53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 31.08.2019 1:15

Edit: ja pidän siis nolona asiana itsekin että koitin nussia kaikkea mikä liikkuu (ja lähtee mukaan.) Syytän Kitinää! Muutenhan nörtin olisi vain oletattavaa olla "neitsyt".
Hmm. En nyt ymmärrä tätä, kun välillä kirjoitat, että ongelmasi on, että et uskalla ottaa kontaktia ollenkaan ja nyt kirjoitat noin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 01.09.2019 9:48 Hyvää Päivää. Tässä on Stadinarska.

Minun niin piti panna (ja tässä vaiheessa pitäisi käyttää askelpalautinta vai mikä se suomalainen sana on backspacella)

...siis eikä. En korjaa. Minun piti niin panna tähän nasevia kommentteja Homeboy-juttuihin ja mielipiteitä ja taisin luvata niin Homeellekin, mutta nyt vain tää on paisunut niin etten enää tiedä mistä aloittaa tai mihin lopettaa.

Jos nyt sanoisin jotain todella syvällistä niin kehotan miehiä laittamaan sen syvälle eikä muita ihmettelyjä. Kiitos

JOS MINULTA on tässä joku kysynyt jotain suoraan niin please, pankaa tähän se kyssäri!

SYYSARSKA
Jos ei ole mitään sanottavaa, on fiksumpaa olla hiljaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.09.2019 16:14 ^ on ihan loogista, että mielestäsi juuri sinulla meni sukulaisetkin just silleen väärin päin. Jos ois menny toisinpäin, niin asiat ois varmasti paremmin! Mut ku ei menny, ni nyt ei voi mitään.
Rinnakkaistodellisuus ju nou
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2019 9:04
Stadinarska kirjoitti: 01.09.2019 9:48 Hyvää Päivää. Tässä on Stadinarska.

Minun niin piti panna (ja tässä vaiheessa pitäisi käyttää askelpalautinta vai mikä se suomalainen sana on backspacella)

...siis eikä. En korjaa. Minun piti niin panna tähän nasevia kommentteja Homeboy-juttuihin ja mielipiteitä ja taisin luvata niin Homeellekin, mutta nyt vain tää on paisunut niin etten enää tiedä mistä aloittaa tai mihin lopettaa.

Jos nyt sanoisin jotain todella syvällistä niin kehotan miehiä laittamaan sen syvälle eikä muita ihmettelyjä. Kiitos

JOS MINULTA on tässä joku kysynyt jotain suoraan niin please, pankaa tähän se kyssäri!

SYYSARSKA
Jos ei ole mitään sanottavaa, on fiksumpaa olla hiljaa.
Tietenkin fiksumpaa silloin, mutta minulla oli sanottavaa ja lupasin Homeelle kommentoida ja sanoa mielipiteeni, mutta nyt en vain enää jaksa muistaa mistä asiasta lähtien se oli. Keskustelu on, sanoisinko, rönsyyntynyt :lol:

Asiassa on kyllä tosi monta puolta ja huomioonotettavaa. Mutta jos kuitenkin todettaisiin joko pintaliitoisesti tai peräti faktisesti, että on varmasti olemassa 53 v. nainen, joka ei ole koskaan saanut mieheltä ku...

Mutta vielä asia, joka on täysin varmaa: Itsestään ei mitään tule tällä seksialueella muille kuin kuuluisuuksille ja idoleille. Vaivaa vaatii tavattomasti ja tottakai vielä on kai selvää, että miehen täytyy enemmän tehdä työtä, jotta tähän saamiskonkretiaan pääsee :)

Mutta Jamekselle vielä: Yhä tekee ello-olon kun laitoit nahasta ja hiestä blogiini. Se puistattaa. Mutta vastoin blogissani olevaa jameskiroamista niin olen jo antanut sulle anteeksi. :P

SYYSONSAANUT
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.09.2019 16:14 ^ on ihan loogista, että mielestäsi juuri sinulla meni sukulaisetkin just silleen väärin päin. Jos ois menny toisinpäin, niin asiat ois varmasti paremmin! Mut ku ei menny, ni nyt ei voi mitään.
No kylläpä taas pitää vetää epäystävällinen ja liian pitkälle viety tulkinta.
En sanonut "nyt ei voi mitään".
Esitin hypoteesina vain, että jos kasvaa tiivissä kolmen hengen perheessä kuten minä. Ilman veljiä saati sisaria (ja sisarten kaveripiiriä). Eikä kavereillakaan ollut sisaria... on mahdollista, että se on haitannut luontaista suhtautumista tyttöpuolisiin ihmisinä eikä mystisenä toiseutena. Jos, jos siis on introvertti kuin minä.

Koulussakaan en uskaltanut puhua tyttöjen kanssa. Vasta kolmekymppisenä hämmästyin että tuon kanssa voi puhua kuin ihmisen kanssa, vaikka se onkin nainen.

Siis sisaret ja keverinsa olisivat saattaneet selventää asiaa jo aiemmin.

Mutta eihän se mikään perussyy voi olla. Homiellakin on sisar, mutta ei menestystä naisalalla ainakaan "Sillai".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ voihan se sisarus olla veli? Silloinkin olisi mennyt vituiksi. 4 lapsissa perheessä olisi jo ollut aika hyvällä varmuudella yksi tyttö.

Ei ihmiselämässä vaan ole mitään tiettyä ajankohtaa, kun opetellaan puhumaan tytöille. Joillakin on naispuolisia kavereita jo ala-asteella, joillakin yläasteella ja toisilla vasta opiskeluaikana. Ja naispuolisia kavereita siis tarvitaan, jos selkään aikoo päästä. Meinaan se kyllä näkyy läpi, jos 50% väestöstä on sellaisia henkilöitä, joille puhutaan vain pillua vongatessa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.09.2019 16:48 ^ voihan se sisarus olla veli? Silloinkin olisi mennyt vituiksi. 4 lapsissa perheessä olisi jo ollut aika hyvällä varmuudella yksi tyttö.

Ei ihmiselämässä vaan ole mitään tiettyä ajankohtaa, kun opetellaan puhumaan tytöille. Joillakin on naispuolisia kavereita jo ala-asteella, joillakin yläasteella ja toisilla vasta opiskeluaikana. Ja naispuolisia kavereita siis tarvitaan, jos selkään aikoo päästä. Meinaan se kyllä näkyy läpi, jos 50% väestöstä on sellaisia henkilöitä, joille puhutaan vain pillua vongatessa.
Toistan, että ei kavereillanikaan ollut sisaria. Siis ei tyttöjä ollenkaan lapsuuden ja nuoruuden vähissä sosiaalisissa piireissäni. Äitiä ei lasketa. Veljetkin varmaan normalisoivat suhtautumista ydinperheen ulkopuoliseen maailmaan. EDIT:Näin itrovertille siis.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 02.09.2019 16:35
sivustahuutaja kirjoitti: 01.09.2019 16:14 ^ on ihan loogista, että mielestäsi juuri sinulla meni sukulaisetkin just silleen väärin päin. Jos ois menny toisinpäin, niin asiat ois varmasti paremmin! Mut ku ei menny, ni nyt ei voi mitään.
No kylläpä taas pitää vetää epäystävällinen ja liian pitkälle viety tulkinta.
En sanonut "nyt ei voi mitään".
Esitin hypoteesina vain, että jos kasvaa tiivissä kolmen hengen perheessä kuten minä. Ilman veljiä saati sisaria (ja sisarten kaveripiiriä). Eikä kavereillakaan ollut sisaria... on mahdollista, että se on haitannut luontaista suhtautumista tyttöpuolisiin ihmisinä eikä mystisenä toiseutena. Jos, jos siis on introvertti kuin minä.

Koulussakaan en uskaltanut puhua tyttöjen kanssa. Vasta kolmekymppisenä hämmästyin että tuon kanssa voi puhua kuin ihmisen kanssa, vaikka se onkin nainen.

Siis sisaret ja keverinsa olisivat saattaneet selventää asiaa jo aiemmin.

Mutta eihän se mikään perussyy voi olla. Homiellakin on sisar, mutta ei menestystä naisalalla ainakaan "Sillai".
Kaikella kohteliaisuudella: sinun pitäisi elää enemmän preesenssissä. Eikä vatvoa menneitä. Niille ei voi enää mitään.
Jossittelu on hedelmätöntä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 02.09.2019 17:41 Kaikella kohteliaisuudella: sinun pitäisi elää enemmän preesenssissä. Eikä vatvoa menneitä. Niille ei voi enää mitään.
Jossittelu on hedelmätöntä.
Ei se ole jossittelua vaan yritys ymmärtää historiaa kuten historiantutkimuksessa. Eiköhän tuota henkilökohtaisen historian kanssa nimenomaan tehdä ainakin jonkun tyyppisessä psykoanalyysisä. Tarkoituksena ymmärtää ja purkaa niitä vanhoja rakenteita. Minä en tarvitse ammattilaista siihen, teen itse.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 02.09.2019 17:47
Homeboy65 kirjoitti: 02.09.2019 17:41 Kaikella kohteliaisuudella: sinun pitäisi elää enemmän preesenssissä. Eikä vatvoa menneitä. Niille ei voi enää mitään.
Jossittelu on hedelmätöntä.
Ei se ole jossittelua vaan yritys ymmärtää historiaa kuten historiantutkimuksessa. Eiköhän tuota henkilökohtaisen historian kanssa nimenomaan tehdä ainakin jonkun tyyppisessä psykoanalyysisä. Tarkoituksena ymmärtää ja purkaa niitä vanhoja rakenteita. Minä en tarvitse ammattilaista siihen, teen itse.
OK, selvä. :sir:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2019 9:03
nokkaelain kirjoitti: 31.08.2019 1:15 Edit: ja pidän siis nolona asiana itsekin että koitin nussia kaikkea mikä liikkuu (ja lähtee mukaan.) Syytän Kitinää! Muutenhan nörtin olisi vain oletattavaa olla "neitsyt".
Hmm. En nyt ymmärrä tätä, kun välillä kirjoitat, että ongelmasi on, että et uskalla ottaa kontaktia ollenkaan ja nyt kirjoitat noin?
En osannut valita em. tekstissä oikeita sanoja. No en tietenkään osannut tehdä kontaktia. Määrä vaan korvasi yrittämisen määrän, kun välillä kävin yökerhoissa monta kertaa viikossa. Siis kun vaikka katsekontaktilla sain jonkun itsestänikin ei niin kiinnostavan tekemään vastaavan sanattoman aloitteen baarin sulkemisaikana, ei ollut poistumista siltä tietlä.

Edit: kaikenlaista typerää sitä onkin tullut kirjoiteltuta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hrrrr.. se siivoojanaiseni soitti eilen. Ihmetteli, kun oli yrittänyt soittaa enkä ollut vastannut. No, minullahan oli puhelin vaihdossa. Kertoi myös. että on eronnut poikaystävästään (jonka kanssa oli on/off-suhde) . Kulkupelinään on vain polkupyörä. Että koskas tulee taas siivoamaan. Minä että voinhan mä sut tuoda ja viedä autolla. Johon hän, että voisinko kuljettaa hänet Tokmaniin tänään (siis eilen). Minä jotta taitaa kuitenkin olla liikaa promilleja nyt. (No melkein laillisesti 0.48)

Sovittiin, että haen hänet tiistaina, joskin autoni katsastus on epävarmuustekijä. (Kaikki ongelmani kasautuvat ajallisesti) Samalla käydään myös Tokmannilla.

Nyt mulla on ongelmaa.

Onha se kiva ja hauska ja symppis.
-Mutta ihan eri ikäluokkaa (vaikka kehui miten "nuorekas" olen)
-Fyysisesti täysin vastakkaista tyyppiä kuin minä
-Meillä tuskin on mitään yhteisiä kiinnostuksen- ja jutunaiheita

Ymmärrän kyllä eläimellisen seksuaalisen vetovoimani. Velvollisuuteni olisi Tyydyttää eronnut nainen. Eronneet naiset tarvitsevat sellaista. Kuitenkin yritän vältellä sitä, ja aina olen sopivampienkin kanssa onnistunut!!

Muutenhan tämä alkaa olla yhtä omituista kuin Homien "naissuhteet".
Viimeksi muokannut Gat, 19.09.2019 11:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Paneminenhan on tietystikin vapaaehtoista, eli jos ei huvita, niin eihän sitä sitten. Jotenkin _luulisi_ että monelle vastaavassa tilanteessa kelpaisi, mutta jos ei niin ei.

Ainiin, olitkos sinä se sama tyyppi, joka on valittanut 20 vuotta netissä hitusvinkulan puutetta? Meni varmaan nikit mulla sekaisin, sori.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Voidaanko sopia, että et pane jos ei huvita, mutta ei tarvitse sitten ainakaan ikinä enää ulista että et kelpaa, et saa etkä ole edes ihminen.

Onhan teillä yhteinen harrastus, tärpätin vetäminen paikallisessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Toinen mikä yhdistää on varallisuus ja rahan tarve. Tää nyt on varmaan se taso mihin Gatin rahoilla pääsee. Se mitä Gat haluisi vaatisi muutaman kymmenen miljoonaa enemmän.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 19.09.2019 12:55 Toinen mikä yhdistää on varallisuus ja rahan tarve. Tää nyt on varmaan se taso mihin Gatin rahoilla pääsee. Se mitä Gat haluisi vaatisi muutaman kymmenen miljoonaa enemmän.
Pankkitilin saldon näyttäminen sai hääkellot soimaan :)

Noh.. voisihan sitä huonomminkin mennä. Ja tosiaan yhteinen harrastuskin on. Gattiksen kannattaa vain aina maistattaa kokkaukset ensin nuorikolla! Ja juoda samasta samasta lasista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti: 19.09.2019 11:45 Nyt mulla on ongelmaa.

Onha se kiva ja hauska ja symppis.
Kuulostaa tosiaan hirmuisen suurelta ongelmalta. Sä selvästi kärsit yksinäisyydestä. Mitä jos lähtisit vain siitä, että yksinäisyyteen ei ole montaa parempaa hoitokeinoa kuin kivan, hauskan ja symppiksen henkilön kiva, hauska ja symppis seura. Ei sun tarvitse miettiä tätä yhtään pidemmälle, koeta vaan rentoutua. Jos teidän välisenne kemia ei kanna tätä pidemmälle, niin tässäkin on jo aika paljon.

Ymmärrän toki, että ei ole helppoa: sun taiteilijakuvan määräävä piirre on lietsoa itsesi uskomaan mistä tahansa banaalin yksinkertaisestakin asiasta, et just sulle asia on objektiivisen ja absoluuttisen mahdoton. Ja piirre on tietty moninverroin voimakkaampi, kun siihen liittyy naisiin kohdistuva pelkosi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 19.09.2019 14:07Ymmärrän toki, että ei ole helppoa: sun taiteilijakuvan määräävä piirre on lietsoa itsesi uskomaan mistä tahansa banaalin yksinkertaisestakin asiasta, et just sulle asia on objektiivisen ja absoluuttisen mahdoton. Ja piirre on tietty moninverroin voimakkaampi, kun siihen liittyy naisiin kohdistuva pelkosi.
Joo. Ei ole edes vielä pussattu, ja nyt ongelmatiseerataan sitä, että ehkä tämä ainoa vuosikymmeneen tarjolla ollut naisihminen joka viihtyy seurassani ei osaa keskustella avaruuslennoista.

Newsflash. Seksiä voi harrastaa ilman että pitää muuttaa yhteen, mennä naimisiin, perustaa perhe ja jutella kuulennoista.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 19.09.2019 14:17
Newsflash. Seksiä voi harrastaa ilman että pitää muuttaa yhteen, mennä naimisiin, perustaa perhe ja jutella kuulennoista.
Ja nyt sä vasta kerrot ton!!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oliko se nyt varmasti niin, että tämä siivoojatar EI ollut pitsistä pitävä Rosita? Jos tässä ei ole rakkauspetos käsillä, niin melkein voisit jo räkästä kullin päähän voiton merkiksi. Äijä, sä saat kohta pillua, siis PILLUA!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 19.09.2019 11:45

Muutenhan tämä alkaa olla yhtä omituista kuin Homien "naissuhteet".
Mikä niissä on "omituista"? Ovathan ne platonisia mutta onko jotain muutakin omituista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 19.09.2019 14:07 Kuulostaa tosiaan hirmuisen suurelta ongelmalta. Sä selvästi kärsit yksinäisyydestä. Mitä jos lähtisit vain siitä, että yksinäisyyteen ei ole montaa parempaa hoitokeinoa kuin kivan, hauskan ja symppiksen henkilön kiva, hauska ja symppis seura. Ei sun tarvitse miettiä tätä yhtään pidemmälle, koeta vaan rentoutua. Jos teidän välisenne kemia ei kanna tätä pidemmälle, niin tässäkin on jo aika paljon.
Just noin. Elä Gattis kerrankin tässä hetkessä. Jos tämä hetki tuon naisen kanssa on miellyttävämpää kuin rottien kanssa seurustelu, niin anna mennä. Vaikka joskus palaisit sitten rottalandiaan, niin et kuitenkaan hävinnyt mitään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

Halibatsuibba.
Säikähdin helvetisti kun ovisummeri soi. Että onko isännöitsijä, palokunta vai poliisi. No siellähän oli se siivooja. Näyttäisi jopa hoiklstuneen. 34 vee kuulemma. Vanaha akka siis. Ei ole smugu. En halunnut päästää häntä asuntoon, joka siis on taas sanoinkuvaamattoman ruokottomassa tilassa. Kuin kauhuleffoista taas. Menin portaikkoon vastaan, mutta hän vaati päästä sisälle. Hän melkein kirkui, mutta jotenkin ymmärsi vanhaa juoppoa. Lupasin raivaussiivota tiistaiksi, jolloin haen hänet. Haluis kai se rahaa raivauksestakin.

Sitten mentiin lähibaariin ja kuunneltiin juttujamme. (hänen tylsiä ja minun ei ehkä kiinnostaneet. Ei ollut kuullutkaan AC/DC:stä, Kate Bushista saati avaruuslennoista) Kuitenkin sivistyneet pikkutuhmuudet toimivat aina, kuten käyvätkö naiset kakalla (tuo kävi!!) Vähän tylsistyi lopulta taI ehkä tai veti tärpättiä niin paljon, että ei enää osannut kävellä suoraan. Lainasin sata egeä, josta sanoin, että tuollahan pitäisi jo saada. Lupaili siivota sen eteen.

Jänskätti tänään jo tarpeeksi autoni katsastus, mutta sehän meni läpi jo kolmas kerta ilman katsastushuoltoa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^Lompakkosi magnetisme animal näyttää tosiaan toimivan. Pubiruusulle mikään ei ole kiihottavampaa kuin mies joka piffaa kaljat.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 20.09.2019 22:46 Lainasin sata egeä, josta sanoin, että tuollahan pitäisi jo saada.
Älä ikinä anna rahaa. Ikinä. Alkoa voit tarjota niin paljon kuin sielu sietää ja korttia vinguttaa muutenkin niin kauan kuin kyse on jostain mitä yhdessä kulutatte juuri siinä hetkessä.
Vastaa Viestiin