Netflix

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Netflixin käyttöni

minulla ei ole N:ä, enkä sitä käytä
3
23%
minulla ei ole N:ä, käytän sitä silti
0
Ei ääniä
minulla on N, käytän vähän/jonkin verran
4
31%
minulla on N, käytän kohtalaisesti tai melko paljon
5
38%
minulla on N, olen hevijuuseri
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Netflix

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onko sinulla Netflix? Kuinka usein tulee palvelua käytettyä ja mitä silloin katsot?

Itse olen tietääkseni väijynyt koko lailla kaikki vankilamaailmaa ja huumemaailmaa käsittelevät dokumenttisarjat. Monia urheiludokkareita on tullut seurattua, mm. cross fit-, voimamies- ja bodaus- aihepiiriin meneviä. Sitten jonkinlainen määrä eri aiheiden dokumentteja. Joskus stand uppia. Aika vähän mitään perinteisiä sarjoja tai elokuvia, jostain syystä.

Eilen bongasin Huumevaltakunta: Pimeällä puolella, ja väijyin ekan jakson.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25360
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jonnin verran. Mukava, kun voi lennoille ladata sisältöä offline-käyttöön.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja exsu »

Löytyy ja katson, lähinnä sarjoja. Yleensä on joku yhteissarja puolison kanssa, jota katsotaan muutamana iltana viikossa lapsen mentyä nukkumaan. Tenava katsoo tuolta Bamsea, Mikki-Hiiren kerhotaloa ja Pipsa-Possua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja aasi »

Otinpa kokeeksi Netflixin katseluhistorian ulos ja katsoin että miten oikeasti. 2-3 tapahtumaa per viikko keskimäärin, joista osa on selkeästi keskenjääneitä aloituksia. 63% nimistä on sana kausi tai jakso mukana, joten lienevät sarjoja.

Koodi: Valitse kaikki

 2019-01-01 00:00:00+02 |    98
 2018-01-01 00:00:00+02 |   140
 2017-01-01 00:00:00+02 |   173
 2016-01-01 00:00:00+02 |   155
 2015-01-01 00:00:00+02 |   166
 2014-01-01 00:00:00+02 |   136
 2013-01-01 00:00:00+02 |   123
 2012-01-01 00:00:00+02 |    75
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei riitä aika moiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

On Netflix, katson sitä ainoastaan viikonloppuisin illalla. Seuraan muutamia sarjoja. Haluaisin katsoa enemmän kuin katson, mutta en saa katsottua koska mieluummin luen. Minun on vaikea keskittyä telkkarin katsomiseen kun taas lukemiseen ei. Meillä ei siis tavallisia tv-kanavia edes ole, ainoastaan Netflix ja Amazon Prime. Toinen osapuoli katsoo enempi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Löytyy ja aktiivikäytössä HBO:n lisäksi. Nyt miettiny että jos vaihtais Primeen ja Disney+ palveluihin.

Omat netflix suositukset

- Ken Burns dokkarit (WW2, Kieltolaki, Cirkus, Vietnam on ainakin pakolliset)
- Netflixin omat sarjat ( Alternate Carbon, 3%, Rahapaja, ja ja ja ja onhan noita hitosti)
- Vaimo tykkää talon rakennus / remppa / DIY skaboista sekä RuPaulin hommista
- Useita dokkareita Netflixin omasta tuotannosta

Netflix on kyllä yks parhaita palveluita mistä voi maksaa. Toimii tajuttoman hyvin ja melkein yhtä hyvä netin toimivisuustesti kuin google.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunnustan olevani se hevijuuseri. Olen ns. binge watcher, minulla on neljälle päivälle viikossa omat sarjat, joita katson siitä kun tulen kotiin nukkumaan menoon saakka (yhtenä päivänä katson boksilta tallennuksia). Tällä hetkellä menossa Pako, Jessica Jones ja Frendit. Torstain ja perjantain sarjat pitää taas valita uusiksi, kun Better Call Saul ja AHS loppuivat. Tykkäsin Mindhunterista, Sex Educationista ja Black Sailsista. Dirk Gentlystä en ole ihan varma mitä mieltä olen, erosi liikaa kirjasta. Paljon on vielä tavaraa omalla listalla katsomatta, en ole edes aloittanut true crime -ohjelmia.

Minulla ei juurikaan ole elämää; olen illat kissan kanssa kaksin, kun mies on töissä ja syön.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti: 03.12.2019 22:08 Minulla ei juurikaan ole elämää; olen illat kissan kanssa kaksin, kun mies on töissä ja syön.
Muistaakseni ainakin suklaata 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poistuin suoratoistojen impivaarasta ja hommasin tämän.

Jos joku päivä saisi jotain katsottuakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Sulla ei oo aikeisemmin ollu? Vittu mikä isoisä! John Wick kolmonen ilmestyi juuri ja jotain muutakin.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On mulla joku Cmore juttu, mutta siellä ole mitään hyvää.

Ei kyllä netfliksistäkään löytynyt Akiraa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Netflixin valikoima on ihan surkea. Siksi otan sen itse vain kuukaudeksi kerrallaan kerran vuodessa. Laajempi valikoima löytyy osoitteesta putlockers.fm
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hankittuani Amazon primen en ole katsonut linaarisesta töllöstä kuin formulat.

No amazonistakin vain Grand touria.

Cancel-kultturoin netflixin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14865
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Netflix

Viesti Kirjoittaja KKK »

Netflixin (etenkin omatuotanto-) tarjonnan taso on kieltämättä laskusuunnassa. Tulee tuo edelleen tilattua, osin lasten takia.

Mutta yksi sarja pelkästään riittää minulle tilauksen ylläpitämiseksi. ST. Stranger Things. En tiedä mikä tässä on mutta mä rakastan tätä nostalgiahömppää scifi-twistein. Päähenkilö-muksujen kasvamista on ollut hauska seurata ja Elevenin näyttelijätaitojen kehittyminen on ollut huikaisevaa. Siinä vaiheessa kun unohtaa katsovansa näyttelijää, hän on työssään onnistunut. Neloskautta odotan kuin kuuta nousevaa ja menossa on kertauksena aikaisemmat kaudet 2-3 että pääsee sopivasti vauhtiin. Täytyy vaan toivoa että Duffereilta ei ole mopo lähtenyt menestyksen myötä liikaa käsistä.. Ensimmäiset kolme kautta laatu on kehittynyt tasaisesti ja kolmonen oli kokonaisuutena oikeastaan paras tähänastisista - varmaan myös kallein...
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin