Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja huima »

Jumalauta elämä on hetkittäin niin ihanaa, kun debuggaa ongelmia.

Tietysti ne ongelmat tulevat esille VAIN kivoissa erikoistapauksissa, ja tietysti minä törmään siihen erikoistapaukseen ja joudun selvittelemään sitä. Noh, tulipa opittua taas uusia kivoja asioita, ja itkettyä kuin mies kun piti katsoa mitä konepellin alla tapahtuu.

Voi Nyyh ja Nuuh!

Tänään keikka ja ... ainakin olutta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää. Onneksi tänään ei tarvitse lähteä ihan maailmanääriin ajamaan, vaan pääse kohteeseen ihan julkisilla.

Kauhea kasa paperihommia rästissä eli tekemisen puutetta ei tälle päivälle ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hyvää nimipäivää, kaimat!

Kukka- ja suklaalähetykset voi lähettää suoraan työpaikalle, tai vaihtoehtoisesti tuoda ne Studio 51:seen tossa 19:00 jälkeen.

Kehuttakoon myös, että olen kerrankin ajoissa töissä ja ehdin jo lakkaamaan kynnetkin!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Huomenta! Pitkästä aikaa virkeä olo heti aamusta. :) Tänään lähden landelle. Autossa on jo ruoat, kaljat ja lämmintä vaatetta. Ei siellä nyt ole hirveästi mitään tekemistä, mökkikin on pirun kylmä ja homeinen. Mutta siellä saa olla rauhassa, saunoa ja ampua ritsalla oravia.
Patz

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Tänään lähden landelle.
Tuutko korjaamaan mun tietokoneen la tai su? :mrgreen:
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Hyvää nimipäivää, kaimat!

Kukka- ja suklaalähetykset voi lähettää suoraan työpaikalle, tai vaihtoehtoisesti tuoda ne Studio 51:seen tossa 19:00 jälkeen.

Kehuttakoon myös, että olen kerrankin ajoissa töissä ja ehdin jo lakkaamaan kynnetkin!
Katos, enhän mä edes huomannut mikä päivä tänään oli :? Onnea ylämummulle (ja muille) nimpparin johdosta, riittääkö jos tuon itseni sinne Studiolle?

Kerrottakoon että meinasin totaalisti nukkua pommiin. Noh, onneksi sentään heräsin omatoimisesti VAIN tunnin myöhässä normaalista ja silti myöhästyin vain 10 minuuttia.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Tänään lähden landelle.
Tuutko korjaamaan mun tietokoneen la tai su? :mrgreen:
Voisin mä ehkä tullakin. En vaan tiedä osaanko sille mitään sen enempää tehdä.

Niin, ja onnea nimpparin johdosta!
Patz

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:Katos, enhän mä edes huomannut mikä päivä tänään oli :? Onnea ylämummulle (ja muille) nimpparin johdosta, riittääkö jos tuon itseni sinne Studiolle?
Thanks! Muista valella itses suklaalla ja ripotella ruusunlehtiä päälle tullessas.
Patz

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Voisin mä ehkä tullakin. En vaan tiedä osaanko sille mitään sen enempää tehdä.
Lue noi ohjeet tuolta nördeosastolta :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Joku piti taas valveilla puolet yöstä, ja taas on silmät ihan ristissä *haukotus*. Naapurikin on päättänyt aloittaa remontin, poraus alkoi jo klo 6, riemukasta!!

Tänään töiden jälkeen kotio syömään naminami-lohta (mies on vapaalla) ja illalla hyvässä seurassa pari olutta ja paljon juoruja ;)

Mä sain eilen ihanan ison vaaleanpunaisen ruusun :h: (ja suklaata). Ensimmäinen reaktio oli jostain syystä automaattisesti "mitä sä olet tehnyt?". :D Women....
The great club outshines the individual, always and forever.
Pikku-Akka

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Patz kirjoitti:Hyvää nimipäivää, kaimat!
Kukka- ja suklaalähetykset voi lähettää suoraan työpaikalle...
Kiitos samoin! Mä oon jo nimpparilahjani saanu viime viikolla..

Alotin aamulla puhelakon, kun ukko ei ikinä kuule mitä sanon. Sama säästää omaa ääntä.
RolloTomasi

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta teille =)

ja iltaa meille...

Kohta on joulu eli loma, mutta ei viela. Tiistai-iltana vasta.

Hyvaa perjantaita.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia!
Näin väsynyt en ookaan taas vähän aikaan ollukaan. Onneksi teitä tuntuu olevan muitakin. ;) Kukamuka käski alkaa siivoomaan ja sumppia ryystämään illalla? Eihän sellasen jälkeen pysty nukahtamaan.. Eikä siellä luukussa vieläkään mitään siistiä ole.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja cardic »

Elppis kirjoitti: Mä sain eilen ihanan ison vaaleanpunaisen ruusun :h: (ja suklaata). Ensimmäinen reaktio oli jostain syystä automaattisesti "mitä sä olet tehnyt?". :D Women....
ton takii ma en naisille ruusuja ostakkaan, enka pahemmin muitakaan lahjoja
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Mä sain eilen ihanan ison vaaleanpunaisen ruusun (ja suklaata). Ensimmäinen reaktio oli jostain syystä automaattisesti "mitä sä olet tehnyt?". Women....
Huomenta KITY runkkarit. Viikonlopun ilot lähestymässä, siivousta, pyykinpesua, silitystä, ruuanlaittoa, soitantaa, napostelua ja totta kai intiimejä hetkiä.

Mitä tuohon Elppiksen tekstiin tulee, itselläni nuoruusajoilta, karmaiseva kokemus kukkien tuomisesta kotiin. Toin nimittäin ihan yllättäen kerran kukkia kotiin töistä tullessani, ihan vaan sen takia, että mieli oli hyvä ja että rakastin silloista EX:ääni. Kyllä sain tappavia katseita ja epäilyksiä, että olenko tehnyt jotain tai onko mulla jokin vieras nainen. Siinä oli selittämistä, että ihan puhtaasta omatunnosta ja rakkaudesta häntä kohtaan näin tein. Siihen meni mun into tuoda kukkia kotiin EX-temporeena, ainakin EX:ni suhteen. Enkä 20 vuoteen näin tehnyt ellei ollut jokin merkkipäivä tai joku muu hyvä painava syy kukkien tuomiseen, minkä hän tiedosti itselleen, kukkien antamista varten.
Ne Naiset :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Lue noi ohjeet tuolta nördeosastolta :mrgreen:
Ja jumalauta!

Juuri kun annoin "Revenge Of The Nerdsin" vakuuttaa, että maailma kuuluu lopussa meille, puun takaa tulee joku jocksi strapsit kolisten ja skoraa - ja MEITÄN ohjeilla. On tämä niin väärin!

Onneksi "Wiredissa" on ihailijakuva Linus Torvaldsista bikineissä *runkulle*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

cardic kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mä sain eilen ihanan ison vaaleanpunaisen ruusun :h: (ja suklaata). Ensimmäinen reaktio oli jostain syystä automaattisesti "mitä sä olet tehnyt?". :D Women....
ton takii ma en naisille ruusuja ostakkaan, enka pahemmin muitakaan lahjoja
Ihan hymyissä suin kysyin ;) Olin kyllä niin hämilläni, että taisin (taas) punastua.. En mä koskaan mitään kukkia saa. Ehkä sen takia en saa, että se tuntuis aina näin hyvältä (miehen näkökantaa etsien)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Patz kirjoitti:Hyvää nimipäivää, kaimat!

Kukka- ja suklaalähetykset voi lähettää suoraan työpaikalle, tai vaihtoehtoisesti tuoda ne Studio 51:seen tossa 19:00 jälkeen.

Kehuttakoon myös, että olen kerrankin ajoissa töissä ja ehdin jo lakkaamaan kynnetkin!
Hyvää nimipäivää vaan ja toivottavasti on hauska ilta Studio 51:ssä.

Se olis enää muutama yö, jonka jälkeen pääseekin 4 päiväksi Saksaan nauttimaan paikallista olutta ja vieraanvaraisuutta. Saas nähdä onkohan sitä aikaa ostella mitään joululahjoja.
Exsat

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Ensin pakollinen käsiraportti. Vain muutama syvin kohta on edelleen auki, muualla näkyy jo uutta ihoa. Ruvetkin lähtivät eilen saunassa kokonaan. Hyvin suurella todennäköisyydellä pääsen jo ensi viikolla salille! Jesh.

Tänään wannabe-atk-tukeilua (=juoruilua), vähän shoppailua ja illalla tortilloja ja olutta.

Onnea nimipäiväsankarille/reille!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis mitä? Sannulla oli eilen synttärit ja mä en tiennyt mitään?
No, myöhästyneet onnittelut täältäkin sitten vain!

(Mäpäs voisinkin lähtee juhlistaa Sannun synttäreitä esimerkiks Kallioon karaoken pariin..Anyone?? ;)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Voitteko kuvitella? Eilen en ollut töissä, enkä myöskään kityillyt!
Tupla O-ou :shock: Muutenkin koko päivä meni unenpöpperössä, reippaiden yöunien takia olen kyllä nytten vieläkin ihan homeessa. Aamusuihku olis varmaan herätellyt, mutta ei ehtinyt kun nukuin pommiin ja lähtö kotoo-töihi! oli alle 10min. Lainan sain ja korkokin pysyi alle 5% :ohyeah:

juuh, ja pankkikin vaihtuu tässä samassa rytäkässä... ens viikolla sitten pääsee soppailemaan joululahjoja!
Viimeksi muokannut Dumari, 09.12.2005 9:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Nyt mä oon nähnyt sen. Se oli pieni ihan pienen ihmisen näkönen ja liikku hassusti. Ja sillä oli kaikki hyvin <3
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:Hyvää nimipäivää, kaimat!

Kukka- ja suklaalähetykset voi lähettää suoraan työpaikalle, tai vaihtoehtoisesti tuoda ne Studio 51:seen tossa 19:00 jälkeen.

Kehuttakoon myös, että olen kerrankin ajoissa töissä ja ehdin jo lakkaamaan kynnetkin!
Ole hyvä, mulla oli jo, toisten nimmaripäivinä liputetaan, jos olisit eilen nimesi saanut voisi vetää weird things johtopäätöksiä..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

TPK. Yöllä ei ehtinyt nukkumaan, kun puhuin puhelimessa. Yösoitot on ihania. Aamulla ei voinut venyä sängyssä pitkään kun oli tarvetta lähteä aamulenkille. Olo siis on kuin olisi nukkunut hassut kuusi tuntia ja käynyt heti aamulla kiertämässä Töölönlahden ja Tokoinrannan juosten.

Ja nyt pitäisi jaksaa painaa viiteen asti duunia. :shock: Kaffia...
Exsat

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mida kirjoitti:Nyt mä oon nähnyt sen. Se oli pieni ihan pienen ihmisen näkönen ja liikku hassusti. Ja sillä oli kaikki hyvin <3
Onnea sinnekin. :)
Vastaa Viestiin