Munaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Feiz kirjoitti: SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 18


TOSI MIÄS? :shock:

Se vaa sano et oon Miäs:(
En tiiä kuinka paljon uhoomista toho ois pitäny laittaa vielä lisäksi, että ois TOSImieheksi päässyt.
:boohoo:
Kid

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää lähtee jouluostoksille ja nauttimaan hyvästä seurasta! Tässä teille vielä ällösöpöstelyy (no hitto, mulla vaan on hyvä mieli) eli

JOULUN TAIKAJUOMARESEPTI

Nauti Elämästä! Ihan sellaisenaan!

Kahvikupilliseen uteliaisuutta sekoitetaan kannullinen tavoitteita ja annetaan seistä päättäväisyyden kulhossa yön yli.

Juoma kaadetaan suureen kattilaan, joka on vahvapohjainen ja aito.

Lisätään lämpöä vähitellen ja hämmennetään.

Älä keitä liikaa, jottei herkkyyden säikeet vahingoitu.

Lisää nopeasti iloista ilmettä ja luottamusta elämän hyvyyteen.

Hyppysellinen hyväksyntää ja joustavuutta lisätään juomaan.

Rakkaudella ja antamisen ilolla nautitaan juomaa rohkeasti ja pelotta seurassa kuin seurassa.

Lasin reunoille asetetaan auringonvärisiä toivon terälehtiä.

Voi Hyvin!
slam

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ihan kohtuu jees yö... oli vapaata ja paljon. Istuin huoltoasemilla, ja pelailin ratinassa pelikoneella ajan kuluksi...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:Siis sinä oletkin se ihminen joka antaa toivoa siitä, että elämää todellakin on kolmenkympin jälkeen.

Oli ihana tavata sut ensimmäisenä koko Kity porukasta. Niin helposti lähestyttävä ja hersyvä. Jos olisin mies, olisin vongannut sua!!!!
Täällä toinen o/ (elämää on, mutta millaista..!? Se onkin toinen juttu, huhhuh. No ei vaaaaa ;))

Mekin törmättiin ekana hersyvään Faghagiin, paitsi että mä menin ihan sanattomaksi, hyvä ku muistin oman/t nimeni :)
slam

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Mekin törmättiin ekana hersyvään Faghagiin, paitsi että mä menin ihan sanattomaksi, hyvä ku muistin oman/t nimeni :)
3 kypäset kaljuuntuneet äijät (Tai rastapäät) vasta hulluja onkin extreemessä, elleivät ole jo pyörätuolissa. Nothing to lose ja kovaa kyytiä... Maha saattaa vaan olla haitaksi...
Starflare

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tuulenpuiska kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Taidan katsoa vähän animea.
*snif* Oli hyvä. Suosittelen. Lopussa olisi tullut tarvetta nenäliinalle (!), sen verta koskettava tapaus oli.

Edit onneksi en ole koodaaja

http://www.animenfo.com/animetitle,1688 ... _to_c.html

Edit 2 hä? tämänhän pitäisi toimia? antakee armoo...
Edit 3 debuggaus onnistunut. että samalla rivillä pitää olla noi tagit...
Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Vieläkö sulta löytyy?
Sannu

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

irmelianneli kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Täällä toinen o/ (elämää on, mutta millaista..!? Se onkin toinen juttu, huhhuh. No ei vaaaaa ;))

Mekin törmättiin ekana hersyvään Faghagiin, paitsi että mä menin ihan sanattomaksi, hyvä ku muistin oman/t nimeni :)
Puzznuzz jatkuu, hei Irmeli, meillä oli niin hyvät keskustelut...ihana nainen! Loppu illasta olinkin sitten jo niin hyvissä että juu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Täällä toinen o/ (elämää on, mutta millaista..!? Se onkin toinen juttu, huhhuh. No ei vaaaaa ;))

Mekin törmättiin ekana hersyvään Faghagiin, paitsi että mä menin ihan sanattomaksi, hyvä ku muistin oman/t nimeni :)
Puzznuzz jatkuu, hei Irmeli, meillä oli niin hyvät keskustelut...ihana nainen! Loppu illasta olinkin sitten jo niin hyvissä että juu...
Niin oli! <3 Kesken jäi. Mutta ehditäänhän tässä vielä toivottavasti. Onhan meillä ainakin kuuskyt vuotta elinaikaa vielä jäljellä :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Voi perkele, kohta on munattoman keskiviikon lisäksi ikkunaton keskiviikko. Tulin kotiin ja käpyttelin talon edestä ja kappas, olohuoneen ikkunani on menossa rikki. Joku lista tms siitä repsottaa ihan kunnolla. Jippii. No ei ihme että täällä kämpässä onkin ollut niin viileätä.

Tänään eka työpäivä 2 vkon saikun jälkeen. Nappar inte.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voiskin keittää munia ja syödä ruisleipää munalla. Nams!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lilo

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oho, mäkin olen sitten ton testin mukaan mies. :shock:
Kaikkea sitä oppii...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ikkunasta irronnut kittilista, korjataan taloyhtiön (eli myös minun) laskuun. PUUH.

Sukupuolitestin mukaan olen sukupuolineutraali mies, naisellisuuspisteet -10, miehekkyyspisteet 0. Jebajee, asia ei ole muuttunut muutamassa vuodessa miksikään (olen testaillut aikaisemminkin).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Olet kyllä aika epeli, kun kiihotut noin erikoisista asioista.
Luulen, että ärräviasta kiihottuminen on aika yleistä. Muistelepa Lolankin mainosuraa.. Mun mielestä monet ns. viat on tosi viehättäviä. Änkyttäminen, ontuminen, klenkkaaminen, arvet...
Minä onnun ja minussa on havaittavia arpia, miksi ei auta?
Tietämäni kukaan ei ole niistä kiihottunut.

millivanilli kirjoitti:paniikki!! kaikki kaatuu päälle, liikaa tekemistä.. ja kiire ***tu

olo on kuin koomassa.
ReläX!

"Älä tee tänään mitään sellaista, minkä voit huomennakin jättää tekemättä"

Suorituskeskeisyys ja perfektionismi ovat avaimet kadotukseen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eka työpäivä kunnialla ohi. Kiirusta oli, vastasin noin sataan puheluun ja tein muita hommia. Ei todellakaan aikaa surffata, mikä on ihan hyvä!
Kävin myös alusvaate-ostoksilla, kumma mitkään muut rintsikat ei istu paitsi Zaran. Onneks siellä oli ihania!
tuulenpuiska

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Starflare kirjoitti: Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Vieläkö sulta löytyy?
Tietysti.
Yönmustaritari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Faghag kirjoitti:
Sannu-kerpele!! Mä olen sentään jo 36, enkä kovin pahalta haissut vai? :-D
Nuuuh!

Kun ei muista.

Nuuuh!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yönmustaritari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Sannu-kerpele!! Mä olen sentään jo 36, enkä kovin pahalta haissut vai? :-D
Nuuuh!

Kun ei muista.

Nuuuh!
Niinkun ei vaarmaan paljon muutakaan..naisilla on tarkempi!
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihan tajuttoman typerä työpäivä taas. Mä vaihdan kyllä kohta alaa. Viel pitää sitäpaitsi istua täällä melkein puoltoista tuntia.......... Voisinkin käyttää aikani hyödyksi ja pelata vaikka mahjonggia. *addikti*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

voi perse!
pitaa anoo lisaa opiskeluaikaa ja hakemuksessa pitaa olla liitteena aikataulu kurssien suorittamiseks, mut eipa loydy kaavaketta mistaan. pylly! koskakohan ma seuraavan kerran ehin taal koulul kayda rukoilemas joltain vasyneelta toimistoakalta puuttuvia kaavakkeita
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Runkkis

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Luoja, kun taas on tylsää... Jos vielä muutaman tunnin jaksaisi töissä notkua ja sitten kotiin...

Siivoisinko vai joisinko puoli pullo punkkua mitä eiliseltä jäi?!?

Hmmm... Punkkua...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Runkkis kirjoitti:Luoja, kun taas on tylsää... Jos vielä muutaman tunnin jaksaisi töissä notkua ja sitten kotiin...

Siivoisinko vai joisinko puoli pullo punkkua mitä eiliseltä jäi?!?

Hmmm... Punkkua...
Tätä mä komppaan. Tylsää, tylsää, tylsää, tylsää..!!
Mitä valintoihin tulee, tee molemmat. Kaada lasillinen punkkua ja tartu imuriin. Näin yksinkertaista se on. Harmi kun mulla ei oo mitään alkoholiinviittaavaa kotona...
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äh, päivä venyikin pidemmäksi, kun auton huolto venyi ja venyi. Mies päätti pitää sitten tämän päivän vapaata, kun on noita kesälomapäiviä vieläkin jäljellä. Ihan kivaa että se on kotona, mun tekee mieli ottaa muksun kanssa päiväunet, niin väskä mä oon.

Selkään sattuu saakelisti. Ja toinen polvi vihoittelee pitkästä aikaa. Saatana, mä lahoon :shock:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää harkitsee Mascottiin siirtymistä.
Jos vaikka bongais jonku kityläisen?!
Mut ensin tonne tenttiin...
vaikka lyijäri jäiki kotio.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tilannetiedoitus:

-Lolita: sun mussukkasi on jo vilkas, se osaa jo hiukan riehua. Tämän iltaisesta keikasta voisit soittaa miulla jossain välissä. Huiman kanssa alutastavasti sovittiin että 9:n tienoilla mentäis pelipaikoille.

-Tänään dumppari lähtee wiihteelle, huomenna vapaata joten tiedossa täysi ilta, seuranpuutteesta kärsivät juåpåt voi soitella 11:ta jälkeen kun siirrytään muihin kuvioihin keikan jälkeen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DUMARI-MUSSUKKA! Vieläkö olet paikalla? Minkälaista etkoilua olit aatellut? Minua ehkä kiinnostaisi ytimessä etkoilu, mutta olen avoin muillekin vaihtoehdoille.

Ja Ninni-mussukka. Vähän näyttää siltä, etten tänään taida ehtiä sinne itään kyläilemään. Ressiä pukkaa kaiken puuhastelun lomassa. Katsotaan taas sit tulevaisuudessa. Miten tämä onkin aina näin vaikeeta :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin