Koronavirus

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä ei suoritettu mitään eristäytymis- tai maskitoimenpiteitä, mutta mun korona ei tarttunut muihin. Toisaalta kun ei ollut oikein oireita, niin ei yskä tai aivastukset levittäneet mitään extraa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Koronakotitestistä tänään aamulla positiivinen tulos. Jesh. Mut toisaalta se menee tässä selkää potiessa varmaan sivussa ohi, kunhan ei tarttuisi lapsiin.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässä ihan muiden kanssa jutelleena, aika erikoisesti korona tarttuu muihin perheenjäseniin. Useimmiten joku tai jotkut jäävät tartunnan saamatta (tai ovat oireettomia, mene ja tiedä). Erikoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Juu. Ja erikoisesti mä olen töissä välttänyt koronatartunnat, mut tää tuli sairaslomalla. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttärieni koulussa maskisuositus poistuu 1-5 luokilta maaliskuun alussa. Vanhempi tyttäreni on kuutosella, nuorempi nelosella. Erikoinen linjaus, en löytänyt perustelua. Ilmeisesti peruja aiemmista toimista, mutta en silti ymmärrä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kovasti arvuuteltiin, miten koronapandemia psykologisesti loppuu. Kukaan ei osannut ehdottaa, että se loppuisi siihen, että Euroopassa alkaa sota 😬
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.03.2022 14:04 Kovasti arvuuteltiin, miten koronapandemia psykologisesti loppuu. Kukaan ei osannut ehdottaa, että se loppuisi siihen, että Euroopassa alkaa sota
Eikös sitä sanota, että loppuu yhtä nopeasti kuin alkaakin? Pari päivää meni molempiin suuntiin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiinassa koronatapaukset nousevat. Saa nähdä, mitä se saa aikaan. Tarkoitan nyt "saa aikaan" lähinnä maailmantalouden kannalta. Lähde FT, eli pitäisin asiallisena. Erittäin yllättävää, että Kiinan rokotustilanne yli 2 vuotta epidemian alun jälkeen on noin huono.

Ilmeisesti öljyn hinnan lasku eilen liittyy tähän.

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Miksi ihmeessä Kiinassa ei ole rokotettu väestöä? Onko ne kuvitelleet, että sulkutoimenpiteiden takia rokottamista ei tarvita? Vai tietääkö ne, että labrassa valmistettuun tautiin kehitetyt rokotteet ovat tappavia!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukaan ei luota kiinalaisiin rokotteisiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Luulin, että Kiinassa voi määrätä ihmiset rokotettavaksi. Näköjään ei.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Onko tämä nyt joku brutaali ihmiskoe taas kiinalta? Hongkongissa on siis rokotettu vanhuksia vähiten? Jos tilanne on tuo Hongkongissa, niin eiköhän se tilanne ole huonompi muualla Kiinassa. Viime viikkojen tapahtumat pistävät kysymään, onko Kiinassa menossa Remeksen uusimman kirjan juoni: Tapetaan vanhukset ja boostataan taloutta?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiinan tilanteesta

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008682217.html

Aikovatko jatkaa tukahduttamispolitiikka ikuisesti? Koronahan ei katoa maailmasta koskaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Sain positiivisen testituloksen. Oireet toistaiseksi lievät, mutta Daven pelottelemana olen tietysti huolissani mahdollisista vaikutuksista kognitiiviseen apparaattiini. Sanokaa, jos normaalisti niin briljanttien viestieni tasossa on havaittavissa laskua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 19.03.2022 16:14 Sain positiivisen testituloksen. Oireet toistaiseksi lievät, mutta Daven pelottelemana olen tietysti huolissani mahdollisista vaikutuksista kognitiiviseen apparaattiini. Sanokaa, jos normaalisti niin briljanttien viestieni tasossa on havaittavissa laskua.
Toistaiseksi ei muutosta.



















.... samaa paskaa :napu:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vieläkin oireita. Lieviä, mutta sitkeässä on tauti.

Ihmettelen tätä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008706346.html

Ilmeisesti Ruotsi haluaa työntää Tegnellin jonnekin sivuun ilman, että myönnettäisiin, että pieleen meni. Mutta ikään kuin kukaan ei haluaisi herraa ottaa vastaan. Peittävätköhän Tukholman tatuoijat nyt aiemmin tekemiään naamakuvia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^
Uutinen näyttää kuitenkin tulleen yllätyksenä WHO:ssa
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olimme pe täydessä lähipitseriassa syömässä vaimon kanssa. Viereisessä pöydässä oli lapsiperhe ja perheen lapsi yski reippaan limaisesti. Nyt jos ei tärpää, niin ei koskaan...

Tuli fiilis, että oli ehkä virhe tulla..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.03.2022 11:50 Olimme pe täydessä lähipitseriassa syömässä vaimon kanssa. Viereisessä pöydässä oli lapsiperhe ja perheen lapsi yski reippaan limaisesti. Nyt jos ei tärpää, niin ei koskaan...
Torstaina kaupungilla joku kesk-ikäinen mies yski takanani äänekkäästi ja sitten painoi sormilla toisen sieraimen kiinni ja päästi kunnon norsutöräyksen. Sama toistui useampaan kertaan. Toivottavasti nenä aukesi.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.03.2022 11:50 Olimme pe täydessä lähipitseriassa syömässä vaimon kanssa. Viereisessä pöydässä oli lapsiperhe ja perheen lapsi yski reippaan limaisesti. Nyt jos ei tärpää, niin ei koskaan...

Tuli fiilis, että oli ehkä virhe tulla..
Olin jo aamulla varma, että kakka osui tuulettimeen, mutta toistaiseksi kotitesti neg. Räkätauti kyllä on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun puolisolla alkoi oireet lauantaina, ja päivittäisistä testeistä kolmas eli eilinen tärppäsi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mulla kans oireet oli jo selvästi havaittavat, kun kotitesti näytti yhä negatiivista. Otin Daven neuvomilla askelmerkeillä 0 euron 9Lives-testin, ja se näytti positiivista.

Edit. Mulla on muuten edelleen ääni maassa, kurkku vähän hankala, ja nenä tukossa. Kuitenkin jo 10 päivää testituloksesta. Sitkeät oireet, kun en nyt oikein näe, miten olisin voinut saada jonkin muun viruksen tähän putkeen. Sinänsä vahvasti alkaa tää 2022. Mulla on ollut jo keuhkokuume, luunmurtuma ja korona. Mihinköhän vielä ehdin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 29.03.2022 8:39 Sinänsä vahvasti alkaa tää 2022. Mulla on ollut jo keuhkokuume, luunmurtuma ja korona. Mihinköhän vielä ehdin?
:o
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 29.03.2022 8:39Mulla on ollut jo keuhkokuume, luunmurtuma ja korona. Mihinköhän vielä ehdin?
Mengeleen hat trick!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Äärioikeistolaisen Joe Roganin tuoreita valeuutisia koronasta. Suosittelen.


Tässä saattaa vierähtää vielä tovi.
Vastaa Viestiin