33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.08.2019 9:32
nokkaelain kirjoitti: 18.08.2019 17:18 Ehkä tulee taas ajankohtaiseksi exsu:n taannoinen kysymys: milloin sinä oikein nukut.

Viime viikolla tein pidempää päivää, sellainen 12 tuntia tuli plussaa. Tiistaista alkaen myös otin jotain Olvin sukuista ainetta kasvavissa määrin. Ja katsoin yöllä kahteen asti telkkarista Wheeler Dealirsin uusintoja ym. turhaa.

Edit: aiheutin myös hälytyksen vartiointifirmaan, kun kuvittelin että häly menee vasta tasan 21 päälle. Olin siinä wc-istunnolla (sori jos liikaa informaatiota.)
Et nuku ja vedät päivittäin alkoa. Ei pidä ihmetellä, miksi ahdistaa..

Jos vähentäisit viinan kanssa läträämistä, suuri osa ongelmistasi ratkeaisi itsestään.
Päivittäin vetäminen on hiukan liioittelua. Tällä viikolla esim. 0,0 annosta. Joka viikko olen ollut vähintään kahden päivän "tipattomalla". Hieman on kieltämättä lipsunut viime aikoina siitä ettei yhtään ennen työpäivää.

Olen ennenkin maininnut, että silloin kun näihin ahdistusjuttuihin ensi kertaa törmäsin (siinä mielessä että apua tarvitsi hakea), en käyttänyt alkoa ollenkaan (esim. edellisen vuoden aikana.)
Vastaa Viestiin