksaisinko, kenelle, paljonko ja milloin taas Orimattilassa. Ja se myel-asiakin.

Miiteistä yleensä, että seuraavan näytteen tapainen miitti olisi ainoa hyväksymäni. Tuossa huono kuvanlaatu, mutta kolme ja puoli tuntiaa tsekkiläisten miitti-iloittelusta.

Tuossa on ongelma, että Kitinässä ei enää ole juurikaan naisia. Ja keitä on ovat jo vanhoja kulahtaneita hemuleita. Lisäksi vaikka näkisin tuon tyylin miitissä nakuja naisia ja nussimista, minä olisin tietenkin se ainoa, jokqa ei Saisi.

Ja se olisi vielä surullisempaa ja nöyryyttävämpää kuin kouluaikaan tulla liikuntatunneilla aina viimeisenä pakosta valituksi joukkueiden jaossa. Hyi mene pois! Ei me sua haluta!

No niin, se miittinäyte:

https://xhamster.com/videos/swingers-party-3222584
Viimeksi muokannut Gat, 09.01.2019 13:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14865
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gattiksen unelmamamiitti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitäs jos aloittaisit siitä, että pitäisit sen Varkauden asunnon siistinä sen sijaan että sinulla on kohta kaksi asumiskelvotonta asuntoa. Etkös sinä pari päivää sitten jo sanonut että sekin on jo kaaoksessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Gattiksen unelmamamiitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 09.01.2019 13:44 Mitäs jos aloittaisit siitä, että pitäisit sen Varkauden asunnon siistinä sen sijaan että sinulla on kohta kaksi asumiskelvotonta asuntoa. Etkös sinä pari päivää sitten jo sanonut että sekin on jo kaaoksessa.
Hei toiseksi mukavin!

Ei sovi älykkään ihmisen ihan kaikkea heti uskoa ilman selkeää todistetta!
Eikö se nyt todellakin ole selvää, että Poikuus liioittelee tuota asiaansa. Hän on pitkälti sellainen kuin kuvaa, mutta vain tiettyyn määrään asti. Aivan tavallinen mies tai ehkä kuitenkin hieman kurjemmassa tilanteessa kuin normaali keskiverto hän lopulta on eikä siis niin surkea kuin kuvaa, nähdäkseni. Perusteeni on, ettei energiaa loppu oleva ihminen voi jaksaa kirjoittaa noin elävästi ja hyvin kuin hän tekee!! Loppu lienee imagoa. Mutta kyllä itse pidän Poikuutta Tammipoikasen veroisena kirjoittajana. Hänellä sanankäyttö on välillä nautittavaa! Ja kenties hän on arskalainen.

MUTTA Poikuus! Älä vihastu tästä mielipiteestäni. Se siis on minun vahva kantani. Minä kehuin sinua myös. Sanankäyttö, jota Tammiarska rakastaa, on meidän yhteinen juttu! Voisitko tulla Homeenpojan ja minun miittiin. Ei se kustanna sinulta kuin kahvit itsellesi ja meille ja jos mulle voisit munariisipasteijan minulle heittää. Voimme valita paskakahvilan tai sitten hienostokahvilan. Ihan niin kuin haluat. Ensi viikolla.

Ja minä voisin tulla putsaamaan myös asuntoasi Orimattilaan! Osallistuisin kahvipöydän "putsaukseen", mutta en toki jaksa tehdä mitään muuta. Olisi kuitenkin kiva nähdä. En veloittaisi mitään!

ARSKALAINEN ENSIMMÄINEN SUURIN
mukava johtaja Tamminen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14865
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gattiksen unelmamiitti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hei feikkimukavin mutta eliniäksi äänestyksessä kevyeksi punnittu,

Kaikenlainen surkeus on subjektiivinen kokemus ja minulla ei ole mitään syytä epäillä, etteikö Gattaca kokisi kaikenlaisia asioita juuri niin kauheiksi ja mahdottomiksi omassa päässään riippumatta siitä mikä on objektiivisen tarkkailijan mittari. Silloin objektiivisella todellisuudella ei ole mitään merkitystä.

Ällös yritä ylentää itseäsi, se ei ole mukavaa.

Mukavuuden maailmanmestari ja elinikäinen diktaattori

So Helvetin Mukava Hard
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Gattiksen unelmamiitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 09.01.2019 15:40 Hei feikkimukavin mutta eliniäksi äänestyksessä kevyeksi punnittu,

Kaikenlainen surkeus on subjektiivinen kokemus ja minulla ei ole mitään syytä epäillä, etteikö Gattaca kokisi kaikenlaisia asioita juuri niin kauheiksi ja mahdottomiksi omassa päässään riippumatta siitä mikä on objektiivisen tarkkailijan mittari. Silloin objektiivisella todellisuudella ei ole mitään merkitystä.

Ällös yritä ylentää itseäsi, se ei ole mukavaa.

Mukavuuden maailmanmestari ja elinikäinen diktaattori

So Helvetin Mukava Hard
Minun on tarkoitus ollut vastata jo pitemmän aikaa, mutta en ole vaan saanut aikaan. Nyt vastaan! Kiitos So Hard kun vastasit! Olet kyllä mukava!

MUTTA: Äänestys oli petosta. Ei kai nyt sentään kukaan maailmankaikkeudessa usko, etten minä olisi mukavampi kuin sinä. Perkele senttään minä olen MUKAVIN TÄÄLLÄ! Tao se kal…. öh siis minä toivon, että huomioit tämän asian. Myös tein mukavan vallankaappauksen ihan omassa ketjussaan, joka sekin todistaa mukavuuteni. Mutta jos haluat niin saat olla toiseksi mukavin, koska olet sinä sentään aika mukava!! :D

Mutta Poikuudesta: Olet oikeassa, että surkeus on subjektiivinen kokemus, mutta Poikuushan kaiken aikaa osaa dramatisoida asiaansa ja uskon, että hänellä on surkeaa, mutta liioittelee. Siksi hän ei halua vastata minullekaan näihin kun haluaa mun ajatukseni unhoitettavan. Näin uskon.
Mutta Poikuus on kyllä toisaalta mukava! Eikö olekin. Hän on ihan kiva ihminen, mutta erityisesti siinä, ettei surkea varsinkaan hiukankaan itsetuhoinen jaksa kirjoittaa tai analysoida noin hauskasti kuin Gat tekee.

Mutta minä olen muuten niin mukava, että kadun jo ajatuksiani. Poikuus ei saa loukkaantua. Muista Poikuus, ettei minua kukaan usko, vaikka olen oikeassakin! Ei hitsi kun mä nauroin itselleni. Mukavasti nauroin. Miksi minä olenkin paitsi mukava myös huumorimies!?

So Hard hyvä! Et sinä ole diktaattorikaan kun se olen minä. Mutta vaikka olen diktaattori niin normaaliin tapaan muut uhmaavat, eivätkä tottele. Johtuu siitä, että eivät ole muut mukavia kuin minä.

MUKAVA DIKTAATTORI HERRA TALVINEN TAMMINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin