Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Meik »

Mida kirjoitti:Nyt mä oon nähnyt sen. Se oli pieni ihan pienen ihmisen näkönen ja liikku hassusti. Ja sillä oli kaikki hyvin <3
Ja miten upeen näköinen (ja eteenkin kuuloinen) se pieni sydän on kun se sykkii :h: Uskomattoman kokoinen se pää :D

Kesäkuussa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Höh, iltamat peruuntui ja luvassa sohvalla loikoilua. En siivoa, EN! Ja vielä kerran EN!

Aamukahvit tässä lafkassa on kuin kanalaan astuisi. Käläkäläkälä x 17 naista. Argh.. Munkkipossu oli tosin namia :P

Midalle :h: ja onnea odotukselle!

Patz:lle ja muille nimeään juhliville onnentoivotukset 8)

Hmm... mitäköhän sitä myis että sais vähän rahaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomentapäivää. Illan suunnitelmat muuttu, enkä mä saakkaan paria kaljaa ja hyvää seuraa. No okei, hyvää seuraa saan, mutta paljon pienemmässä paketissa. Eli siskon tyttöä hellimään illaks.
Aamupäivä pitäs käyttää tehokkaasti siivoten ja tiskaten, iltapäivällä salille ja sitten nokka kohti vantaata.

Onnittelut Midalle ja päivänsankareille!
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kiitos kiitos.

Joo, kesäkuu on laskettu aika. Tai oikeestaan siinä puolivälissä, mutta musta on helpompi ajatella sitä koko kuuta, ku lasketusta ajasta on heittoa +-2vkoa.

Sykettä ei tällä kertaa kuunneltu, sen olin päässyt kuulemaan jo aiemmin. Mutta kun se kätilö sen laitteen laitto mahalle, ni en kyllä silmiä näytöstä irrottanu ennen ku esitys loppu.

Hassusti nytkähteli siellä koko kroppa. Paljon tilaa sillä ja noi liikkeet ei vielä oo mitenkäs hallittuja :-) Ja näky sormet ja varpaatki, vatsalaukku ja selkärankaki. Ihan selkeästi näky. Etenki ku vertaa johonki itestä otettuun ultrakuvaan ni kyl on reilus 20 vuodes kehittyny. Ei tarvi tosta kuvasta enää arvailla, että missäs kohtaa siinä se mukula sit o.

:h:

Kyl taitaa kestohymy ol pääl koko päivän.
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mida kirjoitti: hehkuttaa
Mä oon vähän kateellinen. *näkee päiväunia omasta raskaudesta(sitten joskus)*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mida kirjoitti:Kiitos kiitos.

Joo, kesäkuu on laskettu aika. Tai oikeestaan siinä puolivälissä, mutta musta on helpompi ajatella sitä koko kuuta, ku lasketusta ajasta on heittoa +-2vkoa.

Sykettä ei tällä kertaa kuunneltu, sen olin päässyt kuulemaan jo aiemmin. Mutta kun se kätilö sen laitteen laitto mahalle, ni en kyllä silmiä näytöstä irrottanu ennen ku esitys loppu.

Hassusti nytkähteli siellä koko kroppa. Paljon tilaa sillä ja noi liikkeet ei vielä oo mitenkäs hallittuja :-) Ja näky sormet ja varpaatki, vatsalaukku ja selkärankaki. Ihan selkeästi näky. Etenki ku vertaa johonki itestä otettuun ultrakuvaan ni kyl on reilus 20 vuodes kehittyny. Ei tarvi tosta kuvasta enää arvailla, että missäs kohtaa siinä se mukula sit o.

:h:

Kyl taitaa kestohymy ol pääl koko päivän.
Jaahas sait siis oman akvaarion? Koska akvaariohan se on! Onnea akvaarion äärelle!
Pyyhin Netikettiin..
Runkkis

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tunnen itseni juopoksi, selkärangattomaksi paskaksi. Eilen töistä lähettyäni päätin sitten käydä "yhdellä"... Asia johti toiseen ja yhden oluen lisäksi tuli juotua muutama olut ja jonkinverran Jaloviinaa (muiden tarjoamana sekä itse ostamalla)... Onneksi olin niin fiksu, että tyhjensin hieman vatsaani klo 3.25 nautituista Jalluista, että päässäni surraa tän enempää. Taisi sali jäädä tältä päivältä väliin...

Kaipasin sääliä, hierontaa, piiskaa, jaffaa, huomiota, kebabbia, unta ja uuden elämän...
slam

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja slam »

Jokseenkin ollut taas mieli maassa, mut tännään voisi vaikka viinoa juoda yksikseen. Lisää kityläisiä ylöjärvelle, mut täytys varmaan tehä lähetystyötä...

oli aikas jäiset tiet. vetelin liikennevaloista vasemmalle hieman kahvassa tahallani, niin takana tuleva henkilöauto ei uskaltanut paljoa lähelle taakse tulla enää rampissa... :lol: Mukavaa kun on takaveto! :)

Yksi ford-transiitti oli vedetty suoralta (60km alueelta) tieltä ojaan... hmm. ihmettelin sitä hetken ohi mennessä...

ps. ja väsyttää
Pikku-Akka

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mida kirjoitti:Joo, kesäkuu on laskettu aika. Tai oikeestaan siinä puolivälissä, mutta musta on helpompi ajatella sitä koko kuuta, ku lasketusta ajasta on heittoa +-2vkoa.
Onnittelut täältä meitiln perheeltäkin. Oma kakru on jo 2vee ja pikkukakkosta mietin.. Välillä kuumetuttaa mutta ei vielä tarpeeksi. Tosiaan, l.a. meni 15 päivää yli itelläkin..
killkill

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:mitäköhän sitä myis että sais vähän rahaa?
Sisäelimiä lienee Kityläisen turha tarjota, ne kun lienevät etanoli-damagea saaneet vähintään kohtuullisesti. Miten olis toinen korvanlehti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:mitäköhän sitä myis että sais vähän rahaa?
Sisäelimiä lienee Kityläisen turha tarjota, ne kun lienevät etanoli-damagea saaneet vähintään kohtuullisesti. Miten olis toinen korvanlehti?
Paljonkohan mun hiuksista maksettais?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Rai Rai!

Tosiaankin kiinalaisessa lounas nykästy huiviin, Mehikon leike "lansakalaisilla" oli ihan hyvää. Uudelle myyjälle pitää aina "lautalangasta" vääntää mitä haluaa. IhQ-fiilis, päseee tulevaisuutta suunnittelemaan, toivottavasti maanantaina ei tule kovaa tuomiota polven suhteen.. (elppa! ei ole kiva tuo sun allekirjotus :( )
Faghag

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hmm..... onhan se mukavaa kun ihmisillä on mielipiteitä ja elämänkatsomuksia, mutta onkohan nyt ihan sopivaa levitellä äärimmäisiä mielipiteitään keskustelufoorumilla, jonka tarkoitus on kuitenkin kaikessa ystävyydessä keskustella maailmanmenosta toisia käännyttämättä oman uskonsa, aatteensa tai puolueen katsantokannan mukaiseen dogmiin?

Yleensä vahvan mielipiteen ja vakaumuksen omaavat henkilöt eivät ole valmiita kuuntelemaan tai kunnioittamaan muiden mielipiteitä vaan tuomitsevat ne jo alkuunsa "vääriksi", koska ne eivät mukaile sitä omaa "oikeaa" käsitystä.

Tämä kommennttina PetriFB:n varsin vahvoihin ja värittyneisiin mielipiteisiin avaamissaan ketjuissa. PetriFB, kunnioitan vakaumustasi, kunnioita sinäkin muiden ja esitä sitä aitoa humaanisuutta ja ihmisrakkautta, mitä Raamatussakin peräänkuulutetaan, äläkä lyö ihmisiä Sillä-Suurella-Kirjalla tuomitsevasti otsaluuhun. Kuten Jeesuskin sanoi, että vain Jumalalla on valta tuomita eläviä ja kuolleita... meidän erehtyväisten ihmisten on osattava olla armollisia niin itsellemme kuin muille lähimmäisille.

Muista hyvä mies Veikko Hurstia, parannuksen tehnyttä alkoholistia, jolla riitti myötätuntoa muille ihmisille. Onhan yksi parannuksen tehnyt syntinen arvokkaampi taivaisten valtakunnassa kuin kymmenen toisia tuomitsevaa vanhurskasta, kuten Raamatussakin sanottiin.

Se on kyllä kumma asia, kun kristityillä harvemmin on sitä aitoa toisten ihmisten auttamisen ja palvelemisen halua, kuten mm. buddhalaisuudessa korostetaan ja jonka huomaa aasialaisten ihmisten jokapäiväisessä käytöksessä ja muiden ihmisten kohtelussa. Miksi pitää tuomita? Miksi ei voi tuntea aitoa myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan?
Viimeksi muokannut Faghag, 09.12.2005 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Paljonkohan mun hiuksista maksettais?
Jumalauta nainen! Niihin et kajoo! Tai sit myyt ne mulle :)
slam

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja slam »

jauh, lihakset on täynnä verta... jotain hyötyä työstäkin... on muuten vasemman käden hauis kasvanut, halleluja
Exsat

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Onko Gattaca lähtenyt omatoimisesti?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Meik »

slam kirjoitti:jauh, lihakset on täynnä verta... jotain hyötyä työstäkin... on muuten vasemman käden hauis kasvanut, halleluja
Runkkaatko sä vasurilla?
tuulenpuiska

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti: Mä sain eilen ihanan ison vaaleanpunaisen ruusun :h: (ja suklaata). Ensimmäinen reaktio oli jostain syystä automaattisesti "mitä sä olet tehnyt?". :D Women....
Ja tähän oikea vastaus on tietysti: "Olen mennyt rakastumaan sinuun" (ja pusu päälle)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:Onko Gattaca lähtenyt omatoimisesti?
Ehkä Varkaudessa on vielä sähköt poikki?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miten se nyt näin?! Kellon piti soida 8.30.. Heräsin ihmeelliseen valoisuuteen, ja kas kummaa klo oli 10.24 :shock: Ja edelleen väsyttää. Piti ehtiä käymään salillakin ja Pirrsmassa ennenku wannabe-atk-tukeni saapuu, mutta jätän suosiolla se pitemmän reissun nyt tuonnemmaksi. Naamakinhan tuolla jäätyis talsiessa, 13,3 asteen pakkasessa, hyi. No, nyt äkkiä vaatteet ja aatteet niskaan ja menoks.

Ja onnittelut nimpparisankareille!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 09.12.2005 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:...
Toi sun ava saa panetuksen aika koville tähän aikaan yöstä.
Mulle tulee siitä mieleen joku pirullinen teurastajakätilö tai -hoitsu, kun sillä on tuollainen punainen kumi- tai nahkaasu joka hylkii ja josta ei näy veri. :shock: Kyllä kunnon hoitsulla pitää olla valkoinen niukka asu.

Huomenta. Töitä kityilyn lomassa. Eilen salilla, tänään illalla ehkä lenkille jos jaksan. Digiboksin päivitysoperaatio (isompi kiintolevy) etenee, mutta kyllä voi olla saatanan vaikeaa saada yksi pirun USB2.0-yhteys (tietokoneen päässä) toimimaan luotettavasti. Joutuu kopioimaan tiedostoja suunnilleen yksi kerrallaan koneelta koneelle, eikä niitä olekaan kuin varmaan 50 kpl. Ja päivityksen jälkeen pitäisi tehdä sama toiseen suuntaan. Prkl. (jossain oli ohjeet miten tehdä Topfield/Procaster-formaattinen levy suoraan ettei tarvitse kahteen kertaan kopioida, mutta en ole jaksanut etsiä...)

Eikös ollutkin mieeelenkiintoista?

EDIT: Ja hyvät vibat täältäkin Midalle! Kuulosti tuo jotenkin niin :h: :pikkugee:
Viimeksi muokannut Hebuli, 09.12.2005 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt panettaisi tosiaan... hooh... yöllä oli abc;eella aika kiimainen horokka tai ainakin koin sen sellaiseksi... siis niinkuu jyyyh... :lol: jynssään... naur*

hoooh, *hönkii* täpinöissä... XD
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia täältäkin. Taas tuli nukuttua 10 tuntia, mikähän hitto mua vaivaa? No mielummin liikaa kuin liian vähän, varsinkin näin vapaapäivinä.

Kohta mennään ihan uuteen lähikauppaamme tervetuliaiskahville. On se niin mukavaa, kun kauppareissu lyhenee kilometrillä. Nyt on Valintatalo ihan melkein vieressä jee :cheer:

Tosin nyt epäilen, että iki-ihana kauppa-auto ei enää vieraile kääntöpaikallamme :(
killkill

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Onko Gattaca lähtenyt omatoimisesti?
Ehkä Varkaudessa on vielä sähköt poikki?
Veikkaan että pitää itseohjattua taukoa. Tekisi itsekullekin hyvää..

Kristus, että ihminen voi olla väsynyt. Olo on kuin kännissä olisi. Jotenkin pitäis sitkistellä vielä tää päivä, sit hakemaan avannontekovälineet varastolta, pakata kamat autoon, ajaa kaupungin toiselle laidalle täyttämään pullot ja sekoittamaan kaasut ja sitten tien päälle. Tultiin sen verran järkiimme että huomenna vain yksi sukellus... jotta illalla jaksaa pikkujouluilla ja saunoa! Maksa kiittää..
Viimeksi muokannut killkill, 09.12.2005 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

killkill kirjoitti:
Veikkaan että pitää itseohjattua taukoa. Tekisi itsekullekin hyvää..
Enpä tiedä, trollien kohdalla tämä vain tarkoittaa ammusten lataamista ja angstin kertymistä.
Vastaa Viestiin