Tuohon vielä lehdistötilaisuus ja median paine. Olet juuri niin hyvä kuin viimeinen kierros.James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.08.2022 14:26 Olin pelaamassa golfia ja meni aivan saatanan huonosti. Syytän koronaa!
Koronavirus
-
- Kitisijä
Re: Koronavirus
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Jotenkin tuo Ukrainan sota sotkenut keskittymisen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑28.08.2022 18:42Tuohon vielä lehdistötilaisuus ja median paine. Olet juuri niin hyvä kuin viimeinen kierros.James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.08.2022 14:26 Olin pelaamassa golfia ja meni aivan saatanan huonosti. Syytän koronaa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ Kannattaa sanoa vaimolle "Kaiken tämän synkkyyden keskellä kaipaan elämääni edes hieman iloa ja valoa. Tuotko kaupasta kolme packia Hainekenia?"-
-
- Kitisijä
Vaimon duunipaikalla 40 oireetonta meni testiin matkan vuoksi. 8:lla oli korona.
-
- Kitisijä
Tää on aika päräyttävää. Mut koska mun kognitiivinen kapasiteettini on aiemmin sairastetun koronan vuoksi madaltanut, toivottavasti väliaikaisesti, niin en oikein osaa päättää, mitä tästä on ajateltava, jos mitään. Kaikki rokottamattomat varmaan on ainakin jo sairastaneet?sivustahuutaja kirjoitti: ↑20.09.2022 14:51 Vaimon duunipaikalla 40 oireetonta meni testiin matkan vuoksi. 8:lla oli korona.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Rokotus ei muistaakseni suojaa enää omikron-tartunnalta ja sairastumiselta. Rokote kai vain lieventää tautia. Ja aiemmin sairastettu tauti antaa omikronia vastaan saman suojan kuin rokote.
Kuolemat lisääntyivät aika vauhdilla elokuun puoliväliin asti. Nyt kasvu on taittunut. Norja on jo jäänyt taaske, kohta oltaisiin saatu kiinni Tanska.
Kuolemat lisääntyivät aika vauhdilla elokuun puoliväliin asti. Nyt kasvu on taittunut. Norja on jo jäänyt taaske, kohta oltaisiin saatu kiinni Tanska.
-
- Kitisijä
No mä just ajattelin, että tavallaan tuo on ihan ok tilanne, että nyt sitten rokotusten ja aiemmin sairastettujen tautien avulla sairastellaan koronaa keskimäärin aika lievänä versiona, ja samalla rakennetaan suojaa myös uusia aaltoja vasten. Tarkoitin vain, että jos jostain löytyy joku rokottamaton ja toistaiseksi sairastamaton, varmaan kerta kaikkiaan ei voi välttyä tartunnalta, jos ei ihan maakellariin vetäydy.sivustahuutaja kirjoitti: ↑20.09.2022 16:07 ^ Rokotus ei muistaakseni suojaa enää omikron-tartunnalta ja sairastumiselta. Rokote kai vain lieventää tautia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
päräyttävää.
Selkeästi!mun kognitiivinen kapasiteettini on aiemmin sairastetun koronan vuoksi madaltanut
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Ajattelin jo olevani immuuni, mutta sieltähän se iski ja tietysti niin että seuraavana aamuna olis pitänyt olla matkalla Italiaan. On kyllä ihme tauti, joka aamu arvotaan uudet oireet.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Nyt se taitaa olla lopulta täällä. Tällaista tautia mulla ei ole koskaan ollut: kuumetta 39, joka paikkaa särkee ja kolottaa. Kurkku on karhea. Testi kyllä näytti aamulla negaa, mutta huomenna testataan taas. Se vituttaa, ettei Panadol tunnu auttavan lainkaan.
Mä en ole ollut koskaan tällä tavalla kipeä, ettei pysty tekemään oikein mitään ja koko ajan sattuu. Se tekee minusta suunnattoman rasittavan lähipiiriä kohtaan. Mä tarviin hoitoa ja huomiota!
Mä en ole ollut koskaan tällä tavalla kipeä, ettei pysty tekemään oikein mitään ja koko ajan sattuu. Se tekee minusta suunnattoman rasittavan lähipiiriä kohtaan. Mä tarviin hoitoa ja huomiota!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kannattaa tökätä myös nieluun, mutta tuli sieltä eka plussa kun pelkkä nenä muutamaa tuntia aiemmin oli nega.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mullakin kun oli korona, niin hermostuin, kun vaimo ei ottanut mun sairautta riittävän vakavasti
-
- Kitisijä
Kuolemat suomessa nelinkertaistuneet tänä vuonna. Päivän luku n 6400, vuoden alussa 1400.
-
- Kitisijä
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-20000092 ... mitus-dlvr
Kiinan virus karannut. Saa nähdä mitä tapahtuu. Jos laittavat maan taas kiinni, se on paha globaalin talouden kannalta.
Kiinan virus karannut. Saa nähdä mitä tapahtuu. Jos laittavat maan taas kiinni, se on paha globaalin talouden kannalta.
-
- Kitisijä
^ Samaan aikaan labra-teoria elää edelleen:
https://www.wsj.com/articles/covid-19-m ... 1666905063
Geopolitiikan takia voisi olla ihan hyvä, jos Kiinan talous ottaisi hieman hittiä. Xi ei ehkä kokisi asemaansa niin turvalliseksi ja samaan aikaan länsi hakisi väkisinkin vaihtehtoja Kiinan tuotannolle.
https://www.wsj.com/articles/covid-19-m ... 1666905063
Geopolitiikan takia voisi olla ihan hyvä, jos Kiinan talous ottaisi hieman hittiä. Xi ei ehkä kokisi asemaansa niin turvalliseksi ja samaan aikaan länsi hakisi väkisinkin vaihtehtoja Kiinan tuotannolle.
-
- Kitisijä
Iivolla tartunta. Nyt me muutkin kuollaan!
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^Jos kulmakerroin ei lerpahda, mennä Ruotsin ohi että heilahtaa!
-
- Kitisijä
Kiinassa mielenkiintoiset hetket. En usko, etteikö CCP saisi mellakoita hallintaan.
-
- Kitisijä
Suomen kuvaaja on niin erilainen kuin muilla mailla niin tilastokeskus tai thl on pistänyt tuulemaan. Hashtag salaliitto. Hashtag valehtelu.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Mitäs tuumaatte siitä, kun kovapalkkainen johtaja toteaa "Nämä viralliset luvut ovat ihan tuubaa, oikeat luvut ovat paljon paremmat. Kaikki selviää teille sitten aikanaan"? Olisiko kuinka vakuuttava lausunto vaikkapa pörssiyhtiön toimitusjohtajalta?
Luvut kuitenkin näyttävät meillä merkittävää ylikuolleisuutta esim. Norjaan ja Tanskaan verrattuna, vaikka kuolinsyytä ei mitenkään rajattaisi:
https://ourworldindata.org/grapher/cumu ... NK~FIN~SWE
Luvut kuitenkin näyttävät meillä merkittävää ylikuolleisuutta esim. Norjaan ja Tanskaan verrattuna, vaikka kuolinsyytä ei mitenkään rajattaisi:
https://ourworldindata.org/grapher/cumu ... NK~FIN~SWE
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^ Uskoisin noista sitä kovapalkkaista johtajaa, joka on enemmän vastuussa ylikuolleisuuden estosta. Hänellä on virkavastuu, joten hän ei voi tehdä virhettä.