Vko 22/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.05.2019 12:33 Tuo on ilme, jolla viestitetään, että toinen puhuu täyttä paskaa, mutta ollaan liian kohteliaita sanomaan sitä suoraan.
Minä siis en koskaan puhu paskaa enkä valehtele. Tää on kaikki surullisen totta ja rehellistä. Joten mihin viittaat Ai hittovie, näppikseni kysymysmerkkipainike on sulanut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En epäillyt kertomuksiesi todenperäisyyttä, tarkoitin "täyttää paskaa" olevaa uhoasi. Epäilen vahvasti, että kolmaskaan kerta ei sano toden ja seuraavaksi suuhun katsoo patologi.

Lisäksi tympeää elvistellä kännisestä ilkivallasta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nääh. My kung fu is strong. Lisäksi ne olivat turkisliikeen mainoksia!!

Mutta joo, kuiolenhan minä viinaan, ainakin vieroitusoireisiin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kallistun Daven kannalle, suuhun tulee katsomaan seuraavan kerran patologi. Turha sinun on leegoillesi edes mitään tehdä, kun mädätät koko kroppaa 24/7 etkä edes muista syödä.

Mene katkolle jos et halua kuolla. Sieltä eteenpäin päihdehoitoihin.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kannattas ne leegot kyllä vedättää pois. Solidimpi tyyli ja helpompi imuroida Karhua.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 28.05.2019 13:08
Mene katkolle jos et halua kuolla. Sieltä eteenpäin päihdehoitoihin.
Ei ehdi!

Mutta joo, jos ei halua kuolla, niin katkolle, jos haluaa kuolla, niin keep up the good work! Kaikki muu on tässä vaiheessa pelkkää turhaa käsien heiluttelua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ok. harkitsen katkolle menemistäkin, kun krapula iskee. Taksilla kai sitten. Puhtaat vaatteetkin on eikä paskaa boksereissa.
Leegojani säilytän.

Muuten ei se minun ongelmiini auta. Kestovitutus omituisuun juridisiin tilanteisiin, jotka nussitiin jo ennen syntymääni. Ei auta usko eikä rukous. Tähän lohduttomaan yksinäisyyteen ja maailman vieroksumiseen..Mikä teille on koti, on minulle helvetti. Suruun ja syyllisyydentuntoon, miten olen menettänyt ne minun maailmani ainoat todelliset ihmiset ja koiran. Äiti, Isä, Ferri. hmm. ehkä Anne. Te muut olette kuin aaveita tai zombeja. Niin baareissakin.

Katkaisuksi riittäisi, jo¨ mulla olisi ihan himassa purkki pameja . Niihinhän ei edes kuole. Äitini jämät söin jo viime vuoden keväällä.

Minusta jänskää, että Kitinän parhaimmat, oikeat olennot... ovat nyt kuolleita.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 13:56
Muuten ei se minun ongelmiini auta.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nirvana_fallacy
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 13:56 Kestovitutus omituisuun juridisiin tilanteisiin, jotka nussitiin jo ennen syntymääni.
Onko sinulla jokin jumalallinen oikeus periä ihan yksin ihan kaikki mitä vanhemmiltäsi jää?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 13:56Muuten ei se minun ongelmiini auta. Kestovitutus
Sinun keskeinen ongelmasi on se, ettet pääse mistään eteenpäin. Potentiaalisen nuoruuden tyttöystävän menettämisestä. Perinnön puolikkaan menettämisestä. Perintötilaviljelyhaaveen kariutumisesta. Vanhempien menettämisestä. Koetat kyllä "hoitaa oiretta" juomalla "kestovitutukseen", vaikka sinun pitäisi koettaa löytää keinoja kohdata ja käsitellä asioita. Se ei onnistu tainnoksiin juomalla, siitä tulee vain terveyden menetys ja kliinen depressio päälle.

Käytösmallisi on murehtia menneitä. Jos saisit itsesi katkolle, päihdehoitoon ja pääsisit kuiville, niin terapian kautta voisit löytää ratkaisuja nykyiseen ongelmaasi, eli menneisyyteen jumittamiseen. Mikään ei muuta jo tapahtuneita. Jo tapahtuneet voi kuitenkin käsitellä ja hyväksyä osaksi mennyttä, ja koettaa löytää jatkaa eteenpäin. Siinä hyvä terapeutti voi auttaa, ei siinä että hän korjaisia "juridiset ongelmasi" tai yksinäisyytesi. Juridiset ongelmasi ovat tapahtuneita tosiasioita mitä mikään määrä karhua ei muuta. Yksinäisyytesi on seurausta sosiaalisesta eristäytymisestäsi, olet systemaattisesti jäänyt juopottelemana vanhempiesi nurkkiin. Lisäksi käytöksesi humalassa loukkaa niitä, jotka sinusta voisivat muuten pitääkin, ilmeisesti selvinpäin sinulla on (ollut) jonkinlaista älyä ja huumorintajua, joskin sosiaalisessa pelisilmässä puutostilaa on riittänyt aina ilmiselvien seksitarjoomusten hylkäämiseen saakka. Ilman jatkuvaa juomista ja eristäytymistä sinulla voisi olla ystäviä, ehkä nainenkin elämässä.

Voitko ajatella sellaista skenaariota, että et joisikaan, korjaisit sukutilasi asumiskelpoiseksi, ehkä viljelisit jotain pientä, ottaisit koiran, tekisit sen kanssan ensin kävelyretkiä, myöhemmin ehkä matkan Norjaan ja vaelluksille? Ehkä harrastusten kautta saisit terveitä ihmiskontakteja, jotain yhteisiä intressejä löytyisi. Jotain ihmisen arvoista elämää, sen sijaan että nykymenolla juot loput rahasi ja mätänet lyhyen ajan sisällä lopun terveytesi paskaläjän keskellä pikkukaupungissa josta et tunne ketään. Se on varmaa, että nykymenolla olet loppuun asti onneton ja sairas. Eikö jonkin paremman tavoittelu olisi sen arvoista? Toki monet tekevät itsemurhankin kun eivät enää jaksa parempaa kuvitella, mutta tuo sinun tapasi hoitaa homma on kyllä pirun tuskallinen taival.

Kaikille muille tämä on ilmiselvää, mutta kukaan muu ei voi muutosta tehdä kuin sinä. Jos et sitä tee, muista nämä sanat jos et mene katkolle - ja lopulta letkuissa koriset osastolla ja sinulle kerrotaan että ilman uutta maksaa on aikaa 2 viikkoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.05.2019 14:33
Gat kirjoitti: 28.05.2019 13:56 Kestovitutus omituisuun juridisiin tilanteisiin, jotka nussitiin jo ennen syntymääni.
Onko sinulla jokin jumalallinen oikeus periä ihan yksin ihan kaikki mitä vanhemmiltäsi jää?
Uskokaa, jo. mä ostin sen. Ainoa siellä duunannut tilanjatkaja suvussa. Rahaperintö enolta meni ei sinänsä, vaan KKO.n määräämiin tasoitteluihin. Sinne meni puol milliä. Uusioserkun isyysjuttu enoani vastaan oli kusetusta käyttäen uuden lain porsaanreikää. Että ei muka tiennyt. vaikka kaikki muut tiesivät. Jos tiesi, ei olisi ollut perijä ollenkaan. Silloin viiskympinen lapsiparka vihaisen virallisen isänsä kanssa. Joka ymmärrettävästi vihasi enoani. . Vanhemmiltani olen perinyt rahana vain vajaat 20 tonttua yhteensä.sekä irtaimiston, mukaanlukien romuauto ja kattorikki-mökki. Ja totta kai lapselleen ne.

EDIT: So Hard vaikuttaa kirjoittavan järkeviä. Pitää lukea ajan kanssa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 14:59EDIT: So Hard vaikuttaa kirjoittavan järkeviä. Pitää lukea ajan kanssa.
Mikään mitä kirjoitin ei ole ongelmiesi vähättelyä tai vittuilua.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.05.2019 12:44 En epäillyt kertomuksiesi todenperäisyyttä, tarkoitin "täyttää paskaa" olevaa uhoasi. Epäilen vahvasti, että kolmaskaan kerta ei sano toden ja seuraavaksi suuhun katsoo patologi.

Miksei sanoisi? Hänellä on vakaa aikomus sinne mennä ja tuskin kolmannella kerralla mitään Force majeure-estettä ilmaantuu.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 28.05.2019 16:14 ja tuskin kolmannella kerralla mitään Force majeure-estettä ilmaantuu.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.05.2019 16:26
Homeboy65 kirjoitti: 28.05.2019 16:14 ja tuskin kolmannella kerralla mitään Force majeure-estettä ilmaantuu.
Kuva
Tämä jää nähtäväksi. :leuhka: *odottaa*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kyllä mä vielä hammaslekuriin pääsen.
En ole vieläkään lukenut So Hardin kiitettävää juttua. Kiitos.
Itse mainitsin Annen. Se olikin ainoa kerta, 1996, jolloin olen istuskellut ladatun haulikon piiput suussani. Sitten tuli tolkku. että mitähän telkkarista tulee tänään. :mrgreen: Kuitenkin tavallaan kuolin silloin.

EDIT: Arvostan nyt lukemaani So Hardin tekstiä. Kiitos.

Niin ja ei sentään "puolet perinnöstä" mennyt, jollain tekniikalla selvisin paljon edullisemmin. Maksaa puol miljoonaa oli suhteessa vähän. :mrgreen: Sitåpaitsi minähän testamentin lisäksi ostin sen rotankolon!! Kotini. Untachable.
Viimeksi muokannut Gat, 28.05.2019 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 14:59
sivustahuutaja kirjoitti: 28.05.2019 14:33
Gat kirjoitti: 28.05.2019 13:56 Kestovitutus omituisuun juridisiin tilanteisiin, jotka nussitiin jo ennen syntymääni.
Onko sinulla jokin jumalallinen oikeus periä ihan yksin ihan kaikki mitä vanhemmiltäsi jää?
Uskokaa, jo. mä ostin sen.
Millä ihmeen rahoilla sinä mitään ostit? Vai meinaatko, että jos 'ostit' satojen tuhansien tilan tyhjällä karhutölkillä, niin äpärällä olisi oikeus vain maksamaasi hintaan, l. puoleen tyhjästä tölkistä?

Varaa muuten saman tien uusi aika samalta lekurilta ja maksa samalla se perumaton käynti. Kirjoittamastasi sai sen kuvan, että tämän kuvitteellisen suunnattoman häpeän takia et koskaan enää kykene menemään tuolle hammaslääkärille.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä höpiset. pankin velkarahoilla tietysti. Vakuuksia kun riittää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 28.05.2019 23:14 Mitä höpiset. pankin velkarahoilla tietysti. Vakuuksia kun riittää.
Okei, eli ostit ihan markkinahintaan. Ja pesään jäi tuo täysi markkinahinta. Josta sitten maksettiin tämän äpärän perintö. Loput annettiin sinulle, joilla sitten maksoit velkaa pois ja sinulle jäi velkainen tila.

Nyt en kertakaikkiaan ymmärrä miten tuo 'uskokaa, minä ostin tilan' eroaa siitä, että et olisi ostanut, vaan olisit perinnönjaon yhteydessä sopinut lunastavasi äpärän osuuden tilasta pankista otetulla velalla?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt menee huonosti, eli taas 24-päkki vuorokaudessa.

Hammaslekuriin totta kai pääsen, niitä on tässä pikkukaupungissakin paljon.

Muistaessani kiitän uudestaan So Hardia kerrankin oivaltavasta kirjoituksestaan.

Tiedän, että valitan omiani liikaa. Mutta niinhän mikä vaan olio kuolemanhädässä tekee. Lisäksi taidan olla kuolevan Kitinän mädäntynyt selkäranka.

Minä olen vaan menettänyt uskoni jo aikoja sitten.
Älkää käsittäkö väärin. Uskovainen en ole koskaan ollut.
Mutta 1996 littinee siihen ainoaan fanityttööni joka itse sopi ratkaisevat vapputreffit. Tupakilla (misu opetti) mieleeni tulivat Paavalin sanat. "älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa huolenne kiitoksen kera Jumalan tiettäväksi. Ja Jumqlan rauha, kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sielunneJeesuksessa Kristuksessa. "

Siis siinä ihan yksin ei -uskiksena sanoin "Kiitos. Ja älä pudota minua nyt älä pudota minua nyt".

Ja kun soitin sinnepäin: "Ei tule mitään ei tule mitään. Kun se yksi niiin loukkaantui."

vappuyönä 1996 havaitsin seisovani umpikännissä puistikon reunassa ja huutavani tyhjyyteen, enkuksi kuuten känishä tapaan tehdä:

"YOU LIED! SPEAK TO ME, TALK TO ME . NOT IN SIGNS OR GESTURES. BUT IN WORDS, HUMAN WORDS. YOU DONT EXIST; YOU DON EXIST!!
sivustahuutaja kirjoitti: 28.05.2019 23:23
Gat kirjoitti: 28.05.2019 23:14 Mitä höpiset. pankin velkarahoilla tietysti. Vakuuksia kun riittää.
Okei, eli ostit ihan markkinahintaan. Ja pesään jäi tuo täysi markkinahinta. Josta sitten maksettiin tämän äpärän perintö. Loput annettiin sinulle, joilla sitten maksoit velkaa pois ja sinulle jäi velkainen tila.

Nyt en kertakaikkiaan ymmärrä miten tuo 'uskokaa, minä ostin tilan' eroaa siitä, että et olisi ostanut, vaan olisit perinnönjaon yhteydessä sopinut lunastavasi äpärän osuuden tilasta pankista otetulla velalla?
Minulle oli yleistestamentti enoni omaisuudesta.
Tilaa en tietenkään ostanut "markkinahinnalla", vaan kuten kaikki sukupolvikaupat, puolella verotusarvosta. Sekin alakanttii arvioituna kuten aina. Ja se oli raha siis tarkoitus saada perintönäni takaisin. Kauppaa ei peruttu eikä testamenttia. mutta enontekiölle jouduin maksamaan. Helvetin erikoinen ennakkotapaus. Voitin alemmat asteet, vasta KKO.ssa hävisin kun en itse puhunut.

