Juhannusviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aatoksi kaverin mökille vaimon kanssa. Su sitten töihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua jännittää jo nyt illan futispeli. Täytyy laittaa kaljat kylmään, kun pääsee kotiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viilentymisristeily varattu torstaille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Oi kuNpa sais olla töissä jussin!! Ei kellään olis töitä seitsemäksi viikoksi heinäkuun alusta lukien?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Juhannus mökillä lasten kanssa. Veli vaimoineen ja vanhempani varmaan poikkeavat siellä päiväkylässä myös. Jos ei ole kauhea tuuli rantaan päin, niin tiedossa on kunnon juhannuskokko, juhannussauna lämpenee joka tapauksessa ja ruokaa on riittävästi.

Jussin jälkeen paluu töihin, koko kesä hommia ja loma sitten haudassa.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Heräsin koiran närästysmaiskutukseen 5:45 ja istuin seuraavan vartin takapihalla tuijottamassa kun koira syö heinää maanisena. Sen jälkeen ei enää väsyttänyt, joten heitin märehtijän hihnan päähän ja lähdettiin lenkille. Heinä, liikunta ja aamupala ilmeisesti auttoivat, koska kotiin jäi rauhallisesti nukkuva koiraeläin samalla, kun itse liikahdin kohti toimistoa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lomailmoja pitelee. Ei voi valittaa :ohyeah: :beer:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suomessa on aina niin kuuma! Olin pienellä päiväkävelyllä, soijaa pukkaa heti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

#tarkenee
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmastointilaitteen paikalleenkantaminen meinasi tappaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.06.2021 10:42 Suomessa on aina niin kuuma! Olin pienellä päiväkävelyllä, soijaa pukkaa heti.
Sama vika taas. Tällä säällä vähän epämukavaa tulla päiväkävelyltä suoraan takaisin sorvin ääreen. Elämä on niin vaikeaa!

Eilen kävelyllä kaupungilla. Terassit olivat täynnä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kesäarskakaan ei pidä tietenkään liian kuumasta.

Mutta on ollut kuitenkin mukavasti. Vesi on keksitty, vihjaan!

KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.06.2021 11:25
James Potkukelkka kirjoitti: 22.06.2021 10:42 Suomessa on aina niin kuuma! Olin pienellä päiväkävelyllä, soijaa pukkaa heti.
Sama vika taas. Tällä säällä vähän epämukavaa tulla päiväkävelyltä suoraan takaisin sorvin ääreen. Elämä on niin vaikeaa!

Eilen kävelyllä kaupungilla. Terassit olivat täynnä.
Uskalsitko kuitenkin olla jo liikkeellä ilman nastapohjakenkiä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kappas, passi mennyt vanhaksi. No eipä sitä nyt tarvitse.

Täytynee käydä ottamassa kuva kun saa nukuttua muutaman yön putkeen, jos vaikka silmäpussit ei olisi pallien kokoiset.

Tosin nykyisen passin kuvalla oli ihme ettei kertaakaan joutunut peräsuolenkopelointiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kunnallisvaalien ennakkoäänestyksessä näytin ajokorttia, ja virkailija pyysi raottamaan maskia kasvoilla. Tein niin, jolloin virkailija rupesi nauramaan todeten, että eipä paljoa auttanut. Olenko muka vanhentunut?

Nyt kun sanoit, niin minunkin passini taitaa raueta elokuussa. Kuvallista henkilökorttia minulla ei ole, ja ajokortti ei taida enää kelvata varsinaiseksi henkilöllisyystodistukseksi. Onkohan ongelmallista, jos ajaudun henkilöllisyystodistuksettomaan tilaan? Tuleeko minusta paperiton? Täytyykö juosta kadulla karkuun Soldiers of Odinia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 24.06.2021 11:42 Nyt kun sanoit, niin minunkin passini taitaa raueta elokuussa. Kuvallista henkilökorttia minulla ei ole, ja ajokortti ei taida enää kelvata varsinaiseksi henkilöllisyystodistukseksi. Onkohan ongelmallista, jos ajaudun henkilöllisyystodistuksettomaan tilaan? Tuleeko minusta paperiton? Täytyykö juosta kadulla karkuun Soldiers of Odinia?
Kun et yli vuotta ole, niin ei suurempaa ongelmaa, väittää poliisi.fi:

- Henkilöllisyyden todistaminen noutopaikassa: Jos noudat passisi itse, sinun on esitettävä noutoilmoituksen mukana tullut lähetystunnus sekä todistettava henkilöllisyytesi Suomen viranomaisen myöntämällä passilla tai henkilökortilla. Myös vanhentunut passi tai henkilökortti kelpaa, jos sen voimassaolo on päättynyt enintään vuosi sitten. Sinut täytyy kuitenkin voida tunnistaa asiakirjassa olevasta kuvasta. Ajokortilla ei voi todistaa henkilöllisyyttä passia noudettaessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

:sir:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Me voidaan tunnistaa sut etänä. Laitat hands free puhelun päälle ja esitetään sulle kysymyksiä klassisesta v. uusliberalismista ja
dialektinen materialismi/kommunismi v. kartesiolainen dualismi/kapitalismi -kysymyksestä.

Lopuksi tulee bonuskysymyksenä henkilökohtainen asenteesi hanhenmaksan syöntiin eri käytännön tilanteissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kolmivaiheinen tunnistautuminen 256 bittisillä sivistyssanoilla.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen ihan liikuttunut tästä pyyteettömästä avuntarjouksesta. Mut huolestuttaa, että ne tuolla tunnistautumismetodilla antaa mulle Eki Tuomiojan passin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vagabondo kirjoitti: 24.06.2021 12:08
urpiainen kirjoitti: 24.06.2021 11:42 Nyt kun sanoit, niin minunkin passini taitaa raueta elokuussa. Kuvallista henkilökorttia minulla ei ole, ja ajokortti ei taida enää kelvata varsinaiseksi henkilöllisyystodistukseksi. Onkohan ongelmallista, jos ajaudun henkilöllisyystodistuksettomaan tilaan? Tuleeko minusta paperiton? Täytyykö juosta kadulla karkuun Soldiers of Odinia?
Kun et yli vuotta ole, niin ei suurempaa ongelmaa, väittää poliisi.fi:
Oman passini vanhentumisesta tuli juuri 10 vuotta. Ajokortissa ja passissa on sama kuva, joka ei nyt ihan vastaa nykyistä habitusta. Auttaisikohan, että on tallella silmälasit, jotka olivat kuvassa...
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 24.06.2021 19:51 Oman passini vanhentumisesta tuli juuri 10 vuotta. Ajokortissa ja passissa on sama kuva, joka ei nyt ihan vastaa nykyistä habitusta. Auttaisikohan, että on tallella silmälasit, jotka olivat kuvassa...
Ei. Kyllä sun pitäis Suomalaisena tietää, että jos protokolla sanoo, että ei kelpaa, niin silloin ei kelpaa vaikka kuinka selität.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Laivassa oli ihanan viileää, hima edelleen pätsi.

Taidan lähteä takaisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Juhannusviikko

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Kotona. En hukkunut mökillä. Kokko poltettu, en myöskään palanut (tulessa tai auringossa). Tuliaisina n. 350 hyttysenpistosta, kutiavat kamalasti allergialääkkeistä ja hydrokortisonivoiteesta huolimatta. Saldona myös molempien nilkkojen turvotus, kun mulasin kiveltä kokkoa rakentaessa rantaveteen kolhien samalla nilkat. Auts.

Muutoin loistavan ihanan rakkaudentäyteinen juhannus!
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin