Työsuhdepyörä
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
^ Kyllä mahtaa liikkeen äijää vituttaa. Taas yhdet litkurenkaat vaihdettavaksi. Ja ei edes fyrkkaa saa moisesta paskaduunista.
EDIT: Sinulla on tubeless yhteensopivat vanteet ja renkaat.
EDIT: Sinulla on tubeless yhteensopivat vanteet ja renkaat.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Kassakone laulaa hoosiannaa aina kun kävelen ovesta sisäänsivustahuutaja kirjoitti: 20.09.2023 9:19 ^ Kyllä mahtaa liikkeen äijää vituttaa. Taas yhdet litkurenkaat vaihdettavaksi. Ja ei edes fyrkkaa saa moisesta paskaduunista.

Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
sivustahuutaja kirjoitti: 20.09.2023 9:19
EDIT: Sinulla on tubeless yhteensopivat vanteet ja renkaat.

Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Täytyy pohtia tuota litkutusasiaa tosiaan kun vaihtaa talvirenkaat, koska silloin joka tapauksessa pitää ostaa uudet renkaat.
Jos ymmärsin oikein, mun pitäisi ostaa uudet kesärenkaat, jos ne haluaisin litkuttaa. En nyt kehtaa (sanan molemmat merkitykset sopivat tähän) ostaa heti uusia kesärenkaita...
Jos ymmärsin oikein, mun pitäisi ostaa uudet kesärenkaat, jos ne haluaisin litkuttaa. En nyt kehtaa (sanan molemmat merkitykset sopivat tähän) ostaa heti uusia kesärenkaita...
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Vanne tosiaan tubeless yhteensopiva, kuten sivustahuutaja sanoi.Vanne
Alex MD35, tubeless-yhteensopiva, 32 reikää, leveys 35 mm, Presta-venttiili
Rengas
Schwalbe G-One, 650 x 57 mm
edit vanne
https://www.schwalbe.com/en/gravel-read ... e-allround
"tubeless technology". No miksei se sitten ole täynnä litkua?!
Onpas tämä autoilijalle monimutkaista.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 20.09.2023 9:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 10034
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Työsuhdepyörä
Mä en ole tähän päivään mennessä nähnyt tarvetta litkuttamiselle. Sen verran vähän sisäkumeja hajonnut vuosien mittaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
^^ kesärenkaasi kelpaavat litkutettaviksi. Et tartte kun sen litkutuspalvelun. No, venttiili siinä kai myös vaihdetaan, mutta se nyt ei maksa siinä yhteydessä mitään.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
Tarve on aika olematon sileillä pinnoilla. Nostin vaan sen takia esiin, kun dave kuitenkin teettää hommat liikkeessä. Pyörän hintaan nähden aika pienellä kustannuksella saa litkutuksessa hieman ajomukavuutta ja tietty marginaalisesti lisää luotettavuutta. Pistosuojatut ison ilmatilan renkaat kuiteskin jo nyt.Vagabondo kirjoitti: 20.09.2023 9:37 Mä en ole tähän päivään mennessä nähnyt tarvetta litkuttamiselle. Sen verran vähän sisäkumeja hajonnut vuosien mittaan.
-
- Kitisijä
- Viestit: 15197
- Liittynyt: 23.08.2011 9:23
- Paikkakunta: 7th heaven
Re: Työsuhdepyörä
Kovin on monimutkaista tuo pyöräilykin nykyään. Voikohan sitäkään tehdä ilman tutkintoa aiheesta.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 10034
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Työsuhdepyörä
Eipä mulla ole noita juuri metsässäkään hajonnut. Kerran oon tainnut taluttaa pyörän kotiin hajonneen sisäkumin takia.sivustahuutaja kirjoitti: 20.09.2023 9:39Tarve on aika olematon sileillä pinnoilla.Vagabondo kirjoitti: 20.09.2023 9:37 Mä en ole tähän päivään mennessä nähnyt tarvetta litkuttamiselle. Sen verran vähän sisäkumeja hajonnut vuosien mittaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
Tubelessit on helpommat kuin sisurit. Se vaan on tää talvi meillä, joka sotkee nastarenkaiden takia kuviota.So Hard kirjoitti: 20.09.2023 9:45 Kovin on monimutkaista tuo pyöräilykin nykyään. Voikohan sitäkään tehdä ilman tutkintoa aiheesta.
Tour de Francekin ajetaan nykyään tubelesseilla.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Jos osaan lukea pyöräliikkeen hinnastoa oikein, litkutus maksaa 29€. Täytyypä soittaa kun kioski kohta aukeaa.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Vastasi mekaanikko eikä myyntimies. Hän ei suosittanut litkuja. Kuulemma vaivaa, pitää litkuja lisäillä, kuivuvat. Voi toki olla, että ei vain halunnut lisää työtä...
Myyntipuolen henkilö olisi varmaan mulle litkut myynyt.
Myyntipuolen henkilö olisi varmaan mulle litkut myynyt.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
^ Saattoi olla oikeassa. Voi olla enemmän harrastajien juttu. Toisaalta, kyllä ne litkut sinulla säilyisivät, koska renkaat vaihtuisivat 2 kertaa vuodessa.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Anyveis, rengas nyt korjattu. 28,9€.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 4811
- Liittynyt: 28.01.2011 22:35
- Paikkakunta: Pökäle
Re: Työsuhdepyörä
Kahdet vanteet niin ei tarvitse ku.eja vaihdella.sivustahuutaja kirjoitti: 20.09.2023 9:56Tubelessit on helpommat kuin sisurit. Se vaan on tää talvi meillä, joka sotkee nastarenkaiden takia kuviota.So Hard kirjoitti: 20.09.2023 9:45 Kovin on monimutkaista tuo pyöräilykin nykyään. Voikohan sitäkään tehdä ilman tutkintoa aiheesta.
Tour de Francekin ajetaan nykyään tubelesseilla.
Subscriptions are through the roof. People want their biases confirmed. They want to be cocooned in feedback that they were always right.
-
- Kitisijä
- Viestit: 15171
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
Re: Työsuhdepyörä
Joo. Tämä on jo nyt klassikkoketju. Intoilijat intoilee oksentamalla kaiken asiasta tietämänsä, riippumatta onko siitä mitään hyötyä tai lisäarvoa kysyjälle. Vertailuja on jo TouriinkinSo Hard kirjoitti: 20.09.2023 9:45 Kovin on monimutkaista tuo pyöräilykin nykyään. Voikohan sitäkään tehdä ilman tutkintoa aiheesta.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 10034
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Työsuhdepyörä
Mutta mä oon vähän skeptinen ton Jameksen talvipyöräilyn suhteen. Riittääkö into ja motivaatio moiseen edes yhtä talvea, kun voisi myös ajaa mukavasti Teslalla. Mä en usko että mulla riittäisi, kun harrastuspyöräilykin hiipuu aina lämpötilan hiipiessä nollan pintaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Noh nohYlermi Ylihankala kirjoitti: 20.09.2023 12:54Joo. Tämä on jo nyt klassikkoketju. Intoilijat intoilee oksentamalla kaiken asiasta tietämänsä, riippumatta onko siitä mitään hyötyä tai lisäarvoa kysyjälle. Vertailuja on jo TouriinkinSo Hard kirjoitti: 20.09.2023 9:45 Kovin on monimutkaista tuo pyöräilykin nykyään. Voikohan sitäkään tehdä ilman tutkintoa aiheesta.![]()
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
Mitäs käytännön haittaa litkuista on, jos kaikki huollot tekee liikkeessä?Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.09.2023 12:54 Joo. Tämä on jo nyt klassikkoketju. Intoilijat intoilee oksentamalla kaiken asiasta tietämänsä, riippumatta onko siitä mitään hyötyä tai lisäarvoa kysyjälle. Vertailuja on jo Touriinkin
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Täytyy opetella ajamaan huomattavasti hitaammin sokkotilanteisiin (risteykset, rakennusten nurkat).
Pari kertaa olen joutunut vetämään paniikkijarrutuksen. Vastustajana ollut toinen pyöräilijä tai skuutti.
Jos vedän paniikkijarrutuksen/vko niin ennen pitkää sattuu juhaa leukaan.
Pari kertaa olen joutunut vetämään paniikkijarrutuksen. Vastustajana ollut toinen pyöräilijä tai skuutti.
Jos vedän paniikkijarrutuksen/vko niin ennen pitkää sattuu juhaa leukaan.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 15171
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
Re: Työsuhdepyörä
Keskustassa nämä on hankalimpia, ei mitään luottoa ajokäyttäytymiseensä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
- Viestit: 23497
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Työsuhdepyörä
Mitä turhia. Ajat kunnes kolahtaa, niin minäkin tein. Vedin täysillä vihreisiin valoihin. Auto kääntyi eteen. En saanut vauhtia pois, osuin eturenkaan kohdalle, enkä onneksi A-pilarin, ja lensin konepellin yli katuun. Vähän mustelmia ja kypärä vaihtoon. Tuon jälkeen ymmärsin tilannenopeuden merkityksen.James Potkukelkka kirjoitti: 22.09.2023 8:57 Täytyy opetella ajamaan huomattavasti hitaammin sokkotilanteisiin (risteykset, rakennusten nurkat).
-
- Kitisijä
- Viestit: 28634
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Työsuhdepyörä
Auts!
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
- Viestit: 15197
- Liittynyt: 23.08.2011 9:23
- Paikkakunta: 7th heaven
Re: Työsuhdepyörä
Silloin kun ihminen menee rikki, kiinnostaa harvinaisen vähän kenen syytä se oli.
Universaali disclaimer.