Kauppa oli välttämätön testamentin lisäksi, koska muutenhan ne haaskaeläinmet olisivat pilkkoneet maan ja kantaneet irtaimiston ulos. Ei me siellä olisi saatu ollakaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 29.05.2019 11:03 Nyt menee huonosti, eli taas 24-päkki vuorokaudessa.

Hammaslekuriin totta kai pääsen, niitä on tässä pikkukaupungissakin paljon.
Miksi et mene katkolle? Aiemmin esteenä oli pelko aselupien menetyksestä, no niitähän sulla ei enää ole. Sitten oli kiireellisiä laskuja maksettavana. Mikäs on tilanne nyt? Älä vaan sano, että et voi mennä katkolle, kun hampaat pitää hoitaa...
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2019 11:14
Gat kirjoitti: 29.05.2019 11:03 Nyt menee huonosti, eli taas 24-päkki vuorokaudessa.

Hammaslekuriin totta kai pääsen, niitä on tässä pikkukaupungissakin paljon.
Miksi et mene katkolle? Aiemmin esteenä oli pelko aselupien menetyksestä, no niitähän sulla ei enää ole. Sitten oli kiireellisiä laskuja maksettavana. Mikäs on tilanne nyt? Älä vaan sano, että et voi mennä katkolle, kun hampaat pitää hoitaa...
Mullahan oli ja on luvat. En vaan tajunnut, että isän kuoltua ne rinnakaislupani eivät ole voimassa. En myöskään tiennyt, miten niitä torrakoita nykyään pitää säilyttää. Joo, haluan niistä enimmät takaisin. Että sellainen "ampuma-aserikos".

Jos joku kitinäläinen vasikoi minut.. niin vasta poliisirynnäkön jälkeen aloin vakavasti miettimään ratakiskoja.

Kysymykseesi minulla ei ole vastausta. Yleensä hoitelen selviämiseni itse, kylmä kalkkuna- metodilla. Sattuu. Purkki omia pameja kotona auttaisi. Vieroksun lähtemistä yhteiskunnan armoille, sinnehän minä jäisinkin.

Jos vaikka hammaslekuri viivästyy, plussapuolella surullisena baarrii-oppina, että minä en tosiaan ole ihminen enkä kuulu tälle planeetalle. Ei siellä ulkona ketään ole. Pysyttelen hengissä vain silkkaa vittumaisuuttani, joka sekin on muille merkityksetöntä. Naked Singularity.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 29.05.2019 12:27

Kysymykseesi minulla ei ole vastausta. Yleensä hoitelen selviämiseni itse, kylmä kalkkuna- metodilla. Sattuu. Purkki omia pameja kotona auttaisi. Vieroksun lähtemistä yhteiskunnan armoille, sinnehän minä jäisinkin.
Mutta kun se ei nyt onnistu. Sulla on kaksi vaihtoehtoa; mennä katkolle tai kuolla. Valitse niistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat ei päässyt hammaslääkäriin, tätä täytyy juhlistaa!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2019 12:46
Gat kirjoitti: 29.05.2019 12:27 Kysymykseesi minulla ei ole vastausta. Yleensä hoitelen selviämiseni itse, kylmä kalkkuna- metodilla. Sattuu. Purkki omia pameja kotona auttaisi. Vieroksun lähtemistä yhteiskunnan armoille, sinnehän minä jäisinkin.
Mutta kun se ei nyt onnistu. Sulla on kaksi vaihtoehtoa; mennä katkolle tai kuolla. Valitse niistä.
Me kaikki kuolemme. Sinäkin. Lääkärinä tiedät.

Säkin taisit olla intisssä lääkintämies. No, meille kursilla selitettiin, että ihmisen elvyttäminen on helpompaa kuin niillä Anne-nukeilla (Hitto mikä nimi!)

No niinhän se onkin, mutta ei ilahduttanut tehdä sitä jo valmiiksi kuolleelle omalle äidilleni, lumihangessa, ambulanssia odotellen. I failed once again.

No pienempiä traumojani tuo vain. Itsemurhaa hämmästytävästi välttelen sitkeä pentele. Luonnollinen kuolema vaikka viinalla olisi parempi. Mutta kivuliasta., joten ehkä ei. Minä en pelkää kuolemaa, vaan kuolemista.

Mitä tarvititsisin olisi ilmainen kitinäjoukkue raivausssivoamaan Orimattilan taloni. En mä voi koko komppanialle eli patterille maksaa. Toki haluaisin naisten kanssa saunaan. :h:
Viimeksi muokannut Gat, 29.05.2019 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin