Big Brother SUB TV

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Tais juosta munasillaan ulkona ikkunoitten ohi, kun Laura Bono ja Antti ja Perttu juhlivat sisällä.
Eli toisinsanoen iltapäivälehdillä on jutunaiheet loppu.
Hilijasta on, Härmässä juu.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja alja »

mustaenkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Tais juosta munasillaan ulkona ikkunoitten ohi, kun Laura Bono ja Antti ja Perttu juhlivat sisällä.
Eli toisinsanoen iltapäivälehdillä on jutunaiheet loppu.
ainahan niillä on. hillitsen itseäni raivoamasta tähän enempää iltapäivälehdistä ja niiden lööppien harhaanjohtavuudesta.

mutta Timon munatempaus oli ihan jees.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

alja kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Tais juosta munasillaan ulkona ikkunoitten ohi, kun Laura Bono ja Antti ja Perttu juhlivat sisällä.
Eli toisinsanoen iltapäivälehdillä on jutunaiheet loppu.
mutta Timon munatempaus oli ihan jees.
Niin oli. Kuka moisesta herneen nokkaan vetäsee, sitä tikulla silimään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mitäs veikkaatte, kuka voittaa ja on viimein talossa?

Itse olen pitkälti Pertun kannalla. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pikku-Akka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Todella suuri pettymys, että Mika pudotettiin pois kisasta just ennen ku saa alkaa äänestään suoraan voittajaa. Ei näin! Mikanhan piti voittaa.
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:Todella suuri pettymys, että Mika pudotettiin pois kisasta just ennen ku saa alkaa äänestään suoraan voittajaa. Ei näin! Mikanhan piti voittaa.
Eijei, Antti voittaa. Timo kun pudotettiin jo, nyyh.

Ja huom: mä katson ainoastaan sunnuntaisin ko. ohjelmaa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pikku-Akka kirjoitti: Mikanhan piti voittaa.
Ai, kuka noin on sanonut. Nii joo, sinä.
Mika on hyvännäkönen, muuta hyvää siinä ei ookaan.
Tonne taloon ehkä turhan tasanen vesseli. Perttu se on.
Uskon, että voittaja kuitenkin on semmonen, joka aiheuttaa paljon mielipiteitä suuntaan ja toiseenkin ja Perttu on ollut sitä heti alusta lähtien.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nää sivut on ihan uskomattomia.... *teki löydön*

http://perttufansite.50webs.com/index.htm

http://www.perttufanclub.com/
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tiina alkaa minusta näyttää seksyltä siinä tavissöpöydessään.

Mutta yleisvaikutelma nyt hässijöiden poistuttuakin: nuohan ovat pelkkiä aikuisen mittoihin kasvaneita murrosikäisiä. Jutunaiheet runkkaaminen, paneminen, dokaaminen, sammuminen, piereminen... niin kyllä Kityssäkin, mutta luulis että noista valioyksilöistä jotain muutakin irtois... (mutta onhan ne niiin trendikkäästi pukeutuvia, tukkageelattuja ja karismaattisia, ärrinmurrin)
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja mozart »

Gattaca kirjoitti:Tiina alkaa minusta näyttää seksyltä siinä tavissöpöydessään.

Mutta yleisvaikutelma nyt hässijöiden poistuttuakin: nuohan ovat pelkkiä aikuisen mittoihin kasvaneita murrosikäisiä. Jutunaiheet runkkaaminen, paneminen, dokaaminen, sammuminen, piereminen... niin kyllä Kityssäkin, mutta luulis että noista valioyksilöistä jotain muutakin irtois... (mutta onhan ne niiin trendikkäästi pukeutuvia, tukkageelattuja ja karismaattisia, ärrinmurrin)
Jospa se on sitä tätä päivää. Vaikka olisi mitä lasissa, ei jutut muutu sieltä teinitasolta mihinkään ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mozart kirjoitti:Jospa se on sitä tätä päivää. Vaikka olisi mitä lasissa, ei jutut muutu sieltä teinitasolta mihinkään ;)
Minähän olen kakkahuumorin ystävä, muuta että tyypilliset kolmeakymppiä lähestyvät nykysuomalaiset OIKEASTI ovat kuin debiiliteiniparodia Beavis&Butthead.. ei hyvä. Brotherin miehet huomanneet, että heillä on KIKKELI ja sitä pitää näyttää koko ajan?? Ja että pyllystä tulee pieruja? Jänskää.

Heh, olispa tapakulttuurin grand old man professori Matti Klinge siellä mukana! :D
Kid

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Kid »

kid kirjoitti:Mä sanon et Mika voittaa. Toinen on Tiina.
Jaahans, ei siis Mika. Nooh, silti toivon, että Tiina sit voittais. Se on jotenki niin symppis.
Perttu on kyl tosi hauska, mut..
Kohtahan tuo loppuu ja sit en kyl rupee enää seuraa mitään sarjaa ko jään niin helposti koukkuun...
Herra Manala

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Brotherin miehet huomanneet, että heillä on KIKKELI ja sitä pitää näyttää koko ajan??
Sou? Onko ne isompia kuin sulla?
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Brotherin miehet huomanneet, että heillä on KIKKELI ja sitä pitää näyttää koko ajan?? Ja että pyllystä tulee pieruja? Jänskää.
Älytöntä, että siitä kikkelin näyttämisestä tulee jotain pirun sanktioita. Noh, ehkä katsojista suuri osa on sitten lapsia? Oon nyt katellut BB:tä aina tuon talk show:n verran viikossa ja ihan yllätyin kun läppä on noinkin tasokasta. Tai sitten poimivat aina vaan ne huonoista parhaimmat palat, mutta siis ihan huba porukkahan siellä on jäljellä. En edes halua miettiä minkälaista läppää ja mihin ylilyönteihin itse venyisin hengattuani seinien sisällä Espoossa useamman kuukauden... On nuo aika kovapäisiä!

Eiköhän tytsyt äänestä Pertun tai Antin voittajaksi, saatan parilla viestillä Terhiä auttaa firman piikkiin.
Patz

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Patz »

Geetzu kirjoitti:saatan parilla viestillä Terhiä auttaa firman piikkiin.
Mä tein sitä jo eilen.

Tiina on äärimmäisen raivostuttava prinsessa, jolle menee herne nekkuun heti kun asiat ei suju oman mielen mukaan. Liian samanlainen kuin minä siis...

Antti ärsyttää sillä "ooh-olen-niin-viaton-pieni-söpö-poika-ja-kaikki-tytöt-vaan-ihastuu-muhun-enkä-voi-sille-mitään" olemuksellaan. Ihan saletisti voi ja tajuaa, ja käyttää sitä hyväkseen.

Perttu taas on Perttu, ei mitään pahaa sanottavaa, mutta se voi ansaita sen 50 tonnia sitten niillä fanipaidoillaan...
Viimeksi muokannut Patz, 21.11.2005 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Terhihän koko porukan ärsyttävin ämmä on ollut alusta asti! En voi käsittää, miten se kotka ei kertaakaan ole ollut äänestyksessä.

Antti tai Perttu voittaa joka tapauksessa. Luultavasti Perttu, sen kannattajat nääs ovat todennäköisempiä äänestäjiä kuin Antin, luulisin.

En ole sarjaa koskaan itse katsonut, naapurin mummo kertoo aina rapussamme (b-rapussamme edit: bb-rapussamme) edellisen päivän tapahtumat.
Viimeksi muokannut bedlam, 21.11.2005 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ihan sama kuka voittaa, mutta ei nainen, ei tässä porukassa. Tiina, tuo karkkityttöjen kantaäiti on alusta asti ärsyttänyt minua joojoomaisuudellaan ja lapsellisuudellaan. On lähikauppani kassa, mutta olen vakavasti harkinnut lopettavani moikkaamisen, jos hän vain entiseen duuniinsa palaa. Terhi puolestaan pistää kiristelemään ailahtelevaisuudellaan ja toisaalta tylsyydellään.

Kummallakin viihdyttävyysarvo alhaisempi kuin miespuolisilla jatkajilla.

Voittajaksi äänestäisin Perttua, aito ja viihdyttävyydeltään paras.
Gina

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gina »

bedlam kirjoitti:Terhihän koko porukan ärsyttävin ämmä on ollut alusta asti! En voi käsittää, miten se kotka ei kertaakaan ole ollut äänestyksessä.
Siis täysin samaa mieltä! Niin kaksnaamanen ämmä kuin olla ja voi. Mä kuulin eilen hyvän teorian miksi se ei oo päätynyt äänestyksiin... Muut tietää kuinka raivostuttava se on ja haluaa jättää sen taloon itselleen kilpakumppaniksi jotta olisi lähempänä voittoa. ;)

Mäkin olisin mielelläni nähnyt Mikan voittajana koska sen lisäksi että se on reilu niin se on kalju :P Jäljelle jääneistä toivoisin Antin tai hätätapauksessa Tiinan voittavan. Perttu on ihan imbesilli, vaikkakin hauska sellainen.
Exsat

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:s täysin samaa mieltä! Niin kaksnaamanen ämmä kuin olla ja voi. Mä kuulin eilen hyvän teorian miksi se ei oo päätynyt äänestyksiin... Muut tietää kuinka raivostuttava se on ja haluaa jättää sen taloon itselleen kilpakumppaniksi jotta olisi lähempänä voittoa. ;)
Tässä voi olla perää.. :wink:

Mä olen kyllä kääntynyt sen Pertun kannalle. Antti on jotenkin niin mitäänsanomaton, Tiinassa ärsyttää se möksäily ja vääränlainen lapsekkuus ja Terhi on niin vastenmielinen, että sitä nyt ei ole tarvinnut edes harkita.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Canine »

Perttu rulezzzz :perse:
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Brotherin miehet huomanneet, että heillä on KIKKELI ja sitä pitää näyttää koko ajan?? Ja että pyllystä tulee pieruja? Jänskää.
Älytöntä, että siitä kikkelin näyttämisestä tulee jotain pirun sanktioita. Noh, ehkä katsojista suuri osa on sitten lapsia? .
Taas tuota nykynurinkurisuutta.
Eikö pikemminkin niin, että kikkeliä yhtenään näyttävät aikamiehet ovat jääneet lapsiksi? Sanktio tuli kai vasta kun pojat yrittivät mennä kauppaan munasillaan.

Muuten korrektiin nykykulttuuriin näkyy kuuluvan mm. surullisen naisen lohduttaminen hassulla "kikkelitanssilla" ja itsestäänselvää normikäytöstä näkyy olevan tunkea paljuun uimapuvussa kylpevien naisten sekaan munasillaan, nostella siellä persettä, piereskellä ja hihkua "tää on valas!". Kun taloon tulee italialainen naisvieras, sille on tietenkin syytä näyttää.. kikkeli!

Mutta ah... alusta lähtien he toki ovat säntillisesti noudattaneet tärkeintä suomalaista nykytapaa, eli jättäneet kengät ovensuuhun! Ja tukka on hyvin, geeliä huolellisesti ja pörrötys päälle.
Geetzu kirjoitti: Oon nyt katellut BB:tä aina tuon talk show:n verran viikossa ja ihan yllätyin kun läppä on noinkin tasokasta. Tai sitten poimivat aina vaan ne huonoista parhaimmat palat, mutta siis ihan huba porukkahan siellä on jäljellä. En edes halua miettiä minkälaista läppää ja mihin ylilyönteihin itse venyisin hengattuani seinien sisällä Espoossa useamman kuukauden... On nuo aika kovapäisiä!
Ei jumalauta. Tasokasta?
Päivittäisissä lähetyksissä ainakin ilmenee, ettei sillä väellä ole muuta puhuttavaa kuin aamustondis, munakarvat, runkkaaminen, paneminen, dokaaminen, sammuminen... tai ainakin nuo pomppaavat esille joka päivä monta kertaa.

Pikkujouluesityksiin valmistautuessaan ilmeni, että Perttu, tuo muka niin lahjakas pikkuvitsien heittäjä, ei tiennyt mikä on "jouluevankeliumi" . Muut valistivat, että se on se juttu itämaan tietäjistä.. sekin väärin! Eikö nämä ole edes peruskoulua käyneet? Sitten ne improvisoi jouluevankeliumin, jossa tietenkin puhuttiin.. panemisesta. Perinteen häpäisyä vaikken kristitty olekaan. Aikuiset ihmiset jumalauta! Ja sitten Mika veti 80-luvun tanssiesityksen.. ja paljasti perseen ja kikkelin, tietysti. Kyllä on aina niin hassu vitsi!

Mutta hei joojoo.. nuo ovat "sosiaalisesti taidokkaita" ja "tykkäävät olla ihmisten kanssa" ja tukkakin hyvin. Sehän on nykyään käytöksen mitta?

Myönnetään, että mökkihöperyys voi iskeä noissa oloissa, mutta tuota se on ollut alusta asti... luulis nyt että aikuiset ihmiset tuossa tilanteessa vähän skarppaisivat.. jos tajuaisivat tarpeen skarpata .. mutta ei ne tajua eikä yleisön enemmistö tajua että tuollaisessa on mitään kummaa.. NORMIHAN se on, hyihelvetti!

Siis JOS teistä tuo on kaikki ihan normaalia ja asiaankuuluvaa (kunhan jättävät kengät eteiseen ja tukka on hyvin) niin vittusaatana koko sukupolvi on menetetty ja koko Suomi on pahasti rappiolla. Mutta ette te tajuu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gattaca kirjoitti:Siis JOS teistä tuo on kaikki ihan normaalia ja asiaankuuluvaa (kunhan jättävät kengät eteiseen ja tukka on hyvin) niin vittusaatana koko sukupolvi on menetetty ja koko Suomi on pahasti rappiolla. Mutta ette te tajuu...
Se on varmaan menetetty joo, ja rappiolla ollaan. Mutta kyllä tuo meininki ihan normilta vaikuttaa musta. Mikään ei pahasti oo pompannu silmään. Tuollasta se meillä ainakin on :)
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca, onko sun mielestä on täysin normaalia, että yli 40 vee setä heruttaa työkseen itseään 20 vuotta nuorempia co-kirjoittelijoita keskustelupalstalla pystytisut ja lutkat pilkkuina toimien. Se on kuin standardien raamatusta se.

Sulla on veikeä tapa tuomita muita asiasta, johon itse syyllistyt seuraavassa lauseessasi. En ole tuohonkaan tautiin noin voimakkaana ennen sinua törmännyt. Sää kyllä vedät pohjat pohjien perään, keep on going!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Irmeli: MOT eli Mikä Oli Todistettava. Just joo.... surkeeta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NYPARI: Älä JANKUTA mun asioista. Jos vastaisin tuhon, mulle tulsi taas sanomista että "jankkaan". En muuten ole oikeasti heruttanut ketään aikoihin. Ja sitäpaitsi tämä ei oleTV-lähetys vaan hupipalsta netissä. Nuo ihmiset Brotherissa on ihan tosissaan tuota!
Vastaa Viestiin