Munaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Faghag kirjoitti:Sauvat sopivat miehenkin käteen, tosin mun olisi kyllä vaikea pitää sauvakävelevää miestä mitenkään pantavan näköisenä.
En panis minäkään. Ei oikein kävelysauvat iske, vaikka niitä onkin minulle ehdotettu. Minusta on paljon miehekkäämpää kun lenkkeilen ulkona raskaasti löntystellen hartiat ylhäällä, teen käsillä ilmaan jabeja ja koukkuja, ja puhisen suullani Rocky 3:n tunnaria "Dum! Dum-dum dum! Dum-dum dum! Dum-dum duuuuuuuu... Dum!". Sain viimeksi ohikäveleviltä mummeleilta ihastunutta silmienräpsytystä ja koirat hinkkasivat jalkaani.
Feiz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Faghag kirjoitti:Postaan tämän linkin kaikille teille tässä keskiviikon viihteeksi (enkä laita sitä päivän linkki-ketjuun, nih!)

Testaa oletko mies, nainen vai androgyyni.
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php

Olen pitänyt itseäni aina aika äijämäisenä, vähintään androgyyninä. Toisin kävi. Testin mukaan olen NAINEN:

"Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä
."

Nyt ei tarvitse enää edes kokeilla housuista, kumpi vehje siellä pullottaa. Tämä testi todisti kaiken (j)
SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 18
bedlam

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tämä on hienoa. 'Pitkältä' lomalta takaisin töissä vain todetakseen, että ylihuomenna on perjantai.
Starflare

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.


Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: 14
Kittys

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti: SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 18
TOSI MIÄS? :shock:
millivanilli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

paniikki!! kaikki kaatuu päälle, liikaa tekemistä.. ja kiire ***tu

olo on kuin koomassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Jo pari tuntia töissä mutten usko että olen vieläkään täysin herännyt. Nukuin tosi huonosti ja selkäkin on jostain syystä kivuliaasti jumissa. Jos vielä joisi pari kuppia kahvia lounasta odotellessa. Tänään onkin herkkua tarjolla, Elli-Mummon lihapullia pippuri-kermakastikkeessa! :)
Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:paniikki!! kaikki kaatuu päälle, liikaa tekemistä.. ja kiire ***tu
olo on kuin koomassa.
Semppiä haistatteluun.
Dumari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Olet kyllä aika epeli, kun kiihotut noin erikoisista asioista.
millivanilli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:paniikki!! kaikki kaatuu päälle, liikaa tekemistä.. ja kiire ***tu
olo on kuin koomassa.
Semppiä haistatteluun.
kiitos, sitä tarvitaan.

nyt on kyllä jo ihan kunnon paniikki koulujuttujen takia.

nyt kouluun.
Patz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti: Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
No nyt kyllä repesin! :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Olet kyllä aika epeli, kun kiihotut noin erikoisista asioista.
Luulen, että ärräviasta kiihottuminen on aika yleistä. Muistelepa Lolankin mainosuraa.. Mun mielestä monet ns. viat on tosi viehättäviä. Änkyttäminen, ontuminen, klenkkaaminen, arvet...
Kikkelis kokkelis.
aimohaiku

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sannu kirjoitti:Mä oon jo kohta neljä tuntia väsännyt yhtä esseetä eikä tästä nyt tule konvehtia millään...jotenkin masentavaa ja huomenna sitä on taas vuoden lähempänä kolmeakymmentä.. :(
Ei se vanheneminen nyt niin kamalaa ole, mulla on siitä vuosien kokemus.

Pää pystyyn ja hymyä huuleen! ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei saakeli, jos mulla joskus olisi pieni ruskea mies, jolla olisi ärrävika, kärsisin varmaan kroonisesta orgasmista.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jaaha, jaaha, tänään tuli taas vihjettä työpaikasta.... että taas sarjakuvien pariin. No, minulle totiselle ja kypsälle naisimmeiselle se sopisi kuin nenä naamaan. Tiedän, että ko. yrityksessä työsarkaa riittäisi energiselle täti-ihmiselle, joka osaa yhtä jos toistakin. Pistin piruillessani avoimen hakemuksen menemään...
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Sannu kirjoitti:Mä oon jo kohta neljä tuntia väsännyt yhtä esseetä eikä tästä nyt tule konvehtia millään...jotenkin masentavaa ja huomenna sitä on taas vuoden lähempänä kolmeakymmentä.. :(
Sannu-kerpele!! Mä olen sentään jo 36, enkä kovin pahalta haissut vai? :-D

Vittu, elämää on Marsissa ja kolmenkympin jälkeen!!! :-D
aimohaiku

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Faghag kirjoitti: Vittu, elämää on Marsissa ja kolmenkympin jälkeen!!! :-D
Yhtä paljon? :-D
Hebuli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Olet kyllä aika epeli, kun kiihotut noin erikoisista asioista.
Äläs nyt sano! Se voi saada asiat kuulostamaan yllättävän polnolta!
Viimeksi muokannut Hebuli, 07.12.2005 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannu

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Siis sinä oletkin se ihminen joka antaa toivoa siitä, että elämää todellakin on kolmenkympin jälkeen.

Oli ihana tavata sut ensimmäisenä koko Kity porukasta. Niin helposti lähestyttävä ja hersyvä. Jos olisin mies, olisin vongannut sua!!!!

:h:
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Faghag kirjoitti:Postaan tämän linkin kaikille teille tässä keskiviikon viihteeksi (enkä laita sitä päivän linkki-ketjuun, nih!)

Testaa oletko mies, nainen vai androgyyni.
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php
Juridisesti olen kyllä nainen (ja omasta mielestä naisellinen), tiesin kyllä että omaan äijämäisiä piirteitä, mutta mutta...

"Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."

Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: 14

:shock:

Pistää miettimään :D
Be a good animal, true to your animal instincts.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Hassua, että ainoa asia mikä minusta jäi pikkujouluista jonkun mieleen on ärrävika. Mutta kieltämättä mukava kuulla että puhevika on jonkun mielestä sexyä. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Mietin tänä aamuna sun ärrävikaa työmatkalla. Helkkari, että ärrävika on seksyä.
Hassua, että ainoa asia mikä minusta jäi pikkujouluista jonkun mieleen on ärrävika. Mutta kieltämättä mukava kuulla että puhevika on jonkun mielestä sexyä. :)
No eihän se nyt ainoa asia ollut! Olit vaalea, komea ja suomenruotsalainen. Lisäksi olet mukavalla tavalla miehekäs.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Parempi päivä tämä on kuin eilinen. Juhlapäivät ovat aina pahimpia. Vuoden paskin juhla on vielä edessä, puuh. Katsoin jo kalenterista kuinka monta päivää sitä pitää taas kestää. Onneksi vain kolme.
Feiz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti:
Feiz kirjoitti: SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 18
TOSI MIÄS? :shock:

Se vaa sano et oon Miäs:(
En tiiä kuinka paljon uhoomista toho ois pitäny laittaa vielä lisäksi, että ois TOSImieheksi päässyt.
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Sannu kirjoitti:Siis sinä oletkin se ihminen joka antaa toivoa siitä, että elämää todellakin on kolmenkympin jälkeen.

Oli ihana tavata sut ensimmäisenä koko Kity porukasta. Niin helposti lähestyttävä ja hersyvä. Jos olisin mies, olisin vongannut sua!!!!

:h:
Niinpä :( Parempi flaksi mulla on AINA ollut naisten kanssa. Pirkkoa kaatuisi kuin keilaa. Voi helvetti, ku elämä olis ollut helpompaa, jos olisin lesbo tai edes bisse, mut oon vaan tylsä heterosidukka :-D
Vastaa Viestiin