Auttakaa

Yleinen lätinä jä kitinä
Mimmuzka
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 17.05.2020 9:44

Auttakaa

Viesti Kirjoittaja Mimmuzka »

Hei rakkaat toveri. En kaipaa ilkeilyä enkä naureskelua.. Kaipaan tukea ja neuvoja.. Olen juonut lähes 3kk jokapäivä.. Koitin soittaa lopettaa seinään mutta olot kävi niin raskaiksi että ratkesin.. En voi lähteä katkaisu hoitoon.. Auttakaa miten selviän itse kotona.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Auttakaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ei juomiseen auta muu kuin Jamppa Tuominen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Auttakaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 17.05.2020 10:56 Google-translate. Onko perintöä tiedossa?

Eipäs tullut mielenkään tuollainen kalastelu, että aloitetaan ongelmilla ja vasta myöhemmin tulisi vastustamaton tarjous.Täällähän oli jokin aika sitten eräs aika ilmeinen googletranslate, mutta jos tämä on sellainen, on paljon sofistukoituneempi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nennenneux
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 17.05.2020 22:43

Re: Auttakaa

Viesti Kirjoittaja nennenneux »

Mimmuzka kirjoitti: 17.05.2020 9:49 Hei rakkaat toveri. En kaipaa ilkeilyä enkä naureskelua.. Kaipaan tukea ja neuvoja.. Olen juonut lähes 3kk jokapäivä.. Koitin soittaa lopettaa seinään mutta olot kävi niin raskaiksi että ratkesin.. En voi lähteä katkaisu hoitoon.. Auttakaa miten selviän itse kotona.
Olen itse ollut nyt kaksi vuotta raittiina sen jälkeen, kun yritin vuosien ajan turhaan lopettaa, joten ainakin se on mahdollista. En osaa sanoa, miten tuo akuutti putkesi katkeaa, mutta jos olet juonut kolme kuukautta yhtä soittoa, olet varmaan juonut aikaisemminkin, ja aikaisemmatkin putket ovat kai katkenneet jotenkin. Eiköhän tämäkin putki siis vielä katkea jollakin tavalla.

Tärkeätä on, että sen jälkeen ei ala uusi putki. Se taas onnistuu vain jättämällä alkoholi kokonaan. Alkoholistiksi tullaan vähitellen juomalla kauan ja paljon, mutta alkoholistista ei palata vähitellen vähentelemällä "normaaliksi" alkoholinkäyttäjäksi. Sitä ei kukaan halua kuulla, mutta sen oivaltaminen on ratkaisevan tärkeää.

Alkoholin ehkä paskin puoli on se, että kun siihen on tottunut, mikään ei ensin tunnu ilman sitä hauskalta eikä edes siedettävältä. Siksi siihen on saatava aluksi etäisyyttä, ja siinä kyllä apu on paikallaan. Ainakin itselleni antabusryhmään kuuluminen useamman kuukauden ajan oli varmaan toinen ratkaiseva juttu alussa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Auttakaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla olisi tiedossa Markku Ritaluomalta ja Regina Chilubanalta Sambian tulliin jäämä sadan miljoonan arvoinen kulttaharkkolasti. Tarvisin miljoona euroa tullivirkailijoiden lahjomiseen, jotta saan lastin Suomeen. Jos joku auttaa, saa 10% lastin arvosta.

Asia täytyy hoitaa salaisesti, jotta Sambian viranomaiset eivät saa vihiä asiasta.

Asialla on kiire, koska on tiedossa, että jos lastille ei löydy omistajaa pikaisesti, se pakkohuutokaupataan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin