Marinin hallitus 2019

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^On siinä se näkökulma, että jos Marin kaveeraa hyvin tiivisti jonkun porukan kanssa ja sitten mikromanageeraa nimenomaan tälle porukalle lisää rahaa, niin se ei välttämättä ole ok.

Vaikka tietysti saman syytöksen voisi esittää kenestä tahansa poliitikosta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.10.2021 10:42 https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-mar ... unajatkoja

En saa päätetyttyä,mitä ajattelisin tästä. Muuta kuin sen, että tuskin tämä Marinin suosita nostaa.
Minua mietityttää se onko nämä olleet kultturijuhlia vai monikulttuurijuhlia. Mikä on ollut osallistujien väriskaala ja kuinka monta prosenttia tämä on rasismiasteikolla?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 21.10.2021 15:24
James Potkukelkka kirjoitti: 21.10.2021 10:42 https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-mar ... unajatkoja

En saa päätetyttyä,mitä ajattelisin tästä. Muuta kuin sen, että tuskin tämä Marinin suosita nostaa.
Minua mietityttää se onko nämä olleet kultturijuhlia vai monikulttuurijuhlia. Mikä on ollut osallistujien väriskaala ja kuinka monta prosenttia tämä on rasismiasteikolla?
Ei huolta!

https://www.instagram.com/peteparkkonen/?hl=fi
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://yle.fi/uutiset/3-12154072
Tämä on aika kovaa kakkaa

Jotkut kuvailevat Marinin olevan energisempi kuin keväällä. Jotkut ovat huolissaan siitä, että kierroksia on jopa liikaa.

En tiedä ylitulkitsenko tässä, mutta mun mielestäni tuossa vihjaillaan Marinin mielenterveyden heikkenemisestä.

Kummallista, että tämä ei ole herättänyt enempää huomiota.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ onhan meillä moni poliitikko kertonut joutuneensa laskemaan kierroksia. Marinin minä-keskeinen tyyli voi olla raskaa tapa hoitaa pääministerin tonttia.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.10.2021 9:39 ^ onhan meillä moni poliitikko kertonut joutuneensa laskemaan kierroksia. Marinin minä-keskeinen tyyli voi olla raskaa tapa hoitaa pääministerin tonttia.
Lääkärislangissa yleensä jos puhutaan, että potilaalla kierroksia alkaa olla liikaa, niin aletaan pohtia manian mahdollisuutta. Mutta tässä varmastikin tosiaan mun bias on se, että sekoitan lääkärislangin yleiskieleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No onhan tästä nyt minusta puhistu aika lailla. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008350414.html

Kitinästäkin tiedän, että sekä irrationaalinen demariviha että nuorten naisten väheksyntä ovat merkittäviä voimia, mutta on se silti jotenkin aika tyrmäävää, miten Marinista kirjoitellaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Huomaathan, että en viittaa Suomenmaan tekstiin, joka oli yksittäisen lääkärin mielipidekirjoitus, vaan Ylen uutiseen, joka lainaa nimettömiä demarilähteitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Isossa kuvassa Sannan casessa on kyse siitä, että PM ei voi onnistua. Hän on valtakunnn kusitolppa nro 1. Jos asiassa on jotakin ihmeteltävää, niin se, että kestipä kuherruskuukausi kauan.

Itse viime aikojen kohuihin ei minulla oikein ole mielipidettä. Ajattelen, että jokaisella on omanlaisensa yksityiselämä, enkä sitä herkästi arvostelisi, jos hommat muuten sujuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tämä saattaa olla juttu, joka kaataa Marinin

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8 ... 5e64c02008

Mikäli on pidetty kotibileitä valtion piikkiin. Toki saattaa olla, että Marinilla on aina jemmassa itse ostamansa tarjoilut spontaaneille 30:n henkilön jatkoille...
Turvallisuussääntöjä on joka tapauksessa rikottu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep jep. Vapaa-ajallaan juoksennelkoot vaikka nakuna manskua edestakaisin kunhan työhommat hoituu.

Tilannehan on se, että olisi parempi jos olisi ollut kännissä bilettämässä koko PM kauden kuin nämä massiiviset kustannukset nettomaksajille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En ymmärrä miten se voisi kolmekymppisen ministerin kaataa, jos juhlii vapaa-ajallaan. Epäilyttävä ihminen olisi, jos ei juhlisi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:25 En ymmärrä miten se voisi kolmekymppisen ministerin kaataa, jos juhlii vapaa-ajallaan. Epäilyttävä ihminen olisi, jos ei juhlisi.
Jos omat ja valtion rahat ovat menneet sekaisin.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 22.10.2021 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.10.2021 11:28
So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:25 En ymmärrä miten se voisi kolmekymppisen ministerin kaataa, jos juhlii vapaa-ajallaan. Epäilyttävä ihminen olisi, jos ei juhlisi.
Jos omat ja valtion rahat ovat menneet sekaisin.
Aamiaiskohun jälkeen? Tuskin.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:28
James Potkukelkka kirjoitti: 22.10.2021 11:28
So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:25 En ymmärrä miten se voisi kolmekymppisen ministerin kaataa, jos juhlii vapaa-ajallaan. Epäilyttävä ihminen olisi, jos ei juhlisi.
Jos omat ja valtion rahat ovat menneet sekaisin.
Aamiaiskohun jälkeen? Tuskin.
Mikäli Marin on maksanut 30:n hengen jatkojen kaikki kulut itse, silloin se ei ole ongelma. Jäljelle jää toki 30_:n hengen roudaaminen sisään virka-asuntoon ilman asianmukaisia turvatarkastuksia.

Ylen lähteen mukaan pääministeri oli koonnut artisteista, näiden ystävistä ja tutun tutuista joukon, joka oli yöllä kahden aikaan lähtenyt jatkoille Kesärantaan pääministerin virka-asunnolle viidellä tilataksilla. Vieraiden henkilötietoja ei tarkistettu Kesärannan portilla. Mukana on ollut 20–30 henkilöä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos joku nyt oikeasti on sitä mieltä, että pääministerin tutut ja popparit ovat turvallisuusuhka joka kaataa pääministerin, minua jo hiukan naurattaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:35 Jos joku nyt oikeasti on sitä mieltä, että pääministerin tutut ja popparit ovat turvallisuusuhka joka kaataa pääministerin, minua jo hiukan naurattaa.
Jos maksanut jatkojen kulut itse, ei isompaa ongelmaa ole. Nythän PMi kieltäytyy kommentoimasta asiaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.10.2021 11:46
So Hard kirjoitti: 22.10.2021 11:35 Jos joku nyt oikeasti on sitä mieltä, että pääministerin tutut ja popparit ovat turvallisuusuhka joka kaataa pääministerin, minua jo hiukan naurattaa.
Jos maksanut jatkojen kulut itse, ei isompaa ongelmaa ole. Nythän PMi kieltäytyy kommentoimasta asiaa.
KuNpa tulisi uusi koronakriisi ja tilanne rauhottuisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juttu päivitetty
– Olen itse vastannut vapaa-aikani tapaamisiin ja tilaisuuksiin liittyvistä kustannuksista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008351755.html
Pääministerin yksityis­tilaisuuksissa on toimittu sovittujen ohjeiden mukaisesti
Eiköhön tämä kuivu tähän, ellei jotain oleellista uutta ilmene.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ollut varmaan Veijo Bathzaria kutsuttu juhliin?
Se olikin toinen ei niin nuori demaripoliitikko..
Timo Haapala sa bonerin joka tapauksessa, vaikka itsekin näyttää mulkulta?
Hyvä että ollaan tietoisia Suomen pääministerin palkkakuopasta!
Ei edes varaa maksa jatkoja 30 hengelle? Monilla Hollywood jatkolla on vähintään sama määrä ihmisiä hoitamassa pelkästään tarjoilua.

Muta onneksi kyseisen asialehden suurin ongelma on Monakon prinssessojen seurustelumutkat?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep jep. Historian kyvyttömin hallitus smurffaa suunnitelman, jonka ensisijainen tarkoitus on laskea sote-kuluja.

Sote-uudistus voi poikia jopa miljardin vuosittaisen lisälaskun

Seuraavilla hallituksilla helvetillinen duuni korjata kaikki näiden tyrimiset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 25.10.2021 9:17 Historian kyvyttömin hallitus
Minkälaiseen vertailuun tämä väite perustuu? Voi olla politiikan sisällöistä montaa mieltä, mutta nimenomaan kyvyttömyys? Eiks tää hallitus profiloidu ensisijaisesti hallituksena, joka on kyennyt hoitamaan globaalia pandemiaa (tietysti osin tuurilla sekä siitä itsestään riippumattomilla geopoliittisilla, demografisilla ja kulttuurisilla tekijöillä) hoitamaan pandemiaa relevantista vertailujoukosta (= Eurooppa) kutakuinkin parhaiten ainakin tähän mennessä, ja joka sai sote-uudistuksenkin etenemään päätöksentekoon, vaikkakin inhottavan kepuloituneessa muodossa? Jos katsoo vaikka Lipposen hallitusten jälkeisiä hallituksia, ei tämä minusta erityisen kyvyttömältä näytä, vaikka ei monista poliittisista valinnoista pitäisikään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onhan tämä hallitus täysin kyvytön tekemään mitään päätöksiä jotka eivät ole lisärahaa jakamista ja lisävelkaa. Ei mitään rakenneuudistuksia, tuhluusote, mistään ei leikata vaikka velkakello pärisee.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin