Pienet miehet aggressiivisempia.

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllä pitää havaintojeni mukaan paikkansa. Monet isot miehet ovat hurjasta ulkonäöstään huolimatta, tai ehkä juuri siksi, varsin leppoista porukkaa. Itse olen 187 cm ja painoa n. 100 kiloa, en ole aggressiivista sorttia minäkään, ellei siihen ole erittäin hyvää syytä.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Hebuli

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aivan ensiluokkaista itsetehostusta, miksi mä en kekannut tuota? :roll:
Nighthawk

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Brocker kirjoitti:
Aika kattava tutkimus sulla tuossa, juu. =)
hermine

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kaikki miehet joita henk.koht kunnolla tunnen ovat itse viilipyttyjä ja kilttejä kuin enkelit, ihan pituuteen katsomatta :h:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mä ainakin olen todella aggressiivinen haastattenuna tai ärsytettynä ja olen keskimäräistä pitempi. Muuten kyllä todella rauhallinen.
AarneAnkka

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

slam kirjoitti:yhteenveto: Minulla keittää, keittääää tilanteesta johtuen usein olen väkisin pokkana, vaikka tekisi mieli huutaa! (eli siitä voi johtua, että luullaan säyseeksikin joskus... Xd...
:paijaa:
RolloTomasi

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ma olen pieni ja helvetin aggressiivinen. Kannattaa varoa.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Na kirjoitti:Onko kokemuksia, että pienet miehet olisivat kiukkuisempia ja aggressiivisempia kuin isommat miehet? Ei siis puhuta väkivallasta naisia kohtaan, vaan sellaisesta machosta riidan haastamisesta toisen miehen kanssa.

Tästä keskusteltiin muutaman kaverin kanssa eilen pitkään ja olivat kaikki sitä mieltä, että pienet miehet (yleistäen!) ovat aggressiivisempia kuin muut, varsinkin humalassa. Ravintolassa duunissa oleva kaveri varsinkin oli vahvasti tätä mieltä. Itse en olisi lähtenyt pituutta pitämään yhtenä aggressiivisen käyttäytymisen syynä, mutta jäin mielipiteineni vähemmistöön.
Vakuuttavin oli ehkä oman miehen (n.2m) huomio siitä, että täysin syyttä riitaa haluavat miehet ravintolassa ovat olleet lähes poikkeuksetta n.30cm lyhyempiä.

Onko teistä omien kokemuksienne perusteella ketjun otsikko pätevä yleistys vai täyttä hevonkukkua?

Siis pienillä ihmisillähän on aivan yleinen pätemisen tarve monesti.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Ei kai tähä voi muuta sanoa kun:

ALATTEKO UHOOMAA PRKLE! Kohta rupee läski tummumaan!

:lol: :lol: :lol:

Ja mä jo ehdin toivoa, että sä oisit semmonen sopivan pituinen...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

RAM13 kirjoitti:


Siis pienillä ihmisillähän on aivan yleinen pätemisen tarve monesti.
Näin on. Kaikki alle kaksi ja puolimetriset ihmiset ovat raivohulluja kääpiöitä, säälittäviä nanobotteja.
HellBell

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

RolloTomasi kirjoitti:Ma olen pieni ja helvetin aggressiivinen. Kannattaa varoa.
Hihi, noista saisi hyvät laulunsanat..:
"Ma oleeen.. pieni ja niin helveetin aggressiiivineen.." vähän siihen tyyliin kuin siinä eräässä (kuka muistaa missä, mä en muista) kappaleessa jossa laulettiin jotain ".. eikä mulla ole edes nastoja talvirenkaissa.. pitääks sun aina olla niin helvetin vaikea.."
HellBell

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

McJanne kirjoitti: .. Junnu "Watt" Vainiolta ..
Pahus kun en muista mikä piisi, joku köyhä laulajapoika se oli ja kaikki se kylässä hässi, jätti rauhaan vain siipikarjan ja *****sen komian pässin :>
Se oli varmasti joku auervaara.
RolloTomasi

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HellBell kirjoitti:Hihi, noista saisi hyvät laulunsanat..:
"Ma oleeen.. pieni ja niin helveetin aggressiiivineen.." vähän siihen tyyliin kuin siinä eräässä (kuka muistaa missä, mä en muista) kappaleessa jossa laulettiin jotain ".. eikä mulla ole edes nastoja talvirenkaissa.. pitääks sun aina olla niin helvetin vaikea.."
Hip, tehdaan oma laulu!

Toi, mihin viittaat, taitaa olla Suurlahettilaiden Pitaaks sun aina.

Mutta kysymykseksi jaa, ovatko myos pienet naiset aggressiivisia?
Tiikeriankka

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Se on siitä, että lyhyt on ladattu täyteen testosteronia. Vähän niinkuin nestekaasusäiliössä on niin reilusti kaasua ja paine kova, että se on kaasu on nesteenä. Isossa miehessä se astia on niin iso, että se on vaan kaasua. Alkoholi testosteronin kanssa on vähän kuin tulitikku kaasun kanssa. Nestekaasusäilö räjähtää isommin.

Ja hevonpaskat. Se on sellaista asenteellista paskanjauhanmista, että lyhyet sitä ja pitkät tätä. Ihan kuin sininen kumipallo pomppisi eri tavalla kuin punainen. Keskipituisena voin sanoa, että kyllä ne ihan kaiken mittaiset olkapää edellä kävelee. Sellasia rassukoita, joiden äiti otti lelut pois, kun poika pissasi keittiön lavuaariin. Reppanoita, jotka alkoholia juodessaan tulevat voimansa tuntoon ja kuvittelevat, että kerrankin elämässä ovat vallassa. Ja sitten tulee joku alimittainen järjestyksenvalvoja, joka pyyhkii niillä lattiat. Yhy, yhy.
Kittys

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:Se on siitä, että lyhyt on ladattu täyteen testosteronia. Vähän niinkuin nestekaasusäiliössä on niin reilusti kaasua ja paine kova, että se on kaasu on nesteenä. Isossa miehessä se astia on niin iso, että se on vaan kaasua. Alkoholi testosteronin kanssa on vähän kuin tulitikku kaasun kanssa. Nestekaasusäilö räjähtää isommin.

Ja hevonpaskat. Se on sellaista asenteellista paskanjauhanmista, että lyhyet sitä ja pitkät tätä. Ihan kuin sininen kumipallo pomppisi eri tavalla kuin punainen. Keskipituisena voin sanoa, että kyllä ne ihan kaiken mittaiset olkapää edellä kävelee. Sellasia rassukoita, joiden äiti otti lelut pois, kun poika pissasi keittiön lavuaariin. Reppanoita, jotka alkoholia juodessaan tulevat voimansa tuntoon ja kuvittelevat, että kerrankin elämässä ovat vallassa. Ja sitten tulee joku alimittainen järjestyksenvalvoja, joka pyyhkii niillä lattiat. Yhy, yhy.
:komp:
HellBell

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

RolloTomasi kirjoitti: Hip, tehdaan oma laulu!
Toi, mihin viittaat, taitaa olla Suurlahettilaiden Pitaaks sun aina.
..
Miten olisi laulu ton Suurlahettilaiden tahdituksin? Googletin sen sanat ja tässä olisi niistä uusintaversiota alkusäkeistön osalta: (jihaa!)

Pitääks mun aina

1. säkeistö

Pitääks mun aina sanoo mur mur joka muiskukerrasta
pitääks mun aina sillonkin kysyy "kaivanetko nenästäis vertaa"
hei pitääks mun aina olla valmiina iskeen ilmat pihalle herrasta k'herrasta
pitääks mun aina olla niin helveeetin aggressiiiivinen, ja

olen niin pieeeeni ei asiaa auta lihapullat eikä artisokka, buhuu
ja niiin helveetin aggressiiiivinen, sokerivajeen takia kai!
Räyh.
..
RolloTomasi kirjoitti: ..
Mutta kysymykseksi jaa, ovatko myos pienet naiset aggressiivisia?
Enhän mäkään ole. Mutta ne muut, mistäs niitä tietää..
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pienet miehet aggressiivisempia.

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

[quote="AarneAnkka"]Myös pienet koirat ovat usein isoja aggressiivisempia. Samastakohan jutusta on kyse?quote]

Itse kyselin joskus koiran kasvattajalta, "Mikä siinä on kun jotkut eivät pysty opettamaan koiraansa tavoille." Varsinkin nuo pienet räksyttävät koirat ovat sen verran ärsyttäviä että..

Vastaus oli: Niin se pikku koira on varmasti kamalan peloissaan, ja siksi haukkuu, niin että rangaistukset eivät ehkä sittenkään ole oikea tapa kasvattaa sellaista koiraa.

Mutta siis kuulostaa omituiselta itsesuojeluvaiston puutteelta. Puuttuuko se siis myös joiltakin pikkumiehiltä. Vaikka niinhän se kai on luonnossa, että pakoon lähtevä on luultavasti maukasta saalista.
Vastaa Viestiin