Munaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tein juuri hämmentävän freudilaisen lipsahduksen. Kirjoitin selaimen osoiteriville:

http://kity.kicks-ann.net

Nähtävästi lyhytkin eLesbodialogi muuttaa reseptorien toimintaa pitkäksi aikaa.
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

aimohaiku kirjoitti: Ja kuka perkeleen mulkku on jättänyt wc-paperin ostamatta? Murr.
*naur* Jaaha, keskiviikko.... ei mitään kivoja työpaikkailmoituksia missään... Kolmeen kivaan ilmoitukseen laitoin viime viikolla hakemuksen, jotka vaikuttivat ihan mun duuneilta, mutta niistä kuulee max. ensi viikolla tietoa eli tänään menen hoitamaan velvollisuuteni ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi, voi elämän kevät.

Viime viikko ja viikonloppu olleet sosiaalisia ja täynnä juhlimista. Aika ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä lenkille, salille ja elää kohtuudella kaikessa... hmm.. melkein kaikessa :)

Lueskelenpa tässä samalla Pauli Aalto-Setälän luotsaamasta käsitteestä merkitystalous ---> www.merkitystalous.fi
Enthu

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Muah...pomppasin pystyyn jo kasin jälkeen... muistin juuri että illalla vuoden viimeinen asukaskahvio/pyykkäysvuoro... ei vaiskaan kyl mä ennen 16.12 saatan käydä vielä pyykkäämässä kun sitte painaa
jo seuraavat juhlapyhät päälle... työrintamalta ei mtn raportoitavaa
Hebuli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Hoomenta. Pari rapsaa tehty pomolle, kommentit lähetetty välietappikriteereistä, pitäis pikapikaa kirjoittaa pari pöytäkirjaa viime viikolta (mulla mitään assistenttia ole), ja pitäis osallistua johonkin puoli päivää kestävään infoonkin. Niin ja Kityilläkin pitäis jossain välissä.

Eilen en jaksanut ja uskaltanut lähteä lenkille, ajattelin olevan liian liukasta ja lenkkareiden aiheuttavan edelleen megarakkoja. Mutta jotenkin niistä molemmista vatsamakkaroista pitäis päästä eroon. Ilmeisesti pitäisi harkita murtsikoiden ostoa.
RolloTomasi

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Jotenkin niin rollomaista pilata mahdollisuutensa vain siksi, koska ei suostu asettelemaan pyoreit kivvii polkuloiden pieliin ja lakasemmaa. Pitaisi vain opetella pokkuroimaan. Sen teen seuraavalla kerralla.

Muuten, Yoda on viisas.

Hyvaa keskiviikkoa.
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hebuli kirjoitti:...Ilmeisesti pitäisi harkita murtsikoiden ostoa.
Varsinkin kun on niin runsasluminen talvi täällä etelässä :-D

Tuli tässä mieleen eräs tarina: Joskus ollessani sauvakävelylenkillä kaksi rantojen miestä rupesi leikkiä laskemaan ja huutelivat mulle, että minne unohdit suksesi. Topakkana tätinä siihen, jotta ei näin vähälumisella kelillä niitä tarvita. Oli siis kesä.

Sauvat sopivat miehenkin käteen, tosin mun olisi kyllä vaikea pitää sauvakävelevää miestä mitenkään pantavan näköisenä. Tosin, en usko, että sauvakävelyn harrastus lisää naisenkaan sex appealia.
Exsat

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kotona vieläkin jumissa, eilen käytiin salaa vähän lenkillä, mutta ei tästä vieläkään kehtaa minnekään mennä kun on tämä päivä sairaslomaa. Jos sitä ihan äkkiseltään kuitenkin kipaisisi kaupassa, ettei ihan happi lopu.

Käsitilannekin näyttää jo hieman paremmalta, ruvet kyllä vähän kiristävät, mutta uusia ei ole tullut enää lääkityksen aloittamisen jälkeen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Jo pari tuntia töissä mutten usko että olen vieläkään täysin herännyt. Nukuin tosi huonosti ja selkäkin on jostain syystä kivuliaasti jumissa. Jos vielä joisi pari kuppia kahvia lounasta odotellessa. Tänään onkin herkkua tarjolla, Elli-Mummon lihapullia pippuri-kermakastikkeessa! :)
Exsat

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kimmen kirjoitti: Tänään onkin herkkua tarjolla, Elli-Mummon lihapullia pippuri-kermakastikkeessa! :)
Voi kun suloista! :dream:



Toivottavasti tämä ei ollut joku todella rivo kiertoilmaus joka ei vain avautunut minulle..
Dumari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään on hajoamisen merkit ilmassa, yritän olla välittämättä asioista, voin ehkä säilyttää mielenterveyteni siten ensi viikkoon. Työasiat, laina-asia ja sekä siskon synttärit hajottaa... (sisko ei voi sietää mummia ja mun pitää toimia "siskoa vastaan", jos haluan että mummi tulee takaamaan mun lainan).
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Exsat kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ollut joku todella rivo kiertoilmaus joka ei vain avautunut minulle..
Läheisen lounaslafkan kokki on Elli-Mummo. Tekee loistavia lihapullia. Kastikkeessa usein myös paljon sipulia ja pekonia. Me likes!
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Postaan tämän linkin kaikille teille tässä keskiviikon viihteeksi (enkä laita sitä päivän linkki-ketjuun, nih!)

Testaa oletko mies, nainen vai androgyyni.
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php

Olen pitänyt itseäni aina aika äijämäisenä, vähintään androgyyninä. Toisin kävi. Testin mukaan olen NAINEN:

"Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä
."

Nyt ei tarvitse enää edes kokeilla housuista, kumpi vehje siellä pullottaa. Tämä testi todisti kaiken (j)
RolloTomasi

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti: Testin mukaan olen NAINEN
Niin minakin.
Faghag kirjoitti: Nyt ei tarvitse enää edes kokeilla housuista, kumpi vehje siellä pullottaa.
Oletko nyt ihan varma?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

voihan einaripeinari! ihan just pitaa menna kuunteleen pariks tunniks fyssanmaikan lopinaa lampokamerasta. EI NAPOSTELE!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Runkkis

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Faghag kirjoitti:(j)
Tämänkin tinttitukan oli pakko hakea hieman varmistusta asiaan testin avulla.

Olen siis mies. Vaikka en mielelläni hakkaa halkoja (odotan puolisoni hakkaavan ne ja sitten vasta laittavan ruokaa minulle) luulen, että se etten tarvitse rintaliivejä ja kiihotun naisten rinnoista ratkaisi asian..
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

RolloTomasi kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Testin mukaan olen NAINEN
Niin minakin.
Faghag kirjoitti: Nyt ei tarvitse enää edes kokeilla housuista, kumpi vehje siellä pullottaa.
Oletko nyt ihan varma?
Ööh, mulla voi mennä omat ja nussun housut sekaisin.... Kun aina ei se oikea käsi tiedä, minne se vasen menee.... :jouden:

EDIT: Tuon pervonnäköisen sinisen hymiön nimi on kaksoispiste/jouden/kaksoispiste. Lieneekö tämä sattumaa?
Kid

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. En sitten eilen tehnyt muuta ko makasin sohvalla, katoin telkkaa ja tein joulukortteja.
Tänään täytyy käydä jouluostoksilla ja lisää kortintekotarpeita hakee tiimarista. Sieltä kyllä tarttuu kuitenki muutakin krääsää koriin..
Jospa salillekin sais ittensä raahattuu, on vaan aikas laiska olo. Murukin on iltaan asti hommissa ja tänään ois merkkipäiväkin.. Höh.
Patz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:http://kity.kicks-ann.net
No HUI! Hmm... tossa olis kyllä ideaa kilpailevalle palstalle, jossa keskityttäisiin ainoastaan erinomaisuuteni ruotimiseen... Ai että ei kiinnosta sellanen vai, mitä häh? No hoovee vaan ihan ittellenne!
Runkkis

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Onpas vetämätön olo, mutta pitäisi repiä itsensä salin kautta työmaalle. Tää väsytys, turhautuneisuus, saamattomuus ja ahdistus meinaa taas viedä voimat, kun ei jaksa oikein tehdä mitään ylimääräistä. Kämppäkin on taas niin pommin jäljiltä, ettei mitään opiskelujuttuja pysty oikein tekemään. Pitäisi joko siivota tai sitten käydä hakemassa läppäri, että niitä voisi tehdä baarissa?!?

Ja väsytykseen? Vitamiineja, pieni kaljalakko ja lenkille. Yleensä se on auttanut, mutta aloittaminen on aina niin vaikeaa--
killkill

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:tossa olis kyllä ideaa kilpailevalle palstalle, jossa keskityttäisiin ainoastaan erinomaisuuteni ruotimiseen...
Eikös se ole perustettu jo? :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Menee se tämäkin päivä lorvailun merkeissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kittys

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hooomenta! Sängyst vääntäydytty ylös. Kahvii ja suihkuun..

Jesh, piskillä eka rokotus tänää.
Patz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Eikös se ole perustettu jo? :D
Mutta kun olen pettynyt tasoon ja määrään!!
Sannu

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä oon jo kohta neljä tuntia väsännyt yhtä esseetä eikä tästä nyt tule konvehtia millään...jotenkin masentavaa ja huomenna sitä on taas vuoden lähempänä kolmeakymmentä.. :(
Kittys

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti: Elli-Mummon lihapullia pippuri-kermakastikkeessa! :)
Kokkaako mun mumma sulle?? :shock:
Vastaa Viestiin