Joulunviettosi

Yleinen lätinä jä kitinä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten vietät tulevan joulun? Itse jään lomalle 18. päivä. Perheen kesken, aattona anopin notkuvien ääreen. Lahja-asiat mietittyinä, osin ostettuina. Omaa äitiä olisi myös mukava nähdä, vaikka onkin riskiryhmäläinen. Varmaan Sorsapuiston tekojäillä ja hiihtämässä lasten kanssa tulee paljon käytyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Koronajoulu. Ollaan suunniteltu, että ollaan kotona eikä nähdä ketään. Laitetaan hyvää ruokaa ja skipataan perinteiset jouluruuat kokonaan. Joulukuusta, tai muita joulukoristeita, tuskin laitetaan tänäkään vuonna. Joululahjat on jo hankittu, jaettu ja otettu käyttöön.

Joo, ei olla oikein jouluihmisiä :D

Kun kesälomaa ei ehtinyt kunnolla pitämään, niin olin ajatellut hyödyntää joulun vapaapäivät saadakseni pitemmän loman, mutta nyt näyttää ettei tässä vieläkään ehdi lomailemaan. Tää korona-aika on ihmeellinen kombinaatio kiirettä ja lomautusuhkaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ydinperheen kanssa. Yleensä appivanhemmat käyneet joulupuurolla, mutta vaimostani kiinni (kuinka kovaa koronakuria heidän suojaamisekseen pitää), käyvätkö nyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

5 pv täyseristys perheen parissa normaalien edeltävien vorotoimien lisäksi, sitten vierailu vanhempien luona.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äidin kanssa systerin luo. Jouluruokia, lahjojen jakaminen, seurustelua, pientä juopottelua. Sitten kotiin juomaan viskiä. :miitti: :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Porukoille jouluksi. Reilu eristäytyminen ennen reissua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En vietä joulua, kotoilen vain. En tapaa ketään enkä mene minnekään paitsi lenkille. Luen ja juon ainakin glögiä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulunviettosi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oma perhe + mun äiti meillä kotona. Ollaan jouluihmisiä ja varmaan kaikki perinteiset jouluruoat ja systeemit. Ihan hirveä helpotus ettei mitään laajempaa perhepiiriä, vaan rauhallisesti. Suunnitelmana syödä suklaata, pelata lautapelejä ja katsoa piirrettyjä. Olispa lunta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin