Viikko 12/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Terskaus?

välttämätöntä
1
25%
epätoivottavaa
1
25%
olemme osa DNA markkinointia
2
50%
EOS
0
Ei ääniä
EVVK
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Korona





Jotain melkein yhtä karmeaa?



saa apinatkin raivoihinsa?

Viimeksi muokannut Niba, 18.03.2020 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kaksi aikuista etätöissä kotona ja yksi nelivuotias kotihoidossa siinä sivussa. Saa nähdä mitä tästä tulee.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 16.03.2020 9:54 Kaksi aikuista etätöissä kotona ja yksi nelivuotias kotihoidossa siinä sivussa. Saa nähdä mitä tästä tulee.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.03.2020 10:12
exsu kirjoitti: 16.03.2020 9:54 Kaksi aikuista etätöissä kotona ja yksi nelivuotias kotihoidossa siinä sivussa. Saa nähdä mitä tästä tulee.

Kuva

:mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huoneiston viimeinen lämpöpallo poksahti. Kauan se kestikin.

Sitten testiin ledilampun kestävyys saunassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

McJanne kirjoitti: 17.03.2020 21:10Terskattu
Voitko lopettaa? Sun terskailuista on enemmän riesaa kuin arskan postailuista, jotka on nopeesti nollattu merkitse kaikki viestit luetuksi napilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

McJanne kirjoitti: 17.03.2020 23:38 Sitä odotellessa voit kernaasti lisätä minut estolistalle tai, noh, haistella vittua, the hell I care.
Äh, liikaa vaivaa. Kun vaan muistaa ettei tarvi avata viestiketjuja, jos tarjolla on vain arskaa ja janne.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kyllä nuo edelliset siksi verran kestämätöntä käytöstä edustavat, että
kyllä pitäisi järkevän ihmisen äänestää jaloillaan pysyäkseen terveenä, huh mitä itsekkyyttä ja omakehua! :shock: :( :)

Ehkä koetan unohtaa. Olenhan minä huomannut tämän naurettavan itsekehutyylin, mutta jotenkin tuo alkaa jo ällöttää oikeasti.

No jos koetan pysyä terveenä ja kirjoitella tuolle omalle palstalleni. Täällä on paljon kyllä hyvää asiaa eri ketjuissa. Se on Kitinän parasta antia.

Mutta oikeassa elämässä varsin pitkällä elämälläni en ole oikeassa elämässä kohdannut tällaista omahyväistä käyttäytymistä
näin suoraan. Toki monet ihmiset ovat oikeasti itsekeskeisiä ja luulevat itsestään enemmän kuin muista, elävässä elämässä, mutta
onhan mediassakin todettu, että kirjoituspalstoilla esim. vihapuhe on helpompaa kuin päin naamaa sanominen.

Siis sivuseikkana sanon, että minun juttuni ovat kyllä viimeisinä vuosina ollut ihan asiallisia. Huumoria sisältäviä, mutta olen pyrkinyt aina olemaan loukkaamatta ketään tai asettumaan kenenkään yläpuolelle ja olen miettinyt ettei hyvän maun rajaa ylitetä.

Mutta sikäli olen pantteri, joka ei pilkuistaan pääse, koska ennen viljelin liikaakin kaikenlaista ihan hassua huumoria, mikä ei uponnut muihin niinkään. Minun vikani on ollut se, etten ole hyväksynyt sitä, että muitten viljelemä kiroaminen ja väkivaltainen ote kirjoitukseen ja umpihuono käytös on ollut hyväksyttävämpää kuin hassu huumori ja mukavuus. Ihan tosi!

Mutta minut on otettu tosissaan varmaan kun olen hassusti korostanut itseäni. Voin katsoa siinä peiliin. En nimittäin oikeasti voi sietää OIKEITA
itsekkäitä ja itsestään enemmän luulevia ja idiotismia käytöksessä.

Minun täytyy säästää itseäni. Tyydyn mukavaan ystäväkaartiini oikeassa elämässä, joka pitää minua aina hyvänä joukkonsa jäsenenä.
Ja kun en ole ehtinyt kirjoittaa Kitinään paljoakaan niin vähennän vaikka kirjoituksiani ihan puhtaasti itseäni terveenä pitäen! :D 8)

Minä olen jotenkin suhtautunut ihme huumorilla näihin juttuihin ja teihin muutamiin, ja jättänyt omaan arvoonsa, mutta sitten vain
alkaa niin pää heilumaan kummastuksesta, että miten voi...

Ei tässä nyt viimeaikoina olekaan ollut paljoa minua "haukkuvia" juttuja. McJanne nyt aina heittelee jotain ikäänkuin vitsiksi kai.
Mutta ihan totisia juttuja on ollut ihan minimisti. Se johtuu siitä, että olen ollut siis maltillinen jo kymmenen vuotta.

No kunhan purin hiukan ajatuksiani.

Koettakaa nyt ihan tosi kuitenkin. Siis ajatteleva ihminen esiin!

MAALISARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.03.2020 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stadinarska kirjoitti: 18.03.2020 10:36 No jos koetan pysyä terveenä ja kirjoitella tuolle omalle palstalleni.MAALISARSKA
Minulle olet sekopää kylähullu, jonka juttuja en juurikaan lue. En oikein häiriinny, koska olet tosiaan jo niin sekopää. Mutta varmaan kaikkien kannalta parempi, että pysyisit omissa ketjuissasi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.03.2020 10:44
Stadinarska kirjoitti: 18.03.2020 10:36 No jos koetan pysyä terveenä ja kirjoitella tuolle omalle palstalleni.MAALISARSKA
Minulle olet sekopää kylähullu, jonka juttuja en juurikaan lue. En oikein häiriinny, koska olet tosiaan jo niin sekopää. Mutta varmaan kaikkien kannalta parempi, että pysyisit omissa ketjuissasi.
Olisi kyllä kiva tavatakin. Toki tällaisen törkymaininnan jälkeen mitä sanoit, se on haastavaa.
Minä olen kyllä täysin normaali yhteiskunnassa hyvin mukana pysyvä mukava ihminen ollut aina. Ihan niinkuin varmaan sinunkin sisältäsi löytyy livenä! :D

Olen täysin varma, että minä hiukan yllättyisin sinusta positiivisesti ja sinä minusta.

Mieti sinäkin mitä kirjoitat kuitenkin, sehän tuo viimeinenkin on tosi loukkaavaa. Pyytää ihan tosissaan

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asettelin kyselyn, siihen voi purkaa tuntojaan..
Tunnelma vähän kuin olisi liukastunut hevonpaskaan, lyönyt kallon katukiveykseen ja pikku hiljaa aivonesteet valuu asvaltille ja olet halvaantunut?
Ylermi käyttää sitten muuta kuin virka-asetta Arskaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Stadinarska kirjoitti: 18.03.2020 10:36 Minun täytyy säästää itseäni.
Jep. Onneksi se on helppoa. Muistathan tämän parin vuoden takaisen harjoitustehtävän:
James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2016 10:32 Harjoitustehtävänä on kirjoittaa seuraavat kymmenen viestiä siten, että et mainitse mitään itsestäsi. Et siis edes epäsuorasti. Kirjoitat ainoastaan ketjun aiheesta.
Muistaakseni se meni oikein hyvin. Ota tuo uudestaan käyttöön. Kymmenen viestin sijaan vaikka skabana Homien kanssa: pystyykö Homie olemaan röpöttämättä kauemmin kuin Arska jaarittelemasta itsestään?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: 18.03.2020 10:54 Asettelin kyselyn, siihen voi purkaa tuntojaan..
Tunnelma vähän kuin olisi liukastunut hevonpaskaan, lyönyt kallon katukiveykseen ja pikku hiljaa aivonesteet valuu asvaltille ja olet halvaantunut?
Ylermi käyttää sitten muuta kuin virka-asetta Arskaan?
Niin tosiaan tuossa olikin tuollainen kysely, huh ja heh... outs

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti: 18.03.2020 11:30
Stadinarska kirjoitti: 18.03.2020 10:36 Minun täytyy säästää itseäni.
Jep. Onneksi se on helppoa. Muistathan tämän parin vuoden takaisen harjoitustehtävän:
James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2016 10:32 Harjoitustehtävänä on kirjoittaa seuraavat kymmenen viestiä siten, että et mainitse mitään itsestäsi. Et siis edes epäsuorasti. Kirjoitat ainoastaan ketjun aiheesta.
Muistaakseni se meni oikein hyvin. Ota tuo uudestaan käyttöön. Kymmenen viestin sijaan vaikka skabana Homien kanssa: pystyykö Homie olemaan röpöttämättä kauemmin kuin Arska jaarittelemasta itsestään?
No tuo oli ilmanmuuta piristävän hauska tehtävä, parahin Urpiaiselävä! Minä luulen, että minä saatan voittaa koska - vielä kerran - tämä itsekeskeinen hassu kirjoittelu minun puoleltani on ollut satiiria koko ajan ja olen kyllä aika-ajoin sen aina pyrkinyt sanomaan.
Ja pystyn pysyttelemään hiljaa huopatossut jalassa vakavallakin naamalla pitkään. Pystyyköhän Home olemaan röpöttämättä. Ehkä? Me kuitenkin tapaamme hyvin harvoin, ja nyt Koronan aikana emme ainakaan, joten kuka voisi olla tuomari? Ehkä juuri jokin lentävä lintu, kuten sinä! :D

Mutta harjoitustehtävät ovat kivoja! Minä voin tehdä niitä aina uudestaankin!

Kiitos piristyksestä, olin jo tehnyt töitä tuon kirjoitukseni jälkeen ja hyvällä mielellä, kirjoituksessa jossa harmittelin oikeaa itsekkyyttä.
Niin, minä voisinkin koettaa lopettaa kaiken huumoriyrityksenkin. Ihan hyvin voisin tulla vakavaksi möllöksi harmaapääksi kirjoituksissani. Se ei ole kyllä oikeaa minua yhtään, mutta se olisi hauska koe. Uskoisin että pystyn näyttelemään sellaista(kin)(?)

Perhana kun piristit minua, MUTTA minun täytyy kyllä välttää noita muita omahyväisiä. Se idiotismi saattaa mennä oikeasti alitajuntaankin!

Parhaat lukijat: Minun täytyy siirtyä nyt taas töitten pariin. Olen hieman perässä tämän päivän työsuunnitelmistani! Mutta kirjoitelkaa ajatuksianne. Älkää loukatko tai ole oikeasti omahyväinen ja "parempi". Muuten minun täytyy taas harmistua...

MAALISARSKAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Töissä vastattiin tuleviin haasteisiin niin, että n. reilu kolmasosa irtisanottiin, per heti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 18.03.2020 15:28 Töissä vastattiin tuleviin haasteisiin niin, että n. reilu kolmasosa irtisanottiin, per heti.
Miksi ihmeessä? Lomautus on paljon järkevämpää. Kohta sen pelisäännötkin helpottuvat
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

YTt kuului tänään varmasti muuallakin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti: 18.03.2020 15:40YTt kuului tänään varmasti muuallakin?
Toimari pisti äsken sähköpostia yksikölle, mutta ei ollutkaan yyteet tällä kertaa vaikka yleensä firmassa on menty poispotkimisessa etupainotteisesti jos talouden tilanne huononee. Toisaalta saatiin melko iso diili sovittua juuri ennen koronaa niin se voi kannattaa muutaman kuukauden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 18.03.2020 15:33
nokkaelain kirjoitti: 18.03.2020 15:28 Töissä vastattiin tuleviin haasteisiin niin, että n. reilu kolmasosa irtisanottiin, per heti.
Miksi ihmeessä? Lomautus on paljon järkevämpää. Kohta sen pelisäännötkin helpottuvat
No firma ei oikeastaan ole sampo. Epäonnistuneita rekrytointejakin. Alaiseni kävi aikaisin aamulla toimistolla, ja siellä oli lukkoseppä töissä. Huomasi sitten ettei päässyt enää sisään :(
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 12/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten arvelinkin Maailma pelastuu! ESA on todennut kuinka tuotannon vähentyminen on parantanut ilmanlaatua kaikkialla maailmassa, nyt kaikki näkevät viimein kuinka tapahtuu maailman pelastus, tai mitä se vaatii, tuotannon vähentämistä ja kulutuksen , puhtaampia energianlähteitä etc.

https://edition.cnn.com/2020/03/16/asia ... index.html
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin