sivustahuutaja kirjoitti: ↑31.08.2020 16:25 Piti vaihtaa sivua, että konteksti selvisi. Ei ollut baarijuttu.
Juu, ei. Mä olin taas eksynyt ketjun aiheesta...
sivustahuutaja kirjoitti: ↑31.08.2020 16:25 Piti vaihtaa sivua, että konteksti selvisi. Ei ollut baarijuttu.
Mua kiinnostais pelata Tinderiä testimielessä, kun usein väitetään, että vain parhailla natsaa ja enemmistöllä ei irtoa mitään. Livenä naiset on aina tehneet aloitteita, niin ilmeisesti en ole susiruma ja oon massasta erottuvaa tyyppiä, niin olisi mielenkiintoista tietää miten itse siellä pärjäisi. Mutta kun en halua nykyisestä luopua ja varattuna en kehtaa alkaa leikkimään. No eipähän pääse kuvitelmat murenemaan...
Pätee sinnekin.
Vastaatko paremmin 11.11 tekstiini, parahin Homeenpoika. Aivan varmasti osaat vastata!! Vastaa hyvin ja ota joka kohta mukaan jos mahdollista. Kiitos!
Vastaan kuule joskus vähän myöhemmin noihin ketjuihin. Takana 4 huonosti nukuttua yötä, en nyt jaksa. Ongelmia nettailussa on myös jos kitjastot taas suljetaan...Stadinarska kirjoitti: ↑26.11.2020 11:13Vastaatko paremmin 11.11 tekstiini, parahin Homeenpoika. Aivan varmasti osaat vastata!! Vastaa hyvin ja ota joka kohta mukaan jos mahdollista. Kiitos!
MARSKI
Nuku hyvä ihminen, arvelinkin, että oletko kunnossa!Homeboy65 kirjoitti: ↑26.11.2020 11:23Vastaan kuule joskus vähän myöhemmin noihin ketjuihin. Takana 4 huonosti nukuttua yötä, en nyt jaksa. Ongelmia nettailussa on myös jos kitjastot taas suljetaan...Stadinarska kirjoitti: ↑26.11.2020 11:13Vastaatko paremmin 11.11 tekstiini, parahin Homeenpoika. Aivan varmasti osaat vastata!! Vastaa hyvin ja ota joka kohta mukaan jos mahdollista. Kiitos!
MARSKI
Tästähän on ollut puhetta ennenkin, mutta sun kannattaisi hankkia halpa läppäri. Voit jakaa kännykän nettiyhteyden läppärille, jos sulla on ns. älykännykkä. Jos sulla on aivan peruskapula, saattaa olla että tarvitset uuden kännykän myös.Homeboy65 kirjoitti: ↑26.11.2020 11:23Vastaan kuule joskus vähän myöhemmin noihin ketjuihin. Takana 4 huonosti nukuttua yötä, en nyt jaksa. Ongelmia nettailussa on myös jos kitjastot taas suljetaan...Stadinarska kirjoitti: ↑26.11.2020 11:13Vastaatko paremmin 11.11 tekstiini, parahin Homeenpoika. Aivan varmasti osaat vastata!! Vastaa hyvin ja ota joka kohta mukaan jos mahdollista. Kiitos!
MARSKI
Kiitos vaan infosta mutta jos hankkisin läppärin ja nettiyhteyden niin addiktoituisin liikaa. Mailin lisäksi minulla on vaan viihdekäyttöä.James Potkukelkka kirjoitti: ↑30.11.2020 10:48Tästähän on ollut puhetta ennenkin, mutta sun kannattaisi hankkia halpa läppäri. Voit jakaa kännykän nettiyhteyden läppärille, jos sulla on ns. älykännykkä. Jos sulla on aivan peruskapula, saattaa olla että tarvitset uuden kännykän myös.Homeboy65 kirjoitti: ↑26.11.2020 11:23Vastaan kuule joskus vähän myöhemmin noihin ketjuihin. Takana 4 huonosti nukuttua yötä, en nyt jaksa. Ongelmia nettailussa on myös jos kitjastot taas suljetaan...Stadinarska kirjoitti: ↑26.11.2020 11:13
Vastaatko paremmin 11.11 tekstiini, parahin Homeenpoika. Aivan varmasti osaat vastata!! Vastaa hyvin ja ota joka kohta mukaan jos mahdollista. Kiitos!
MARSKI
Myyjäliike auttaa käytännön toimissa, jos tarvitset apua.
Kokonaiskustannus eo:lle lienee n 300€ tietokone, puhelin 100€. Puhelimen netin sisältävä liittymä alkaen 10€/kk. Ymmärrän toki, että jos rahat ovat tiukalla, tuo on iso summa.
Ps. Tietysti pelkkä kännykkäkin riittää, ei tietokone ole välttämätön. Silloin selviät satasella ja noita saa osamaksullakin 5€/kk tasolla, jos sulla on luottotiedot ok.
Tuo on merkittävä pointti.Homeboy65 kirjoitti: ↑30.11.2020 11:22Kiitos vaan infosta mutta jos hankkisin läppärin ja nettiyhteyden niin addiktoituisin liikaa.James Potkukelkka kirjoitti: ↑30.11.2020 10:48Tästähän on ollut puhetta ennenkin, mutta sun kannattaisi hankkia halpa läppäri. Voit jakaa kännykän nettiyhteyden läppärille, jos sulla on ns. älykännykkä. Jos sulla on aivan peruskapula, saattaa olla että tarvitset uuden kännykän myös.
Myyjäliike auttaa käytännön toimissa, jos tarvitset apua.
Kokonaiskustannus eo:lle lienee n 300€ tietokone, puhelin 100€. Puhelimen netin sisältävä liittymä alkaen 10€/kk. Ymmärrän toki, että jos rahat ovat tiukalla, tuo on iso summa.
Ps. Tietysti pelkkä kännykkäkin riittää, ei tietokone ole välttämätön. Silloin selviät satasella ja noita saa osamaksullakin 5€/kk tasolla, jos sulla on luottotiedot ok.
Siis pyysin sinua vastaamaan paremmin!
No. Treenaamattoman ja punapään tai blondin lisäksi pidän rehevistä daameista. Aika isot daisarit. Meikkiä, huulipunaa, kynsilakkaa. Naisellinen pitää siis olla. Rehevä, ronski luonne myös. Vaikka mitäs tässä haaveilemaan. Olen ulkopuolella. Nussiva Maailma, U know.Stadinarska kirjoitti: ↑03.12.2020 13:13Siis pyysin sinua vastaamaan paremmin!
Sinähän suollat kynästä vaikka kuinka paljon tekstiä! Nyt kommentoimaan mieluimmin joka asiaa!
Odottaa hovikirjoittajaltaan Homeenpojalta seuraava henkilö:
JOULU